خدمات پس از فروش CRM
آموزش خدمات پس از فروش در نرم افزار CRM
2019-09-02
تنظیمات مدیریت نرم افزار CRM
آموزش تنظیم اطلاعات پایه در نرم افزار CRM (قسمت دوم)
2019-09-04

آموزش تنظیم اطلاعات پایه در نرم افزار CRM(قسمت اول)

تنظیمات مدیریت نرم افزار CRM

تنظیمات مدیریت نرم افزار CRM

نحوه تنظیمات بخش های مدیریت در نرم افزار CRM

  • تنظیمات
تنظیمات

الف) نحوه تنظیمات اطلاعات پایه مدیریت در نرم افزار CRM

در این بخش تمامی اطلاعات اولیه و پایه ی سازمان و شرکت ثبت می شود.

تنظیم اطلاعات پایه
  • تغییر نوع مخاطبین
تغییر نوع مخاطب

در صورتی که بخواهیم مخاطب حقوقی را به حقیقی تبدیل کنیم و یا بالعکس، از این بخش اقدام می کنیم. به طوری که مخاطب را انتخاب کرده و اگر مخاطب را بخواهیم به مخاطب حقوقی تبدیل کنیم تیک آن را فعال کرده و نام شرکت را وارد می کیم و اگر مخاطب حقوقی باشد تیک مخاطب حقیقی را برای تبدیل آن فعال کرده و دکمه ی ذخیره را انتخاب می کنیم.

  • مدیریت خطوط شرکت
مدیریت خطوط شرکت
  • مدیریت موضوعات تماس ها
مدیریت مووضوع تماس ها

در این قسمت می توانیم موضوعات تماس را که در بخش قبل انتخاب می کنیم، ویرایش کنیم.

برای راحتی کار در افزودن موضوعات تماس می توان گروه تشکیل داده و به گروه زیر مجموعه اضافه کرد. بدین منظور (۱)عنوان موضوع تماس را وارد کرده و سپس (۲)نام گروه والد را از لیست گروه والد انتخاب می کنیم و دکمه ی (۳)افزودن را می زنیم. با انتخاب هر یک از عناوین موضوع تماس، می توان آن را به کلی (۴)حذف کرد و یا عنوان آن را (۵)تغییر داد.

  • مدیریت سمت ها
مدیریت سمت ها

در این قسمت می توان عناوین سمت ها را که در بخش قبل انتخاب می شوند، مدیریت و ویرایش کرد.

(نحوه ی وارد کردن اطلاعات همانند قسمت مدیریت موضوع تماس ها می باشد)

  • مدیریت آیتم های اضافی
مدیریت آیتم های اضافی

تنظیم بخش مدیریت آیتم های اضافی

در این قسمت می توان عناوین آیتم های اضافه را که در بخش «۱-۲-۱ (۴)» مورد استفاده قرار می گیرد، مدیریت کنیم.

بدین منظور (۱)عنوان آیتم مورد نظر را وارد می کنیم و سپس (۳)افزودن را می زنیم که پس از آن در (۲)لیست سمت چپ نمایان می شود. با انتخاب هر یک از ایتم های از پیش تعریف شده می توان عنوان آن را (۴)تغییر داد و سپس دکمه ی (۵)ویرایش را زد و یا با انتخاب آیتم مورد نظر و زدن دکمه ی (۶)حذف، آیتم انتخاب شده حذف می شود.

ما را برای تکمیل مطالب مرتبط با تنظیمات مدیریت در نرم افزار CRM دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.


پاسخی بگذارید

دریافت بن تخفیف
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...