کلید نرم افزار CRM مدیریت
کلیدی ترین اطلاعات مشتری در CRM
۱۳۹۸-۰۴-۱۱
آموزش تحلیل گزارشات نموداری نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
۱۳۹۸-۰۴-۱۱

آموزش کاربرد گزارشات در نرم افزار CRM چیست؟

گزارشات مالی و حسابداری

گزارشات مالی و حسابداری

کاربرد گزارشات در نرم افزار CRM چیست؟

آیا آموزش و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) فقط برای داشتن گزارشات است؟.

یا صرفا داده ها جمع آوری می شوند تا یک روز از گزارشات آن برای حل اختلاف بین پرسنل و مشتریان استفاده شود؟.

یا آنکه به مدیران آموزش دهیم که با گوش دادن به ضبط مکالمات فی مابین پرسنل ، مچ آنها را بگیرند.؟

باید بدانیم اطلاعات جمع آوری می شوند تا با استفاده از آنها در شرکت ، ارزش افزوده ایجاد شود.

ارزش افزوده هایی که نتیجه ی ایجاد بهبود های مستمر در فرایندها و فعالیتهای سازمانی و مؤثر بر سازمان است.

همیشه پرسیده می شود واقعا این گزارشات ، نمودارها ، اعداد ، مستندات چطور می توانند به مدیران برای ایجاد بهبود کمک کنند؟.

سعی می کنیم از این مجال پیش آمده برای آموزشهای قطره چکانی و ارتقای سطح دانش مشتریان استفاده نماییم .

و تا جایی که ممکن است به صورت خلاصه به بررسی و نتیجه گیری از گزارشهای بدست آمده از CRM بپردازیم .

فقط باید بدانیم اصطلاحات و معیارهای گزارش گیری ها طبق آنچیزی است که در نرم افزار الماس CRM بکار گرفته شده است.

گزارشات مالی و حسابداری
گزارشات CRM چه می گویند ؟

گزارشات با هم رابطه دارند.

برای شروع باید یک اصل کلیدی را تعریف کنیم . اصلی که همیشه در نگاه به نمودارها و گزارشات باید در نظر گرفت.

این اصل چیزی نیست جز اینکه ، گزارشات با هم رابطه دارند.

وقتی گزارشی را می بینید دنبال ارتباط بین داده ها بگریدید. یک ارتباط منطقی و روند دار.

ارتباطی که هارمونی دارد. با شما حرف میزند. بدانید این گزارشی که در دست دارید آمده تا به شما بگوید دارد چه اتفاقاتی می افتد . یا اتفاقات گذشته چه ربطی به اتفاقات آینده دارند. خوب خیلی فلسفی شد.

مثلا وقتی گزارش ترکیبی تعداد وظایف و تماسهای مربوط به یک مخاطب را می بینید. :

به طور نا خودآگاه مثلا بپرسید ، هر چند تماس یک وظیفه شده ، یا آیا ارتباطی بین تعداد تماس و تعداد فاکتور فروش هست.

در آینده سولات بیشتری به صورت عینی از گزارشات می پرسیم و جوابهای آنها را بررسی می کنیم .

آموزش های ما را در رابطه CRM و گزارشات آن در کانال سرواپ و صفحه آموزش مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...