انتخاب-نرم-افزار-CRM-رایگان
معرفی بهترین نرم افزار های رایگان CRM مدیریت ارتباط با مشتریان
2019-07-09
نرم-افزار-CRM-تحت-وب
نرم افزار CRM تحت وب
2019-07-25

بهترین و کاملترین نرم افزار CRM ایران قسمت سوم

انتخاب نرم افزار CRM سی ار ام

انتخاب نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتریان

بهترین و کاملترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM یا سی.آر.ام ) در ایران کدام است؟

واقعا کاملترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM یا سی آر ام ) در ایران کدام یک از نرم افزار است ؟ آیا همه نرم افزار های CRM که در جستجوی گوگل نام آنها را مشاهده می نماییم؟ این سوال شبیه آن است که از یک فروشنده ابزار بپرسیم بهترین آچار برای تعمیرگاه ما کدام است؟ قطعا فروشنده با یک نگاه معنا دار، می پرسد : برای چه کاری می خواهید استفاده نمایید؟ مشاوره آنلاین برای یافتن بهترین نرم افزار CRM ایران راهکار حرفه ای ارائه شده توسط تیم مشاوران رکاما می باشد.

روش انتخاب بهترین نرم افزار CRM

فرض کنید که مدیران یک کسب و کار قصد می کنند که به سمت پیاده سازی سیستماتیک CRM در سازمان گام بردارند . پس برای آنها این سوال مطرح خواهد شد . بهترین نرم افزار CRM کدام است ؟.

قطعا مشاوران کسب و کار با دیدن این سوال ، سریع قلم خود را بر می دارند . سؤال را به این صورت اصلاح می نمایند.

بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کار ما کدام است؟.

بله ، هر کسب و کار اقتضائات خودش را دارد. به نظر مشاوران رکاما ، اجرای موفق CRM و خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی آر ام . ، وابستگی کامل به استراتژی ها، اهداف و شرایط درونی و بیرونی کسب وکار دارد.

چند قدم ساده برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM سی آر ام

انتخاب نرم افزار CRM
انتخاب نرم افزار CRM سی آر ام

قسمت سوم

برای انتخاب نرم افزار CRM عجله نکنید. مشاوران رکاما ، برای آنکه مشتریان خود را در انتخاب آگاه سازند ، چند مرحله یا قدم را برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای هر کسب و کار طراحی و ارائه نموده اند.

در مطلب قبلی چهار قدم اول بیان شد، که می توانید اینجا کلیک کنید و آن را مطالعه نمایید.

باشگاه-مشتریان
امتیاز دهی به انتخابهای CRM

قدم دهم:به نرم افزارهای CRM امتیاز بدهید

بعد از آنکه مشخصات و امکانات نرم افزار ها را شناسایی کردید و مطابق نیازهای طبقه بندی شده شرکت خودتان طبقه بندی نمودید. باید هر نرم افزار را متناسب با میزان تاثیری که در رفع نیازهای شما دارد ، امتیاز بدهید.

حالا فهرستی دارید که با شما حرف می زند . به شما می گوید کدام نرم افزار از لحاظ میزان امکانات مؤثر می تواند کار شما را بیشتر راه بیندازد و بیشتر کاربردی باشد.

انتخاب بهترین نرم افزار CRM
انتخاب بهترین نرم افزار CRM

قدم یازدهم:ویژگیهای کلیدی و استاندارد برای انتخاب نرم افزار CRM فراموش نکنید

گاهی انتخاب نرم افزار CRM در شرکتها به صورت منفعل انجام می شود . این بدان معناست که مدیران فقط می خواهند در مواجه با مشکلات فعلی راهکاری ارائه نمایند . این درحالی است که ندیدن زوایا و شرایط محیط کسب و کار و انطباق ندادن درست آنها با نرم افزار در آینده هزینه ساز می گردد.

در چند قدم بعدی برخی ویژگیهای کلیدی و استاندارد معرفی می شود.

بازاریابی نرم افزارCRM
اتصال نرم افزار CRM به ابزارهای و دستگاهای مخابراتی

قدم دوازدهم: اتصال به دستگاههای ارتباط و مخابراتی

میرانی هستند که بدون در نظر گرفتن چشم انداز و اهداف خود فقط به امکان اتصال نرم افزار CRM به کالر آیدی اکتفا می کنند. و این یعنی دیدن تا نوک بینی. اگر برای خود چشم اندازی را قائل هستید که در آن ممکن است، بسترهای نوین ارتباطی ICT در شرکتتان مورد استفاده قرار گیرد. حتما امکان اتصالات زیر را مد نظر قار دهید.

  • اتصال به خطوط شهری و انواع آن
  • اتصال به موبایل و بالاخص تلفنهای هوشمند
  • اتصال به سانترال
  • قابلیت ضبط مکالمات
  • اتصال به ویپ
  • قابلیت تبدیل شدن نرم افزار به سافت فون
هزینه های نگهداری نرم افزار CRM

قدم سیزدهم : هزینه نگهداری اطلاعات

بسیار زیاد پیش می آید ، مدیران متوجه این نکته نباشند که نرم افزار ها پس از استقرار شاهراه ارتباطی و اطلاعاتی سازمان می شوند .

لذا به سرعت و به صورت تصاعدی حجم دیتای زیادی در خود نگه میدارند. این اطلاعات می تواند شامل آرشیو اسناد و مدارک ، فایلهای صوتی مکالمات ، مکتوبات و نامه ها و غیره باشد.

اگر از نرم افزارهای CRM اجاره ای سا وابسته به محیط ابری استفاده کنید باید به صورت دوره ای ( ماهیانه ، سالیانه ) مبالغی را برای فضای اشغال شده بپردازید.

در ضمن به این مسئله هم توجه شود در صورت عدم پرداخت ، دسترسی به اطلاعاتی که شاید در یک بازه زمانی طولانیجمع آوری نمودید را از دست می دهید.

امن ترین نرم افزار CRM
امن ترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی آر ام CRM

قدم چهاردهم :امنیت اطلاعات در نرم افزار CRM

اطلاعات سازمان و دانش بوجود آمده در یک شرکت ، دارای ارزشی بسیار بالاست . چنانکه در قیمت گذاریهای حرفه ای ، ارزش یک سازمان را فقط با دارایی های فیزیکی آن نمی سنجند بلکه به میزان دانش ایجاد شده و موجود آن و قابلیت دسترسی به آن ارزش گذاری می نمایند

نرم افزار CRM در طول زمان یکی از ابزارهای مدیریت دانش در شرکت خواهد شد .

اگر شرایط دسترسی به داده های موجود در آن مشروط به اتصال آنلاین به نرم افزاری باشد یا امکان بک آپ گیری نداشته باشد . یا در سطح دیگری نشود از اطلاعات خروجی هیا صفحه کشترده مثل اکسل تهیه نمود . این بدان معناست که سازمان تمام ارزش خود را به طنابی آویزان کرده که سر آن در دست خودش نیست.

پس مدیران شرکت باید در زمان تهیه نرم افزار سی آر ام CRM ، دقت نمایند تا در سطح نگهداری و بک آپ گیری اطلاعات ، مالکیت در اختیار شرکت باشد.

ما را برای تکمیل مطالب مرتبط با مشاوره کاملترین نرم افزار CRM دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

پایان قسمت سوم

پاسخی بگذارید

دریافت بن تخفیف
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...