نرم افزارCRM


بهینه سازی عملکرد کارشناسان فروش

کارآمد نمودن فرایند بازاریابی

امکانات جدید در نرم افزار CRM

نسخه تحت وب

نرم افزار CRM تحت وب
نرم افزار CRM چیست؟ درباره مدیریت ارتباط با مشتریان چه باید دانست؟

CRM چیست؟

و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( سی آر ام ) چه کاربردی دارد؟

نرم افزار CRM ( سی آر ام ) یا همان مدیریت ارتباط با مشتری یک ابزار مدیرتی برای جذب مشتری است. و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش آن مورد استفاده قرار می گیرد.
هر روز شاهد آن هستیم کلماتی و جملاتی مانند (نرم افزار CRM رایگان و ارزان ) ، ( نرم افزار CRM چیست؟ ) ، ( نرم افزار CRM مایکروسافت ) ، ( نرم افزار CRM فارسی ) ، (نرم افزار CRM تحت وب) ، ( اتوماسیون مدیریت مشتری CRM) ، (باشگاه مشتریان و نرم افزار CRM سی آر ام ) و موارد دیگری از این دست در موتوهای جستجو سرچ می شود .
این نشان می دهد میزان نیازمندی و استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) گسترده شده است. پیش بینی می شود با توجه به افزایش رقابت در کسب و کار ها ، روند استفاده از نرم افزار CRM افزایش می یابد.
مدیران بوسیله نرم افزار CRM به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند .
- جذب مشتری بالقوه جدید
-حفظ مشتریان فعال قابل جذب
- مشتریان فعال قدیمی

نرم افزار CRM ارائه شده توسط رکاما ، امن ترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) در ایران

سرعت و دقت در جمع آوری اطلاعات و طبقه بندی آن یک روی سکه از بازار پر رقابت امروز است . اما روی دیگر سکه نگهداری و امنیت اطلاعات مشتریان و مخاطبین است که می توان گفت یکی از گرانمایه ترین سرمایه های شرکتها است . رکاما در ارائه نرم افزار این نکته کلیدی را در نظر گرفته و امنیت اطلاعات را مورد تضمین قرار می دهد. قابلیت های دیده شده در بسته های نرم افزاری رکاما ، در سطوح مختلف دسترسی ها را کنترل می نماید. امن شدن یک نرم افزار در سطوح مختلف و به صورت چند بعدی بدست می آید.رکاما این امنیت را در نرم افزار CRM برای موارد زیر ارائه نموده است. - تشخیص و تصدیق هویت کاربر در زمان ورود به نرم افزار CRM
- تشخیص و تایید هویت کلاینت برای اتصال به سرور CRM
- تعیین و کنترل سطوح دسترسی به قسمتهای نرم افزار
- کنترل و بررسی صحت داده های ورودی
- کنترل سطوح دسترسی به مخاطبین و مشتریان نرم افزار
-کننرل محرمانگی و طبقه بندی در اتوماسیون اداری
نرم افزار CRM و بهبود کسب وکار همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا همان ( سی آر ام - CRM ) هم با ایجاد تــمرکز برروی سوابق مشتری ، عاملی سودآور در جهــت منافع شرکت می باشد.
نرم افزار CRM ، می تواند مدیران را در بهبود فضای کسب و کار مرتبط با مشتریان یاری نماید.
نرم افزارهای مدیریت ارتباط مشتریان ( CRM ) متناسب با نوع کاربران ، دارای بخشهای مختلفی است که برخی از آنها دارای اهمیت بالاتری هستند.
اجزای اصلی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM سی آر ام
  • | مدیریت پرونده مخاطب و مشتری
  • | مدیریت وظایف |
  • | مدیریت تماسها |
  • | مدیریت اطلاع رسانی |
در نرم افزار پرکابرد مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM سی آر ام )، سوابق کامل مخاطبین ( مشتری ها ، پیمانکاران ، کارمندان ، ذی نفعان و …) ثبت و نگهداری می شود. نرم افزار های CRM سی آر ام موفق توانسته اند ابزارهایی را در اختیار کاربر قرار دهند تا هر نوع اطلاعات که می خواهند و برای مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) لازم دارند اضافه نمایند. از آن جمله می توان به سوابق تماس، ایمیل ، پیامک ، مکاتبات، همه گزارش کارهای مرتبط و ... اشاره نمود.
دریافت بن تخفیف
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...