مشاوره مدیریت ارتباط با مشتریان و نرم افزار CRM

با اجرایی شدن صحیح نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM - سی.آر.ام ) در شرکتها ، مدیران به طور ملموس شاهد ارزش افزوده ی ای جاد شده خواهند بود . (مشاوره رایگان پیاده سازی CRM مدیریت ارتباط مشتری )تماس بگیرید
پیاده سازی درست نرم افزار CRM سبب می شود تا مدیران بتوانند آسانتر و لذت بخش تر مدیریت نمایند .اما اگر همین نرم افزار به درستی و با تکیه مناسب بر قابلیتهای آن پیاده نشود، سبب ایجاد هزینه های جبران ناپذیر می شود. مدیرا سازمانها و شرکتها قطعا آگاه هستند که برای استقرار مدیریت ارتباط با مشتریان و پیاده سازی نرم افزار CRM باید علاوه بر تکیه برتجربه خود مشاور CRM نیز در کنار خود داشته باشند . مشاوره CRM به مدیران کمک می کند تا ریزه کاریها را فراکوش نکنند. در مشاوره CRM به مدیران و سازمان کمک می شود تا مسیر پیاده سازی و استقارا را درست طارحی نمایند . و آن را با سرعت بیشتری بپیمایند. بر آن شدیم تا با ارائه مطالبی مفید و البته مختصر، در رابطه با استقرار CRM ، کاری شبیه مشاوره CRM انجام دهیم و در حد توان خود مدیران را یاری نماییم . مشاهده و مطالعه این مطالب آموزشی رایگان می باشد . و نشر آن با رعایت حق کپی رایت مجاز می باشد.
مدیریت ارتباط با مشتریان
اگر کسی بخواهد از لحاظ لغوی ، معنی CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان را بداند. باید به همین سه
شروع استقرار CRM
جهت استقرار نرم افزار CRM از کجا شروع کنیم؟ نرم افزار CRM می تواند به راحتی یکی از ابزارهای کلیدی
مدل رفتار مشتری چیست
مدل های زیادی در خصوص رفتار مشتریان وجود دارد. در این مقاله به سه مدل مهم رفتار مشتری ها پرداخته
تاثیر تمایلات در CRM
می توان گفت مدیریت تمایلات مشتری یکی از کلیدی و اساسی ترین تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM است. مدیران
۱۳۹۸-۱۰-۰۸
تاثیر تمایلات در CRM

اثر تمایلات مشتری با CRM

می توان گفت مدیریت تمایلات مشتری یکی از کلیدی و اساسی ترین تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM است. مدیران فروش موفق همه ابزارهای ممکن را […]
۱۳۹۹-۰۹-۱۰
Survey software نظرسنجی و CRM

نرم افزار نظرسنجی | Survey software

Survey software . نرم افزار نظر سنجی کمک زیادی به مدیران فروشگاه در جهت بهبود فروشگاه آن ها می کند. نظر سنجی با کمک CRM ( سی آر ام ) و باشگاه مشتریان امکان پذیر می باشد ک هکمک زیادی در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری می کند.
۱۳۹۹-۱۲-۱۱
چگونه با مشتری حرف بزنیم

چطور با مشتری حرف بزنیم؟

یکی از عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان نحوه ی برخورد و صحبت سازمان با مشتریان می باشد. در این مقاله به اهمیت این موضوع و روش مناسب برای حرف زدن با مشتری پرداخته ایم.
باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...