sms email اطلاع رسانی
معرفی اجمالی ماژول اطلاع رسانی مدیریت ارتباط با مشتریان سی.آر.ام
2019-06-09
marketing
معرفی اجمالی ماژول بازاریابی marketing در سی.آر.ام CRM
2019-06-09

معرفی اجمالی اتوماسیون اداری و مدیریت دبیرخانه

اتوماسیون اداری و مدیریت دبیرخانه

اتوماسیون اداری و مدیریت دبیرخانه

 

چرا باید از اتوماسیون اداری استفاده کرد؟

نرم افزار های اتوماسیون اداری با ایجاد یک بستر شفاف ، منظم و خودکار در رابطه با ثبت نامه ها و شماره شدن آن در دفاتر اندیکاتور ، دبیرخانه ای بی نقص را برای سازمان شکل می دهند. این سبب می شود کارها سریعتر و دقیقتر پیش رود. نتیجه استفاده از اتوماسیون اداری بهره ور شدن دبیرخانه و مدیریت نامه ها و اندیکاتورها است.

مزایای استفاده از اتوماسیون اداری

  • بهینه سازی فرایند گردش نامه ها
  • کاهش هزینه بایگانی و دبیرخانه
  • آرشیو نمودن اسناد به طور منظم ، سریع و مدیریت شده
  • دسترسی امن و سریع به اسناد

در این نرم افزار پرکابرد ، سوابق کامل نامه های ارسال و دریافت شده ی همه مخاطبین سازمان در پرونده او بایگانی می شود و به راحتی متناسب با سطوح دسترسی قابل مشاهده و جستجو است.

همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار اتوماسیون اداری با تمرکز بر روی ورود و خروج نامه ها و نحوه چرخش آن در سازمان ، سبب شفاف سازی مدیریت دبیرخانه خواهد شد.

اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمتهای نرم افزارجامع رکاما را در معرفی اجمالی مطالعه فرمایید.

نرم افزار جامع رکاما از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.

مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی.آر.ام

برای مشاهده فیلهای آموزشی کوتاه در رابطه با سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان می توانید به کانال سرواپ در آپارات مراجعه نمایید

اتوماسیون اداری و مدیریت دبیرخانه

اتوماسیون-اداری2
اتوماسیون اداری نامه اندیکاتور دبیرخانه

نامه یکی از مهمترین ابزارهای ایجاد و حفظ ارتباط بین کسب و کارها و مخاطبین آنها می باشد. بالاخص اینکه اینکه قرار باشد این ارتباطات به صورت رسمی و بین سازمانی باشد. اتوماسیون اداری نامه اندیکاتور دبیرخانه

در مدیریت دبیرخانه و اتوماسیون اداری اصولی وجود دارد که به صورت پیش فرض باید توسط کاربران رعایت شود. در زیر سیستم (ماژول) اتوماسیون الماس قسمتهای استاندارد لازم برای مدیریت نامه های ارسالی و دریافتی آورده شده است.

  • تعاریف پایه ( تعریف دفاتر اندیکاتور، دبیرخانه ها، گروه پرونده ها، موضوعات نامه ها، نحوه ارسال نامه ها ، طبقه بندی ها ، رابطه نامه ها با یکدیگر، ثبت امضای دیجیتال)
  • ثبت و تعیین پیشنویس نامه ها
  • ثبت نامه وارده و صادره
  • ثبت پیوستهای نامه ، ارتباط نامه ها با هم ، رونوشتها ، گیرندگان ، فرستنده ها، امضاکننده های نامه
  • ارجاع نامه و امضای نامه
  • ارسال نامه و بایگانی
  • گزارشات متنوع

پاسخی بگذارید

دریافت بن تخفیف
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...