CRM Special features سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان
نرم افزار ( سی.آر.ام ) CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش آن مورد استفاده قرار می گیرد. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند .
در این نرم افزار پرکابرد ، سوابق کامل مخاطبین ، اعم از مشتری ها ، پیمانکاران ، کارمندان ، ذی نفعان و … ثبت و نگهداری می شود. در کل هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.
همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار CRM هم با ایجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد.
اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمتهای نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری سی.آر.ام CRM را در معرفی اجمالی مطالعه فرمایید.
این نرم افزار سی.آر.ام CRM جامع از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.
برای مشاهده فیلهای آموزشی کوتاه در رابطه با سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان می توانید به کانال سرواپ در آپارات مراجعه نمایید
یکی از دغدغه های مالکین و مدیران کسب و کار در زمان تهیه و خرید نرم افزار امکان توسعه و اختصاصی سازی نرم افزار در بازه از زمان پیش رو و در آینده است. بسته نرم افزاری الماس دارای یک قابلیت منحصر به فرد است : امکان توسعه چند وجهی نرم افزار به وسیله سفارشی سازی آن توسط تیم با تجربه رکاما است.
مشتریان ما در طول سالهای متمادی شاهد آن بوده اند که علاوه بر ارائه ماهیانه نسخ جدید نرم افزار ، می توانسته اند بخش جدیدی را در نرم افزار به صورت سفارشی به صورت اختصاصی یا عمومی توسعه دهند.
بستر آماده و منعطف این نرم افزار این امکان را بوجود آورده تا مشتریان الماس بتوانند با سفارش دادن خواسته های خود ، در یک بازه زمانی کوتاه و با هزینه ای بسیار مناسب ، پکیجی نرم افزاری و کاملا مطابق با کسب و کار خود بدست آورند.
برخی از امکانات سفارشی شده عمومی
برخی از ماژولهای اختصاصی امروزه به عنوان یک نرم افزارکاملا یکپارچه با CRM به مالکان کسب و کارهای مرتبط ارائه می شودند.
در قسمتهای بعدی به طور خلاصه در رابطه با این امکانات توضیح داده خواهد شد.