مدیریت مرکز تماس
مدیریت مرکز تماس Call.Center
۱۳۹۸-۰۳-۱۹
حسابداری و مالی شرکتی
حسابداری شرکتی در نرم افزار سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتری
۱۳۹۸-۰۳-۱۹

معرفی اجمالی داشبود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان | CRM

داشبورد گزارشات اختصاصی

داشبورد گزارشات اختصاصی

سی آر ام چه می تواند بکند؟

نرم افزار CRM یا همان مدیریت ارتباط مشتری یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش  آن مورد استفاده قرار می گیرد. گزارشات یکی از مهمترین قسمتهای هر نرم افزار است. وقتی مدیری بتواند این توانایی را داشته باشد تا گزارشات مورد نیاز را در قسمتی از نرم افزار در جلوی دید داشته باشد در اصل داشبورد خود را ساخته. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند.

  • جذب مشتری بالقوه جدید
  • حفظ مشتریان فعال قبلی
  • جذب مشتریانی که قبلا فعال بودند ولی اکنون دیگر ارتباط ندارند.

در این نرم افزار پرکابرد، سوابق کامل مخاطبین، اعم از مشتری ها، پیمانکاران، کارمندان، ذی نفعان و … ثبت و نگهداری می شود. در کل هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.

همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار CRM هم با ایجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد.  

اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمتهای نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری را در معرفی اجمالی مطالعه فرمایید.

این بسته نرم افزاری از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.

برای مشاهده فیلهای آموزشی کوتاه در رابطه با سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان می توانید به کانال سرواپ در آپارات مراجعه نمایید

داشبورد نموداری

گزارشات سی.آر.ام CRM مدیریت.ارتباط.مشتری

یک امکانی که همیشه توسط مدیران مورد توجه بوده ، قابلیت ایجاد داشبورد نموداری از اطلاعات و داده های بوجود آمده توسط مشتریان یا مخاطبین و کاربران است.

در نرم افزار سی.آر.ام این امکان وجود دارد که بر مبنای متغیر های مختلف گزارشاتی تهیه و بصورت داشبوردی نمایش داده شود .

در اصل داشبورد ادامه مبحث گزارشات است .

متغیر های گزارش ساز

  • نمودار مخاطبین بر اساس گروهبندی
  • نمودار مخاطبین بر اساس شهر
  • نمودار فروش
  • گزارشات فروش تعدادی محصولات
  • گزارش نموداری فروش مبلغی محصولات
  • گزارشات مبلغی فاکتورها
  • گزارش نموداری جذب (تعداد مشتری در زمان)

و این امکان وجود دارد که داشبوردهای سفارشی از داده های نرم افزار برای مشتریان تولید شود و در اختیا آنها قرار گیرد. جهت مشاهده قیمت بسته های CRM کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...