sticky-task-note
معرفی اجمالی گردش کار و مدیریت وظایف در CRM
۱۳۹۸-۰۳-۱۹
اتوماسیون اداری و مدیریت دبیرخانه
معرفی اجمالی اتوماسیون اداری و مدیریت دبیرخانه
۱۳۹۸-۰۳-۱۹

معرفی اجمالی ماژول اطلاع رسانی مدیریت ارتباط با مشتریان سی.آر.ام

sms email اطلاع رسانی

sms email اطلاع رسانی CRM سی.آر.ام مدیریت ارتباط با مشتریان

 

CRM سی.آر.ام چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی.آر.ام CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش  آن مورد استفاده قرار می گیرد. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند .

  • جذب مشتری بالقوه جدید
  • حفظ مشتریان فعال قبلی
  • جذب مشتریانی که قبلا فعال بودند ولی اکنون دیگر ارتباط ندارند.

در این نرم افزار پرکابرد ، سوابق کامل مخاطبین ، اعم از مشتری ها ، پیمانکاران ، کارمندان ، ذی نفعان و … ثبت و نگهداری می شود. در کل هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.

همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار CRM هم با ایجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد.  مدیریت ارتباط مشتریان سی.آر.ام CRM

اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمتهای نرم افزارمدیریت ارتباط مشتریان سی.آر.ام CRM را در معرفی اجمالی مطالعه فرمایید. مدیریت ارتباط مشتریان سی.آر.ام CRM

مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی.آر.ام

این نرم افزار جامع از بخشهای مختلفی تشکیل شده است

اطلاع رسانی (پیامک، ایمیل، فکس، تلگرام)

اطلاع-رسانی CRM

پیش بردن و مدیریت کارها در هیچ کسب و کاری بدون استفاده از ابزارهای ارتباطی ممکن نیست . یکی از الزامات مدیریت صحیح و دقیق پیشرفت کار و فرایند در هر کسب وکاری ، نگهداری و کنترل سوابق می باشد. نرم افزار سی.آر.ام الماس با اتصال کامل با ابزارهای اطلاه رسانی مثل پیامک ، ایمیل ، فکس و تلگرام ، می تواند سوابق آنها را به صورت اتوماتیک ثبت و نگهداری نماید.

در بسته نرم افزاری الماس ، دیگر لازم نیست برای ارسال پیامک ، ایمیل ، فکس یا حتی پست تلگرامی از نرم افزار خارج شده و از نرم افزار یا ابزار مرتبط استفاده شود. حتی می توان تنظیم کرد تا ارسالها از طریق نرم افزار به صورت ، اتوماتیک ، گروهی ، هوشمند، زماندار ، دوره ای محدود و نامحدود ارسال گردند.

نکته حایز اهمیت این است که اولا برنامه ارسالها دقیق و منظم صورت می گیرد و دوما سوابق آن در پرونده مشتریان و مخاطبین می ماند.

برای مشاهده فیلهای آموزشی کوتاه در رابطه با سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان می توانید به کانال سرواپ در آپارات مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...