اتوماسیون اداری و مدیریت دبیرخانه
معرفی اجمالی اتوماسیون اداری و مدیریت دبیرخانه
2019-06-09
تکمیل فروش با خدمات پس از فروش
معرفی اجمالی خدمات پس از فروش
2019-06-09

معرفی اجمالی ماژول بازاریابی marketing در سی.آر.ام CRM

marketing

marketing CRM سی.آر.ام

 

سی.آر.ام چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار  (سی.آر.ام) CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش  آن مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار به طور گسترده و مؤثر در بازاریابی marketing مورد استفاده قرار می گیرد. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند .

  • جذب مشتری بالقوه جدید
  • حفظ مشتریان فعال قبلی
  • جذب مشتریانی که قبلا فعال بودند ولی اکنون دیگر ارتباط ندارند.

در این نرم افزار پرکابرد ، سوابق کامل مخاطبین ، اعم از مشتری ها ، پیمانکاران ، کارمندان ، ذی نفعان و … ثبت و نگهداری می شود. در کل هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.

همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار CRM هم با ایجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد.  

اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمتهای نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری سی.آر.ام CRM را در معرفی اجمالی مطالعه فرمایید.

نرم افزار AlmasCRM از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.

مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی.آر.ام

برای مشاهده فیلهای آموزشی کوتاه در رابطه با بازاریابی CRM سی.آر.ام marketing می توانید به کانال سرواپ در آپارات مراجعه نمایید

بازاریابی و رصد بازاریابان

در بازاریابی تلفنی ، سرعت انجام کار و مدیریت اتلاف در زمان اهمیت بالایی دارد.همچنین  راحتی انجام کارها ، تعداد پیگیری در بازه زمانی، مشاهده وضعیت بازریابی توسط بازاریابانئو مدیران آنها نیز در اثر بخشی بایاریابی مؤثر است. در زیر سیستم (ماژول) بازاریابی الماس سعی شده تا قابلیتهایی با رسیدن به آنچه در بالا گفته شد ، در نظر گرفته شود.

بازاریابان با استفاده از این ابزار ر نرم افزار CRM سی.آر.ام برای بازاریابی marketing می توانند موارد زیر را ثبت و رصد نمایند.

  • تخصیص گروه سرنخ به بازاریابان
  • تعیین گروه تبدیل سرنخ ، فرصت و فروش برای هر بازاریاب
  • ثبت سرنخ جدید یا دریافت از گروه سرنخ ها
  • ثبت سوابق پیگیری
  • تعیین وضعیت هر مشتری( موفق ، درحال پیگیری ، شکست)
  • مشخص کردن دایل شکست و موفقیت از لیست تعریف شده
  • مشاهده پرونده مشتری
  • مشاهده سوابق عملیاتی و تماس با مشتری
  • ثبت اقدامات انجام شده با انتخاب سریع از لیست
  • تعیین محصول و خدمات ، معرفی شده به مشتری
  • تعیین مبلغ پیشبینی در بازاریابی
  • ثبت فروش یا فاکتور فروش
  • تبدیل به فرصت یا فروش
  • تعیین درصد احتمال جذب یا فروش
  • امکان ارجاع بازاریابی به همکاران دیگر
  • قابلیت راکد یا غیر فعال کردن یافعال نگه داشتن
  • تعیین مرحله بازاریابی با انتخاب از لیست کشویی
  • گزارش گیری های متنوع
  • مشاهده قیف فروش ماهیانه توسط بازاریاب
  • مقایسه بازاریابان با هم و گزارشگیری از وضعیت بازار
  • امکان رصد موقعیت بازاریابان حضوری و یا گزارش گیری بوسیله گراف نقشه از مسیر بازاریابان

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت بن تخفیف
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...