marketing CRM سی.آر.ام
نرم افزار (سی.آر.ام) CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش آن مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار به طور گسترده و مؤثر در بازاریابی marketing مورد استفاده قرار می گیرد. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند .
در این نرم افزار پرکابرد ، سوابق کامل مخاطبین ، اعم از مشتری ها ، پیمانکاران ، کارمندان ، ذی نفعان و … ثبت و نگهداری می شود. در کل هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.
همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار CRM هم با ایجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد.
اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمتهای نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری سی.آر.ام CRM را در معرفی اجمالی مطالعه فرمایید.
نرم افزار AlmasCRM از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.
برای مشاهده فیلهای آموزشی کوتاه در رابطه با بازاریابی CRM سی.آر.ام marketing می توانید به کانال سرواپ در آپارات مراجعه نمایید
در بازاریابی تلفنی ، سرعت انجام کار و مدیریت اتلاف در زمان اهمیت بالایی دارد.همچنین راحتی انجام کارها ، تعداد پیگیری در بازه زمانی، مشاهده وضعیت بازریابی توسط بازاریابانئو مدیران آنها نیز در اثر بخشی بایاریابی مؤثر است. در زیر سیستم (ماژول) بازاریابی الماس سعی شده تا قابلیتهایی با رسیدن به آنچه در بالا گفته شد ، در نظر گرفته شود.
بازاریابان با استفاده از این ابزار ر نرم افزار CRM سی.آر.ام برای بازاریابی marketing می توانند موارد زیر را ثبت و رصد نمایند.