sticky-task-note
معرفی اجمالی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( سی.آر.ام ) CRM الماس
۱۳۹۸-۰۳-۱۶
sticky-task-note
معرفی اجمالی گردش کار و مدیریت وظایف در CRM
۱۳۹۸-۰۳-۱۶
 

نرم افزار CRM سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان

نرم افزار crm سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان یک ابزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش  آن مورد استفاده قرار می گیرد. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند .

  • جذب مشتری بالقوه جدید
  • حفظ مشتریان فعال قبلی
  • جذب مشتریانی که قبلا فعال بودند ولی اکنون دیگر ارتباط ندارند.

در این نرم افزار پرکابرد ، سوابق کامل مخاطبین ، اعم از مشتری ها ، پیمانکاران ، کارمندان ، ذی نفعان و … ثبت و نگهداری می شود. در کل هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.

مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی.آر.ام

همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار CRM هم با ایجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد.  

نرم افزار AlmasCRM از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.

سعی می شود هر قسمت نرم افزار به صورت مجزا و اجمالی معرفی شود. برای انتخاب قسمتهای دیگر اینجا کلیک کنید. م کلمات مرتبط با این متن نرم افزار crm سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان هستند.

پرونده ی مخاطبین و مدیریت سوابق

تمام اطلاعات مرتبط با مخاطبین اعم از مشتریان ، کارمندان ، پیمانکاران و همه ذینفعات سازمان در پرونده مخاطبین ثبت و نگهداری می شود. این اطلاعات شامل اطلاعات ثابت و عملیاتی مخاطبین می شود.

 اطلاعات ثابت یک مخاطب می تواند شامل موارد زیر باشد.

  • اطلاعات هویتی
  • نوع مخاطب که حقیقی است یا حقوقی
  • ·        اطلاعات شغلی
  • ·        اطلاعات ارتباطی(ایمیلها، آدرسها، تلفنها و موبایلها، فکسها ،حساب شبکه های اجتماعی)
  • ·        رنگ بندی و طبقه بندی مخاطبین
مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی.آر.ام
  • ارتباطات مخاطبین با یکدیگر (حقیقی حقیقی، حقیقی حقوقی، حقوقی حقوقی)
  • تمایلات و علایق
  • ·        تاریخهای مؤثر
  • ·        اطلاعات بازاریابی و روشهای آشنایی
  • توضیحات خاص یک مخاطب

نکته حایز اهمیت این است که می توان هر فیلد اختصاصی دیگری را به دلخواه اضافه نمود.

اطلاعات عملیاتی یک مخاطب می تواند شامل موارد زیر باشد.

  • سوابق پیامکهای ارسالی و دریافتی
  • سوابق نامه های ارسالی و دریافتی
  • سوابق وظایف و اقدامات صورت گرفته برای مخاطب به همراه فرمهای سازمانی مرتبط
  • سوابق تماسها و ضبط مکالمات
  • ایمیلهای ارسالی و دریافتی
  • فکسهای ارسالی و دریافتی
  • سوابق خرید و فروش( فاکتور و پیش فاکتور)
  • سوابق مالی و حسابداری (دریفتها و پرداختها)
  • سوابق گزارش کار روزانه پرسنل در قبال یک مخاطب
  • سوابق ارسال دریافتهای پستهای تلگرامی برای یک مخاطب
  • آرشیو اسناد یک مخاطب

اگر شما دنبال نرم افزار crm سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان بوده اید

می توانید به صفحه اول مراجعه نمایید.

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...