Types of customer loyalty cards
انواع کارت وفاداری مشتری
۱۳۹۹-۰۸-۱۸
The role of CRM in Corona
نقش CRM در دوران کرونا
۱۳۹۹-۰۸-۱۸

مزایای استفاده از نرم افزار CRM در دوران کرونا

Benefits of CRM in Corona

Benefits of CRM in Corona . مزایای استفاده از نرم افزار CRM در دوران کرونا چیست؟ مزایای سی آر ام و کرونا . جذب رضایت مشتری در اوضاع کرونا. مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

استفاده از نرم افزار CRM همواره مورد استقبال صاحبان کسب کار ها قرار گرفته است. چه کسب و کار های سنتی و چه کسب و کار های اینترنتی و مجازی. چرا که در هر کسب و کاری ارتباط با مشتری نقش موثری در سود فروشگاه و سازمان ها دارد. در ایام کرونا نرم افزار CRM مزیت های زیادی را به نمایش گذاشته است.

نرم افزار CRM نیز با مدیریت ارتباط با مشتریان دسترسی به سود بیشتر را برای شرکت ها و فروشگاه ها ایجاد کرده است. بنابراین مدیریت در خصوص ارتباط با مشتری همواره حائز اهمیت بوده است. ولی در چند ماه اخیر با گسترش ویروس کرونا این امر از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. بنابراین در دوران کرونا فواید استفاده از نرم افزار CRM بیشتر به چشم آمده است.

در این مقاله درمورد مزیت هایی که نرم افزار CRM در دوران کرونا داشته است بحث خواهیم کرد. این مزایا در کنار سایر مزایای نرم افزار سی آر ام قبل از کرونا، سازمان و فروشگاه ها را برای دست یابی به سود بیشتر از طریق مدیریت ارتباط با مشتری یاری خواهد کرد. عناوین و مزایای مورد بررسی در این مقاله به شرح زیر می باشد.

Benefits of CRM in Corona کرونا و مدیریت ارتباط با مشتری
Benefits of CRM in Corona. مزایای استفاده از نرم افزار CRM در دوران کرونا. جذب رضایت مشتری در اوضاع کرونا.

جذب رضایت مشتریان در دوران کرونا | Benefits of CRM in Corona

 همواره یکی از شاخص های مهم در میزان فروش محصولات بوده است. رضایت مشتری در ابعاد مختلفی بوجود می آید. اولین فاکتور برای رضایت مشتری کیفیت محصول می باشد. در صورتی که محصول شما از کیفیت مطلوبی برخوردار است باید به فاکتور های دیگر توجه کافی داشته باشید. چرا که رقابت در بازار امروزه شامل این موارد خواهد بود. یکی از موارد مهم و فاکتور های مهم در جذب رضایت مشتری، نحوه ی برخورد با مشتری است. نرم افزار CRM به کمک فروشندگان خواهد آمد و با در اختیار گذاشتن اطلاعات مشتریان، باعث بوجود آمدن رابطه ی مناسبی بین مشتری و فروشنده و یا بازاریاب خواهد شد.

با خواندن تاریخچه ی ارتباط با مشتری های سازمان می توان به نیاز آن ها پی برد و به نحوه ی فروش محصولات به آن ها دست پیدا کرد. همچنین با داشتن تاریخ های مهم مشتری مثل سالگرد ازدواج، تاریخ تولد و … به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار CRM تبریکی به مشتری ارسال خواهد شد. انجام چنین اموری در دوران کرونا می توان رضایت خوبی را توسط مشتری به همراه داشته باشد. همچنین نرم افزار CRM با جمع آوری از مشتریان درمورد علایق او، نحوه ی ارسال محصول که مشتری می پسنند و … رضایت مشتری را در دوران کرونا بدست آورد. Benefits of CRM in Corona

بازاریابی بهینه با CRM در دوران کرونا | Benefits of CRM in Corona

در دوران کرونا بسیاری از افراد ترجیح می دهند کمتر در جامعه حضور داشته باشند. به همین علت پیدا کردن بازار هدف کمی سخت شده است. نرم افزار CRM با جمع آوری اطلاعات مشتری و حرفه ی آن ها می تواند صاحبان کسب و کار را برای بررسی نیاز های راهنمایی کند. همچنین با بوجود آمدن شرایط جدید کسب و کار ها، نیاز های مشتریان ممکن است تغییر کرده باشد. به همین علت لازم است تا نیاز های جدد شناسایی شود و بازاریابی بهینه ای در این خصوص صورت گیرد. نرم افزار سی آر ام ابزاری است که مدیران سازمان در دوران کرونا برای بازاریابی اصولی همراهی می کند. Benefits of CRM in Corona

کاهش تماس کارمندان در سازمان با یکدیگر با کمک CRM

در شرایط کنونی که کرونا از طریق تماس افراد با یکدیگر منتقل می شود، هرچقدر تماس حضوری افراد کمتر باشد، بهتر است. نرم افزار CRM با داشتن قابلیت هایی مثل ایجاد وظیفه، اتوماسیون اداری و … باعث کاهش برخورد افراد و تماس ان ها با یکدیگر در سازمان می شود. در دوران کرونا با کمک CRM می توان با چند کلیک ساده وظیفه را برای یک کارمند ایجاد کرد و یا آن را به دیگری انتقال داد. در نرم افزار CRM تمامی اطلاعات در خصوص وظیفه ی ایجاد شده ثبت خواهد شد. بنابراین کارمندان عذری برای عدم انجام وظیفه ی خود نخواهند داشت. در این صورت تمامی وظایف کارمندان به درستی و به طور کامل انجام خواهد شد. Benefits of CRM in Corona

کارمندان سازمان و فروشگاه ها برای اخذ مرخصی می توانند از طریق نرم افزار CRM استفاده کنند. به همین دلیل اموری مثل دست زدن به خودکار و کاغذ و مهر حذف خواهد شد. با این کار احتمال پیشگیری به کرونا در فروشگاه ها و شرکت ها کاهش پیدا می کند. امور مربوط به حساب داری و پرداخت حقوق نیز از طریق سیستم سی آر ام قابل انجام خواهد بود. بنابراین نیازی به حضور فیزیکی و تماس با حسابداری وجود نخواهد داشت.

CRM در دوران کرونا
Benefits of CRM in Corona. سی آر ام و کرونا . جذب رضایت مشتری در اوضاع کرونا.

دسترسی به گزارشات کارمندان در دوران کرونا بدون حضور در سازمان

همواره عملکرد کارمندان برای مدیران کسب و کار و سازمان ها دارای اهمیت بالایی بوده است. در همه ی سازمان ها و شرکت ها، عملکرد کارمندان به طور مستمر مورد ارزیابی قرار می گرفته است. چرا که ممکن است در برخی از موارد بعضی از کارمندان در وظایف خود کوتاهی کنند. این موضوع در دنیای رقابتی امروز با وجود کرونا از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. نرم افزار CRM نرم افزاری است که کارمندان وظایف انجام شده و گزارش کار های خود را در آن به ثبت می رسانند. بنابراین بررسی عملکرد کارمندان به کمک CRM تنها با چند کلیک قابل انجام است. Benefits of CRM in Corona

در دوران کرونا که حضور در سازمان ها و شرکت ها امری مخاطره آمیز تلقی شده است، بهتر است اموری که می توان هنگام  عدم حضور در سازمان آن ها را انجام داد، در مدت زمان حضور در سازمان صورت نگیرد. امری مثل بررسی گزارشات عملکرد کارمندان نیز می تواند یکی از اموری باشد که بتوان آن را خارج از سازمان انجام داد. به همین منظور مدیران و صاحبان کسب و کار می توانند از طریق نرم افزار CRM به بررسی عملکرد کارمندان و وظایف انجام شده در خارج از سازمان خود بپردازند. Benefits of CRM in Corona

مشاوره راه اندازی CRM در دوران کرونا

در صورتی که شما هم در دوران کرونا همانند بسیاری از فروشندگان و سازمان های دیگر به نرم افزار سی آر ام احتیاج پیدا کرده اید، می توانید با تماس با کارشناسان و مشاوران CRM سی آر ام ما از راهنمایی لازم برای اجرای CRM سی آر ام برخوردار شوید. Benefits of CRM in Corona

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...