تفاوت CRM با ERP چیست و کدام بهتر است؟
بسیاری از صاحبان کسب و کار برای مدیریت سازمان خود نیاز به ابزارهای مدیریتی دارند. نرم افزار CRM و ERP دو نرم افزار قدرتمند در زمینه ی مدیریت کسب و کار ها می باشد. استفاده از هر دو نرم افزار “سی آر ام” و “ای آر پی” منجر به رشد
راه های ایجاد نظم در سازمان
وجود نظم در سازمان و یا همان انضباط سازمانی، باعث بالا رفتن دقت در امور سازمان می شود. همچنین با وجود نظم در سازمانها سرعت انجام کارها بالا می رود. در هر سازمانی که نظم و انضباط وجود داشته باشد، رضایت مشتریان نیز بیشتر خواهد بود. چرا که بسیاری از
استراتژی CRM چیست و چه کاربردی دارد؟
بسیاری از صاحبان کسب و کار قصد پیاده سازی CRM را در سازمان خود دارند. ولی برخی از این افراد از استراتژی CRM و کاربرد های آن آگاهی ندارند. استراتژی CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری در هر سازمانی متفاوت است. تفاوت استرتژی سی آر ام در نوع
مدیریت کارمندان تنبل
افرادی که یک کسب و کاری را راه اندازی می کنند، انتظار دارند تمامی زیردستان او نیز دلسوز کسب و کار باشند. اما در بسیاری از مواقع ضعف هایی در افراد دیده می شود که نه تنها به بهبود کسب و کار کمک نمی کنند، بلکه مانع رشد کسب و
سامانه CRM و قابلیت های آن
سامانه CRM به یک بستری گویند که سازمان ها را در جهت رشد روز افزون یاری می کند. سامانه ی CRM و یا همان سامانه ی مدیریت ارتباط با مشتری به بهبود روابط بین سازمان و مشتریان کمک زیادی می کند. علاوه بر این سامانه ی سی آر ام روابط
اهمیت و کاربرد نرم افزار CRM در مراکز درمانی
نقش و اثر بخشی نرم افزار CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به وضوح در سازمان ها قابل مشاهده می باشد. اما قابلیت های نرم افزار سی آر ام محدود به سازمان ها و شرکت ها نمی شود. بلکه نرم افزار CRM در مراکز درمانی نیز
عبارت CRM مخفف چیست؟ (سی آر ام)
عبارت CRM مخفف چیست و یا اینکه CRM مخفف چه کلماتی است سوالی است که بسیاری از افراد به دنبال معنی آن هستند. بدین منظور قصد داریم در این مقاله به جواب سوال CRM مخفف چیست بپردازیم. شاید بسیاری از افراد با نرم افزار CRM آشنایی داشته بشند ولی از
کاربرد نرم افزار CRM برای پزشکان
در صنعت پزشکی و درمانی، افراد بیمار مشتریان پزشکان محسوب می شوند. بنابراین مدیریت مریض ها همانند مدیریت مشتریان سایر سازمان ها اهمیت ویژه ای دارد. چرا که بیماران علاوه بر تخصص دکتر، به نحوه ی ارائه ی خدمات دهی و برخورد منشی ها نیز توجه ویژه ای دارند. بنابراین
گزارش گیری با نرم افزار CRM
نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری دارای مزیت های زیادی برای مدیران سازمان ها می باشد. چرا که این نرم افزار که به اسم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیز شناخته می شود، تمامی امکاناتی که یک سازمان نیاز دارد
خدمات پس از فروش CRM
فروشگاه ها سازمان هایی که قصد دارند برای افزایش رضایت مشتریان خود، خدمات پس از فروش ارائه نمایند باید از نرم افزاری مناسب کمک بگیرند. نرم افزاری که بتواند تمامی اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش را در خود ذخیره کند. همچنین باید نرم افزاری باشد که بتوان به
قابلیت ها و خدمات CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
نرم افزار CRM یک نرم افزار بسیار کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به مدیریت می باشد. جامع بودن نرم افزار CRM رکاما و خدمات آن باعث شده است تا مدیران به هیچ یک از نرم افزار های مدیریتی دیگری نیاز نداشته باشند. چرا که خدمات CRM بسیار جامع و
بهبود خدمات دهی به مشتری با نرم افزار CRM
رضایت مشتریان همواره یکی از فاکتور های مهم برای هر سازمانی بوده است. یکی از روش های افزایش رضایت مشتریان، خدمت دهی مناسب و مورد انتظار مشتریان می باشد. بنابراین هر سازمانی باید به نوع خدمات دهی به مشتریان خود دقت کافی را داشته باشد تا بتواند رضایت مشتریان خود
بهبود پاسخگویی به مشتریان با نرم افزار CRM
بسیاری از سازمان ها و کسب و کار ها به دلیل انکه نمی توانند به صورت مناسبی پاسخگوی مشتریان خود باشند، مشتریان خود را از دست می دهند. اما مجموعه ی رکاما برای هر چالشی یک راه حل کاربردی ارائه کرده است. بهترین راه حل برای بهبود پاسخگویی به مشتریان
تکنیک های جذب مشتری با CRM
هر کسب و کاری نیاز دارد تا مشتریان جدیدی را به سمت خود جذب نماید. در صورتی که سازمان ها نتوانند مشتریان جدیدی را جذب کنند، پس از گذشت مدتی سهم خود را از بازار از دست خواهند داد. بنابراین توصیه می شود تا هر کسب و کاری با توجه
مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری یکی از امور مهمی می باشد که در هر سازمانی باید به درستی انجام شود. اگر مدیریت ارتباط با مشتری به طور کامل انجام شود، همواره بر تعداد مشتریان سازمان افزوده می شود. همچنین مشتریان قدیمی تبدیل به مشتریان وفادار خواهند شد. بنابراین برای مدیریت ارتباط
مدیریت بازار با نرم افزار CRM
شرکت ها و سازمان ها برای برخورداری سهم بیشتر از بازار باید بتوانند بازار را تحت کنترل خود بگیرند. بدین صورت که بتوانند بازار را مدیریت کنند و نیاز ها را به خوبی شناسایی کنند. همچنین اگر مدیریت بازار به درستی صورت بگیرد می توان نیاز هایی را برای مشتریان
مدیریت کنترل پروژه با نرم افزار CRM
مدیریت کنترل پروژه ها کار آسانی نمی باشد. چرا که هر پروژه ای دارای فرآیند های مختلف می باشد که هر فرآیندی نیز نیازمند مدیریت می باشد. بنابراین به دلیل گستردگی امور مربوط به مدیریت کنترل پروژه، لازم است تا از ابزار های مناسب در این خصوص استفاده کرد. یکی
مدیریت برگزاری سمینار ها با نرم افزار CRM
مشاغلی که مشتریان زیادی دارند و قصد دارند اطلاعات و یا آموزش های مختلفی را به مشتریان خود ارائه کنند، می توانند از طریق برگزاری سمینارها اقدام نمایند. اما برگزاری هر سمیناری نیازمند مدیریت جامع و دقیق می باشد. چرا که اگر سمینار بدون برنامه ریزی های لازم و بدون
اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با نرم افزار CRM
سود هر سازمان و فروشگاهی با میزان فروش محصولات رابطه ی مستقیم دارد. افزایش میزان فروش نیز با افزایش تعداد مشتریان محقق می شود. اما برای افزایش تعداد مشتریان و بالا برد میزان فروش باید در جهت افزایش رضایت مشتریان کوشید. برای آن که بتوان برنامه ریزی های لازم را
چطور با CRM مشتری جدید پیدا کنیم ؟
چگونگی پیدا کردن مشتری جدید و جذب مشتری همواره از دغدغه های صاحبان کسب و کار ها بوده است. چرا که صاحبان کسب و کار برای دست یابی به سود بیشتر، باید مشتریان بیشتری را پیدا کرده و سپس به سمت خود جذب نمایند. بنابراین رفع دغدغه ی پیدا کردن