کنترل بهرهوری تصمیمات، ارزیابی و ممیزی دقیق و پویا
همیشه شاخصی برای تعیین و تشخیص سازمانها و شرکتهای پیشرو از پیرو وجود دارد . وجود سیستمهای ارزیابی و ممیزی برای تصمیمات اخذ شده ، یکی از این شاخصه ها. سؤالاتی هست که مدیران اصلی سازمانها و شرکتها دائم از خود می پرسند: چه اتفاقی می افتد که یک سیستم
VOIP رضایت مشتری،بهرهوری،رضایت اپراتور
تحولات و دگرگونی هایی که امروزه در حوزه مخابرات شاهد هستیم سبب شده تا سازمان ها از مراکز قدیمی یکپارچه تلفن مثل سانترال پاناسونیک به سمت سیستم VOIP حرکت کنند.در این بین افراد و شرکت های متعددی در حال ارائه خدمات آموزشی و راه اندازی VOIP هستند.اما چند مسئله مهم
share point چیست؟
مایکروسافت شیرپوینت، یک بستر نرم افزاری تحت وب است که توسط شرکت مایکروسافت تولید و عرضه شده است. اولین نسخه از شیرپوینت در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. و آخرین نسخه از آن در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شده است. نسخههای ابتدایی شیرپوینت بیشتر برای کاربردهایی نظیر مدیریت محتوا و مدیریت
سیستم گردش کاری خودکار
سیستم گردش خودکار یا جریان ها سیستمی است که پس از ثبت هر فاکتور فروش بصورت خودکار اقدامات لازم جهت ارائه محصول به مشتری را به مسئولیت مربوطه یادآوری نموده و از فراموشی و یا از قلم افتادن سفارشات و تاخیر در تحویل و سایر مشکلات مربوطه جلوگیری می نماید.
ثبت اطلاعات متشریان حقوقی
در بخش ثبت مشتریان حقوقی یا همان شرکتی شما می توانید اطلاعات اصلی یک شرکت را ثبت و بایگانی نمایید. بدین صورت اطلاعات اصلی مانند نام سازمان، نحوه آشنایی، ایمیل، بازاریاب و … بصورت خودکار در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بایگانی و ذخیره می گردند. همچنین بعد از
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی آر ام
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM یا همان نرم افزار مدیریت مشتری، ابزاری است جهت مدیریت اطلاعات مشتریان، ثبت و مدیریت وظایف، مدیریت اطلاعات مالی و حسابداری مشتریان، ثبت و صدور فاکتور، خرید و فروش و در واقع تمام امکاناتی که هر شرکت و موسسه ای جهت مدیریت مشتریان
درباره رکاما سی اس
در سازمانهای تولیدی، با اهداف گوناگون هر روز داده ها و اطلاعات فراوانی ایجاد و جمع آوری می شوند که شباهت زیادی به جمع شدن ذرات بخار و تبدیل آنها به ابرهای فشرده است. ابرهایی که در سرزمینهای تشنه می بارند و سبب آرامش و سرسبزی می شوند.