کاربرد نرم افزار CRM در پزشکی
در صنعت پزشکی و درمانی، افراد بیمار مشتریان پزشکان محسوب می شوند. بنابراین مدیریت مریض ها همانند مدیریت مشتریان سایر سازمان ها اهمیت ویژه ای دارد. چرا که بیماران علاوه بر تخصص دکتر، به نحوه ی ارائه ی خدمات دهی و برخورد منشی ها نیز توجه ویژه ای دارند. بنابراین
گزارش گیری با نرم افزار CRM
گزارش گیری و تحلیل گزارشات دارای مزیت های زیادی برای مدیران سازمان ها می باشد. نرم افزار CRM رکاما یکی از کاربردی ترین و دقیق ترین نرم افزارها برای گرفتن گزارشات می باشد. این نرم افزار که به اسم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیز شناخته می شود، تمامی
خدمات پس از فروش CRM
فروشگاه ها سازمان هایی که قصد دارند برای افزایش رضایت مشتریان خود، خدمات پس از فروش ارائه نمایند باید از نرم افزاری مناسب کمک بگیرند. نرم افزاری که بتواند تمامی اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش را در خود ذخیره کند. همچنین باید نرم افزاری باشد که بتوان به
امکانات و خدمات CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
امکانات CRM و خدمات آن بعضا گسترده تر از چیزی است که بسیاری از افراد تصور می کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم به تشریح کامل امکانات نرم افزار CRM و خدمات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. نرم فزار CRM یک نرم افزار بسیار کاربردی
بهبود خدمات دهی به مشتری با نرم افزار CRM
رضایت مشتریان همواره یکی از فاکتور های مهم برای هر سازمانی بوده است. یکی از روش های افزایش رضایت مشتریان، خدمت دهی مناسب و مورد انتظار مشتریان می باشد. بنابراین هر سازمانی باید به نوع خدمات دهی به مشتریان خود دقت کافی را داشته باشد تا بتواند رضایت مشتریان خود
بهبود پاسخگویی به مشتریان با نرم افزار CRM
بسیاری از سازمان ها و کسب و کار ها به دلیل انکه نمی توانند به صورت مناسبی پاسخگوی مشتریان خود باشند، مشتریان خود را از دست می دهند. اما مجموعه ی رکاما برای هر چالشی یک راه حل کاربردی ارائه کرده است. بهترین راه حل برای بهبود پاسخگویی به مشتریان
مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتری و نمونه های موفق CRM
شاید برای شماهم سوال پیش آمده باشد که نمونه های موفق از CRM که تاثیر چشم گیری داشته باشد، در چه شرکت هایی پیاده سازی شده است. مدیریت ارتباط با مشتری یکی از امور مهمی می باشد که در هر سازمانی باید به درستی انجام شود. البته انواع مدیریت ارتباط
مدیریت بازار با نرم افزار CRM
شرکت ها و سازمان ها برای برخورداری سهم بیشتر از بازار باید بتوانند بازار را تحت کنترل خود بگیرند. بدین صورت که بتوانند بازار را مدیریت کنند و نیاز ها را به خوبی شناسایی کنند. همچنین اگر مدیریت بازار به درستی صورت بگیرد می توان نیاز هایی را برای مشتریان
مدیریت کنترل پروژه با نرم افزار CRM
مدیریت کنترل پروژه ها کار آسانی نمی باشد. چرا که هر پروژه ای دارای فرآیند های مختلف می باشد که هر فرآیندی نیز نیازمند مدیریت می باشد. بنابراین به دلیل گستردگی امور مربوط به مدیریت کنترل پروژه، لازم است تا از ابزار های مناسب در این خصوص استفاده کرد. یکی
مدیریت برگزاری سمینارها با نرم افزار CRM
مشاغلی که مشتریان زیادی دارند و قصد دارند اطلاعات و یا آموزش های مختلفی را به مشتریان خود ارائه کنند، می توانند از طریق برگزاری سمینارها اقدام نمایند. اما برگزاری هر سمیناری نیازمند مدیریت جامع و دقیق می باشد. چرا که اگر سمینار بدون برنامه ریزی های لازم و بدون
اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با نرم افزار CRM
سود هر سازمان و فروشگاهی با میزان فروش محصولات رابطه ی مستقیم دارد. افزایش میزان فروش نیز با افزایش تعداد مشتریان محقق می شود. اما برای افزایش تعداد مشتریان و بالا برد میزان فروش باید در جهت افزایش رضایت مشتریان کوشید. برای آن که بتوان برنامه ریزی های لازم را
چطور با CRM مشتری جدید پیدا کنیم ؟
چگونگی پیدا کردن مشتری جدید و جذب مشتری همواره از دغدغه های صاحبان کسب و کار ها بوده است. چرا که صاحبان کسب و کار برای دست یابی به سود بیشتر، باید مشتریان بیشتری را پیدا کرده و سپس به سمت خود جذب نمایند. بنابراین رفع دغدغه ی پیدا کردن
مدیریت کسب و کار با نرم افزار CRM
هر کسب و کاری نیازمند مدیریتی قوی و جامع باشد. هر کسب و کاری که بتواند امور خود را به شکل صحیح مدیریت کند، می تواند در حیطه ی کاری خود به رقابت بپردازد. در غیر این صورت ممکن است از صحنه ی رقابت حذف گردد. اما مدیریت کسب و
مدل های رفتار مصرف کنندگان | Customer behavior models
آگاهی از مدل های رفتار مصرف کننده مزایای زیادی به دنبال خواهد داشت. مزایایی که همگی باعث می شوند سود سازمان ها و فروشگاه ا افزایش یابد. چرا که میزان درآمد سازمان ها ارتباط مستقیم با تعداد مشتریان دارد. اطلاع از مدل های رفتار مصرف کننده کمک زیادی به افزایش
مدیریت همکاران با نرم افزار CRM
هر سازمان و فروشگاهی دارای همکاران مرتبط با حوزه ی کاری خود هستند. تعامل با همکاران دارای مزایای زیادی می باشد. اما دست یابی به این مزایا نیازمند مدیریت ارتباط با آن ها می باشد. بنابراین لازم است تا از ابزار مناسبی جهت مدیریت همکاران استفاده مرد. نرم افزار CRM
مدیریت شکایات مشتری با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) | Manage customer complaints with CRM
یکی از مهم ترین کار ها در هر سازمانی بررسی و مدیریت شکایات مشتری می باشد. چرا که سود هر سازمانی وابسته به مشتریان آن سازمان است. بنابراین اگر مشتریان رضایت کافی را از یک سازمان نداشته باشند، سود سازمان افزایش پیدا نخواهد کرد. حتی در بسیاری از سازمان ها
مدل های رفتار مشتری
در هر سازمانی مشتریان مختلفی وجود دارد. بنابراین رفتار هر یک آن ها با دیگری متفاوت است. این عامل نیز باعث به وجود آمدن مدل های رفتار مشتری ها شده است. اما در بسیاری از مواقع لازم است تا رفتار مشتریان مدیریت شود. برای مدیریت رفتار مشتریان راه های مختلفی
تحلیل رفتار مشتری با نرم افزار CRM | بهترین روش تحلیل مشتری
آگاهی از رفتار مشتریان به مدیران سازمان ها در جهت پیشبرد اهدف سازمان کمک می کند. اما برای آگاهی و پیش بینی رفتار مشتریان لازم است تا رفتار آن ها بررسی شود. سپس با تجزیه تحلیل رفتار مشتریان می توان به پیش بینی رفتار مشتریان پرداخت. نرم افزار CRM و
گزارش گیری اطلاعات در نرم افزار CRM
گزارش گیری اطلاعات همواره یکی از نیاز های مدیران سازمان بوده است. چرا که با گزارش گیری از اطلاعات می توان برای اهداف آینده ی سازمان، برنامه ریزی های لازم را انجام داد. بنابراین مدیران سازمان باید بتوانند در هر زمانی که بخواهند از اطلاعات سازمان خود گزارش گیری انجام
بهترین نرم افزار بازاریابی ایران
اگر به دنبال آشنایی با بهترین نرم افزار بازاریابی ایران و خرید آن هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. شرکت خدماتی رکاما قصد دارد شما را با بهترین نرم افزار بازاریابی آشنا کرده و به شناخت ویژگی ها و کاربرد آن بپردازد. همچنین به مقایسه ی نرم افزار