خدمات پس از فروش CRM رکاما

خدمات پس از فروش CRM

فروشگاه ها سازمان هایی که قصد دارند برای افزایش رضایت مشتریان خود، خدمات پس از فروش ارائه نمایند باید از نرم افزاری مناسب کمک بگیرند. نرم افزاری که بتواند تمامی اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش را در خود ذخیره کند. همچنین باید نرم افزاری باشد که بتوان به

خدمات نرم افزار CRM

امکانات و خدمات CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

امکانات CRM و خدمات آن بعضا گسترده تر از چیزی است که بسیاری از افراد تصور می کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم به تشریح کامل امکانات نرم افزار CRM و خدمات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. نرم فزار CRM یک نرم افزار بسیار کاربردی

بهبود خدمات دهی به مشتریان

بهبود خدمات دهی به مشتری با نرم افزار CRM

رضایت مشتریان همواره یکی از فاکتور های مهم برای هر سازمانی بوده است. یکی از روش های افزایش رضایت مشتریان، خدمت دهی مناسب و مورد انتظار مشتریان می باشد. بنابراین هر سازمانی باید به نوع خدمات دهی به مشتریان خود دقت کافی را داشته باشد تا بتواند رضایت مشتریان خود

بهبود پاسخگویی به مشتریان با نرم افزار CRM

بهبود پاسخگویی به مشتریان با نرم افزار CRM

بسیاری از سازمان ها و کسب و کار ها به دلیل انکه نمی توانند به صورت مناسبی پاسخگوی مشتریان خود باشند، مشتریان خود را از دست می دهند. اما مجموعه ی رکاما برای هر چالشی یک راه حل کاربردی ارائه کرده است. بهترین راه حل برای بهبود پاسخگویی به مشتریان

مثال از مدیریت ارتباط با مشتری

مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتری و نمونه های موفق CRM

شاید برای شماهم سوال پیش آمده باشد که نمونه های موفق از CRM که تاثیر چشم گیری داشته باشد، در چه شرکت هایی پیاده سازی شده است. مدیریت ارتباط با مشتری یکی از امور مهمی می باشد که در هر سازمانی باید به درستی انجام شود. البته انواع مدیریت ارتباط

مدیریت صحیح بازار با نرم افزار CRM

مدیریت بازار با نرم افزار CRM

شرکت ها و سازمان ها برای برخورداری سهم بیشتر از بازار باید بتوانند بازار را تحت کنترل خود بگیرند. بدین صورت که بتوانند بازار را مدیریت کنند و نیاز ها را به خوبی شناسایی کنند. همچنین اگر مدیریت بازار به درستی صورت بگیرد می توان نیاز هایی را برای مشتریان

مدیریت کنترل پروژه با CRM

مدیریت کنترل پروژه با نرم افزار CRM

مدیریت کنترل پروژه ها کار آسانی نمی باشد. چرا که هر پروژه ای دارای فرآیند های مختلف می باشد که هر فرآیندی نیز نیازمند مدیریت می باشد. بنابراین به دلیل گستردگی امور مربوط به مدیریت کنترل پروژه، لازم است تا از ابزار های مناسب در این خصوص استفاده کرد. یکی

Seminar management with CRM

مدیریت برگزاری سمینارها با نرم افزار CRM

مشاغلی که مشتریان زیادی دارند و قصد دارند اطلاعات و یا آموزش های مختلفی را به مشتریان خود ارائه کنند، می توانند از طریق برگزاری سمینارها اقدام نمایند. اما برگزاری هر سمیناری نیازمند مدیریت جامع و دقیق می باشد. چرا که اگر سمینار بدون برنامه ریزی های لازم و بدون

اندازه گیری رضایتمندی مشتری با نرم افزار CRM چیست

اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با نرم افزار CRM

سود هر سازمان و فروشگاهی با میزان فروش محصولات رابطه ی مستقیم دارد. افزایش میزان فروش نیز با افزایش تعداد مشتریان محقق می شود. اما برای افزایش تعداد مشتریان و بالا برد میزان فروش باید در جهت افزایش رضایت مشتریان کوشید. برای آن که بتوان برنامه ریزی های لازم را

چطور با CRM مشتری جدید پیدا کنیم ؟

چطور با CRM مشتری جدید پیدا کنیم ؟

چگونگی پیدا کردن مشتری جدید و جذب مشتری همواره از دغدغه های صاحبان کسب و کار ها بوده است. چرا که صاحبان کسب و کار برای دست یابی به سود بیشتر، باید مشتریان بیشتری را پیدا کرده و سپس به سمت خود جذب نمایند. بنابراین رفع دغدغه ی پیدا کردن

Rokama software and business management مدیریت کسب و کار با CRM

مدیریت کسب و کار با نرم افزار CRM

هر کسب و کاری نیازمند مدیریتی قوی و جامع باشد. هر کسب و کاری که بتواند امور خود را به شکل صحیح مدیریت کند، می تواند در حیطه ی کاری خود به رقابت بپردازد. در غیر این صورت ممکن است از صحنه ی رقابت حذف گردد. اما مدیریت کسب و

Customer behavior models مدل های رفتار مصرف کنندگان

مدل های رفتار مصرف کنندگان | Customer behavior models

آگاهی از مدل های رفتار مصرف کننده مزایای زیادی به دنبال خواهد داشت. مزایایی که همگی باعث می شوند سود سازمان ها و فروشگاه ا افزایش یابد. چرا که میزان درآمد سازمان ها ارتباط مستقیم با تعداد مشتریان دارد. اطلاع از مدل های رفتار مصرف کننده کمک زیادی به افزایش

Manage partners with CRM software | مدیریت همکاران

مدیریت همکاران با نرم افزار CRM

هر سازمان و فروشگاهی دارای همکاران مرتبط با حوزه ی کاری خود هستند. تعامل با همکاران دارای مزایای زیادی می باشد. اما دست یابی به این مزایا نیازمند مدیریت ارتباط با آن ها می باشد. بنابراین لازم است تا از ابزار مناسبی جهت مدیریت همکاران استفاده مرد. نرم افزار CRM

Manage customer complaints with CRM بهترین نرم افزار CRM برای رسیدگی به شکایات مشتری

مدیریت شکایات مشتری با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) | Manage customer complaints with CRM

یکی از مهم ترین کار ها در هر سازمانی بررسی و مدیریت شکایات مشتری می باشد. چرا که سود هر سازمانی وابسته به مشتریان آن سازمان است. بنابراین اگر مشتریان رضایت کافی را از یک سازمان نداشته باشند، سود سازمان افزایش پیدا نخواهد کرد. حتی در بسیاری از سازمان ها

مدل رفتار مشتری چیست

مدل های رفتار مشتری

در هر سازمانی مشتریان مختلفی وجود دارد. بنابراین رفتار هر یک آن ها با دیگری متفاوت است. این عامل نیز باعث به وجود آمدن مدل های رفتار مشتری ها شده است. اما در بسیاری از مواقع لازم است تا رفتار مشتریان مدیریت شود. برای مدیریت رفتار مشتریان راه های مختلفی

Analyze customer behavior with CRM نرم افزار CRM چیست

تحلیل رفتار مشتری با نرم افزار CRM | بهترین روش تحلیل مشتری

آگاهی از رفتار مشتریان به مدیران سازمان ها در جهت پیشبرد اهدف سازمان کمک می کند. اما برای آگاهی و پیش بینی رفتار مشتریان لازم است تا رفتار آن ها بررسی شود. سپس با تجزیه تحلیل رفتار مشتریان می توان به پیش بینی رفتار مشتریان پرداخت. نرم افزار CRM و

crm reporting tools گزارش گیری با نرم افزار CRM

گزارش گیری اطلاعات در نرم افزار CRM

گزارش گیری اطلاعات همواره یکی از نیاز های مدیران سازمان بوده است. چرا که با گزارش گیری از اطلاعات می توان برای اهداف آینده ی سازمان، برنامه ریزی های لازم را انجام داد. بنابراین مدیران سازمان باید بتوانند در هر زمانی که بخواهند از اطلاعات سازمان خود گزارش گیری انجام

بهترین نرم افزار بازاریابی ایران چیست؟ | CRM

بهترین نرم افزار بازاریابی ایران

اگر به دنبال آشنایی با بهترین نرم افزار بازاریابی ایران و خرید آن هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. شرکت خدماتی رکاما قصد دارد شما را با بهترین نرم افزار بازاریابی آشنا کرده و به شناخت ویژگی ها و کاربرد آن بپردازد. همچنین به مقایسه ی نرم افزار

Manage customer behavior with CRM | نرم افزار CRM | سی آر ام چیست؟

مدیریت رفتار مشتری با نرم افزار CRM | منیج چیست | Manage customer behavior

سود هر سازمانی وابسته به مشتریان آن سازمان است. بنابراین مدیریت مشتریان در هر زمینه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین مدیریت در زمینه های مدیریت ارتباط با مشتری ، مدیریت رضایت مشتری، مدیریت خدمات پس از فروش، مدیریت رفتار مشتری و … از الزامات هر سازمانی می باشد.

Customer satisfaction management | نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام

نرم افزار مدیریت رضایت مشتری با CRM ( سی آر ام ) |Customer satisfaction management

افزایش رضایت مشتری یکی از اصلی ترین هدف مدیران سازمان ها می باشد. چرا که سود سازمان همواره به مشتریان آن سازمان وابسته است. هرچقدر که رضایت مشتری های یک سازمان بیشتر باشد، فروش آن نیز بیشتر خواهد شد. همچنین با افزایش رضایت مشتری های سازمان، مشتریان جدیدی نیز به
درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...