در بخش ثبت مشتریان حقوقی یا همان شرکتی شما می توانید اطلاعات اصلی یک شرکت را ثبت و بایگانی نمایید. بدین صورت اطلاعات اصلی مانند نام سازمان، نحوه آشنایی، ایمیل، بازاریاب و … بصورت خودکار در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بایگانی و ذخیره می گردند.
همچنین بعد از کلیک روی دکمه ذخیره مخاطب می توانید اطلاعات تکمیلی مشتریان حقوقی که شامل موارد ذیل می باشند را تکمیل و بایگانی نمایید.
۱- گروه های مخاطبین:
در این بخش می توانید یک مخاطب را جزو یک یا چند گروه مختلف قرار دهید. برای مثال یک مشتری ممکن است جزو گروه دوستان و گروه مشتریان باشد.
۲- زمینه کاری:
در این بخش می توانید زمینه فعالیت مخاطب خود را مشخص کنید. که در یک یا چند زمینه فعالیت می کند
۳- موبایل ها:
در این بخش می توانید به تعداد نامحدود شماره تلفن، موبایل و فکس برای مخاطب خود ثبت نمایید.
۴- آدرس ها:
در این بخش می توانید به تعداد نامحدود آدرس از مشتری ثبت و بایگانی نمایید.
۵- ایمیل ها:
در این بخش می توانید به تعداد نامحدود آدرس ایمیل برای مخاطب خود ثبت نمایید.
۶- موارد اضافی:
در صورتی که اطلاعاتی که می خواهید برای مشتریان خود ثبت نمایید اطلاعات خاصی هستند می توانید از این بخش استفاده نمایید.
۷- تاریخ های موثر:
در این بخش می توانید تاریخ های مهم هر مشتری را در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ثبت نمایید تا نرم افزار بصورت خودکار اقدام به ارسال پیامک، فکس و ایمیل برای مخاطب شما نماید.
۸- رابطه ها:
در این بخش می توانید روابط مشتریان با یکدیگر را ثبت و بایگانی نمایید.
۹- تمایل مشتریان:
در این بخش میتوانید تمایلات مشتریان خود را ثبت و بایگانی نمایید.
۱۰- کارمندان:
در این بخش می توانید اطلاعات کارمندان یک شرکت را ثبت و بایگانی نمایید.
۱۱- زیر مجموعه ها:
در این بخش می توانید نمایندگی ها و شرکتهای زیر مجموعه یک شرکت را ثبت و مدیریت نمایید.
برای اطلاع از سیستم گردش کاری خودکار کلیک کنید.
بدون نظر