hagigi

در بخش ثبت مشتریان حقوقی یا همان شرکتی شما می توانید اطلاعات اصلی یک شرکت را ثبت و بایگانی نمایید. بدین صورت اطلاعات اصلی مانند نام سازمان، نحوه آشنایی، ایمیل، بازاریاب و … بصورت خودکار در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بایگانی و ذخیره می گردند.

همچنین بعد از کلیک روی دکمه ذخیره مخاطب می توانید اطلاعات تکمیلی مشتریان حقوقی که شامل موارد ذیل می باشند را تکمیل و بایگانی نمایید.

۱- گروه های مخاطبین:

در این بخش می توانید یک مخاطب را جزو یک یا چند گروه مختلف قرار دهید. برای مثال یک مشتری ممکن است جزو گروه دوستان و گروه مشتریان باشد.

۲- زمینه کاری:

در این بخش می توانید زمینه فعالیت مخاطب خود را مشخص کنید. که در یک یا چند زمینه فعالیت می کند

۳- موبایل ها:

در این بخش می توانید به تعداد نامحدود شماره تلفن، موبایل و فکس برای مخاطب خود ثبت نمایید.

۴- آدرس ها:

در این بخش می توانید به تعداد نامحدود آدرس از مشتری ثبت و بایگانی نمایید.

۵- ایمیل ها:

در این بخش می توانید به تعداد نامحدود آدرس ایمیل برای مخاطب خود ثبت نمایید.

۶- موارد اضافی:

در صورتی که اطلاعاتی که می خواهید برای مشتریان خود ثبت نمایید اطلاعات خاصی هستند می توانید از این بخش استفاده نمایید.

۷- تاریخ های موثر:

در این بخش می توانید تاریخ های مهم هر مشتری را در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ثبت نمایید تا نرم افزار بصورت خودکار اقدام به ارسال پیامک، فکس و ایمیل برای مخاطب شما نماید.

۸- رابطه ها:

در این بخش می توانید روابط مشتریان با یکدیگر را ثبت و بایگانی نمایید.

۹- تمایل مشتریان:

در این بخش میتوانید تمایلات مشتریان خود را ثبت و بایگانی نمایید.

۱۰- کارمندان:

در این بخش می توانید اطلاعات کارمندان یک شرکت را ثبت و بایگانی نمایید.

۱۱- زیر مجموعه ها:

در این بخش می توانید نمایندگی ها و شرکتهای زیر مجموعه یک شرکت را ثبت و مدیریت نمایید.

برای اطلاع از سیستم گردش کاری خودکار کلیک کنید.

درباره رکاما سی اس

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *