تأثیر رنگها در مشتریمداری
حتماً تاکنون در مورد روانشناسی رنگها مطالعه کردهاید یا به تأثیر آنها بر احساسات و تصمیمات خود توجه داشتهاید. تأثیر […]
حتماً تاکنون در مورد روانشناسی رنگها مطالعه کردهاید یا به تأثیر آنها بر احساسات و تصمیمات خود توجه داشتهاید. تأثیر […]
تا چه میزان با مشتری مداری بانک آشنایی دارید؟ آیا شما نیز مانند بسیاری دیگر از کسانی که در صنعت
یک روز، آقای احمدی برای اولین بار به یک هتل لوکس در شمال کشور سفر کرد. او بعد از
در دنیای دیجیتال امروز، جایی که رقابت در هر صنعت به شدت در حال افزایش است، تنها کسبوکارهایی موفق میشوند
CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری انواع مختلفی دارد. چرا که با گسترش سازمان ها این نیاز بوجود
مدیریت ارتباط با مشتریان در لاتین به صورت Customer Relationship Management نوشته می شود و برای راحتی خواندن و همچنین
سامانه مدیریت انگیزش یک ابزار کاربردی و تعاملی، برای این است که، امکان پیادهسازی و اجرای الگوهای مدیریت رفتار را
مارکت پلیس، جادهای پرماجرا و پرامکانات به سوی خرید آنلاین و تجربههای فوقالعاده است. این بستر الکترونیکی، جایی است که
در دنیای امروز که بسیاری از کسبوکارها در فضای مجازی مشغول به کار هستند، رقابت زیادی بین آنها در جریان
در دنیای پررقابت امروز، بیش از 60% مدیران کسبوکارها میدانند که برای دستیابی به موفقیت و رشد پایدار، باید مشتریان
مشتریمداری همیشه یک اصل اساسی در کسبوکارها بوده، اما امروز اهمیتش از هر زمانی بیشتر شده. چرا؟ چون در دنیای
آیا اصول مشتری مداری را میشناسید؟ آیا تا به حال فکر کردهاید که رعایت چه نکاتی موجب میشود یک برند