باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان و اتصال به CRM سی.آر.ام

باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان متصل به سی.آر.ام CRM این امکان را برای شما مهیا می کند تا برای مشتری که از بین رقبا شما را انتخاب نموده ، حق تقدم و اولویتی قائل شوید . این گام اول در وفادار سازی مشتری است که برداشته اید. مدیریت رفتار مشتری فقط

کنسول فروشگاه آنلاین

کنسول فروشگاه آنلاین متصل به CRM سی.آر.ام

فروشگاه آنلاین دنیای امروز، دنیای خریدهای اینترنتی است . کمتر کسی است که روزانه برای خرید به فضای اینترنت مراجعه نکند. مردم امروز در دنیایی زندگی می کنند که برای خرید و انتخاب هر کالا و خدمتی بین فروشگاههای آنلاین بسیار سرگردانند. در ضمن به دلیل کمبود وقت، نمی توانند

مدیریت مرکز تماس

مدیریت مرکز تماس Call.Center

تماسها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM سی.آر.ام نرم افزار  ( سی.آر.ام ) CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش  آن مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار می تواند به ابزارهای ارتباطی متعدد متصل

پشتیبانی و خدمات

پشتیبانی رکن اصلی در انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی.آر.ام CRM

کارایی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی.آر.ام CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی.آر.ام CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش  آن مورد استفاده قرار می گیرد. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش

sticky-task-note

معرفی اجمالی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( سی.آر.ام ) CRM الماس

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سی.آر.ام CRM نرم افزار  ( سی.آر.ام ) CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش  آن مورد استفاده قرار می گیرد. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت

مدیریت ارتباط با مشتریان

سی.آر.ام (CRM) مدیریت ارتباط مشتری چیست و چه انواعی دارد؟

تعاریفی بر سی.آر.ام (مدیریت ارتباط با مشتریان یا مدیریت مشتریان؟ مدیریت ارتباط با مشتری یا سی.آر.ام قطعا می تواند معانی متفاوتی را برای اشخاص تداعی نماید. حتی معنی مخفف شده و ۳ حرفی CRM سی . آر . ام نیز خود دو مفهوم کلی را نمایش می دهد. اشخاص زیادی

مدیریت ارتباط با مشتریان

کاربر مرتبط در مدیریت ارتباط مشتری ( سی.آر.ام crm ) مزیت یا عیب

دیدگاههای مختلف در رابطه مخاطب و مشتری درمدیریت ارتباط مشتری ( سی.آر.ام crm ) کاربران مرتبط در یک سازمان به افرادی اطلاق می شود که تمام ارتباطات مخاطب و سازمان را پشتیبانی می کنند. دو دیدگاه در استفاده از کاربر مرتبط بوجود می آید . یکی اعتقاد دارد با تعیین

شبکه

ارائه حرفه ای ترین خدمات شبکه، سرور و دیتاسنتر، طراحی، نصب و راه اندازی شبکه، تهیه سخت افزار با قیمت بسیار مناسب، ارائه بهترین راه کارهای امنیت، عیب یابی، مدیریت، نگهداری و به روز رسانی شبکه های سازمانی و خصوصی شما،VOIPو …با گروه مهندسی و نرم افزاری رکاما استفاده از

مدیریت ارتباط با مشتریان

تحت وب بودن فقط یک ویژگی است

وقتی در فضای اینترنت دنبال  بهترین نرم افزار CRM می گردید و می خواهید بهترین CRM  را پیدا کنید و دموی آن را نصب کنید،قوی می دانید.تحت وب بودن فقط یک ویژگی است و البته از بهترین نرم افزار CRM،امکانات خاص و کاربری آسان و گزارشات کاربردی را انتظار دارید.