استراتژی فروش
در دنیای کسبوکار امروز که رقابت نفسگیرتر از همیشه است، دیگر داشتن یک محصول یا خدمت خوب تنها برگ برنده […]
در دنیای کسبوکار امروز که رقابت نفسگیرتر از همیشه است، دیگر داشتن یک محصول یا خدمت خوب تنها برگ برنده […]
مدیریت فروش یکی از اساسیترین عوامل موفقیت هر کسبوکار است که تاثیر مستقیم بر افزایش درآمد، رشد پایدار و جذب
امروزه در بازار شلوغ و پررقابت، دیگر نمیشود تنها به داشتن یک محصول یا خدمت باکیفیت اکتفا کرد. برای پیشیگرفتن
در بازار پررقابت امروز، تنها کسبوکارهایی موفق و ماندگار هستند که روشهای فروش موفق را بهعنوان بخش جداییناپذیر از استراتژی
دنیای کسبوکار امروز دیگر جایی برای ایستایی و روشهای قدیمی باقی نگذاشته است. حالا موفقیت از آنِ برندهایی است که
در دنیای امروز که رقابت در بازارهای مختلف هر روز پیچیدهتر و فشردهتر میشود، داشتن یک سیستم فروش کارآمد و
در شرایط رقابتی امروز که هر کسبوکار و فروشندهای به دنبال سهم بیشتری از بازار است، تنها داشتن محصول یا
فروش تلفنی یکی از چالشبرانگیزترین روشهای فروش است؛ چرا که شما نه چهرهی مشتری را میبینید و نه فرصت دارید
میز کار خلوت فقط یک جنبه زیباییشناسی ندارد، بلکه نشانهای از نظم، بهرهوری و مدیریت مؤثر در سازمان است. در
ECRM چیست؟ ECRM مخفف عبارت Electronic Customer Relationship Management به معنای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری است. این
به نظرتان چرا بعضی برندها در دل مخاطب جا باز می کنند اما بعضی دیگر حتی دیده هم نمی شوند؟
تصور کنید بهترین محصول دنیا را ساختهاید؛ نوآورانه، باکیفیت و دقیقاً همان چیزی که بازار به آن نیاز دارد. اما