در این قسمت قصد داریم برخی از فرم ها و گزارشات اداری که می توان از آن برای مدیریت در نرم افزار crm استفاده کرد را آموزش دهیم.
پنجره های این بخش شامل فرم های مربوط به کارمندان سازمان می باشد.
فرم ها و گزارشات برای ثبت مرخصی
در این قسمت مدیر می توانند ساعت و روزی که کارمندان می خواهند مرخصی بگیرند را وارد کنند .
برای ثبت مرخصی ، (۱)کارمند مورد نظر را انتخاب می کنیم. به طور خودکار (۲)کد کارمند ثبت می شود. (۳)تاریخ شروع و (۴)تاریخ پایان مرخصی و همچنین (۵)ساعت شروع و (۶)پایان مرخصی را وارد می کنیم. در ادامه (۷)توضیحات لازم در مورد مرخصی را درج می کنیم و در انتها اطلاعات وارد شده را (۸)ذخیره می کنیم.
قسمت های بعدی فرم ها وگزارشات در اتوماسیون اداری CRM یعنی
- ثبت ماموریت
- ثبت اضافه کار
نیز به این شکل تکمیل می شوند.
فرم ها و گزارشات اداری در نرم افزار CRM برای فعالیت های کارمند
مدیر سازمان با استفاده از این قسمت می تواند مدیریت خوب و کاملی بر روی فرم ها و گزارشات اداری کارمندان خود داشته باشد.
بدین منظور (۱)کارمند و (۲)بازه ی زمانی مورد نظر را انتخاب می کنیم. سپس می توان با انتخاب (۳)گزینه های موجود ، گزارشات را از هم تفکیک کرد. پس از انتخاب موارد، با زدن گزینه ی (۴)”نمایش اطلاعات” ، لیست گزارشات با توضیحات و اطلاعات کافی نمایان می شود که مدیریت خوبی می توان بر روی گزارش ها داشت.
آموزش گزارشات خرید و فروش در CRM
ما را برای تکمیل مطالب مرتبط با آموزش فرم ها و گزارشات در نرم افزار CRM دنبال کنید . آموزشهای ما را در رابطه با نرم افزار CRM در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.
بدون نظر