آموزش کار با تب های پرونده مخاطبین نرم افزار CRM
در این قسمت قصد داریم به صورت کلی تبهای موجود در پرونده مخاطبین نرم افزار CRM سی.آر.ام را آموزش بدهیم. آموزش نرم افزار CRM سی-ار-ام
معرفی تبهای نرم افزار CRM سی-ار-ام
تب پیامک و فایل
اولین پنجره مربوط به (۱)پیامک هایی می باشد که از طرف مخاطب دریافت و یا برای آن ارسال کرده ایم. در این پنجره ما می توانیم متن پیامک ، تاریخ ارسال و دریافت و وضعیت ارسال پیامک را مشاهده کنیم که اگر پیامک ارسال شده باشد تیک وضعیت ارسال فعال می باشد.پنجره ی بعدی مربوط به (۲)فایل هایی که ما از طریق راه های ارتباطی زیادی که این نرم افزار در اختیار ما قرار داده است، دریافت کرده ایم می باشد و در این قسمت می توانیم مشاهده کنیم. همچنین با توجه به ویژگی خاص این برنامه که می توانیم فایلی را از سیستم انتخاب کنیم ، فایل را از محل ذخیره انتخاب و ثبت می کنیم. فایل های ذخیره شده را نیز می توانیم انتخاب و با ابزار های مختلف مشاهده کنیم. اگر فایل موجود در این پنجره را ویرایش کنیم ، پس از ثبت تغییرات ، برنامه به صورت اتوماتیک فایل جدیدی را با عنوان نسخه دوم ایجاد می کند. این پنجره کمک بسیار شایانی در امور فایل های مشتریان و سایر مخاطبین به ما می کند.
تب تماس
پنجره ی بعدی مربوط به (۳)تماس های برقرار شده است که توسط هر یک از راه های اراتباطی از جمله تلگرام ، تلفن ، ویپ و … صورت می گیرد.
این نرم افزار پرکاربرد اطلاعات زیادی در مورد تماس ها به ما می دهد ، اطلاعاتی از جمله (الف)تاریخ دقیق تماس ها ، (ب)شماره ی مخاطب که تماس با آن شماره برقرار شده ، (ج)شماره خط کاربری که با او ارتباط برقرار شده (د)ورودی و یا خروجی بودن تماس ، (ه)مدت زمان مکالمه ، (و)توضیحات تماس و نیز (ز)فایل صوتی مربوط به تماس که هنگام تماس ضبط شده است را می توان مشاهده کرد. همچنین (ح)تعداد تماس های برقرار شده را در کنار پنجره ی تماس ها و یا زیر اطلاعات تماس می توان مشاهده کرد. با استفاده از گزینه ی (ط)چاپ لیست می توان لیست تماس را پرینت گرفت.
با استفاده از این اطلاعات ، می توان مدیریت فوق العاده خوب و آسانی را در تماس ها داشته باشیم.
تب نامه ها
پنجره ی بعدی که ابزاری خاص می باشد ، پنجره ی (۴)نامه ها است که مرتبط است با سیستم اتوماسیون اداری الماس. در اینجا هرنامه ای که به طریق مختلف صادر و یا وارد می شود را می توانیم ثبت و یا مشاهده کنیم.
تب ایمیل ها
پنجره ی بعدی که مربوط به (۵)ایمیل ها است ، شامل توضیحات کافی در مورد ایمیل های ارسالی و یا دریافتی می باشد که همچنین می توان وضعیت ارسال ایمیل را با مشاهده ی قسمت وضعیت ارسال بررسی کنیم. ویژگی خاص نرم افزار CRMالماس این است که تنها بر روی تماس ها مدیریت نداریم بلکه بر روی تمامی راه های ارتباطی مشتری یا سایر مخاطبین مدیریت کامل و دقیقی را داریم که همین امر سبب جلب رضایت مشتری خواهد شد. در ادامه با سایر راه های ارتباطی نیز آشنا خواهیم شد.
تب فکس و وظایف
پنجره ی بعدی مربوط به (۶)فکس های ارسالی و دریافتی از مخاطب می باشد که به صورت کامل می توانیم آن ها را مشاهده و جزئیات آن ها را مشاهده کنیم.
در پنجره ی بعد (۷)وظایف مرتبط با این مخاطب که ایجاد شده است را می توان مشاهده کرد که این قسمت کاربرد بسیار زیادی در جذب مشتری دارد. و در قسمت های بعدی توضیحات لازم در مورد ثبت و ایجاد وظایف داده خواهد شد.
تب سفارش و حسابداری
پنجره ی دیگری مربوط به (۸)سفارش هایی است که از مشتری گرفته ایم و می توان آن ها در این قسمت ثبت کنیم.
پنجره ی دیگر که مربوط به (۹)حسابداری است دارای اطلاعات مانده حساب مشتری است و می توان اطلاعات بدهکاری یا بستانکاری مشتری را ثبت کرد . ویژگی فوق العاده و خاص قسمت حسابداری CRMالماس این است که متصل به سیستم حسابداری می باشد و یا می توان با سایر سیستم های حسابداری دیگر متصل کرد. این ویژگی منحصر به فرد نرم افزار CRMالماس کمک بسیار زیادی در امر مدیریت و رسیدگی به حساب های مشتریان می کند.
تبهای استعلام- اقدامات و…
در قسمت بعدی (۱۰)استعلام هایی که برای مخاطب ثبت کرده ایم را می توانیم مشاهده کنیم.
قسمت بعدی که با عنوان (۱۱)اقدامات است می توانیم اطلاعات و گزارش کار کاربران در مورد پروژه را که اگر کار پروژه ای انجام داده باشیم ، مشاهده کنیم. (عناوین اقدامات در بخش ۸-۱۳ قابل تنظیم می باشد.)
قسمت دیگر مربوط به ابزار های ارتباطی (۱۲)مجازی است که در حال حاضر از تلگرام به عنوان ابزار مجازی استفاده می شود و در آینده سایر ابزار ها به نرم افزار پرکاربرد CRMالماس اضافه خواهد شد.
در پنجره ی بعدی می توان از ابزار (۱۳)فرم ساز برای مخاطب اسفاده کرد و می توانیم سوابق مخاطب را در پرونده داشته باشیم.
تمامی ابزار ها و اطلاعاتی که در نرم افزار CRMالماس برای هر مخاطب وجود دارد ، می تواند کمک زیادی در جهت مدیریت تماس ها، مدیریت مشتری ،مدیریت حساب ها و …. و همچنین در کل انسجام دادن به سازمان می کند. همچنین با استفاده از ابزار ها و اطلاعات هر مخاطب می توانیم جذب مشتری زیادی داشته باشیم و رضایت مشتری های سابق را نیز به دنبال داشته باشیم. و همه ی این ها در نهایت به سود بیشتر سازمان ختم می شود.
ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.
آموزش نرم افزار CRM سی-ار-ام
بدون نظر