5/5

نوری در مسیر موفقیت!

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

پلتفرم Noor

پلتفرم نور

هر آنچه یک سازمان نیاز دارد

سامانه‌های تحت وب نصبی، ترکیب برنده برای رشد سازمان شما.

  • کامل
  • حرفه ای
  • منعطف
  • مناسب برای کسب‌وکارهای بزرگ

امکانات پلتفرم نور

بازار مجازی

بازار مجازی نور یک بازار معمولی نیست. بلکه یک مارکت پلیسی است که برای اولین بار در ایران، کسب‌‌وکارهای حرفه‌ای می‌توانند آن را برای خود راه اندازی و مدیریت کنند.

باشگاه مشتریان

در باشگاه مشتریان نور تمامی امکانات لازم برای وفادارسازی افراد وجود دارد. پیامرسان اختصاصی، تعریف انواع امتیاز، چندباشگاهه بودن و ... از ویژگی‌های ممتاز باشگاه نور می‌باشد.

مدیریت ارتباط با مشتریان

پلتفرم نور دارای یک سیستم CRM است که در نوع خود کامل‌ترین است که امکانات حرفه‌ای CRM نور مناسب کسب ‌وکارهای بزرگ و سازمان‌های خصوصی و دولتی می‌باشد.

پرونده مخاطبین و وظایف

قابلیت تعریف وظایف چندسطحی، ایجاد وظایف خودکار و بر اساس رویداد، قابلیت درج تاریخ مشاهده وظایف و ... از جمله امکاناتی هستند که نور را متمایز می‌کند.

زیبایی و خلاقیت

در پلتفرم نور، آیکون‌های جذاب، طراحی UI و UX با رابط کاربری آسان، طراحی حرفه‌ای محیط مدیریتی و همچنین محیط نمایشی برای سایر افراد، زیبایی و خلاقیت ویژه‌ای را به نمایش می‌گذارد.

بارگذاری سریع

رعایت اصول طراحی و فرانت بک موجب شده است تا پلتفرم نور با بالاترین عملکرد را داشته باشد. نور در بهینه‌ترین حالت ممکن نوشته شده است تا همواره بالاترین سرعت را داشته باشد.

یکپارچگی و انسجام

ایجاد ارتباط کامل میان هوش تجاری، مارکت پلیس، باشگاه مشتریان و سامانه CRM نور، موجب شده است تا سازمان‌ها تمامی اطلاعات خود را به صورت یکپارچه و منسجم در اختیار داشته باشند.

راه اندازی سریع

پلتفرم نور در عین حال که کامل‌ترین امکانات را دارد، راه اندازی پیچیده‌ای ندارد و متخصصین فنی نور در کمترین زمان ممکن آن را برای سازمان شما راه‌اندازی می‌کنند.

مشتریان وفادار نور

“پرسش های پر تکرار و مهم شما “درباره ی پلتفرم نور!

امکانات کلی پلتفرم نور چیست؟

باشگاه مشتریان، مارکت پلیس و CRM از امکانات مهم پلتفرم نور می باشد.

امکانات باشگاه مشتریان نور چیست؟

1- امکان ارتباط بین اعضا و از طربق پیامرسان اختصاصی نور 2- امکان ایجاد چند باشگاه برای افراد مختلف (مشتریان، مجریان و …) 3- امکان تعریف انواع امتیازها 4- امکان اختصاص چند نوع امتیاز به یک باشگاه 5- قابلیت تعریف روش‌های کسب امتیاز متفاوت در هر باشگاه 6- امکان تعریف روش‌های خرج امتیاز متفاوت در هر باشکاه 7- قابلیت استفاده از API برای ایجاد مدل‌های دلخواه کسب و خرج امتیاز 8- امکان تالیف مجله، بانک دانش، ساخت پروفایل و …

امکانات مارکت پلیس نور چیست؟

مارکت پلیس نور به عنوان اولین مارکت پلیس قابل سفارشی سازی ایران است که تمامی امکانات مدیریتی و فروشگاهی لازم را در خود جای داده است. مارکت پلیس نور ابزارهای لازم برای مدیریت فروشندگان اعم از CRM، باشگاه مشتریان، مجله، مدیریت نویسندگان و ده ها امکانات مهم دیگر را در خود جای داده است. برای مشاهده کامل امکانات با مشاورین رکاما در ارتباط باشید.

امکانات CRM نور چیست؟

امکانات CRM نور را در یک صفحه نمی‌توان بیان کرد. چرا که CRM نور دارای بخش های مختلف و هر بخشی از قسمت‌های مدیریتی زیادی تشکیل شده است. اما به طور خلاصه امکاناتی من جمله: مدیریت پرونده مخاطبین، اطلاع رسانی، وظایف، مدیریت مرکز تماس، فرم‌ساز، بانک‌دانش و … که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

قیمت نور چقدر است؟

از آنجایی که پلتفرم نور از بخش های مختلفی تشکیل شده است که سازمان‌های بزرگ و کسب‌وکارهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند، می‌بایست متناسب با نیاز هر سازمانی امکانات را در اختیار ن ها قرار داد. بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق و جامع درمورد ارزش پلتفرم نور با مشاورین ما در ارتباط باشید.

راه ارتباطی با مشاورین نور چیست؟

برای ارتباط با مشاورین نور کافیست با شماره 03137763088 تماس حاصل فرمائید.

برای استفاده رایگان
آماده هستی؟

ویژگی های کامل نور

ویژگی های برتر و امکانات کاربردی نور عبارت اند از:

مدیریت پرونده مخاطبین

  • ثبت اطلاعات شناسنامه ای و بیوگرافیکی
  • امکان ثبت بدون محدودیت آدرس، تلفن، ایمیل و کنترل فرمت شماره‌ها
  • امکان گروه بندی و ثبت اطلاعات روانشناسی، علایق، نحوه آشنایی، تمایلات
  • قابلیت دسته بندی و ثبت اطلاعات مربوط به تخصصها، مشاغل، حسابهای بانکی
  • افزودن اطلاعات متنی، یاداشت و توضیحات خاص
  • قابلیت دسته بندی مخاطبین و تخصیص رنگ به آنها
  • امکان ثبت ارتباط مخاطبین حقیقی و حقیقی و حقیقی و حقوقی با تعیین نوع رابطه
  • امکان ایجاد فیلدهای اختصاصی غیر از موارد مطرح شده
  • آرشیو اسناد و مدارک اختصاصی مخاطب
  • آرشیو سوابق اطلاع رسانی و ارتباطی
  • آرشیو سوابق عملیاتی مثل فرمها، وظایف و…

اطلاع رسانی

  • امکان ارسال پیامک و ایمیل تکی و گروهی
  • امکان ارسال پیامک و ایمل برنامه ریزی شده و مؤثر بر تاریخ
  • امکان تعریف پیامکها و ایمیلهای خودکار
  • گزارش از سوابق ارسال
  • مدیریت دریافت پیامک و ایمیل و اتصال به وظایف

وظایف

  • قابلیت تعریف موضوعات وظایف به صورت N سطحی
  • امکان تخصیص توضیحات اختصاصی مراحل به هر موضوع
  • امکان ثبت وظیفه برای خود یا دیگران
  • امکان ارجاع وظایف به دیگران
  • امکان مشاهده وضعیت وظایف خود یا ارجاع شده
  • امکان پیوست فایل در هر مرحله به وظایف
  • قابلیت ایجاد وظایف خودکار بر اساس ثبت رویدادهای سیستمی
  • نمایش گرافیکال وضعیت اجرای وظایف (آینده، حال، دارای مهلت و گذشته)
  • نمایش پاپ آپ وظیفه در محیط کاربری مسئول
  • گزارش دیده شده پاپ آپ و همچنین وظیفه توسط مسئول
  • امکان گزارش گیری از سوابق چرخش وظیفه
  • امکان مدیریت سطوح دسترسی

مدیریت مرکز تماس

  • اتصال به سیستم ویپ VOIP
  • ثبت خودکار تماس (ورودی و خروجی)
  • امکان تماس با یک کلیک
  • ضبط خودکار مکالمه
  • قابلیت ثبت موضوع برای هر تماس
  • قابلیت ثبت توضیحات و کلمات کلیدی هر تماس
  • ثبت خودکار اطلاعات تماس (تاریخ و زمان مکالمه، مدت مکالمه، داخلی، وضعیت، شماره مخاطب، نوع تماس که وارده بوده یا… )
 

فرم ساز

  • امکان تعریف فرم اختصاصی
  • امکان تنظیم و گروه بندی فرم
  • امکان استفاده از المانهای دلخواه در فرمها
  • قابلیت گروه بندی فرمها
  • امکان استفاده فرم در وظایف
  • امکان تخصیص ثبت وظیفه خودکار در اثر تکمیل فرم
  • طراحی منعطف و کاربر پسند
  • امکان فراخوانی و استفاده از اقلام در فرم ها

بانک دانش

  • قابلیت تعریف گروههای درختی برای دانش نامه
  • تخصیص فایلها و اطلاعات دلخواه در هر گروه
  • تنظیم سطح دسترسی اختصاصی به گروههای بانک دانش
  • قابلیت تعریف اطلاعات پایه (پیشوندها، رنگ ها، نوع روابط، کشورها، زبانها، فرمت تلفن و موبایل، استان، شهر، منطقه، حومه، انواع حساب بانکی، انواع تمایلات، علایق، روانشناسی و …)
  • قابلیت تنظیم سطح دسترسی به پرونده بر اساس شهر و منطقه
  • قابلیت تنظیم سطح دسترسی به پرونده مخاطب بر اساس گروه مجاز
  • قابلیت تنظیم دسترسی به اجزای نرم افزار
  • قابلیت تنظیم نقش برای کاربران و تعریف سطوح دسترسی
 

باشگاه مشتریان

پلتفرم نور با امکان راه‌اندازی باشگاه مشتریان راهی نوین برای وفادار سازی مشتری و ایجاد انگیزه در پرسنل، پیش روی سازمان‌های در پی رشد و پیشرفت گذاشته است.

بستری که برای محیط باشگاه در نظر گرفته‌شده به گونه می‌باشد، که هر کاربر اعم از مالک باز و یا مالک نرم‌افزار می‌تواند بر مبنای جامعه‌ی هدف خود و بدون محدودیت، باشگاهی ایجاد کند.

نکته حائز اهمیت این است که، به وسیله ی این پلتفرم توانمند، مدیریت دسترسی‌ها می‌توان اداره هر باشگاه را به گروهی از افراد واگذار نمود. امکانات مورداستفاده در باشگاه‌ها بسیار متنوع است ولی مدیران هر باشگاه به‌صورت کاملاً پویا می‌توانند امکانات موردنیاز خود را تعیین و عملیاتی نمایند.

همچنین با تعیین کردن ارز دیجیتال در باشگاه میتوان گامی شایان در راستای ایجاد انگیزه در اعضاء باشگاه برداشت.

پیمایش به بالا