تاثیر تمایلات در CRM

تاثیر تمایلات در CRM مدیریت ارتباط با مشتریان


می توان گفت مدیریت تمایلات مشتری یکی از کلیدی و اساسی ترین تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM است. مدیران فروش موفق همه ابزارهای ممکن را در اختیار می گیرند تا بتوانند تمایلات مشتریان را شنسایی نمایند.

شناخت تمایلات مشتریان عاملی اساسی در مدیریت ارتباط با مشتریان CRM می باشد. هر گاه سازمانی بتواند تمایلات و خواسته های مشتریان خود را شناسایی نماید و آنها را تحلیل کند.

بالتبع می تواند برای رفتارهای مشتریان خود، دلیل پیدا کرد.

تاثیر تمایلات در CRM مدیریت ارتباط با مشتریان
تاثیر تمایلات در CRM

مدیریت رفتار مشتریان ، کاملا منطبق بر شناخت تمایلات آنهاست. مدیران در زمان خرید نرم افزار CRM حتما باید توجه نمایند که محلی در نرم افزار CRM برای ثبت و مدیریت تمایلات مشتریان وجود داشته باشد.

چند نمونه از تمایلات مشتریان

سعی می کنیم در این مجال به برخی از خواسته های مشتریان که در بسیار از کسب و کارها مهم قلمداد می شود، اشاره کنیم .

  • قیمت
  • بسته بندی و ظاهرکالا و خدمات
  • تحویل به موقع
  • روشهای پرداخت متنوع
  • پاسخگو بودن
  • دسترسی در هر زمان و مکان
  • روشهای ارسال
  • آموزش و خدمات پس از فروش
  • راحتی استفاده

مشتریان به طور نا خود آگاه به سمت قیمت متمایل می شوند . می توان گفت بعد از بسته بندی یکی از مؤثر ترین ابزارها برای جذب مشتری ، قیمت است.

مشتریان ، به شدت علاقه دارند ، پس از تایید خریدشان ، سفارش آنها در زمان تعیین شده به روش مناسب و حتی با بسته بندی زیبا و سالم تحویلشان گردد.

مشتریان ، دوست دارند ، پس از آنکه سفارش به دستشان رسید ، فروشنده برای ارائه خدمت ، پیگیر و پاسخگو باشد .

مشتری علاقه دارد بتواند ، با استفاده از آموزشهای ارائه شده همراه سفارش ، خودش از سفارش استفاده نماید.

آنچه تا اینجا بیان شد ، در حد اشاره بوده . به زودی مطالب کاملتر اضافه می گردد.

آموزش گزارشات حسابداری در نرم افزار CRM

برای مشاهده فیلمهای آموزشی نرم افزار CRM می توانید به کانال رکاما در آپارات یا بخش آموزش مراجعه نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *