آموزش اطلاع رسانی نرم افزار CRM

انتخاب بهترین نرم افزار CRM

انتخاب بهترین نرم افزار CRM


اطلاع رسانی

در پنجره ی بعدی ما می توانیم مدیریت کاملی بر روی ارتباط با مشتری که از طریق پیامک ، فکس ها ، تلگرام و … صورت می گیرد را داشته باشیم .

پیامک ها

ارسال پیامک تکی

در قسمت پیامک ها ، می توان به به مخاطب مورد نظر پیامکی ارسال کرد.اطلاع رسانی نرم افزارCRM

 به طوریکه با انتخاب گزینه ی ارسال پیامک تکی ، در پنجره ای که باز می شود می توانیم (۱)مخاطب مد نظر خود را انتخاب کنیم سپس شماره ای از مخاطب را که می خواهیم برای آن ارسال کنیم را از قسمت (۲)شماره ها انتخاب می کنیم ، همچنین می توانیم درصورت داشتن شماره ای جدید از مخاطب که قصد فرستادن پیامک برای آن داریم را در قسمت (۳)شماره ی جدید وارد کنیم.

با استفاده از گزینه ی (۴)پیش نویس ها می توانیم متن آماده شده از قبل را در گروه های موجود انتخاب کنیم.

با فعال کردن گزینه ی (۵)”اکنون ارسال شود “ پیامک بلافاصله پس از زدن دکمه ی ارسال ، ارسال می شود و اگر بخواهیم پیامک در تاریخ خاصی برای مخاطب ارسال شود ، گزینه را غیر فعال و تاریخ مد نظر خود را در (۶)تقویم موجود انتخاب و ثبت می کنیم که پس از فرارسیدن تاریخ تعیین شده ، پیامک به طور خودکار برای مخاطب مورد نظر ارسال می شود. با استفاده از ابزار تنظیم تاریخ ، امکان فراموشی فرستادن پیامک در تاریخ مقرر وجود ندارد و همچنین درصورتی که زمان ارسال پیامک مد نظر ، زمانی غیر از حضور کاربران باشد ، پیامک بدون نیاز به حضور کاربری در سازمان فرستاده می شود.

سپس متن پیامک مورد نظر خود را درصورت انتخاب از پیش نویس ها ، در قسمت (۷)متن پیامک می توانیم مشاهده کنیم و اگر تغیراتی نیاز بود ، اعمال کنیم. در صورتی که پیامک را از قسمت پیش نویس ها انتخاب نکنیم ، می توانیم در همین قسمت ، متن مورد نظر خود را تایپ کنیم.

پیش نویس ها

در این قسمت ما می توانیم با استفاده از فیلد (۱)”گروه پیش نویس” گروه هایی را تعریف کنیم که پس از ثبت پیامکی به عنوان پیش نویس، آن پیامک در گروه مورد نظر ذخیره می شود که این گروه ها کمک زیادی در تسهیل جست و جو هنگامی که ما می خواهیم پیامکی را از قسمت پیش نویس ها انتخاب کنیم ، می کند. اطلاع رسانی نرم افزارCRM

هنگامی که گروه مورد نظر را انتخاب می کنیم ، (۲)لیست پیامک هایی که در گروه انتخاب شده وجود دارند ، نمایان می شوند. با انتخاب هریک از موارد موجود می توانیم تغییرات مورد نظر را اعمال و ثبت کنیم.

نکته ی قابل ذکر در این جا این است که ما با استفاده از “عنوان هوشمند در متن”

ارسال گروهی پیامک

ابزار ارسال گروهی پیامک، این امکان را به می دهد که ما بتوانیم پیامکی را برای چندین نفر به طور همزمان ارسال کنیم.

برای نوشتن متن پیامک می توانیم با استفاده از گزینه ی (۱)پیش نویس ها ، از پیامک هایی که در پیش نویس ها موجود می باشد را انتخاب کنیم. در غیر این صورت می توانیم متن پیامک مورد نظر خود را در قسمت (۲)متن پیامک بنویسیم.

(۳)عنوان هوشمند در متن

در زیر قسمت متن پیامک ما می توانیم (۴)تعداد کاراکتر های نوشته شده را مشاهده کنیم.

در قسمت (۵)فایل مخاطب

برای (۶)انتخاب مخاطبین مورد نظر ، در سمت چپ ، ما می توانیم به صورت های مختلف مخاطبین خود را انتخاب کنیم . به گونه ای که با استنفاده از فیلتر های موجود و دسته بندی های گوناگون و مختلفی که وجود دارد ، مخاطبین را انتخاب می کنیم.

همانند ارسال پیامک تکی که در قسمت «۳-۱- » توضیح داده شد می توانیم (۷)زمان ارسال پیام را مشخص کنیم.

در قسمت (۸)ارسال نمونه ، ما می توانیم شماره ی خود را جهت ارسال نمونه پیامک ، قبل از ارسال به مخاطبین انتخابی  را وارد کنیم  که در صورت رضایت از متن پیامک  دریافت شده، می توانیم پیامک را برای شماره های انتخاب شده ارسال کنیم.

گزارش ها

در قسمت گزارش ها می توان تمامی پیامک های ارسالی موجود در (۱)هرمرحله از ارسال را با توضیحات کامل جست و جو و مشاهده کرد که با استفاده از (۲)فیلتر های موجود در نوار اطلاعات (همان طور که در بخش ۱-۴- گفته شد)، کار جست و جو را بسیار راحت می شود.همچنین می توان لیست ایجاد شده را (۳)چاپ نمود.

  1. لیست پیامک های دریافتی همچنین در لیست پیامک های دریافتی می توان تمامی پیامک های دریافت شده را مشاهده و مدیریت کرد.

ما می توانیم موارد گفته شده در قسمت پیامک ها ، که توضیح داده شده است را ، در سایر راه های ارتباطی که در پنجره ی اطلاع رسانی وجود دارد ، مدیریت و مشاهده کنیم. نحوه ی مدیریت سایر راه های ارتباطی تا این جا  همانند مدیریت بخش پیامک ها می باشد. اطلاع رسانی نرم افزار CRM

آموزش مدیریت اقدامات جدید نرم افزارCRM

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *