نرم افزار سی.آر.ام و ارتباط با خدمات پس از فروش
نرم افزار (سی.آر.ام) CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش آن مورد استفاده قرار می گیرد. تاثیر بدون منازعه خدمات پس از فروش در حفظ مشتریان غیر قابل انکار است. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند .
- جذب مشتری بالقوه جدید
- حفظ مشتریان فعال قبلی
- جذب مشتریانی که قبلا فعال بودند ولی اکنون دیگر ارتباط ندارند.
در این نرم افزار پرکابرد ، سوابق کامل مخاطبین ، اعم از مشتری ها ، پیمانکاران ، کارمندان ، ذی نفعان و … ثبت و نگهداری می شود. در کل هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.
همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار CRM هم با ایجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد. در این بین ماژول خدمات پس از فروش سبب می شود تا ارائه خدمات به مشتریان منسجم و منظن انجام شود.
اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمتهای نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری سی.آر.ام CRM را در معرفی اجمالی مطالعه فرمایید.
نرم افزار AlmasCRM از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.
برای مشاهده فیلهای آموزشی کوتاه در رابطه با سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان می توانید به کانال سرواپ در آپارات مراجعه نمایید.
ماژول خدمات پس از فروش در سی.آر.ام
وقتی در یک کسب و کار ، تجهیزات یا محصولاتی به فروش می رسند ، مشتریان انتظار دارند تا خدمات پشتیبانی و پس از فروش مناسبی هم دریافت نمایند. وجه تمایز تولید کنندگان یا فروشندگان تجهیزات ، ماشین آلات و دستگاهها در نحوه و کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنها است.
مدیریت خدمات پس از فروش و پشتیبانی ، یکی از مواردی بود که در بسته نرم افزاری الماس از ابتدا مورد توجه قرار گرفت. اما نکته کلیدی این است که تفاوتهای کلیدی در مدیریت خدمات پس از فروش و ارائه پشتیبانی به مشتریان در هر کسب وکار ، از لحاظ نوع و روش ، حتی با کسب و کار مشابه خود وجود دارد.
لذا آن چیزی که توسط تیم توسعه و فروش الماس به آن توجه شد ، تهیه یک بستر نرم افزاری با قابلیت سفارشی سازی است. در زیر برخی از امکانات زیر سیستم (ماژول ) خدمات پس از فروش الماس معرفی می شود.
- تعاریف پایه ( انواع پشتیبانی، موضوعات پشتیبانی، وضعیتهای پشتیبانی ، انواع نتایج پشتیبانی)
- تعریف مشکلات مطرح شده و روش اقدام متقابل آن و ایجاد پیوند بین مشکلات و راه کارها
- ثبت و تمدید پشتیبانی بر اساس فاکتور
- ثبت درخواست پشتیبانی
- ثبت گزارش اقدام و ایجاد صف و پیگیری
- ثبت درخواستهای گارانتی
- ثبت نماینده ، تکنسین و خدمات گارانتی
همیشه به مشتریان این ماژول سفارش می شود ، قبل از خرید ماژول ، با مشاوران خبره رکاما در رابطه با نیازهای خود مشاوره نمایند و پس از دست یافتن به نتایج تحلیلی مناسب نسبت به توسعه و اختصاصی سازی نرم افزار اقدام نمایند. خدمات پس از فروش در سی.آر.ام یکی از راهکارهای مورد تایید در استفاده از ابزارهای کاربردی است.
بدون نظر