نحوه تنظیمات مدیریت در نرم افزار CRM
در قسمت های قبل مطالب مرتبط با آموزش تنظیمات مدیریت در نرم افزار CRM بیان شد. در این قسمت نیز مطالبی ارائه میگردد.
- مدیریت اقدامات
در این قسمت عنوان اقداماتی که در قبال مخاطب صورت می گیرد را وارد می کنیم که این اقدامات در بخش «۱-۲-۲ (۱۱)» قابل انتخاب می باشند.
(نحوه ی وارد کردن اطلاعات همانند قسمت مدیریت موضوعات تماس ها می باشد)
- نوع پرونده
در این قسمت می توان گروه ها و دسته های مد نظر خود را برای گروه های پرونده ها در بخش « » تعریف کرد.
(نحوه ی وارد کردن اطلاعات همانند قسمت مدیریت موضوعات تماس ها می باشد)
- مدیریت وضعیت اقدامات
- اضافه و حذف مناطق
در این قسمت می توان بر روی مناطق مدیریت داشت و مناطق جدیدی را اضافه کرد و یا مناطق قبلی را حذف نمود. منطقه ها در بخش«۱-۲ (۵) » مورد استفاده قرار می گیرد.
در ابتدا (۱)استان و (۲)شهر مورد نظر را
انتخاب کرده و سپس (۳)نام منطقه ای که می خواهیم وارد کنیم را درج می کنیم
و بر روی (۴)ثبت منطقه کلیک می کنیم.
برای حذف منطقه، منطقه ی مورد نظر را انتخاب کرده و (۵)دکمه ی حذف
را می زنیم.
ب) مدیریت کاربران
- تغییر رمز عبور
در این قسمت می توان نام کاربری و رمز عبوری که کاربران هنگام ورود به نرم افزار CRM الماس وارد می کنند را تغییر داد.
آموزش تنظیمات تغییر نام کاربری در مدیریت نرم افزار CRM
برای تغییر نام کاربری، (۱)نام کاربری فعلی را وارد کرده و سپس در فیلد (۳)”نام کاربری جدید” نام کاربری مورد نظر خورد را وارد می کنیم و با (۴)دکمه ی ذخیره در جلوی آن، نام کاربری جدید را ذخیره می کنیم.
برای تغییر رمز عبور نیز به همین صورت عمل کرده و (۲)رمز عبور فعلی را وارد می کنیم و در فیلد (۵)”رمز عبور جدید” رمز عبود دلخواه خود را وارد می کنیم و برای اطمینان از درست وارد کردن رمز عبور، آن را مجدد در (۶)فیلد بعدی وارد می کنیم و (۷)دکمه ی ذخیره را می زنیم.
آموزش تنظیم اطلاعات پایه در نرم افزار CRM (قسمت دوم)
مارا برای تکمیل مطالب مرتبط با تنظیمات مدیریت در نرم افزار CRM ئنبال کنید. آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.
بدون نظر