کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی آر ام


استقرار نرم افزار سی آر ام بدون شک هدف غایی در یک کسب و کار نیست. باید بدانیم که یک CRM قدرتمند با فراهم آوردن مجموعه ای از ابزارها و توانایی ها می تواند مدیران کسب و کار را  قادرسازد تا مشتریان را به نحو موثرتری هدفگیری نمایید و به تناسب آن مدون تر و برنامه دار تر کمپین های دقیق طراحی و مدیریت نمایند. قابلیتهای CRM

یک سیستم یکپارچه CRM می تواند بر روی تمام  برنامه ریزی ها، بودجه بندی ها فرآیندها تاثیر به سزایی داشته باشد.

یک CRM  قوی همچنین با دسته بندی اطلاعات، مدیریت منحصر به فرد کمپین ها، اطلاع رسانی به موقع و دقیق و در نتیجه ارائه گزارشات قابل اعتماد می تواند خدمت جامعی در مدیریت استراتژیک شرکت، بالابردن اثربخشی و پیگیری های برنامه های توسعه ای فراهم نماید.

در ادامه به برخی کاربردهای نرم افزار CRM سی آر ام می تواند در بخش بازاریابی و مدیریت صحیح کسب و کار داشته باشد  اشاره می شود. این مقاله در تکمیل مقاله ی کاربرد CRM تدوین شده است.

کاربرد سی آر ام.

کاربردهای یک نرم افزار CRM سی آر ام مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت برنامه ی بازاریابی:

با استفاده از تحلیل های سی آر ام، اطلاعات  مشتریان به اطلاعاتی مناسب و قابل برنامه ریزی تبدیل می شوند.

پس مدیران قادر خواهند بود تا سریع تر نسبت به تمایلات و نیازهای مشتری و فرصت های احتمالی و موجود عکس العمل نشان دهند.

همچنین با تکیه بر نرم افزار CRM ، می توان در اجرای طرح های بازاریابی ، برنامه ریزی ، بودجه بندی ،فرایندها ، نرخ بازگشت سرمایه و اجرای عملیاتی بازاریابی بهره وری را به شکلی کاملتر و موثر تر در اختیار گرفت.

بخش بندی مشتریان:

CRM  نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان این امکان را فراهم می آورد تا  سر نخها ،  مشتریان و مشتریان بالقوه با شاخص های متفاوتی دسته بندی گردند و دسترسی سریع و به روز به آنها مهیا شود.

تقسیم بندی اطلاعات به بخش های مختلف، مدیران را قادر خواهد ساخت تا محصولات و خدمات اختصاصی شده تر  و جذابتری برای مشتریان طراحی و آماده نمایند.

همچنین مدیران می توانند با فهرستهای موجود در نرم افزار ، به طور پویا و هوشمند و با بخشبندی اطلاعات ، کمپین های بازاریابی خود را برای هر بخش از مشتریان که اراده نمایند به طور سریع اجرا نمایند.

ایجاد و اجرای کمپین بازاریابی:

در CRM مدیران می توانند اقدامات بازاریابی و فروش خود را به آسانی طراحی، اجرا و مدیریت نمایند.

فعالیت های برنامه ریزی شده را به افراد مرتبط ارجاع نمایند و گزارش های دقیق ، سریع و مطمئن از نحوه اجرا دریافت نمایند.

همچنین در بیرون از شرکت ، بصورت آنی گزارش های آنلاین از میزان اثربخشی هر طرح بازایابی ، روند پاسخ مشتریان، بازگشت سرمایه و دیگر شاخص های مهم و کلیدی را در اختیار داشته باشند.

این نرم افزار ( CRM) مدیران  را در تدوین، اجرا، هماهنگی و کنترل فعالیت های  تبلیغاتی و فرایندهای مرتبط با آن یاری می نماید وشرکت را در رقابتهای تبلیغاتی می گرداند .

تحلیل های دقیق بازاریابی:

CRM  نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی آر ام به مدیران و کارشناسان بالخص در دپارتمان بازاریابی و فروش ، کمک می کند . مدیران با کنترل شاخص های مورد نیاز خود ، تحلیلهای استراتژیک می نمایند.

قطعا آنها درکی عمیق ، واقعی و قابل اعتماد از میزان عملکرد برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی و عملیاتی خواهند داشت.

همچنین آنها می توانند  با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ،  اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه های مرتبط با فرآیند خرید و انتظارات مشتریان و همچنین اطلاعات مورد نیاز برای شناخت و تقسیم بندی بازار را به صورت حرفه ای بدست آورند.

داشبورد های متعدد موجود در CRM ، اطلاعاتی دقیق، عمیق ، سریع و چند لایه را پیش چشم مدیران ارشد قرار می دهد.

قابلیت ارائه پیشنهاد های موثر:

با درک کاملی که  از نیازها و علایق مشتریان توسط نرم افزار CRM  بدست می آید ، نیاز های آینده  قابل پیش بینی می شود و می توان پیشنهاد های موثر و به موقع جهت افزایش میزان فروش و وفاداری مشتریان و بهره وری سازمانی  ارائه نمود.

مدیریت کریدورهای ارتباطی:

 نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتریان ارائه شده توسط رکاما ، با یکپارچه نمودن همه اجزای موثر سازمان در فروش با ابزارها و راههای ارتباطی همچون تلفن، پیامک ، وبسایت ، ایمیل ، تلگرام ، باشگاه مشتریان و فروشگاه آنلاین ، تعاملات دوجانبه با مشتریان بالقوه و همکاران تجاری را ارتقا می دهد.

آموزشهای مار را در کانال سرواپ و صفحه آموزش مشاهده نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *