مزایای CRM

مزایای نرم افزار CRM و امکانات آن

(مدیریت ارتباط با مشتری)

چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما؟

ویژگیها امکانات و مزایا و خدمات CRM  گسترده‌تر از چیزی است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم، به تشریح کامل امکانات نرم‌افزار CRM و خدمات نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. نرم افزار CRM یک نرم‌افزار بسیار کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به مدیریت می‌باشد. جامع بودن نرم‌افزار CRM رکاما و خدمات و امکانات آن باعث شده است تا مدیران به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی دیگری نیاز نداشته باشند. چراکه خدمات و امکانات CRM بسیار جامع و کاربردی در هر زمینه‌ای می‌باشد. با بکار گیری از خدمات CRM می‌توان کارها را نظر بخشید و سرعت انجام کارها را کاهش داد. بنابراین هزینه‌های سازمان نیز کاهش پیدا می‌کند. امکانات سی آر ام و خدمات CRM رکاما شامل چندین بخش می‌شود.
 امکانات و خدمات CRM  گسترده‌تر از چیزی است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم، به تشریح کامل امکانات نرم‌افزار CRM و خدمات نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. نرم افزار CRM یک نرم‌افزار بسیار کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به مدیریت می‌باشد. جامع بودن نرم‌افزار CRM رکاما و خدمات و امکانات آن باعث شده است تا مدیران به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی دیگری نیاز نداشته باشند. چراکه خدمات و امکانات CRM بسیار جامع و کاربردی در هر زمینه‌ای می‌باشد. با بکار گیری از خدمات CRM می‌توان کارها را نظر بخشید و سرعت انجام کارها را کاهش داد. بنابراین هزینه‌های سازمان نیز کاهش پیدا می‌کند. امکانات سی آر ام و خدمات CRM رکاما شامل چندین بخش می‌شود.امکانات و خدمات نرم افزار CRM در یک دقیقه.

در این مقاله قصد داریم به مهم‌ترین امکانات و خدمات نرم‌افزار CRM و یا همان نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. بدین منظور عناوین زیر در این مقاله موردبررسی قرار خواهند گرفت. 

می توانید نرم افزار CRM رکاما را به صورت رایگان نصب کنید و از امکانات آن استفاده کنید. جهت نصب و دانلود رایگان CRM کلیک کنید.

منظور از خدمات و امکانات CRM

CRM کلیدی برای برقراری ارتباط عمیق با مشتریان و رسیدن به موفقیت تجاری با سیستم CRMرکاما، مشتریانتان را بهتر بشناسید و به آن‌ها خدماتی شخصی‌تر و بهبودیافته ارائه دهید.

خدمات نرم افزار CRM رکاما

نرم‌افزارCRMرکاما ارتقادهنده‌ی روابط مشتریان و بهبود دقت تصمیم‌گیری در تجارت است. با استفاده از سیستم CRM رکاما، به ارائه خدمات حرفه‌ای، مدیریت هوشمندانه‌ی فروش و ارتباط مؤثر با مشتریان بپردازید.

گزارش گیری هوشمند

نرم‌افزار CRMرکاما، داده‌ها را به نموداری قابل‌فهم تبدیل می‌کند و شمارا به تصمیمات هوشمندانه هدایت می‌کند! با گزارش‌گیری هوشمند نرم‌افزار CRM، به تجزیه‌وتحلیل دقیق داده‌ها بپردازید و استراتژی‌های کسب‌وکارتان را بهبود بخشید.

مدیریت امن برای سطوح دستری اعضای سازمان

امنیت اطلاعات در سیستم CRM، سطوح دسترسی اعضای سازمان را بهبود بخشید و از حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها لذت ببرید! با سطح امنیت بالا در نرم‌افزار CRM، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات حساس شما در اختیار کسانی که نباید قرار نمی‌گیرد.

یادآوری اتوماتیک وظایف

نرم‌افزار CRM، وظایف را به‌طور خودکار یادآوری کرده و به بهره‌وری و سازمان‌دهی بهتر بپردازید! با یادآوری اتوماتیک در CRM، دیگر وظایف را فراموش نکنید و به‌موقع و به‌طور مؤثر آن‌ها را انجام دهید.

مزایای ایجاد وظایف با CRM رکاما

به‌سادگی وظایف را مدیریت کنید و به تیم خود انگیزه و سازمان‌دهی فوق‌العاده بدهید! با ایجاد وظایف در نرم‌افزار CRM رکاما، به هماهنگی بهتر، پیشرفت قابل‌ملاحظه و دستیابی به اهداف روزمره خود بپردازید.

ضبط و ثبت مکالمات ضبط شده

با سیستم CRM رکاما، مکالمات ضبط شده را ثبت کنید و از اطلاعات قدرتمند آنها بهره‌برداری کنید! با ضبط و ثبت مکالمات در نرم‌افزار CRM رکاما، به بهبود ارتباطات، آنالیز عملکرد و بهبود تجربه مشتریان خود بپردازید.

مزایای خدمات نرم افزار CRM

بهبود تعاملات مشتری، افزایش بهره‌وری و رشد سریع‌تر کسب‌وکار را تجربه کنید! با خدمات نرم‌افزار سی آرام، دسترسی سریع به اطلاعات مشتریان، مدیریت بهینه فروش و بهبود استراتژی‌های بازاریابی را تجربه کنید.

منظور از خدمات CRM و امکانات CRM چیست؟

به‌طورکلی هر نرم‌افزار مدیریتی امکانات کاربردی را در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهد. امکاناتی که باعث می‌شود، انجام امور مدیریتی آسان شود. بنابراین هر سازمانی با بهره‌گیری از امکانات نرم افزارهای مدیریتی می‌تواند، کارهای خود را سرعت بخشد. علاوه بر سرعت بخشی در کارها، دقت انجام امور نیز بالاتر می‌رودنرم‌افزار CRM نیز به همین شکل عمل می‌کند. با این تفاوت که نرم‌افزار CRM رکاما تمامی امکانات و خدمات سایر نرم افزارهای مدیریتی را در خود جای‌داده است. بنابراین با استفاده از امکانات و خدمات CRM رکاما دقت و سرعت در تمامی امور سازمان افزایش می‌یابد.

امکانات مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات CRM به چند دسته تقسیم می‌شوندبه‌طورکلی خدمات و امکانات نرم‌افزار CRM رکاما به شرح زیر می‌باشد:

  • بازاریابی
  • مدیریت فروش محصول و یا خدمات به مشتریان
  • مدیریت خرید محصول و یا خدمات از تأمین کنندگان
  • مدیریت کارمندان
  • حسابداری پیشرفته
  • مدیریت مخاطبین
  • ثبت کامل اطلاعات مشتریان و سایر مخاطبین
  • ذخیره‌ی فایل‌های مخاطبان
  • برقراری ارتباط با CRM از طریق راه‌های مختلف ارتباطی
  • تماس با یک کلیک
  • اتوماسیون اداری
  • خدمات پس از فروش

هرکدام از این خدمات و امکانات خود به چندین بخش تقسیم می‌شود، که دقت و سرعت و کارایی هر بخشی را افزایش می‌دهد. برای تکمیل این موضوع می‌توانید، مقاله‌ی CRM چیست را نیز مطالعه نمایید.

خدمات و امکانات نرم افزار CRM رکاما

در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین خدمات و امکانات ارائه‌شده توسط نرم‌افزار CRM رکاما بپردازیم. این خدمات علاوه برقابلیت‌های گفته‌شده، مزایای منحصربه‌فردی را به همراه دارد. بنابراین اگر قصد راه‌اندازی بهترین نرم‌افزار CRM را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. همچنین برای دریافت مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با کارشناسان رکاما در تماس باشید. مطالعه‌ی نرم‌افزار بازاریابی نیز توصیه می‌شود. اما مهم‌ترین خدمات منحصربه‌فرد CRM رکاما به شرح زیر می‌باشد که امکانات زیادی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

گزارش گیری هوشمند در CRM (امکانات CRM)

گزارش‌گیری هوشمند یکی از مهم‌ترین امکانات CRM محسوب می‌شود. یکی از خدمات بسیار کاربردی نرم‌افزار CRM رکاما امکان گزارش‌گیری هوشمند می‌باشد. در هر بخشی از نرم‌افزار CRM رکاما که اطلاعاتی ثبت‌شده باشد، می‌توان گزارش آن را مشاهده و در صورت نیاز آن را استخراج کرد. یکی از اطلاعاتی که در CRM ثبت می‌شود، اقدامات کارمندان سازمان است. بنابراین می‌توان گزارش اقدامات که کارمندان انجام داده است را مشاهده کرد.

یکی دیگر از امکانات نرم‌افزار CRM امکان ایجاد وظایف برای هر فرد در سازمان می‌باشد. همچنین امکان ایجاد وظایف گروهی نیز وجود دارد. بنابراین یکی دیگر از خدمات CRM گزارش‌گیری از وظایف انجام‌شده توسط افراد می‌باشد. از امکانات دیگر CRM این است که در CRM رکاما امکان ثبت اطلاعات دیگری مثل دفاتر اندیکاتور، نامه‌ها، مرخصی افراد و از این قبیل اطلاعات نیز قابل ثبت می‌باشد. بنابراین به‌راحتی می‌توان گزارش این اطلاعات را نیز دریافت کرد.

یکی دیگر از گزارش گیری‌های مهم برای سازمان، گزارش مشتریان است. میزان خرید محصولات مشتریان، زمان خرید، نوع محصولات و یا خدمات، نوع پرداخت، تعداد مشتریان فعال و یا غیرفعال و همچنین صورتحساب آن‌ها از اطلاعات مهم دیگری می‌باشند که می‌توان با CRM رکاما از آن‌ها گزارش گرفت.

همراه شما هستیم برای مشاوره رایگان

همراه شما هستیم برای مشاوره کلیک کنید

مدیریت امن برای سطوح دسترسی اعضای سازمان در CRM

در هر سازمانی افراد مختلفی وجود دارد که هرکدام وظیفه‌ی به‌خصوصی دارند. بدین منظور نیازی نیست که همه‌ی افراد به‌تمامی سطوح نرم‌افزار CRM دسترسی داشته باشند. به‌طور مثال افرادی که در بخش حسابداری فعالیت می‌کنند، نیازی به دسترسی به بخش بازاریابی و فعالیت بازاریابان ندارند. یا بازاریابان نیازی به دسترسی به وظایف انجام‌شده‌ی کارمندان پشتیبانی ندارند. برای همین نباید تمامی اعضای سازمان به‌تمامی سطوح دسترسی داشته باشند.

یکی از امکانات و خدمات CRM مجموعه‌ی نرم‌افزاری رکاما، امکان محدودیت سطوح دسترسی برای هر عضو از سازمان می‌باشد. بنابراین مدیران سازمان هیچ نگرانی‌ای برای تغییر اطلاعات سایر بخش‌ها توسط افراد دیگر سازمان نخواهند داشت. با این امکانات از CRM مسئولیت هر بخش از CRM بر عهده‌ی کارمند مربوطه می‌باشدچراکه شخص دیگری نمی‌تواند به آن قسمت دسترسی داشته باشد.

این خدمت و امکانات از CRM باعث می‌شود تا امنیت حفظ اطلاعات نیز افزایش یابد. با این ویژگی نگرانی و دغدغه‌ی از دست رفتن اطلاعات و یا انتقال اطلاعات مشتریان به بیرون از سازمان از بین خواهد رفت. با این ویژگی هر شخصی با حساسیت بیشتری در حفظ اطلاعات سازمان می‌کوشد.

یادآوری اتوماتیک وظایف در CRM

مزایای ایجاد وظایف با CRM رکاما

با یادآوری اتوماتیک وظایف، دیگر هیچ وظیفه‌ای فراموش نخواهد شد. در این صورت هیچ کار هیچ‌یک از مشتریان به تأخیر نخواهد افتاد. همچنین کارهای درون‌سازمانی نیز به‌موقع انجام خواهد شد و کارها نظم خواهند گرفت. جهت آگاهی بیشتر از این موضوع می‌توانید مقاله‌ی نرم افزار مدیریت وظایف را مطالعه نمایید. یکی دیگر از مزایای ایجاد وظایف با نرم‌افزار CRM رکاما، امکان انتقال وظایف به سایر کارمندان می‌باشد. یعنی هر کارمندی و یا مدیر سازمان می‌تواند وظیفه‌ی ایجادشده را به کارمند دیگری منتقل کند. تمامی اطلاعات و جزئیات انتقال وظایف در وظیفه‌ی ایجادشده قابل‌مشاهده و پیگیری می‌باشد

ضبط و ثبت مکالمات ضبط شده

یکی از خدمات کاربردی و مهم CRM رکاما، ضبط مکالمات صورت گرفته می‌باشد. فرقی نمی‌کند که فردی با سازمان تماس گرفته باشد و یا افراد سازمان با مخاطبین تماس گرفته باشنددرهرصورت پس از برقراری تماس نرم‌افزار CRM رکاما شروع به ضبط مکالمات می‌کند. پس از اتمام مکالمه، فایل ضبط‌شده در نرم‌افزار CRM در قسمت مکالمات مخاطب ذخیره خواهد شد.

ضبط مکالمات که یکی از امکانات مهم CRM می‌باشد، در بسیاری از مواقع کاربرد زیادی دارد. به‌طور مثال اگر یکی از افراد سازمان فراموش کرده باشد

که مشتری از او چه درخواستی داشته و یا چه وعده‌ای به مشتری داده است می‌تواند به ضبط مکالمات مراجعه کند و از این طریق از مکالمه‌ی خود با مشتری آگاه شود. خدمات CRM برای ضبط مکالمات تنها به این مثال محدود نمی‌شود و هر سازمانی با توجه به نیاز خود می‌تواند از مکالمات ضبط‌شده استفاده کند. یکی دیگر از زمان‌های موردنیاز برای شنیدن مکالمات، زمانی است که یک مشتری از خدمات‌دهی و یا رفتار کارمندان ناراضی باشد. در این صورت می‌توان مکالمه رو گوش داد و به مشکل موجود در سازمان پی برد. امکان محدودیت دسترسی در این قسمت نیز برای کارمندان وجود دارد.

کاربرد دیگر CRM

استقرار درست و به موقع مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، علاوه بر حفظ مشتری در بلند مدت سودآوری را در پی خواهد داشت. این سودآوری ایجاد شده در پی خرید های مکرر مشتری به وجود می آید. پیاده سازی و استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در یک سازمان نیازمند به در اختیار داشتن کارشناسان و کارمندان چند بعدی است یا استفاده از مشاور.

فعالیتهایی که معمولا در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری رعایت می شود شامل موارد زیر است:

  • شناسایی مشتری
  • جذب مشتری
  • نگهداری مشتری
  • وفادار سازی مشتری
  • هوادار سازی مشتری

برخی از مدیران گمان می کنند کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان صرفا بر فرآیند بازاریابی و فعالیتهای آن تمرکز دارد. این درحالی است که مفهوم سی آر ام، بسیار گسترده تر از فعالیتهای بازاریابی است.

سی آر ام تمام بخش های شرکت را علاوه بر بازاریابی درگیر می نماید. من جمله می توان به تولید، اداری و استخدامی، خدمات و پشتیبانی، فروش، تحقیق و توسعه و مالی اشاره نمود.

آیا کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری متمرکز بر یک سطح از کسب و کار می شود؟

کاربرد CRM

مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ مدیریت ارتباط با مشتری متمرکز بر یک سطح از کسب و کار نمی شود و به صورت چند بعدی همه ی سطوح را درگیر می نماید . مدیریت ارتباط با مشتری به صورت سیستماتیک سبب برنامه ریزی، زمانبندی و کنترل فعالیتهای قبل و بعد از فروش می شود.

مدیران ارشد شرکت هایی که برای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری خیز بر می دارند باید بدانند.

مدیریت ارتباط با مشتری CRM با تمام فعالیتهای روز مره کسب و کار دارد پس باید در چشم انداز و استراتژی سازمان به صورت خاص به مدیریت ارتباط با مشتری CRM پرداخته شده باشد.

یکی از کاربرد های نرم افزار CRM سی آر ام توانمند ساختن مشتریان جهت تعامل سازنده با شرکت می باشد.

زمانی که سی آرام دریک شرکت مستقر می شود یا در حال استقرار می باشد تمام ابزار های تماس فی مابین شرکت و مشتریان به خدمت می گیرد. من جمله وب، شبکه های اجتماعی، ایمیل، پیامک، تلفن و …

کاربرد CRM برای مشتریان

مشتری یکی از سرمایه های اصلی سازمان است.

هزینه های بسیاری می شود تا از بین سر نخ ها عده ای شناسایی و تبدیل به فرصت و از بین فرصت ها عده ای تبدیل به مشتری شوند . پس برای هر مشتری، شرکت متحمل هزینه بسیار شده است. لذا از دست دادن مشتری یعنی سوختن سرمایه گذاری انجام شده.

یک نکته ظریف در فرآیند بازاریابی هست که می توان به عنوان یک اصل از آن استفاده نمود. جذب مشتری های ناراضی و نگه داشتن مشتری هزینه ای بسیار پایین تر نسبت به جذب مشتری جدید دارد . مشتری در اصل کالایی ارزشمند است که می تواند به راحنی برای شرکت خلق درآمد نماید.

مدیریت محصول و مشتری

این قابلیت می‌تواند در کنار مباحث مدیریت ارتباط مشتریان، تأثیر و کاربرد دیگر و مهم‌تری در فروش و خدمات و بازاریابی ارائه نماید

بازاریابی

قابلیت استفاده در بازاریابی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و مارکتینگی، و ایجاد الگوهای کارآمد در بازاریابی CRM software applications

فروش 

گاهی فروش هم زمان‌بر است و هم دارای پیچیدگی‌هایی می‌باشد. بسیاری از مدیران سعی می‌کنند با استفاده از قابلیت‌های موجود در CRM  این پیچیدگی‌ها و قوانین کسب‌وکاری را به بهترین شکل اداره نمایند.

خدمات و پشتیبانی

در ارائه خدمات پس از فروش و ارائه پشتیبانی ممکن است پیچیدگی‌ها و متغیرهایی وجود داشته باشد که سبب کندی در ارائه خدمت یا فراموشی پیگیری خدمت گردد، با نرم‌افزارهای CRM قابلیت مدیریت جدی دارد. بسیاری از نرم افزارهای CRM  این قابلیت را در الگوهای خود قرار داده‌اند. CRM software applications

مدیریت ارتباط با شرکا

گاهی از مواقع سازمان‌ها برای مدیریت جذب و نگهداری شرکای خود مثلاً پیمانکاران. نیاز به نگهداری. ارزیابی و پیگیری امور آنها دارند. لذا می‌توانند با ثبت کردن، داده‌های آنها این امور را الگودهی و مدیریت نمایند.

مدیریت سایر ذی نفعان

ذی‌نفعان در سازمان متنوع هستند. اگر آنها را در سه گروه زیر دسته‌بندی نماییم، می‌توان امور مرتبط با گروه ذی‌نفعان را نیز مدیریت و الگوبندی نمود. CRM software applications

مدیریت ارتباط با کارمندان

یک کارمند در روز، هفته ، ماه و سال باید چه کارهایی را مستمر انجام دهد. حجم فراموشی ها و دوباره کاریهایش چطور کنترل و مدیریت می شوند. این سولات و سوالات دیگر را در سازمانهایی با CRM پاسخ می دهند.

مدیریت ارتباط با تامین کنندگان

توسعه تامین کنندگان و نظارت بر پیگیری ها و ارزیابی آنها را می توان از طریق نرم افزار CRM کنترل نمود. CRM software applications

مدیریت ارتباط با سرمایه گذاران

با قرار دادن برخی از اطلاعات مهم و مستند در اختیار سرمایه‌گذاران می‌توان از آنها برای افزایش سرمایه و یا ارائه راهکارهای جدید در جهت افزودن سرمایه استفاده نمود.CRM software applications چیست

CRM software applications | کاربرد های نرم افزار CRM

تحلیل های دقیق CRM

نرم‌افزارهای CRM  یکی از توانمندی‌های مهمش جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات به‌صورت مطمئن، سریع، به‌موقع و کامل است. تا از آن برای اخذ تصمیمات جدی و درست استفاده نمود. لذا CRM ها با ارائه مدل‌های مختلف گزارش و تحلیل می‌تواند به مدیران کمک کند. CRM software applications
گزارش استاندارد
پردازش تحلیلی آنلاین

داده کاوی و استخراج داده ها

از دیگر کاربرد های نرم افزار CRM این است که، در برخی از کسب‌وکارها نیاز مدیران در به‌دست آوردن داده‌ها متناسب با نیاز لحظه‌ای آنهاست و یا امکان اتصال به نرم‌افزارهای هوش تجاری، قطعاً باید نرم‌افزارهای  CRM  این امکان را در اختیار مدیران قرار دهند. CRM software applications

برآورد هزینه بر مبنای فعالیت ها

نرم افزارهای حسابداری می‌توانند اطلاعات دقیقی از میزان دخل‌وخرج شرکت ارائه نمایند. اما این نرم‌افزارها قادر نیستند تحلیل مالی بر اساس رفتار و اقدام پرسنل انجام دهند. مثلاً یک سفارش فروش، حاصل از چند تماس، چند پیگیری، چند اصلاح است. میانگین هرچند تماس یک ثبت سفارش است؟ و هزینه‌های مترتب آن کدامند؟ نرم‌افزارهای CRM می‌توانند یک پلان دقیق از وضعیت اقدامات و زمان هزینه مترتب آن ارائه نماید.

مدیریت برنامه ی بازاریابی:

با استفاده از تحلیل های سی آر ام، اطلاعات  مشتریان به اطلاعاتی مناسب و قابل برنامه ریزی تبدیل می شوند.

پس مدیران قادر خواهند بود تا سریع تر نسبت به تمایلات و نیازهای مشتری و فرصت های احتمالی و موجود عکس العمل نشان دهند.

همچنین با تکیه بر نرم افزار CRM ، می توان در اجرای طرح های بازاریابی ، برنامه ریزی ، بودجه بندی ،فرایندها ، نرخ بازگشت سرمایه و اجرای عملیاتی بازاریابی بهره وری را به شکلی کاملتر و موثر تر در اختیار گرفت.

بخش بندی مشتریان:

CRM  نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان این امکان را فراهم می آورد تا  سر نخها ،  مشتریان و مشتریان بالقوه با شاخص های متفاوتی دسته بندی گردند و دسترسی سریع و به روز به آنها مهیا شود.

تقسیم بندی اطلاعات به بخش های مختلف، مدیران را قادر خواهد ساخت تا محصولات و خدمات اختصاصی شده تر  و جذابتری برای مشتریان طراحی و آماده نمایند.

همچنین مدیران می توانند با فهرستهای موجود در نرم افزار ، به طور پویا و هوشمند و با بخشبندی اطلاعات ، کمپین های بازاریابی خود را برای هر بخش از مشتریان که اراده نمایند به طور سریع اجرا نمایند.

ایجاد و اجرای کمپین بازاریابی:

در CRM مدیران می توانند اقدامات بازاریابی و فروش خود را به آسانی طراحی، اجرا و مدیریت نمایند.

فعالیت های برنامه ریزی شده را به افراد مرتبط ارجاع نمایند و گزارش های دقیق ، سریع و مطمئن از نحوه اجرا دریافت نمایند.

همچنین در بیرون از شرکت ، بصورت آنی گزارش های آنلاین از میزان اثربخشی هر طرح بازایابی ، روند پاسخ مشتریان، بازگشت سرمایه و دیگر شاخص های مهم و کلیدی را در اختیار داشته باشند.

این نرم افزار ( CRM) مدیران  را در تدوین، اجرا، هماهنگی و کنترل فعالیت های  تبلیغاتی و فرایندهای مرتبط با آن یاری می نماید وشرکت را در رقابتهای تبلیغاتی می گرداند .

تحلیل های دقیق بازاریابی:

CRM  نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی آر ام به مدیران و کارشناسان بالخص در دپارتمان بازاریابی و فروش ، کمک می کند . مدیران با کنترل شاخص های مورد نیاز خود ، تحلیلهای استراتژیک می نمایند.

قطعا آنها درکی عمیق ، واقعی و قابل اعتماد از میزان عملکرد برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی و عملیاتی خواهند داشت.

همچنین آنها می توانند  با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ،  اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه های مرتبط با فرآیند خرید و انتظارات مشتریان و همچنین اطلاعات مورد نیاز برای شناخت و تقسیم بندی بازار را به صورت حرفه ای بدست آورند.

داشبورد های متعدد موجود در CRM ، اطلاعاتی دقیق، عمیق ، سریع و چند لایه را پیش چشم مدیران ارشد قرار می دهد.

قابلیت ارائه پیشنهاد های موثر:

با درک کاملی که  از نیازها و علایق مشتریان توسط نرم افزار CRM  بدست می آید ، نیاز های آینده  قابل پیش بینی می شود و می توان پیشنهاد های موثر و به موقع جهت افزایش میزان فروش و وفاداری مشتریان و بهره وری سازمانی  ارائه نمود.

مدیریت کریدورهای ارتباطی:

 نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتریان ارائه شده توسط رکاما ، با یکپارچه نمودن همه اجزای موثر سازمان در فروش با ابزارها و راههای ارتباطی همچون تلفن، پیامک ، وبسایت ، ایمیل ، تلگرام ، باشگاه مشتریان و فروشگاه آنلاین ، تعاملات دوجانبه با مشتریان بالقوه و همکاران تجاری را ارتقا می دهد.

افزایش رضایت مشتریان

می توان ادعا نمود یکی از بهترین و مهمترین کاربرد ها و مزایای استفاده از CRM، مدیریت افزایش رضایتمندی مشتریان است. با تکیه بر این استراتژی ، می توان تمام معاملات که در شرکت صورت می پذیرند ، اعم از سرویس دهی ، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات به مشتریان را منظم و سازمان دهی شده ، انجام داد.

همچنین وقتی درک بیتری از مسائل مربوط به آنها بدست آید ، سازمان می تواند خدمات بهتری به مشتریان ارائه نماید . فرض می شود برای حل مسئله یا مشکل پیش آمده ای بین شرکت و مشتری ، به راحتی نمایندگان و رابطین می توانند ، تمام فعایتهای واقع شده را بازیابی و بازبینی نمایند . و نسبت به حل مسئله با تکیه بر اطلاعات و داده های موثق ، به موقع اقدام نمایند. به همین نحو می توان بازخور های به موقع از رفتار مشتری داشت و بر مبنای آن تصمیم گیری نمود .

حفظ مشتری و مدیریت نوسانات درآمد

وقتی مدیران به صورت هوشمندانه استراتژی خود را برای مدیریت نوسانات درآمد ، ایجاد نمایند، لاجرم باید به سمت افزایش نرخ نگهداری مشتری مهاجرت نمایند . باید توجه داشت بر مبنای نظریه هایی مانند نظر Harvard Business Review، کاهش 5 درصدی در نرخ جذب مشتری یا در تعداد مشتریان، می تواند از 25 تا 85 درصد به سود آسیب وارد نماید . وقتی داده های مناسب از مشتریان در بازه زمانی ارتباط با او جمع آوری شده باشد، تیم بازاریابی و فروش می تواند به صورت فعال و نه منفعل ، مشتریان را مورد بررسی قرار دهد و در زمان مناسب اقدام نماید و مشتری را به خریدهای مکرر ترقیب نماید.

بهبود ارتباطات داخل سازمان

اگر یک استراتژی مشخص بار CRM در سازمان تدوین شده باشد و همه مقید به پیروی از آن باشند، در نتیجه داده های مورد نیاز مشتری برای هر بخش در اختیار کارشناسان آن قسمت قرار می گیرد . به این روش یک کار تیمی در قبال مشتری شکل می گیرد. در این کار تیمی اولین نتیجه که حاصل می شود، کمک به بهینه سازی تجربه مشتری می باشد. و مزیتی مضاعف را شکل می دهد و هر کارمند یا کارشناس می تواند به نوبه خود پاسخ گوی مشتری باشد. وقتی آگاهی های کارمندان نسبت به تجربیات مشتری افزوده شود ، عملکرد تیم افزایش می یابد و بالتبع، با این بهبود ایجاد شده، خدمات بهتری به مشتری ارائه می گردد.

 بهبود فرایندها و فعالیتهای بازاریابی

از جمله مزایای دیگری که CRM  برای شرکت و کسب و کار دارد ، قابلیت ایجاد برنامه های هدفمند و به صرفه و هدفمند برای بازاریابی می باشد. وقتی مدیریان یک حرفه، درک صحیح از نیازها و رفتار مشتری داشته باشند ، می توانند زمان درست برای تبلیغات خود را مشخص نمایند . همچنین با استفاده از درک پیش آمده می توان مشتریان را تقسیم بندی نمود و با توجه به آن تبلیغات هرگروه را تعیین و برای گروه هدف ارسال نمود. و گروههای سود آور را بیشتر مورد توجه قرار داد. و این سبب می شود تلاشهای بازاریابی مؤثر تر و قابل تر شوند .

رشد ارزش افزوده بیشتر در کسب و کار 

یک سازمان، شرکت یا به عبارتی یک کسب و کار به معنای واقعی چقدر می تواند ، خوب عمل کند؟ با توجه به اینکه  CRM تمام داده های مشتری و اقدامات مرتبط با آن را در یک مکان و به صورت متمرکز ذخیره و نگهداری می کند . کمک شایانی به  تجزیه و تحلیل ساده و سریع عملکرد سازمان می کند. با مشخص کردن اطلاعات مهمی از جمله درآمد حاصل از درآمد ، سر نخ ها و همچنین نتایج کمپین های بازاریابی مدیران شرکت قادر خواهد شد تا  گزارش ها را به راحتی تهیه کنند. گزارش های  بهتر از  اطلاعات صحیح و تازه به این معنی است که مدیران میتوانند در دراز مدت تصمیم گیری های مؤثری در رابطه با تجارت و بهبود درآمد کسب کنند

باور مهمی که باید به آن توجه شود این است که CRM همچنین عملکرد تجاری سازمانها و شرکتها را به حداکثر می رساند.

وقتی CRM  در سراسر یک سازمان جاری شد ، نهادینه شد و مورد اقبال قرار گرفت ، با قرار دادن به موقع فرصتهای شغلی می تواند ، مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی را در به حداکثر رسانیدن عملکرد شغلی کمک نماید.

سی آر ام کدام الگوها و استراتژی های فروش را پوشش می دهد؟

انواع استراتژی فروش یعنی فروش مجدد ، فروش بیشتر و فروش متقابل ( فروش کالا و خدمات مکمل)، مواردی هستند که می توان به راحتی  از CRM  برای مدیریت آنها استفاده نمود . و دلیل آن این است که خواسته ها ، نیازها ، الگوها و رفتار خرید مشتری به خوبی قابل درک است. داشتن این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی مرکزی یعنی اینکه به محض ایجاد  فرصت ، تیم فروش می توانند در صورت لزوم تبلیغ کنند.

همانطور که بیان شد ، مزایای زیادی برای CRM  می توان بر شمرد  که می تواند در بهبود هر کسب و کاری از آنها بهره جست. آیا شما به دنبال یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM هستید؟ پیشنهاد می شود، بسته های پیشنهادی و امکانات رکاما را بررسی نمایید.

مزایای خدمات نرم افزار CRM

در این مقاله به مهم‌ترین خدمات CRM و امکانات آن پرداخته شد. خدماتی که به‌وسیله‌ی آن‌ها می‌توان امور مدیریتی را به‌آسانی انجام داد. استفاده از هر ۴ خدمت بیان‌شده باعث رشد بهتر و پیشرفت سازمان می‌شود. این خدمات با توجه به تجربه‌های چندین ساله‌ی مدیریتی، ایجادشده‌اند. کارشناسان رکاما همواره می‌کوشند تا با افزودن قابلیت‌های جدید به نرم‌افزار CRM رکاما خیال مدیران را آسوده نمایند.

به‌جرئت می‌توان گفت که با استفاده از نرم‌افزار CRM رکاما مدیران دیگر به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی نیازی نخواهند داشت. چراکه CRM رکاما تمامی قابلیت‌های لازم را برای مدیریت سازمان در خود جای‌داده است.  همچنین برای دریافت اطلاعات کامل از قابلیت‌ها و خدمات متنوع دیگر CRM رکاما می‌توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل نمایید.

 

بازاریابی، مدیریت فروش محصول و یا خدمات به مشتریان، مدیریت خرید محصول و یا خدمات از تأمین کنندگان، مدیریت کارمندان، حسابداری پیشرفته، مدیریت مخاطبین و … بخش کوچکی از خدمات CRM محسوب می‌شوند. شرح کامل هریک از موارد بیان‌شده در این مقاله وجود دارد.

امکانات CRM شامل مواردی مثل ثبت کامل اطلاعات مشتریان و سایر مخاطبین، ذخیره‌ی فایل‌های مخاطبان، برقراری ارتباط با CRM از طریق راه‌های مختلف، ارتباطی، تماس با یک کلیک، اتوماسیون اداری و خدمات پس از فروش می‌باشد که بخش دیگری از خدمات CRM محسوب می‌شود که توضیح هرکدام در مقاله بیان‌شده است.

استفاده از امکانات و خدمات CRM منجر به یکپارچه شدن سازمان و بهبود فرآیندهای سازمانی می‌شود. در این صورت زمان انجام کارها نیز کاهش‌یافته و امور مشتریان در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. در نتیجه رضایت مشتریان به همراه رضایت کارمندان افزایش خواهد یافت

امکانات و خدمات CRM
مدیریت ارتباط با مشتری

چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری روکاما؟

امکانات و خدمات CRM  گسترده‌تر از چیزی است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم، به تشریح کامل امکانات نرم‌افزار CRM و خدمات نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. نرم افزار CRM یک نرم‌افزار بسیار کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به مدیریت می‌باشد. جامع بودن نرم‌افزار CRM رکاما و خدمات و امکانات آن باعث شده است تا مدیران به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی دیگری نیاز نداشته باشند. چراکه خدمات و امکانات CRM بسیار جامع و کاربردی در هر زمینه‌ای می‌باشد. با بکار گیری از خدمات CRM می‌توان کارها را نظر بخشید و سرعت انجام کارها را کاهش داد. بنابراین هزینه‌های سازمان نیز کاهش پیدا می‌کند. امکانات سی آر ام و خدمات CRM رکاما شامل چندین بخش می‌شود.
امکانات و خدمات CRM  گسترده‌تر از چیزی است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم، به تشریح کامل امکانات نرم‌افزار CRM و خدمات نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. نرم افزار CRM یک نرم‌افزار بسیار کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به مدیریت می‌باشد. جامع بودن نرم‌افزار CRM رکاما و خدمات و امکانات آن باعث شده است تا مدیران به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی دیگری نیاز نداشته باشند. چراکه خدمات و امکانات CRM بسیار جامع و کاربردی در هر زمینه‌ای می‌باشد. با بکار گیری از خدمات CRM می‌توان کارها را نظر بخشید و سرعت انجام کارها را کاهش داد. بنابراین هزینه‌های سازمان نیز کاهش پیدا می‌کند. امکانات سی آر ام و خدمات CRM رکاما شامل چندین بخش می‌شود.امکانات و خدمات نرم افزار CRM در یک دقیقه.

در این مقاله قصد داریم به مهم‌ترین امکانات و خدمات نرم‌افزار CRM و یا همان نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. بدین منظور عناوین زیر در این مقاله موردبررسی قرار خواهند گرفت. همچنین برای کسب اطلاعات کامل از جزئیات امکانات و ماژول‌های نرم‌افزار CRM می‌توانید، به صفحه درباره نرم افزار یکپارچه رکاما مراجعه نمایید و تمامی جزئیات نرم‌افزار CRM رکاما را مشاهده نمایید.

منظور از خدمات و امکانات CRM

CRM کلیدی برای برقراری ارتباط عمیق با مشتریان و رسیدن به موفقیت تجاری با سیستم CRMرکاما، مشتریانتان را بهتر بشناسید و به آن‌ها خدماتی شخصی‌تر و بهبودیافته ارائه دهید.

خدمات نرم افزار CRM رکاما

نرم‌افزارCRMرکاما ارتقادهنده‌ی روابط مشتریان و بهبود دقت تصمیم‌گیری در تجارت است. با استفاده از سیستم CRM رکاما، به ارائه خدمات حرفه‌ای، مدیریت هوشمندانه‌ی فروش و ارتباط مؤثر با مشتریان بپردازید.

گزارش گیری هوشمند

نرم‌افزار CRMرکاما، داده‌ها را به نموداری قابل‌فهم تبدیل می‌کند و شمارا به تصمیمات هوشمندانه هدایت می‌کند! با گزارش‌گیری هوشمند نرم‌افزار CRM، به تجزیه‌وتحلیل دقیق داده‌ها بپردازید و استراتژی‌های کسب‌وکارتان را بهبود بخشید.

مدیریت امن برای سطوح دستری اعضای سازمان

امنیت اطلاعات در سیستم CRM، سطوح دسترسی اعضای سازمان را بهبود بخشید و از حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها لذت ببرید! با سطح امنیت بالا در نرم‌افزار CRM، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات حساس شما در اختیار کسانی که نباید قرار نمی‌گیرد.

یادآوری اتوماتیک وظایف

نرم‌افزار CRM، وظایف را به‌طور خودکار یادآوری کرده و به بهره‌وری و سازمان‌دهی بهتر بپردازید! با یادآوری اتوماتیک در CRM، دیگر وظایف را فراموش نکنید و به‌موقع و به‌طور مؤثر آن‌ها را انجام دهید.

مزایای ایجاد وظایف با CRM رکاما

به‌سادگی وظایف را مدیریت کنید و به تیم خود انگیزه و سازمان‌دهی فوق‌العاده بدهید! با ایجاد وظایف در نرم‌افزار CRM رکاما، به هماهنگی بهتر، پیشرفت قابل‌ملاحظه و دستیابی به اهداف روزمره خود بپردازید.

ضبط و ثبت مکالمات ضبط شده

با سیستم CRM رکاما، مکالمات ضبط شده را ثبت کنید و از اطلاعات قدرتمند آنها بهره‌برداری کنید! با ضبط و ثبت مکالمات در نرم‌افزار CRM رکاما، به بهبود ارتباطات، آنالیز عملکرد و بهبود تجربه مشتریان خود بپردازید.

مزایای خدمات نرم افزار CRM

بهبود تعاملات مشتری، افزایش بهره‌وری و رشد سریع‌تر کسب‌وکار را تجربه کنید! با خدمات نرم‌افزار سی آرام، دسترسی سریع به اطلاعات مشتریان، مدیریت بهینه فروش و بهبود استراتژی‌های بازاریابی را تجربه کنید.

منظور از خدمات CRM و امکانات CRM چیست؟

به‌طورکلی هر نرم‌افزار مدیریتی امکانات کاربردی را در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهد. امکاناتی که باعث می‌شود، انجام امور مدیریتی آسان شود. بنابراین هر سازمانی با بهره‌گیری از امکانات نرم افزارهای مدیریتی می‌تواند، کارهای خود را سرعت بخشد. علاوه بر سرعت بخشی در کارها، دقت انجام امور نیز بالاتر می‌رودنرم‌افزار CRM نیز به همین شکل عمل می‌کند. با این تفاوت که نرم‌افزار CRM رکاما تمامی امکانات و خدمات سایر نرم افزارهای مدیریتی را در خود جای‌داده است. بنابراین با استفاده از امکانات و خدمات CRM رکاما دقت و سرعت در تمامی امور سازمان افزایش می‌یابد. امکانات مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات CRM به چند دسته تقسیم می‌شوندبه‌طورکلی خدمات و امکانات نرم‌افزار CRM رکاما به شرح زیر می‌باشد:

  • بازاریابی
  • مدیریت فروش محصول و یا خدمات به مشتریان
  • مدیریت خرید محصول و یا خدمات از تأمین کنندگان
  • مدیریت کارمندان
  • حسابداری پیشرفته
  • مدیریت مخاطبین
  • ثبت کامل اطلاعات مشتریان و سایر مخاطبین
  • ذخیره‌ی فایل‌های مخاطبان
  • برقراری ارتباط با CRM از طریق راه‌های مختلف ارتباطی
  • تماس با یک کلیک
  • اتوماسیون اداری
  • خدمات پس از فروش


هرکدام
 از این خدمات و امکانات خود به چندین بخش تقسیم می‌شود، که دقت و سرعت و کارایی هر بخشی را افزایش می‌دهد. برای تکمیل این موضوع می‌توانید، مقاله‌ی CRM چیست را نیز مطالعه نمایید.

امکانات و خدمات نرم افزار CRM در یک دقیقه

خدمات و امکانات نرم افزار CRM رکاما

در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین خدمات و امکانات ارائه‌شده توسط نرم‌افزار CRM رکاما بپردازیم. این خدمات علاوه برقابلیت‌های گفته‌شده، مزایای منحصربه‌فردی را به همراه دارد.
بنابراین اگر قصد راه‌اندازی بهترین نرم‌افزار CRM را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.همچنین برای دریافت مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با کارشناسان رکاما در تماس باشید.مطالعه‌ی نرم‌افزار بازاریابی نیز توصیه می‌شود.
اما مهم‌ترین خدمات منحصربه‌فرد CRM رکاما به شرح زیر می‌باشد که امکانات زیادی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

گزارش گیری هوشمند در CRM (امکانات CRM)

گزارش‌گیری هوشمند یکی از مهم‌ترین امکانات CRM محسوب می‌شود. یکی از خدمات بسیار کاربردی نرم‌افزار CRM رکاما امکان گزارش‌گیری هوشمند می‌باشد. در هر بخشی از نرم‌افزار CRM رکاما که اطلاعاتی ثبت‌شده باشد، می‌توان گزارش آن را مشاهده و در صورت نیاز آن را استخراج کرد. یکی از اطلاعاتی که در CRM ثبت می‌شود، اقدامات کارمندان سازمان است. بنابراین می‌توان گزارش اقدامات که کارمندان انجام داده است را مشاهده کرد.

یکی دیگر از امکانات نرم‌افزار CRM امکان ایجاد وظایف برای هر فرد در سازمان می‌باشد. همچنین امکان ایجاد وظایف گروهی نیز وجود دارد. بنابراین یکی دیگر از خدمات CRM گزارش‌گیری از وظایف انجام‌شده توسط افراد می‌باشد. از امکانات دیگر CRM این است که در CRM رکاما امکان ثبت اطلاعات دیگری مثل دفاتر اندیکاتور، نامه‌ها، مرخصی افراد و از این قبیل اطلاعات نیز قابل ثبت می‌باشد. بنابراین به‌راحتی می‌توان گزارش این اطلاعات را نیز دریافت کرد.

یکی دیگر از گزارش گیری‌های مهم برای سازمان، گزارش مشتریان است. میزان خرید محصولات مشتریان، زمان خرید، نوع محصولات و یا خدمات، نوع پرداخت، تعداد مشتریان فعال و یا غیرفعال و همچنین صورتحساب آن‌ها از اطلاعات مهم دیگری می‌باشند که می‌توان با CRM رکاما از آن‌ها گزارش گرفت.

مدیریت امن برای سطوح دسترسی اعضای سازمان در CRM

در هر سازمانی افراد مختلفی وجود دارد که هرکدام وظیفه‌ی به‌خصوصی دارند. بدین منظور نیازی نیست که همه‌ی افراد به‌تمامی سطوح نرم‌افزار CRM دسترسی داشته باشند. به‌طور مثال افرادی که در بخش حسابداری فعالیت می‌کنند، نیازی به دسترسی به بخش بازاریابی و فعالیت بازاریابان ندارند. یا بازاریابان نیازی به دسترسی به وظایف انجام‌شده‌ی کارمندان پشتیبانی ندارند. برای همین نباید تمامی اعضای سازمان به‌تمامی سطوح دسترسی داشته باشند.

یکی از امکانات و خدمات CRM مجموعه‌ی نرم‌افزاری رکاما، امکان محدودیت سطوح دسترسی برای هر عضو از سازمان می‌باشد. بنابراین مدیران سازمان هیچ نگرانی‌ای برای تغییر اطلاعات سایر بخش‌ها توسط افراد دیگر سازمان نخواهند داشت. با این امکانات از CRM مسئولیت هر بخش از CRM بر عهده‌ی کارمند مربوطه می‌باشدچراکه شخص دیگری نمی‌تواند به آن قسمت دسترسی داشته باشد.

این خدمت و امکانات از CRM باعث می‌شود تا امنیت حفظ اطلاعات نیز افزایش یابد. با این ویژگی نگرانی و دغدغه‌ی از دست رفتن اطلاعات و یا انتقال اطلاعات مشتریان به بیرون از سازمان از بین خواهد رفت. با این ویژگی هر شخصی با حساسیت بیشتری در حفظ اطلاعات سازمان می‌کوشد.

یادآوری اتوماتیک وظایف در CRM

یکی دیگر از خدمات CRM مربوط به کارمندان و وظایف آن‌ها می‌باشد. در نرم‌افزار CRM رکاما می‌توان برای هر کارمندی وظیفه‌ای را ایجاد کرد. درصورتی‌که نیاز باشد وظیفه‌ای را کل کارمندان یک بخش انجام دهند، می‌توان وظیفه‌ی گروهی ایجاد کرد. هنگام ایجاد کردن وظیفه در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرح وظیفه و تاریخ و ساعت انجام آن درج می‌شود. سپس در زمان تعیین‌شده وظیفه به کارمند و یا کارمندان مربوطه نمایش داده می‌شود. در این صورت کارمندان با مشاهده‌ی وظیفه‌ی خود اقدام به انجام امور مربوط به وظیفه خواهند کرد.

این خدمت و امکانات از CRM به‌صورت خودکار نیز قابل انجام است. یعنی بجای آنکه شخصی وظیفه‌ای را برای کارمندی ایجاد کند، خود نرم‌افزار آن را ایجاد می‌کندبه‌طور مثال اگر بازاریابان با افراد تماس بگیرند و افراد درخواست فرصت نمایند، یک وظیفه به‌صورت خودکار برای پیگیری مجدد ایجاد می‌شود که بازاریاب زمان آن را طبق نیاز مشتری تنظیم می‌کند. علاوه بر این امکان ایجاد گردش کار وجود دارد. سیستم گردش کار به‌صورت خودکار و به‌صورت گردشی برای افراد وظیفه ایجاد می‌کند و افراد در زمان تعیین‌شده و بر اساس وظایف انجام‌شده توسط سایر افراد، امور لازم را انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید.

مزایای ایجاد وظایف با CRM رکاما

با یادآوری اتوماتیک وظایف، دیگر هیچ وظیفه‌ای فراموش نخواهد شد. در این صورت هیچ کار هیچ‌یک از مشتریان به تأخیر نخواهد افتاد. همچنین کارهای درون‌سازمانی نیز به‌موقع انجام خواهد شد و کارها نظم خواهند گرفت. جهت آگاهی بیشتر از این موضوع می‌توانید مقاله‌ی نرم افزار مدیریت وظایف را مطالعه نمایید.

یکی دیگر از مزایای ایجاد وظایف با نرم‌افزار CRM رکاما، امکان انتقال وظایف به سایر کارمندان می‌باشد. یعنی هر کارمندی و یا مدیر سازمان می‌تواند وظیفه‌ی ایجادشده را به کارمند دیگری منتقل کند. تمامی اطلاعات و جزئیات انتقال وظایف در وظیفه‌ی ایجادشده قابل‌مشاهده و پیگیری می‌باشد

ضبط و ثبت مکالمات ضبط شده

یکی از خدمات کاربردی و مهم CRM رکاما، ضبط مکالمات صورت گرفته می‌باشد.فرقی نمی‌کند که فردی با سازمان تماس گرفته باشد و یا افراد سازمان با مخاطبین تماس گرفته باشنددرهرصورت پس از برقراری تماس نرم‌افزار CRM رکاما شروع به ضبط مکالمات می‌کند. پس از اتمام مکالمه، فایل ضبط‌شده در نرم‌افزار CRM در قسمت مکالمات مخاطب ذخیره خواهد شد.ضبط مکالمات که یکی از امکانات مهم CRM می‌باشد، در بسیاری از مواقع کاربرد زیادی دارد. به‌طور مثال اگر یکی از افراد سازمان فراموش کرده باشد

که مشتری از او چه درخواستی داشته و یا چه وعده‌ای به مشتری داده است می‌تواند به ضبط مکالمات مراجعه کند و از این طریق از مکالمه‌ی خود با مشتری آگاه شود. خدمات CRM برای ضبط مکالمات تنها به این مثال محدود نمی‌شود و هر سازمانی با توجه به نیاز خود می‌تواند از مکالمات ضبط‌شده استفاده کند. یکی دیگر از زمان‌های موردنیاز برای شنیدن مکالمات، زمانی است که یک مشتری از خدمات‌دهی و یا رفتار کارمندان ناراضی باشد. در این صورت می‌توان مکالمه رو گوش داد و به مشکل موجود در سازمان پی برد. امکان محدودیت دسترسی در این قسمت نیز برای کارمندان وجود دارد.

کاربرد دیگر CRM

استقرار درست و به موقع مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، علاوه بر حفظ مشتری در بلند مدت سودآوری را در پی خواهد داشت. این سودآوری ایجاد شده در پی خرید های مکرر مشتری به وجود می آید. پیاده سازی و استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در یک سازمان نیازمند به در اختیار داشتن کارشناسان و کارمندان چند بعدی است یا استفاده از مشاور.

فعالیتهایی که معمولا در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری رعایت می شود شامل موارد زیر است:

  • شناسایی مشتری
  • جذب مشتری
  • نگهداری مشتری
  • وفادار سازی مشتری
  • هوادار سازی مشتری

برخی از مدیران گمان می کنند کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان صرفا بر فرآیند بازاریابی و فعالیتهای آن تمرکز دارد. این درحالی است که مفهوم سی آر ام، بسیار گسترده تر از فعالیتهای بازاریابی است.

سی آر ام تمام بخش های شرکت را علاوه بر بازاریابی درگیر می نماید. من جمله می توان به تولید، اداری و استخدامی، خدمات و پشتیبانی، فروش، تحقیق و توسعه و مالی اشاره نمود.

آیا کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری متمرکز بر یک سطح از کسب و کار می شود؟

کاربرد CRM

مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ مدیریت ارتباط با مشتری متمرکز بر یک سطح از کسب و کار نمی شود و به صورت چند بعدی همه ی سطوح را درگیر می نماید . مدیریت ارتباط با مشتری به صورت سیستماتیک سبب برنامه ریزی، زمانبندی و کنترل فعالیتهای قبل و بعد از فروش می شود.

مدیران ارشد شرکت هایی که برای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری خیز بر می دارند باید بدانند.

مدیریت ارتباط با مشتری CRM با تمام فعالیتهای روز مره کسب و کار دارد پس باید در چشم انداز و استراتژی سازمان به صورت خاص به مدیریت ارتباط با مشتری CRM پرداخته شده باشد.

یکی از کاربرد های نرم افزار CRM سی آر ام توانمند ساختن مشتریان جهت تعامل سازنده با شرکت می باشد.

زمانی که سی آرام دریک شرکت مستقر می شود یا در حال استقرار می باشد تمام ابزار های تماس فی مابین شرکت و مشتریان به خدمت می گیرد. من جمله وب، شبکه های اجتماعی، ایمیل، پیامک، تلفن و …

کاربرد CRM برای مشتریان

مشتری یکی از سرمایه های اصلی سازمان است.

هزینه های بسیاری می شود تا از بین سر نخ ها عده ای شناسایی و تبدیل به فرصت و از بین فرصت ها عده ای تبدیل به مشتری شوند . پس برای هر مشتری، شرکت متحمل هزینه بسیار شده است. لذا از دست دادن مشتری یعنی سوختن سرمایه گذاری انجام شده.

یک نکته ظریف در فرآیند بازاریابی هست که می توان به عنوان یک اصل از آن استفاده نمود. جذب مشتری های ناراضی و نگه داشتن مشتری هزینه ای بسیار پایین تر نسبت به جذب مشتری جدید دارد . مشتری در اصل کالایی ارزشمند است که می تواند به راحنی برای شرکت خلق درآمد نماید.

مزایای خدمات نرم افزار CRM

در این مقاله به مهم‌ترین خدمات CRM و امکانات آن پرداخته شد. خدماتی که به‌وسیله‌ی آن‌ها می‌توان امور مدیریتی را به‌آسانی انجام داد. استفاده از هر ۴ خدمت بیان‌شده باعث رشد بهتر و پیشرفت سازمان می‌شود. این خدمات با توجه به تجربه‌های چندین ساله‌ی مدیریتی، ایجادشده‌اند. کارشناسان رکاما همواره می‌کوشند تا با افزودن قابلیت‌های جدید به نرم‌افزار CRM رکاما خیال مدیران را آسوده نمایند.

به‌جرئت می‌توان گفت که با استفاده از نرم‌افزار CRM رکاما مدیران دیگر به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی نیازی نخواهند داشت. چراکه CRM رکاما تمامی قابلیت‌های لازم را برای مدیریت سازمان در خود جای‌داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی کاربردهای نرم افزار CRM را نیز مطالعه نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات کامل از قابلیت‌ها و خدمات متنوع دیگر CRM رکاما می‌توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل نمایید.

پیمایش به بالا

با رکاما مسیر رشد کسب‌وکارتان را شروع کنید

با تکمیل فرم زیر علاوه بر دریافت مشاوره رایگان برای مشکلات کسب و کارتان، از 5.000.000 تومان اعتبار هدیه بهره‌مند شوید.

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

مرحله 1 از 2 - اطلاعات اولیه