CRM Challenge Solutions
راه کارهای رفع چالش های CRM چیست ؟ | CRM Challenge Solutions
۱۳۹۹-۰۸-۰۷
Customer and market classification
طبقه بندی بازار و مشتریان | Customer and market classification
۱۳۹۹-۰۸-۰۷

در نرم افزار قدیمی CRM آن چیزی که مورد اهمیت قرار می گرفت ، امکان استفاده و کاردبرهای نرم افزار CRM  در فروش و بازاریابی بود . اما امروزه ، شرایطی بوجود آمده که کاربردهای دیگری از آن تعریف می شود. به طور کلی کاربرد های نرم افزار CRM عبارت اند از: ( CRM software applications )

که در ادامه به شرح هریک از کاربرد های نرم افزار CRM می پردازیم. CRM software applications

CRM software applications نرم افزار
CRM software applications . کاربردهای نرم افزار CRM. مزیت های CRM.

مدیریت محصول و مشتری

این قابلیت می تواند در کنار مباحث مدیریت ارتباط مشتریان ، تأثیر و کاربرد دیگر و مهم تری در فروش و خدمات و بازاریابی ارائه نماید

بازاریابی

قابلیت استفاده در بازاریابی و مدیریت کمپینهای تبلیغاتی و مارکتینگی ، و ایجاد الگوهای کار آمد در بازاریابی CRM software applications

فروش

گاهی فروش هم زمانبر است و هم دارای پیچیدگیهایی می باشد. بسیاری از مدیران سعی می کنند با استفاده از قابلیتهای موجود در CRM  این پیچیدگی ها و قوانین کسب و کاری را به بهترین شکل اداره نمایند.

خدمات و پشتیبانی

در ارائه خدمات پس از فروش و ارائه پشتیبانی ممکن است پیچیدگی ها و متغیر هایی وجود داشته باشد که سبب کندی در ارائه خدمت یا فراموشی پیگیری خدمت گردد، با نرم افزارهای CRM قابلیت مدیریت جدی دارد. بسیاری از نرم افزار های CRM  این قابلیت را در الگوهای خود قرار داده اند. CRM software applications

مدیریت ارتباط با شرکا

گاهی از مواقع سازمانها برای مدیریت جذب و نگهداری شرکای خود مثلا پیمانکاران. نیاز به نگهداری. ارزیابی و پیگی امور آنها دارند. لذا می توانند با ثبت کردن ، داده های آنها این امور را الگو دهی و مدیریت نمایند.

مدیریت سایر ذی نفعان

ذی نفعان در سازمان متنع هستند. اگر آنها را در سه گروه زیر دسته بندی نماییم ، می توان امور مرتبط با گروه ذی نفعان را نیز مدیریت و الگو بندی نمود. CRM software applications

مدیریت ارتباط با کارمندان

یک کارمند در روز، هفته ، ماه و سال باید چه کارهایی را مستمر انجام دهد. حجم فراموشی ها و دوباره کاریهایش چطور کنترل و مدیریت می شوند. این سولات و سوالات دیگر را در سازمانهایی با CRM پاسخ می دهند.

مدیریت ارتباط با تامین کنندگان

توسعه تامین کنندگان و نظارت بر پیگیری ها و ارزیابی آنها را می توان از طریق نرم افزار CRM کنترل نمود. CRM software applications

مدیریت ارتباط با سرمایه گذاران

با قرار دادن برخی از اطلاعات مهم و مستند در اختیار سرمایه گذاران می توان از آنها برای افزایش سرمایه و یا ارائه راهکارهای جدید در جهت افزودن سرمایه استفاده نمود.

CRM software applications چیست
CRM software applications . کاربردهای نرم افزار CRM.
تحلیل های دقیق و متقن CRM

نرم افزارهای CRM  یکی از توانمندی های مهمش جمع آوری داده ها و اطلاعات به صورت مطمئن ، سریع ، به موقع و کامل است. تا از آن برای اخذ تصمیمات جدی و درست استفاده نمود. لذا CRM ها با رائه مدلهای مختلف گزارش و تحلیل می تواند به مدیران کمک کند. CRM software applications
گزارش استاندارد
پردازش تحلیلی آنلاین

داده کاوی و استخراج داده ها

در برخی از کسب و کارها نیاز مدیران در بدست آوردن داده ها متناسب با نیاز لحظه ای آنهاست و یا امکان اتصال به نرم افزارهای هوش تجاری ، قطعا باید نرم افزارهای  CRM  این امکان را در اختیار مدیران قرار دهند. CRM software applications

برآورد هزینه بر مبنای فعالیت ها

نرم افزار های حسابداری می توانند اطلاعات دقیقی از میزان دخل و خرج شرکت ارائه نمایند. اما این نرم افزارها قادر نیستند تحلیل مالی بر اساس رفتار و اقدام پرسنل انجام دهند. مثلا یک سفارش فروش ، حاصل از چند تماس ، چند پیگیری ، چند اصلاح است. میانگین هر چند تماس یک ثبت سفارش است؟ و هزینه های مترتب آن کدامند؟ نرم افزارهای CRM می توانند یک پلان دقیق از وضعیت اقدامات و زمان هزینه مترتب آن ارائه نماید. CRM software applications

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...