کنسول فروشگاه آنلاین
کنسول فروشگاه آنلاین متصل به CRM سی.آر.ام
۱۳۹۸-۰۳-۲۰
android app
اپلیکیشن های اندرویدی android app
۱۳۹۸-۰۳-۲۰

باشگاه مشتریان و اتصال به CRM سی.آر.ام

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان متصل به سی.آر.ام CRM این امکان را برای شما مهیا می کند تا برای مشتری که از بین رقبا شما را انتخاب نموده ، حق تقدم و اولویتی قائل شوید . این گام اول در وفادار سازی مشتری است که برداشته اید.

مدیریت رفتار مشتری فقط متمرکز بر حجم خرید در بازه های زمانی تعریف شده نمی شود . مشتری آگاه ترین کس به نیازمندی های خودش می باشد پس متناسب با نیازها و اولویت آنها نسبت به خرید محصول و خدمت حرکت و انتخابهایی را انجام میدهد. متخصصان بازاریابی هوشمندانه با ایجاد موجها و پالسهایی در بازار هدف منتظر عکس العمل مشتریان می مانند. زمانی که چیزی بنام بازار نباشد عکس العملها و بازخوردها ترکیبی از بازخوردهای صحیح و ناصحیح ، حساب شده و حساب نشده است . مهمتر از آن مشخص نیست این بازخوردها توسط استفاده کنندگان محصولات و خدمات است یا مشتریان رقبا و متفرقه.

واژگاه اصلی این مطلب باشگاه مشتریان CRM سی.آر.ام است.

اهداف باشگاه مشتریان

  • ایجاد حق اولویت
  • مسابقه نمایش وفاداری بین مشتریان
  • ایجاد بستر لذت بخش تعامل بین مشتری و شرکت
  • ایجاد بستر تعاملی بین مشتری و سوپروایزرها
  • رصد رفتار مشتری در مواجهه با طرحهای تشویقی
  • مدیریت هوشمند نظر سنجیها ، انتقادات و پیشنهادات
  • سوق دادن مشتریان از تک خرید به خریدهای مجدد
  • سوقدادن مشتری از تکرار خرید به وفاداری در خرید
  • مدیریت مشتری در وافادار ماندن و هوادار شدن
باشگاه-مشتریان
باشگاه-مشتریان

باشگاه مشتریان بستر صمیمی را ایجاد می کند تا حتی مشتریان با یکدیگر تعامل کنند و حتی در رابطه با محصولات نظر بدهد. شاید بتوان گفت این مرحله می تواند چشم اندازی بر ایجاد یک باشگاه موفق باشد.

از طریق باشگاه مشتریان مالکان پیشه، می توانند میزان ورودی مشتری جدید از طریق معرفی دیگر مشتریان را رصد کنند. مشتریان نیز می توانند با وارد کردن دوستان جدید به جمع خریداران و مشتریان از کسب و کار کارمورد علاقه خود حمایت کنند و پاداش و امتیاز کسب کنند.

در باشگاه مشتریان الماس چه امکاناتی وجود دارد؟

  • دریافت امتیاز به ازای عضویت
  • دریافت امتیاز به ازای داشتن ارتباط منظم و مستمر
  • دریافت امتیاز به ازایی خرید ( فاکتور)
  • دریافت امتیاز به ازای مبلغ و حتی افزایش پلکانی
  • دریافت امتیاز به ازای خرید کالاهای خاص ، خرید از گروه کالاهای تعریف شده
  • کسب امتیاز با شرکت در نظر سنجی
  • کسب امتیاز با ارائه نقد و پیشنهاد تایید شونده
  • کسب امتیاز به ازای معرفی مشتری
  • کسب امتیاز از طریق معرفی باشگاه یا کسب و کار( کلیک روی لینک اختصاصی)
  • کسب امتیاز به ازای خرید مجدد
  • تجمیع امتیاز با دوستان
  • خرج امتیاز در قرعه کشی های باشگاه
  • خرج امتیاز نزد شرکای تجاری
  • خرج امتیاز و کسب تخفیف
  • خرج امتیاز و دریافت جوایز (انتخابی و اتفاقی)
  • دسترسی به پروفایل با قابلیت تنظیم و تغییر
  • مشاهده گزارش کسب و خرج امتیازات
  • گزارشات نموداری

در باشگاه مشتریان نزدیک ۱۸ مدل کسب امتیاز و ۶ مدل خرج امتیاز شناسایی شده که متناسب با سطوح دسترسی قابل تعریف و استفاده است. که در فیلم معرفی آن در کانال سرواپ قابل مشاهده است.

اگر با ما تماس بگیرید اطلاعات بیشتر و دمو نرم افزار را دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *