کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان
کاربردهای نرم افزار CRM سی آر ام
2019-07-03
انتخاب بهترین نرم افزار CRM ایران
بهترین و کاملترین نرم افزار CRM ایران قسمت دوم
2019-07-07

بهترین و کاملترین نرم افزار CRM ایران قسمت اول

facilities

امکانات استقرار نرم افزار

بهترین و کاملترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM یا سی.آر.ام ) در ایران کدام است؟

واقعا بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM یا سی آر ام ) در ایران کدام یک از نرم افزارهایی است ؟ آیا همه نرم افزار های CRM که در جستجوی گوگل نام آنها را مشاهده می نماییم؟ این سوال شبیه آن است که از یک فروشنده ابزار بپرسیم بهترین آچار برای تعمیرگاه ما کدام است؟ قطعا فروشنده با یک نگاه معنا دار، می پرسد : برای چه کاری می خواهید استفاده نمایید؟ مشاوره آنلاین برای یافتن بهترین نرم افزار CRM ایران راهکار حرفه ای ارائه شده توسط تیم مشاوران رکاما می باشد.

روش انتخاب بهترین نرم افزار CRM

فرض کنید که مدیران یک کسب و کار قصد می کنند که به سمت پیاده سازی سیستماتیک CRM در سازمان گام بردارند . پس برای آنها این سوال مطرح خواهد شد . بهترین نرم افزار CRM کدام است ؟ قطعا مشاوران کسب و کار با دیدن این سوال ، سریع قلم خود را بر می دارند . سؤال را به این صورت اصلاح می نمایند.

بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کار ما کدام است؟.

بله ، هر کسب و کار اقتضائات خودش را دارد. به نظر مشاوران رکاما ، اجرای موفق CRM و خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی آر ام ، وابستگی کامل به استراتژی ها، اهداف و شرایط درونی و بیرونی کسب وکار دارد.

چند قدم ساده برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM سی آر ام

قدم به قدم مشاوره راه اندازی نرم افزار بهترین CRM ایران

قسمت اول

برای انتخاب نرم افزار CRM عجله نکنید . مشاوران رکاما ، برای آنکه مشتریان خود را در انتخاب آگاه سازند ، چند مرحله یا قدم را برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای هر کسب و کار طراحی و ارائه نموده اند .

قدم اول: SWOT را تهیه کرده باشید.

حتما قبل از خرید نرم افزار CRM ، جدول SWOT را برای کسب و کار خود تهیه نموده باشید. یعنی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده باشید . تهدید ها و فرصتها را شناخته و مدون نمایید . بر مبنای آنچه بدست آورده اید ، تاثیر داشتن و نداشتن مدیریت ارتباط با مشتریان و نرم افزار CRM را در SWOT بررسی نمایید.

قدم دوم: استراتژی خود را برای پیاده سازی CRM تعیین و تعریف کنید.

وقتی استراتژی شما برای کسب و کارتان و در قبال مشتریانتان مشخص نباشد ، بدانید حتی با پیاده سازی موفق CRM نیز شما احساس موفقیت نمی کنید . چون نمی توانید مسیری را که طی کرده اید و مشکلاتی را که CRM از پیش پای شما برداشته ، اندازه گیری نمایید . پس حتما استراتژی خود را تعیین نمایید.

قدم سوم : اهداف خود از پیاده سازی CRM را تعریف و تعیین نمایید .

قبل از خرید نرم افزار CRM و پیاده سازی آن در شرکت و کسب وکارتان ، اهداف خود از خرید و استقرار سی آر ام مشخص نمایید . وقتی اهداف مشخص شد ، شما متوجه می شوید به چه چیز ها و ابزارهایی جهت استقرار نیاز مندید .

قدم چهارم: برای اهداف شاخص تعیین نمایید .

قطعا تعیین و تعریف اهداف شما را به سمتی سوق می دهد که برای اهداف خود شاخصهای قابل درک و اندازه گیری تعریف نمایید .

وقتی شما شاخص داشته باشید ، مشخص می شود که رفع نیازهای شما چقدر هزینه ساز و یا سود آور خواهد بود .

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

پایان قسمت اول

پیشنهاد می شود قسمتهای دیگر خوانده شود.

پاسخی بگذارید

دریافت بن تخفیف
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...