Efficiency CRM سی.آر.ام
کنترل بهره‌وری تصمیمات ، ارزیابی و ممیزی دقیق و پویا
۱۳۹۷-۰۵-۲۰
شبکه
۱۳۹۷-۰۵-۲۰
ابزارهای کاربردی سی.آر.ام

ابزارهای کاربردی سی.آر.ام

تحت وب بودن برای نرم افزارهای CRM ، فقط یک ویژگی است

شما در فضای اینترنت دنبال  بهترین نرم افزار CRM می گردید . می خواهید بهترین نرم افزار سی.آر.ام  را پیدا کنید. سپس دموی آن را نصب کنید؟ در تبلیغات شاهد این هستید که کلمات بسیاری به عنوان ویژگی مطرح می شود. مانند یکپارچگی ، تحت وب بودن ، اتصال به ابزارهای جانبی .

این ها فقط ویژگی است. نرم افزار CRM سی.آر.ام تحت وب می شود تا با استفاده از آنها بهتر و راحت تر کار کنید . اما باید بدانیم ، راحت کار کردن همیشه به معنای رفع نیاز ها نیست .

آیا واقعا می دانید .تحت وب بودن فقط یک ویژگی است. البته از بهترین نرم افزار CRM ، امکانات خاص و کاربری آسان و گزارشات کاربردی را انتظار دارید.

شرکت های توسعه دهنده ی نرم افزار CRM همیشه دنبال آن بوده اند که ببینند مشتری چه می خواهد. اما نکته مهم که باید بدانید این است نرم افزار CRM رکاما از ابتدای تاسیس ، نیازهای مشتریان را رصد میکند.

قطعا نیازهای واقعی مشتریان راهگشای توسعه و تعالی د راین مجموعه بوده . نکته مهم این است که نیازهای واقعی مشتریان چیزی غیر از تبلیغات رنگارنگ بازار است. محققین بازار رکاما دریافته اند ، راهکارهای خلاق، در رفع مشکلات مشتریان بسیار مهم تر از نگاه تجاری به ابزارهای مدیریتی است. این نکته کلیدی است که می تواند این شرکت را در رقابت برای جذب و نگهداری مشتری بر رقبا پیروز کند. لذا برخی ویژگیها را رکاما از تجاری کردن ابزار مهم تر دیده .

پشتیبانی و خدمات
پشتیبانی و خدمات نرم افزار سی.آر.ام CRM مدیریت ارتباط با مشتریان

برخی از ویژگی های منحصر به فرد CRM رکاما در زیر آمده است.

۱-پشتیبانی بی نظیر از نصب تا پیاده سازی CRM

۲-ارائه بسته های نرم افزاری مکمل CRM

از جمله بسته ی مکمل می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • حسابداری ، مالی و انبار در نرم افزار CRM
  • کنسول مدیریتی فروشگاه آنلاین متصل به CRM
  • بازاریابی بخسی لاینفک در نرم افزار CRM
  • باشگاه مشتریان کاملا متصل به نرم افزار CRM
  • ماژولهای سفارشی خدمات پس از فروش با قابلیت سفارشی سازی در CRM
  • BPMS یا مدیریت گردش کار و فرم ساز متصل به نرم افزار سی آر ام
  • سیستم یادآور،ثبت وظیفه و تقویم کاری مدیریت ارتباط با مشتریان
  • اتوماسیون اداری متصل و منطبق با نرم افزار CRM
  • بانک دانش متصل به CRM و ابزارهای ارتباطی مثل ایمیل و فکس و تلگرام
  • نوبت دهی خدمات و تجهیزات مکمل نرم افزار CRM
  • کال سنتر Call center ابزار اصلی نرم افزار CRM
  • اتصال به ابزارهای جانبی مثل VOIP،فکس های پاناسونیک،ضبط مکالمات تلفنی،فکس
  • ارتباط دو طرفه با ایمیل ، تلگرام ، پیامک ، GSM
  • جدید ترین ویژگی نسخه تحت وب
  • و موارد متعدد دیگر

۳- پیاده سازی در بیش از ۳۵۰ مرکز کوچک و بزرگ

۴-اتصال به بزرگترین سیستم کارتهای اعتباری کشور(Credit Card)

۵-امکان اتصال به سوئیچ های مالی ،کارتهای عضو شتاب و درگاههای پرداخت

برای آنکه بهترین CRM را بشناسید باید با ریزه کاریهای بکار رفته در تولید آن ها آشنا شوید. صفحه محصولات و آموزشهای ما را هم در کانال سرواپ و برگه آموزشها ببینید.

1 Comment

  1. خانم مجیدی گفت:

    ممنون از مطالب خوب تون
    واقعا که برای شرکت خودمون تنها چیزی که راه گشا بود نرم افزار crm بود

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...