Value chain in CRM زنجیره ارزش

Value chain in CRM . زنجیره ارزش در CRM . طبقه بندی مشتریان . مدیریت ارتباط با مشتری . نرم افزار CRM چیست .


    در سازمانهای تولیدی، با اهداف گوناگون هر روز داده ها و اطلاعات فراوانی ایجاد و جمع آوری می شوند که شباهت زیادی به جمع شدن ذرات بخار و تبدیل آنها به ابرهای فشرده است. ابرهایی که در سرزمینهای تشنه می بارند و سبب آرامش و سرسبزی می شوند.

     رکاما در لغت به معنای ابرهای فشرده بارانی است که در زمان لازم به بارش در می آیند.

    ایده پدید آوردن رکاما بر می گردد به سال ۱۳۸۴ که یک شرکت کوچک تولیدی نیاز به نرم افزاری داشت که بتواند با پرسنل اندک ، با هزینه خیلی کم  و سرعت و دقت بالا داده های ایجاد شده در برنامه ریزی ،خرید، انبار، تولید و فروش خود را ثبت و مدیریت نماید. جرقه اولیه زده شد و این کار شروع شد و با گذشت ۱۰ سال و طی مسیری پر از فراز و نشیب بالاخره رکاما ابر کوچک متراکمی شد برای بارشی پر از برکت.

    اما رکاما چیست؟

   رکاما پروژه ای برای ایجاد نرم افزاری جامع است که از سال ۱۳۸۴ شروع شده و هنوز ادامه دارد و با هر بارنصب و راه اندازی و دریافت پیشنهادات جدید بر کارایی و قدرت آن افزوده می شود.

    در حال حاضر این نرم افزار با ویرایش (سی اس) که برگرفته شده از Silver Cloud (ابر نقره ای) می باشد در حال ارائه به سازمانهای تولیدی کوچک و متوسط است.

    این نسخه دارای ماژولهای محاسبات ثبت سفارش و خرید، انبار، انبارداری و کنترل پیمانکاران، بازرسی و آزمون ، تولید و فروش می باشد. سبک نگارش این نرم افزار منحصر به فرد است و قابلیت محلی کردن برای هر سازمان را دارد. در ضمن بر پایه الزامات استانداردهای ISO 9001 و ISO TS پدید آمده به نحوی که با پیاده سازی آن در سازمانهای کوچک و متوسط عملیات پیاده سازی و دریافت گواهینامه را تسریع می نماید.

    البته باید بیان کرد که با نگارش هیچ متنی نمی توان توضیحات کاملی در رابطه با کارایی های این پدیده بیان کرد و آشنایی مختصر با آن نیاز به وقت یک روزه و حضور یک تیم دارد تا با دریافت پاسخهای جامع به سوالاتشان قابلیتهای رکاما سی اس را دریابند.

نرم افزار CRM تحت وب

دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *