شروع استقرار CRM
شروع استقرار نرم افزار CRM
۱۳۹۸-۰۴-۱۰
گزارشات مالی و حسابداری
آموزش کاربرد گزارشات در نرم افزار CRM چیست؟
۱۳۹۸-۰۴-۱۰

کلیدی ترین اطلاعات مشتری در CRM

کلید نرم افزار CRM مدیریت

کلید نرم افزار CRM مدیریت

کلیدی ترین اطلاعات مشتری در مدیریت نرم افزار CRM

وقتی برای بار اول نرم افزار CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) در اختیار پرسنل و کاربران قرار می گیرد ، آنها نسبت به آن واکنشهای متفاوتی نشان می دهند . درک واکنشها کلید حل مشکلات سازمان در پیاده سازی است.

یک گروه از کاربران گمان دارند این نرم افزار برای کمک به آنهاست . گروه دیگر هیچ نظری ندارند و فقط می خواند بدانند باید چه کار کنند .

گروهی نسبت به ظاهر برنامه نظر می دهند. برخی عجولانه با دیدن پارامترها و فیلدهای نرم افزار ، وحشت می کنند و از لحظه اول مقاومت را شروع می کنند .

سیاست گذاری در ورود داده

این نکته کلیدی باید به کاربران تاکید شود که قرار نیست ، در زمان وارد کردن اطلاعات مشتریان ، تامین کنندگان و کلا مخاطبان ، همه فیلدها را پر کنید . بلکه برخی از فیلدها توسط مدیر ، مشخص شده که الزامی است .

کلید حل مشکلات در شرکتها در زمان استقرار CRM ، برنامه ریزی درست در مدیریت ورود داده در نرم افزار CRM است.

بله ، نرم افزار باید اینقدر منعطف باشد که مدیر سیستم بتواند ، برخی از فیلدها را به دلخواه خود الزامی نماید .

مدیریت ارتباط مشتری
ورود داده باید مهندسی شود.

به تجربه ثابت شده ، در عصر حاضر کلیدی ترین فیلدها برای ثبت در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) مواردی چون:

  • نام خانوادگی
  • شماره همراه یا آیدی شبکه اجتماعی
  • نحوه آشنایی
  • توضیحات آشنایی و یا نام معرف
  • ثبت کننده
  • پیشوند ( نماد جنسیت و تیپ اجتماعی است)
درک کاربران CRM بر سرعت استقرار

اگر کاربران سی.آر.ام متوجه شوند و مقید که باید در طول زمان ، اطلاعات مشتری تکمیل شود، قطعا میزان مقاموت در مقابل پیاده سازی و استقرار CRM کاهش می یابد . ابن درک ، اثر مستقیم بر سرعت ستقرار دارد.

ایجاد هم افزایی از طریق ، همراه کردن کاربران CRM ، یکی از مهم ترین دلایل برای تعیین اندازه الزامات در ورود داده است.

مشاوران استقرار ، در زمان انجام دیتا اینتری یا همان ورود داده ، سعی می کنند تا الزامات کمتری و حیاتی تری را تعیین نمایند. این سبب می شود تا کاربران کمک بیشتری را در اجرای برنامه و پیشرفت آن داشته باشند.

آموزشهای مار را در کانال سرواپ و صفحه آموزش مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...