تاثیر CRM در مدیریت تحول با سیستم گزارش ساز
CRM یک نرمافزار مدیریتی برای جذب مشتری بیشتر و وفادار سازی مشتریان پیشین است. درواقع این پلتفرم بهمنظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش آن مورداستفاده قرار میگیرد. اگر مدیران اشراف کاملی بر خواستههای خود داشته باشند با سیستم گزارشات موجود در نرمافزار مدیریت ارتباط مشتری سی.آر.ام میتوانند تحولات شگرفی را رقم بزنند. مدیران بوسیله بهترین نرم افزار بازاریابی به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند.
- جذب مشتری بالقوه جدید
- حفظ مشتریان فعال قبلی
- جذب مشتریانی که قبلا فعال بودند ولی اکنون دیگر ارتباط ندارند.
در این نرمافزار پرکاربرد، سوابق کامل مخاطبین، اعم از: مشتریها، پیمانکاران، کارمندان، ذینفعان و … ثبت و نگهداری میشود. درواقع بهصورت کلی هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.
آنگونه که نرمافزار حسابداری با شفافسازی حسابها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرمافزار CRM هم با ایجاد تمرکز بر روی فایلهای مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت میباشد. تنوع گزارشات در نرمافزار مدیریت ارتباط مشتری سی.آر.ام CRM به حدی است که میتواند هر مدیری را راضی نگه دارد.
همچنین مطالعهی مقالهی CRM چیست نیز توصیه میشود. به طور کلی میتوان گفت این نرمافزار جامع از بخشهای مختلفی تشکیلشده است و برای هر بخش گزارشات مشخصی با نگرش های مختلف قرارگرفته است.
برای مشاهده فیلم های آموزشی کوتاه در رابطه با مدیریت ارتباط مشتریان میتوانید به کانال سرواپ در آپارات مراجعه نمایید.
گزارشات وگزارش سازها
یکی از وجوه تمایز بین نرمافزارها علاوه بر امکانات نرمافزار، قابلیتها و ابزارهای گزارشگیری و گزارش سازی در نرمافزار است. نرمافزار سی آر ام رکاما توانسته چندین شکل از گزارش و گزارش ساز را طراحی و به مشتریان جهت مدیریت امور کسبوکاری ارائه نماید
.
انواع گزارشات و گزارش سازها
- گزارشهای آماده در قسمتهای مختلف نرمافزار
- گزارش سازهای لیستی باقابلیت انتخاب گزینههای مختلف
- جداول صفحه گسترده باقابلیت تعریف فیلتر، گروهبندی، جستجو، سرت و خروجی به فرمتهای مختلف
- گزارشات نموداری با قابلیت انتخاب گزینهها و محدودیتهای گزارشی
- گزارش سازهای سفارشی که به درخواست مشتری ساخته میشود
- گزارش ساز اختصاصی با قابلیت گزارشگیری از بانک اطلاعات نرمافزارهای دیگر
با توجه به وجود کسبوکارهای متعدد در ایران، این سطوح از گزارش سازها و گزارشگیریها میتواند تمام خواستههای مالکان و مدیران کسبوکار را پاسخ دهد.
نکته مهم در رابطه با گزارشات و گزارش سازهای این نرمافزار این است که، از تمام فیلدهای اطلاعاتی که بهصورت اتوماتیک یا دستی در نرمافزار ثبت میشود، گزارش تهیه مینماید.
عناوین گزارشات و گزارش سازها
- گزارش اقدامات جاری پرسنل
- گزارش وظایف
- گزارش گردش کارها
- گزارش دفتر اندیکاتور
- گزارش نامه ها
- گزارشات مالی
- گزارشات تماسها
- گزارشات بازاریابی
- گزارشات پیامک ، فکس ، تلگرام ، ایمیل
- گزارشات صف خدمات
- گزارشات اختصاصی مخاطبین
- گزارش مشتریان فعال و غیر فعال
- گزارشات آماری عملیاتی
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی مدیریت ارتباط با مشتری چیست را نیز مطالعه نمایید. همچنین برای مشاهده ی قیمت ها می توانید به صفحه قیمت CRM مراجعه نمایید.
بدون نظر