پایان سردرگمی در مدیریت!
یک راهکار یکپارچه برای فروش، جذب مشتری و بهینه‌سازی فرآیندها

تا آخر بهمن ماه از 5.000.000 تومان اعتبار هدیه بهره‌مند شوید

پایان سردرگمی در مدیریت!
اعتبار هدیه تا آخر بهمن ماه

کلیدی ترین اطلاعات مشتری در CRM

کلید نرم افزار CRM مدیریت

کلیدی ترین اطلاعات مشتری در مدیریت نرم افزار CRM

وقتی برای بار اول نرم افزار CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) در اختیار پرسنل و کاربران قرار می گیرد ، آنها نسبت به آن واکنشهای متفاوتی نشان می دهند . درک واکنشها کلید حل مشکلات سازمان در پیاده سازی است.

یک گروه از کاربران گمان دارند این نرم افزار برای کمک به آنهاست . گروه دیگر هیچ نظری ندارند و فقط می خواند بدانند باید چه کار کنند .

گروهی نسبت به ظاهر برنامه نظر می دهند. برخی عجولانه با دیدن پارامترها و فیلدهای نرم افزار ، وحشت می کنند و از لحظه اول مقاومت را شروع می کنند .

سیاست گذاری در ورود داده

این نکته کلیدی باید به کاربران تاکید شود که قرار نیست ، در زمان وارد کردن اطلاعات مشتریان ، تامین کنندگان و کلا مخاطبان ، همه فیلدها را پر کنید . بلکه برخی از فیلدها توسط مدیر ، مشخص شده که الزامی است .

کلید حل مشکلات در شرکتها در زمان استقرار CRM ، برنامه ریزی درست در مدیریت ورود داده در نرم افزار CRM است.

بله ، نرم افزار باید اینقدر منعطف باشد که مدیر سیستم بتواند ، برخی از فیلدها را به دلخواه خود الزامی نماید .

مدیریت ارتباط مشتری
ورود داده باید مهندسی شود.

به تجربه ثابت شده ، در عصر حاضر کلیدی ترین فیلدها برای ثبت در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) مواردی چون:

  • نام خانوادگی
  • شماره همراه یا آیدی شبکه اجتماعی
  • نحوه آشنایی
  • توضیحات آشنایی و یا نام معرف
  • ثبت کننده
  • پیشوند ( نماد جنسیت و تیپ اجتماعی است)
درک کاربران CRM بر سرعت استقرار

اگر کاربران سی.آر.ام متوجه شوند و مقید که باید در طول زمان ، اطلاعات مشتری تکمیل شود، قطعا میزان مقاموت در مقابل پیاده سازی و استقرار CRM کاهش می یابد . ابن درک ، اثر مستقیم بر سرعت ستقرار دارد.

ایجاد هم افزایی از طریق ، همراه کردن کاربران CRM ، یکی از مهم ترین دلایل برای تعیین اندازه الزامات در ورود داده است.

مشاوران استقرار ، در زمان انجام دیتا اینتری یا همان ورود داده ، سعی می کنند تا الزامات کمتری و حیاتی تری را تعیین نمایند. این سبب می شود تا کاربران کمک بیشتری را در اجرای برنامه و پیشرفت آن داشته باشند.

هدیه رکاما

با تکمیل فرم زیر از مشاوره رایگان برای استقرار و معرفی بهترین ابزار مختص کسب‌وکارتان بهره‌مند شوید. همچنین از 90 دقیقه آموزش رایگان برخوردار خواهید شد.

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

مرحله 1 از 3 - اطلاعات اولیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
تماس با ما

رکاما مشتاق شنیدن صدای شماست

شماره تماس:

03134910

02191012435

ایمیل: info@rokama.ir

پیمایش به بالا

با رکاما مسیر رشد کسب‌وکارتان را شروع کنید

با تکمیل فرم زیر علاوه بر دریافت مشاوره رایگان برای مشکلات کسب و کارتان، از 5.000.000 تومان اعتبار هدیه بهره‌مند شوید.

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

مرحله 1 از 3 - اطلاعات اولیه