لیست قیمت و راهنمای خرید نرم افزارهای CRM رکاما
برای خرید CRM، ما به شما وعدههای نجومی افزایش فروش را نمیدهیم!!!
بلکه با آمار واقعی و راهکارهای عملی به رشد شما کمک میکنیم.
عددها جذاباند ولی آمار مستند به شما در انتخاب درست کمک میکند. برای دریافت بهترین نتیجه از خرید نرم افزار CRM باید نیازهای کسبوکار شما شناسایی شود تا بهترین مدل CRM را بتوانید استفاده کنید. رکاما با 14 سال سابقه در سیستم سازی کسبوکارها، شما را برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان همراهی میکند.
آیا هر کسبوکاری به خرید CRM نیاز دارد؟ طبق تحقیقات انجام شده و گزارشات بدست آمده هر کسبوکاری میتواند از امکانات نرم افزار CRM برای افزایش بهرهوری استفاده کند. بنابراین خرید CRM پرداخت هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاری است. آمارها و اعداد را از مرجعهای معتبر پیدا کنید.
پکیج های خرید CRM
رکاما 3 مدل پلتفرم مدیریتی بر پایه CRM تولید کرده است که در ادامه لیست قیمت هر پلتفرم به صورت پکیج قابل مشاهده است.
در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید CRM و اطلاع از پلتفرمهای رکاما، با مشاورین ما در ارتباط باشید.
خرید و قیمت CRM نصبی الماس ویندوزی
نسخه پایه
خرید CRM
-
پنج کاربره
-
ارتقاء نسخه را ندارد
-
پرونده مشتریان
-
پیگیری و یادآور
-
کالر آیدی
-
یکبار نصب
-
پشتیبانی ۱ ماهه
-
پکیج آموزش عمومی
-
آموزش رایگان نصب
-
گزارشات و قیف فروش
با خرید این نسخه از CRM تعداد 5 کاربر میتوانند از نرمافزار CRM استفاده کنند.
این طرح برای سازمانهای مبتدی و آموزشی در نظر گرفته شده است به همین دلیل قابلیت ارتقا نسخه ندارد.
مدیریت پرونده مشتریان شامل: اطلاعات هویتی و ثبتی، علایق، تمایلات، ارتباطات مخاطبین با یکدیگر، رنگبندی مخاطبین، فیلدهای اختصاصی و … میباشد. با خیال آسوده بهترین و کاملترین پرونده مخاطبین را میتوانید با خرید CRM الماس داشته باشید.
امکان ثبت وظیفه و پیگیری که باعث می شود یادآوری برای انجام امور سازمان انجام شود. یکی از ویژگیهای متمایز الماس، ایجاد گردش کاری خودکار است که به صورت خودکار وظابف ایحاد میشود و یادآوریها انجام می شوند. این امکان در نسخه مبتدی هم وجود دارد.
با خرید CRM الماس تمامی تماسها از طریق کالرآیدی بر روی سیستم نمایش داده میشود و میتوان توضیحات تماس را ثبت کرد. همچنین قابلیت اضافه کرضبط تماس وجود دارد کهتمامی دیتاها به صورت یکپارچه بر روی CRM الماس ذخیره میشوند.
با پرداخت قیمت CRM نسخه نرمافزار به صورت دائمی در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی به پرداخت ماهیانه و یا سالیانه برای استفاده از نرم فزار نخواهید داشت.
با دریافت نرم افزار CRM نسخه مبتدی یک ماه پشتیبانی به صورت رایگان به شما هدیه داده می شود و در صورت برخورد به مشکل و یا سوال در خصوص استفاده از نرم افزار می توانید با پشتیبان های فنی الماس در ارتباط باشید.
با پرداخت هزینه برای قیمت CRM نسخه مبتدی فیلمهای آموزشی کار با نرم افزار CRM در اختیار شما قرار می یرد و می توانید در هر زمان که نیاز داشتید به فیلم ها مراجعه کنید.
آموزش کامل نصب در فیلمهای آموزشی تحویل شما داده می شود و درصورتی که نیاز داشته باشید کارشناسان الماس نصب را برای شما انجام دهند، می توانید درخواست کنید.
در CRM الماس امکان مشاهده گزارشات به صورت نموداری وجود دارد. همچنین امکان مشاهده قیف فروش که به صورت خودکار ایجاد میشود، وجود دارد.
نسخه اصناف
خرید CRM
-
امکانات نسخه مبتدی
-
قابلیت ارتقاء نسخه
-
فکس هوشمند
-
پشتیبانی مرکز تماس
-
داشبورد مرکز تماس
-
مدیریت گردش کار و فرآیند
-
پشتیبانی 6 ماهه
-
پشتیبانی از سانترال
-
نصب و راه اندازی رایگان
-
سایر امکانات
با خرید این نسخه از CRM تعداد 10 کاربر میتوانند از نرمافزار CRM استفاده کنند.
تمامی امکانات نسخه مبتدی در این نسخه وجود دارد.
با خرید این نسخه از CRM در آینده میتوانید به نسخه های بالاتر ارتقا دهید.
در نسخه اصناف ارسال فکس قابلیت هوشمندسازی برای ارسال فکس ها را دارد.
این نسخه قابلیت اتصال به ویپ و ضبط و نگهداری تمامی تماسهای سازمان را دارد و در اطلاعات مخاطبین ذخیره می شود.
تمامی اطلاعات تماس مشتریان و یا تماس های درون سازمانی در داشبورد الماس ثبت و ذخیره می شوند. تمامی اطلاعات مربوط به تماس ها اعم از: تعداد تماس های ورودی و خروجی، اپراتورهای پاسخگو، مکالمات پرسنل و … در داشبورد تماس الماس CRM قابل مشاهده می باشد.
با استفاده از نسخه اصناف CRM الماس می توانید برای هر مخاطب و یا گروهی از مخاطبین فرآیندهای مختلفی پشت سرهم تعریف کنید و وظایف طبق فرآیندی که تعریف شده به صورت خودکار ایجاد می شود.
دارای ماه پشتیبانی به صورت رایگان و قابلیت تمدید پشتیبانی دارد.
تلفیق و مدیریت تماس هایی که از سانترال به یک سیستم وارد می شود.
تیم رکاما به صورت رایگان CRM الماس را برای شما راه اندازی را انجام می دهند.
قیمت CRM نسخه اصناف نسبت به امکاناتی که دارد، مقرون به صرفه است. چراکه امکانات بیشتری در این نسخه وجود دارد و در این بخش نمی گنجد. امکاناتی از قبیل: ارسال پیام کوتاه هوشمند، تعریف چارت سازمانی، رونوشت وظیفه، ثبت موقعیت جغرافیایی مخاطبین، مدیریت تقویم های کاری و عملیاتی، مدیریت صندوق های پست الکترونیک، مدیریت کمپین های تبلیغاتی و … . برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان رکاما در ارتباط باشید.
نسخه شرکتی
خرید CRM
-
امکانات نسخه اصناف
-
قابلیت ارتقاء نسخه
-
قابلیت سفارش سازی
-
تماس با یک کلیک
-
سرفصلهای حسابداری
-
خزانه داری
-
پشتیبانی 9 ماهه
-
فرم ساز پیشرفته
-
ارزیابی عملکرد پرسنل
-
سایر امکانات
با خرید این نسخه از CRM تعداد 20 کاربر میتوانند از نرمافزار CRM استفاده کنند و تمامی امکانات نسخه اصناف در آن قرار دارد.
با پرداخت قیمت این نسخه از CRM در آینده میتوانید به نسخه های بالاتر نیز ارتقا دهید.
با پرداخت قیمت CRM نسخه شرکتی امکان افزودن امکاناتی که در این نسخه نیست وجود دارد و پکیج برای نیاز شما سفارشی سازی می شود.
با نصب این نسخه از CRM می توانید به راحتی تنها با یک کلیک با مخاطبین خود تماس گرفته و با آن ها در ارتباط باشید.
به راحتی می توان با استفاده از این قابلیت CRM الماس ساختار حسابداری را تعریف کرده و سال مالی تعریف کنید.
قیمت CRM نسخه شرکتی با داشتن این امکان مقرون به صرفه خواهد شد. چرا که این ماژول به شما این امکان را می دهد که بتوانید جریان های نقدینگی، پرداخت ها، دریافت ها و سایر عملیات های حسابرسی خود را تنها با خرید CRM نسخه شرکتی انجام دهید.
پرداخت قیمت CRM نسخه شرکتی 9 ماه پشتیبانی رایگان را برای شما دارد.
با پرداخت قیمت نرم افزار CRM الماس نسخه الماس می توانید انواع مختلف فرم ها را برای خود ایجاد کنید و در هر موقعیتی نیاز باشد از ان ها استفاده کنید. کار با فرم ساز الماس بسیار اسان بوده و کافیست آن را مطابق خواسته خود ایجاد کنید.
با استفاده از این قابلیت نرم افزار CRM الماس می توانید عملکرد کارکنان خود را به صورت سیستماتیک مدیریت کنید. این کار با استفاده از جمع آوری و تحلیل داده های فعالیت کارکنان انجام می شود.
نسخه شرکتی الماس یکی از محبوب ترین نسخه های خریداری شده توسط مشتریان است. چراکه قابلیت های کاربردی زیادی در آن وچود دارد. امکانات دیگری چون: سیستم انبارداری و مدیریت انواع فاکتور خرید، مدیریت چک ها، مدیریت لیست قیمت ها،برگشت از فروش، تنظیم سطوح دسترسی به انبارها، تعریف انبارهای مختلف، مدیریت خروج و ورود کالا، مدیریت نقطه سفار و بسیاری از ابزارهای دیگر که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین رکاما در ارتباط باشید.
نسخه سازمانی
خرید CRM
-
امکانات نسخه شرکتی
-
قابلیت ارتقاء نسخه
-
مدیریت نقطه سفارش کالا
-
اقلام چند قیمتی
-
دبیرخانه
-
بازاریابی
-
پشتیبانی 12 ماهه
-
وظیفه با پیامک
-
اتصال به وردپرس
-
سایر امکانات
با خرید این نسخه از نرم افزار CRM تعداد 70 کاربر میتوانند از نرمافزار CRM استفاده کنند.
با خرید این نسخه از CRM در آینده میتوانید به نسخه های بالاتر ارتقا دهید.
با دریافت اسن نسخه دیگر نگران موجودی مازاد و یا کسری موجودی نباشید. چراکه این ابزار به شما امکان تعریف تعیین سطح موجودی برای اطلاع رسانی را دارد. بدین صورت که اگر موجودی به یک حداقل رسید، یک وظیفه برای مسئول مربوطه ایجاد می شود.
با خرید نرم افزار CRM نسخه سازمانی می توانید محصولاتی که چند قیمت دارند را مدیریت کنید. به گونه ای که می توانید برای مشتریانی که در یک گروه خاصی قرار دارند و یا خرید عمده انجام می دهند، قیمت متفاوتی را تعریف کنید. در این قابلیت امکان تعریف چند قیمت وجود دارد.
با استفاده از این ماژول می توان فرآیندهای اداری را به صورت خودکار تعریف کرد و بر اساس داده ها فرآیندهای لازم را مدیریت کرد که باعث کاهش خطای انسانی در سازمان می شود.
با پرداخت قیمت نرم افزار CRM سازمانی، یک نرم افزار کامل بازاریابی در اختیار شما قرار می گیرد. چرا که با استفاده از این ماژول می توان تمامی اطلاعات مورد نیاز بازاریابان رو که از مشتریان جمع آوری می کنند به صورت یکپارچه دسته بندی کرد و ان ها را مدیریت کرد.
با خرید CRM نسخه سازمانی،12 ماه پشتیبانی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و قابلیت تمدید پشتیبانی دارد.
قابلیت های فوق العاده الماس نسخه سازمانی باعث می شود تا قیمت نرم افزار CRM الماس بسیار منصفانه باشد. چراکه یکی دیگر از قابلیت های الماس نسخه سازمانی این است که می توان ثبت وظیفه بر اساس پیامک هایی که دریافت می شود، ایجاد شود.
قابلیت اتصال به وردپرس و ثبت اطلاعات سقارشات و مشتریان در CRM الماس.
قیمت CRM نسخه سازمانی امکانات پبشرفته دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد. امکاناتی از قبیل مدیریت پیامک پس از هر تماس، اتوماسیون اداری، ندیریت ورد و خروج کالا بدون قیمت، رسید و حواله و بسیاری از امکانات دیگر که برای کسب اطلاعات دقیقتر میتوانید با مشاورین رکاما در ارتباط باشید.
نسخه بینهایت
خرید CRM
-
امکانات نسخه سازمانی
-
کاملترین نسخه الماس
-
پرونده مشتریان کامل
-
اطلاعات عملیاتی
-
پشتیبانی اختصاصی
-
گردش کار کامل
-
پشتیبانی 12 ماهه
-
پکیج آموز عمومی
-
رصد کامل بازاریابان
-
گزارشات کامل
با خرید نسخه سازمانی CRM الماس همه امکانات نسخه سازمانی وجود دارد و تعداد 100 کاربر میتوانند از نرمافزار استفاده کنند.
این نسخه از CRM بالاترین امکانات را دارد و با خرید این CRM نیازی به ارتقا ندارد.ه میتوانید به نسخه های بالاتر ارتقا دهید.
در این نسخه از CRM الماس کامل ترین امکانات و دسترسی های پرونده مشتریان که مناسب سازمان های بزرگ است، وحود دارد.
با خرید این نسخه، دریاقت و نگهداری تمامی اطلاعات مشتریان که از هر طریقی وارد سیستم می شوند، به صورت کامل و دقیق انجام می شود.
در هر نسخه از CRM های الماس، پشتیبانی به صورت کامل انجام می شود.
با خرید نرم افزار CRM الماس نسخه بینهایت، تمامی دسترسی های CRM برای تعریف و مدیریت فرآیندهای کاری فعال است.
قیمت نرم افزار CRM الماس نسخه بینهایت به گونه ای در نظر گرفته شده است که پشتیبانی به صورت یکساله فعال می شود.
آموزش کامل و حضوری امکانات نرم افزار CRM الماس
با خرید CRM نسخه بینهایت امکان اضافه کردن تعداد زیادی بازاریاب وجود دارد که می توان تمامی آن ها را مدیریت کرد و لحظه ای رصد کرد.
در نسخه بینهایت تمامی گزارشات برای مدیریت قابل مشاهده است.
نسخه پایه
خرید CRM
-
پنج کاربره
-
ارتقاء نسخه را ندارد
-
پرونده مشتریان
-
پیگیری و یادآور
-
کالر آیدی
-
یکبار نصب
-
پشتیبانی ۱ ماهه
-
پکیج آموزش عمومی
-
آموزش رایگان نصب
-
گزارشات و قیف فروش
با خرید این نسخه از CRM تعداد 5 کاربر میتوانند از نرمافزار CRM استفاده کنند.
این طرح برای سازمانهای مبتدی و آموزشی در نظر گرفته شده است به همین دلیل قابلیت ارتقا نسخه ندارد.
مدیریت پرونده مشتریان شامل: اطلاعات هویتی و ثبتی، علایق، تمایلات، ارتباطات مخاطبین با یکدیگر، رنگبندی مخاطبین، فیلدهای اختصاصی و … میباشد. با خیال آسوده بهترین و کاملترین پرونده مخاطبین را میتوانید با خرید CRM الماس داشته باشید.
امکان ثبت وظیفه و پیگیری که باعث می شود یادآوری برای انجام امور سازمان انجام شود. یکی از ویژگیهای متمایز الماس، ایجاد گردش کاری خودکار است که به صورت خودکار وظابف ایحاد میشود و یادآوریها انجام می شوند. این امکان در نسخه مبتدی هم وجود دارد.
با خرید CRM الماس تمامی تماسها از طریق کالرآیدی بر روی سیستم نمایش داده میشود و میتوان توضیحات تماس را ثبت کرد. همچنین قابلیت اضافه کرضبط تماس وجود دارد کهتمامی دیتاها به صورت یکپارچه بر روی CRM الماس ذخیره میشوند.
با پرداخت قیمت CRM نسخه نرمافزار به صورت دائمی در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی به پرداخت ماهیانه و یا سالیانه برای استفاده از نرم فزار نخواهید داشت.
با دریافت نرم افزار CRM نسخه مبتدی یک ماه پشتیبانی به صورت رایگان به شما هدیه داده می شود و در صورت برخورد به مشکل و یا سوال در خصوص استفاده از نرم افزار می توانید با پشتیبان های فنی الماس در ارتباط باشید.
با پرداخت هزینه برای قیمت CRM نسخه مبتدی فیلمهای آموزشی کار با نرم افزار CRM در اختیار شما قرار می یرد و می توانید در هر زمان که نیاز داشتید به فیلم ها مراجعه کنید.
آموزش کامل نصب در فیلمهای آموزشی تحویل شما داده می شود و درصورتی که نیاز داشته باشید کارشناسان الماس نصب را برای شما انجام دهند، می توانید درخواست کنید.
در CRM الماس امکان مشاهده گزارشات به صورت نموداری وجود دارد. همچنین امکان مشاهده قیف فروش که به صورت خودکار ایجاد میشود، وجود دارد.
نسخه اصناف
خرید CRM
-
امکانات نسخه مبتدی
-
قابلیت ارتقاء نسخه
-
فکس هوشمند
-
پشتیبانی مرکز تماس
-
داشبورد مرکز تماس
-
مدیریت گردش کار و فرآیند
-
پشتیبانی 6 ماهه
-
پشتیبانی از سانترال
-
نصب و راه اندازی رایگان
-
سایر امکانات
با خرید این نسخه از CRM تعداد 10 کاربر میتوانند از نرمافزار CRM استفاده کنند.
تمامی امکانات نسخه مبتدی در این نسخه وجود دارد.
با خرید این نسخه از CRM در آینده میتوانید به نسخه های بالاتر ارتقا دهید.
در نسخه اصناف ارسال فکس قابلیت هوشمندسازی برای ارسال فکس ها را دارد.
این نسخه قابلیت اتصال به ویپ و ضبط و نگهداری تمامی تماسهای سازمان را دارد و در اطلاعات مخاطبین ذخیره می شود.
تمامی اطلاعات تماس مشتریان و یا تماس های درون سازمانی در داشبورد الماس ثبت و ذخیره می شوند. تمامی اطلاعات مربوط به تماس ها اعم از: تعداد تماس های ورودی و خروجی، اپراتورهای پاسخگو، مکالمات پرسنل و … در داشبورد تماس الماس CRM قابل مشاهده می باشد.
با استفاده از نسخه اصناف CRM الماس می توانید برای هر مخاطب و یا گروهی از مخاطبین فرآیندهای مختلفی پشت سرهم تعریف کنید و وظایف طبق فرآیندی که تعریف شده به صورت خودکار ایجاد می شود.
دارای ماه پشتیبانی به صورت رایگان و قابلیت تمدید پشتیبانی دارد.
تلفیق و مدیریت تماس هایی که از سانترال به یک سیستم وارد می شود.
تیم رکاما به صورت رایگان CRM الماس را برای شما راه اندازی را انجام می دهند.
قیمت CRM نسخه اصناف نسبت به امکاناتی که دارد، مقرون به صرفه است. چراکه امکانات بیشتری در این نسخه وجود دارد و در این بخش نمی گنجد. امکاناتی از قبیل: ارسال پیام کوتاه هوشمند، تعریف چارت سازمانی، رونوشت وظیفه، ثبت موقعیت جغرافیایی مخاطبین، مدیریت تقویم های کاری و عملیاتی، مدیریت صندوق های پست الکترونیک، مدیریت کمپین های تبلیغاتی و … . برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان رکاما در ارتباط باشید.
نسخه شرکتی
خرید CRM
-
امکانات نسخه اصناف
-
قابلیت ارتقاء نسخه
-
قابلیت سفارش سازی
-
تماس با یک کلیک
-
سرفصلهای حسابداری
-
خزانه داری
-
پشتیبانی 9 ماهه
-
فرم ساز پیشرفته
-
ارزیابی عملکرد پرسنل
-
سایر امکانات
با خرید این نسخه از CRM تعداد 20 کاربر میتوانند از نرمافزار CRM استفاده کنند و تمامی امکانات نسخه اصناف در آن قرار دارد.
با پرداخت قیمت این نسخه از CRM در آینده میتوانید به نسخه های بالاتر نیز ارتقا دهید.
با پرداخت قیمت CRM نسخه شرکتی امکان افزودن امکاناتی که در این نسخه نیست وجود دارد و پکیج برای نیاز شما سفارشی سازی می شود.
با نصب این نسخه از CRM می توانید به راحتی تنها با یک کلیک با مخاطبین خود تماس گرفته و با آن ها در ارتباط باشید.
به راحتی می توان با استفاده از این قابلیت CRM الماس ساختار حسابداری را تعریف کرده و سال مالی تعریف کنید.
قیمت CRM نسخه شرکتی با داشتن این امکان مقرون به صرفه خواهد شد. چرا که این ماژول به شما این امکان را می دهد که بتوانید جریان های نقدینگی، پرداخت ها، دریافت ها و سایر عملیات های حسابرسی خود را تنها با خرید CRM نسخه شرکتی انجام دهید.
پرداخت قیمت CRM نسخه شرکتی 9 ماه پشتیبانی رایگان را برای شما دارد.
با پرداخت قیمت نرم افزار CRM الماس نسخه الماس می توانید انواع مختلف فرم ها را برای خود ایجاد کنید و در هر موقعیتی نیاز باشد از ان ها استفاده کنید. کار با فرم ساز الماس بسیار اسان بوده و کافیست آن را مطابق خواسته خود ایجاد کنید.
با استفاده از این قابلیت نرم افزار CRM الماس می توانید عملکرد کارکنان خود را به صورت سیستماتیک مدیریت کنید. این کار با استفاده از جمع آوری و تحلیل داده های فعالیت کارکنان انجام می شود.
نسخه شرکتی الماس یکی از محبوب ترین نسخه های خریداری شده توسط مشتریان است. چراکه قابلیت های کاربردی زیادی در آن وچود دارد. امکانات دیگری چون: سیستم انبارداری و مدیریت انواع فاکتور خرید، مدیریت چک ها، مدیریت لیست قیمت ها،برگشت از فروش، تنظیم سطوح دسترسی به انبارها، تعریف انبارهای مختلف، مدیریت خروج و ورود کالا، مدیریت نقطه سفار و بسیاری از ابزارهای دیگر که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین رکاما در ارتباط باشید.
نسخه سازمانی
خرید CRM
-
امکانات نسخه شرکتی
-
قابلیت ارتقاء نسخه
-
مدیریت نقطه سفارش کالا
-
اقلام چند قیمتی
-
دبیرخانه
-
بازاریابی
-
پشتیبانی 12 ماهه
-
وظیفه با پیامک
-
اتصال به وردپرس
-
سایر امکانات
با خرید این نسخه از نرم افزار CRM تعداد 70 کاربر میتوانند از نرمافزار CRM استفاده کنند.
با خرید این نسخه از CRM در آینده میتوانید به نسخه های بالاتر ارتقا دهید.
با دریافت اسن نسخه دیگر نگران موجودی مازاد و یا کسری موجودی نباشید. چراکه این ابزار به شما امکان تعریف تعیین سطح موجودی برای اطلاع رسانی را دارد. بدین صورت که اگر موجودی به یک حداقل رسید، یک وظیفه برای مسئول مربوطه ایجاد می شود.
با خرید نرم افزار CRM نسخه سازمانی می توانید محصولاتی که چند قیمت دارند را مدیریت کنید. به گونه ای که می توانید برای مشتریانی که در یک گروه خاصی قرار دارند و یا خرید عمده انجام می دهند، قیمت متفاوتی را تعریف کنید. در این قابلیت امکان تعریف چند قیمت وجود دارد.
با استفاده از این ماژول می توان فرآیندهای اداری را به صورت خودکار تعریف کرد و بر اساس داده ها فرآیندهای لازم را مدیریت کرد که باعث کاهش خطای انسانی در سازمان می شود.
با پرداخت قیمت نرم افزار CRM سازمانی، یک نرم افزار کامل بازاریابی در اختیار شما قرار می گیرد. چرا که با استفاده از این ماژول می توان تمامی اطلاعات مورد نیاز بازاریابان رو که از مشتریان جمع آوری می کنند به صورت یکپارچه دسته بندی کرد و ان ها را مدیریت کرد.
با خرید CRM نسخه سازمانی،12 ماه پشتیبانی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و قابلیت تمدید پشتیبانی دارد.
قابلیت های فوق العاده الماس نسخه سازمانی باعث می شود تا قیمت نرم افزار CRM الماس بسیار منصفانه باشد. چراکه یکی دیگر از قابلیت های الماس نسخه سازمانی این است که می توان ثبت وظیفه بر اساس پیامک هایی که دریافت می شود، ایجاد شود.
قابلیت اتصال به وردپرس و ثبت اطلاعات سقارشات و مشتریان در CRM الماس.
قیمت CRM نسخه سازمانی امکانات پبشرفته دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد. امکاناتی از قبیل مدیریت پیامک پس از هر تماس، اتوماسیون اداری، ندیریت ورد و خروج کالا بدون قیمت، رسید و حواله و بسیاری از امکانات دیگر که برای کسب اطلاعات دقیقتر میتوانید با مشاورین رکاما در ارتباط باشید.
نسخه بینهایت
خرید CRM
-
امکانات نسخه سازمانی
-
کاملترین نسخه الماس
-
پرونده مشتریان کامل
-
اطلاعات عملیاتی
-
پشتیبانی اختصاصی
-
گردش کار کامل
-
پشتیبانی 12 ماهه
-
پکیج آموز عمومی
-
رصد کامل بازاریابان
-
گزارشات کامل
با خرید نسخه سازمانی CRM الماس همه امکانات نسخه سازمانی وجود دارد و تعداد 100 کاربر میتوانند از نرمافزار استفاده کنند.
این نسخه از CRM بالاترین امکانات را دارد و با خرید این CRM نیازی به ارتقا ندارد.ه میتوانید به نسخه های بالاتر ارتقا دهید.
در این نسخه از CRM الماس کامل ترین امکانات و دسترسی های پرونده مشتریان که مناسب سازمان های بزرگ است، وحود دارد.
با خرید این نسخه، دریاقت و نگهداری تمامی اطلاعات مشتریان که از هر طریقی وارد سیستم می شوند، به صورت کامل و دقیق انجام می شود.
در هر نسخه از CRM های الماس، پشتیبانی به صورت کامل انجام می شود.
با خرید نرم افزار CRM الماس نسخه بینهایت، تمامی دسترسی های CRM برای تعریف و مدیریت فرآیندهای کاری فعال است.
قیمت نرم افزار CRM الماس نسخه بینهایت به گونه ای در نظر گرفته شده است که پشتیبانی به صورت یکساله فعال می شود.
آموزش کامل و حضوری امکانات نرم افزار CRM الماس
با خرید CRM نسخه بینهایت امکان اضافه کردن تعداد زیادی بازاریاب وجود دارد که می توان تمامی آن ها را مدیریت کرد و لحظه ای رصد کرد.
در نسخه بینهایت تمامی گزارشات برای مدیریت قابل مشاهده است.
خرید و قیمت CRM ابری مدیل بدون نیاز به نصب
پیشیار
خرید CRM
-
گزارشات و قیف فروش
-
امکان اضافه کردن کاربر ندارد
-
پرونده مشتریان
-
پیگیری و یادآور
-
امکان ارجاع وظیفه
-
200مگابایت فضای اختصاصی
-
پورتال اختصاصی مشتری
-
پیوست فایل و عکس به وظیفه
-
ثبت خودکار شماره مشتری
امکان مشاهده گزارشات و قیف فروش بر اساس اطلاعات جمعآوری شده در این نسخه وجود دارد.
این نسخه از CRM مدیل امکان اضافه کردن کاربر ندارد.
با دریافت نسخه CRM رایگان مدیل امکانات پرونده مشتریان در اختیار شما قرار دارد.
با دریافت نسخه CRM رایگان مدیل امکان پیگیری و یادآوری برای شما وجود دارد.
با دریافت این نسخه از CRM مدیل، کاربران میتوانند وظایف را به اعضای تیم ارجاع دهند، این کار باعث بهبود همکاری و افزایش بهرهوری در انجام وظایف میشود.
این نسخه از CRM مدیل 200 مگابایت فضای اختصاصی در اختیار شما قرار میدهد.
با دریافت این نسخه از CRM مدیل شما دارای پورتال اختصاصی مشتری خواهید بود.
با دریافت این نسخه از CRM مدیل میتوانید به وظیفه عکس و فایل اضافه کنید.
با دریافت این نسخه از CRM امکان ثبت خودکار شماره مشتری وجود دارد.
نویار
خرید CRM
-
هر کاربر ماهیانه 277000تومان
-
همه امکانات نسخه مبتدی
-
رونوشت وظایف
-
تعریف کالا و خدمت
-
1 گیگابایت فضای اختصاصی
-
تعریف واحد کالا و خدمات
-
تعریف و مدیریت انبار
-
پیش فاکتور،فاکتور خرید و فروش
-
امکان ثبت صدا در وظیفه
در این نسخه از CRM مدیل هزینه هر کاربر ماهیانه 277000 تومان است.
با پرداخت قیمت CRM نسخه نویار از همه امکانات نسخه مبتدی برخوردار خواهید بود.
نسخه مدیل CRM نویار امکان رونوشت وظایف را برای شما فراهم میکند.
با خرید نسخه نویار از CRM مدیل امکان تعریف کالا و خدمت با مشخصات دقیق وجود دارد، شامل نام، قیمت، توضیحات و دستهبندی است.
با خرید CRM مدیل نسخه نویار می توانید 1 گیگابایت فضای اختصاصی در اختیار داشته باشید تا فایلهایتان را در آن بارگذاری کنید.
با دریافت نسخه CRM مدیل نویار میتوانید واحد کالا و خدمات خود را به طور دقیق تعریف کنید.
نسخه نویار CRMمدیل به شما این امکان را میدهد که انبار را مدیریت و تعریف کنید. از جمله افزودن موجودی، پیگیری سطح موجودی و تنظیم هشدار برای کمبود کالا.
با خرید CRM مدیل نسخه نویار امکان ثبت پیش فاکتور و فاکتور خرید و فروش وجود دارد. تبدیل پیش فاکتورها به فاکتور فروش به راحتی و با انجام یک کلیک اجرا میشود.
با پرداخت قیمت CRM مدیل نسخه نویار، شما میتوانید وظایف را با ضبط صدا همراه کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد تا یادداشتهای صوتی را به وظایف خود اضافه کرده و مدیریت بهتری بر روی کارها داشته باشید.
همیار
خرید CRM
-
هر کاربر ماهیانه از461.000تومان
-
همه امکانات نسخه معیار
-
تعریف مهلت برای وظایف
-
گروه بندی تخفیفات برای فاکتور
-
2گیگابایت فضای اختصاصی
-
روش پرداخت،وضعیت فاکتور و...
-
روابط بین مخاطبین
-
پیش فاکتور،فاکتور خرید و فروش
-
سفارشی سازی فاکتور
با خرید نسخه همیار CRM مدیل، هزینه هر کاربر ماهیانه 461000 تومان است.
خرید CRM همیار مدیل همه امکانات نسخه نویار را داراست.
با خرید CRM همیار مدیل، کاربران میتوانند برای هر وظیفه مهلت مشخصی تعیین کنند.
با استفاده از CRM مدیل نسخه همیار، کاربران میتوانند تخفیفها را بر اساس گروههای مختلف تعریف کنند و این تخفیفها را به فاکتورهای مربوطه اعمال کنند.
با خرید نسخه همیار CRM مدیل 2 گیگابایت فضای اختصاصی برای ذخیره فایلها در اختیار دارید.
با این نسخه از CRM مدیل میتوانید روش پرداخت و وضعیت فاکتور را خودتان تعیین کنید.
در این نسخه روابط بین مخاطبین به طور مؤثر مدیریت میشود تا تعاملات و ارتباطات بین آنها بهینه سازی گردد.
با خرید نسخه همیار CRM مدیل امکان ثبت پیش فاکتور و فاکتور خرید و فروش وجود دارد. تبدیل پیش فاکتورها به فاکتور فروش به راحتی و با انجام یک کلیک اجرا میشود.
با این نسخه CRM میتوانید فاکتورها را به طور کامل سفارشسازی کنید.
رهیار
خرید CRM
-
هر کاربر ماهیانه از779.000تومان
-
همه امکانات نسخه حرفه ای
-
فروشگاه آنلاین اختصاصی
-
پیام رسان فروشگاه
-
3گیگابایت فضای اختصاصی
-
تنظیم ساعات کاری و فروشگاه آنلاین
-
درباره ما و تماس با ما اختصاصی
-
سوالات پرتکرار و قوانین اختصاصی
-
تنظیمات پایه فروشگاه آنلاین
با خرید نسخه رهیار CRM مدیل، هزینه هر کاربر ماهیانه 779000 تومان است.
این نسخه همه امکانات نسخه حرفه ای را دارد.
با پرداخت قیمت CRM رهیار مدیل به یک فروشگاه آنلاین اختصاصی تبدیل میشوید.
این نسخه از CRM دارای قابلیت پیامرسانی برای فروشگاه است.
این نسخه CRM مدیل 3 گیگابایت فضای اختصاصی برای ذخیره فایلها در اختیار شما قرار میدهد.
در این نسخه از CRM میتوانید ساعت کاری فروشگاه آنلاین خود را تنظیم کنید.
با خرید CRM نسخه رهیار بخش درباره ما و تماس با ما را به صورت اختصاصی و متناسب با نیاز خود میتوانید طراحی کنید
در نسخه CRM رهیار، بخش سؤالات پرتکرار و قوانین اختصاصی به منظور ارائه اطلاعات مفید برای کاربران اضافه میشود.
با پرداخت قیمت CRM مدیل نسخه رهیار امکان تنظیمات پایه فروشگاه خود را به راحتی پیکربندی کنید شامل مدیریت روشهای پرداخت، ارسال و تنظیمات درگاه پرداخت.
پیشیار
خرید CRM
-
گزارشات و قیف فروش
-
امکان اضافه کردن کاربر ندارد
-
پرونده مشتریان
-
پیگیری و یادآور
-
امکان ارجاع وظیفه
-
200مگابایت فضای اختصاصی
-
پورتال اختصاصی مشتری
-
پیوست فایل و عکس به وظیفه
-
ثبت خودکار شماره مشتری
امکان مشاهده گزارشات و قیف فروش بر اساس اطلاعات جمعآوری شده در این نسخه وجود دارد.
این نسخه از CRM مدیل امکان اضافه کردن کاربر ندارد.
با دریافت نسخه CRM رایگان مدیل امکانات پرونده مشتریان در اختیار شما قرار دارد.
با دریافت نسخه CRM رایگان مدیل امکان پیگیری و یادآوری برای شما وجود دارد.
با دریافت این نسخه از CRM مدیل، کاربران میتوانند وظایف را به اعضای تیم ارجاع دهند، این کار باعث بهبود همکاری و افزایش بهرهوری در انجام وظایف میشود.
این نسخه از CRM مدیل 200 مگابایت فضای اختصاصی در اختیار شما قرار میدهد.
با دریافت این نسخه از CRM مدیل شما دارای پورتال اختصاصی مشتری خواهید بود.
با دریافت این نسخه از CRM مدیل میتوانید به وظیفه عکس و فایل اضافه کنید.
با دریافت این نسخه از CRM امکان ثبت خودکار شماره مشتری وجود دارد.
نویار
خرید CRM
-
هر کاربر ماهیانه 277000تومان
-
همه امکانات نسخه مبتدی
-
رونوشت وظایف
-
تعریف کالا و خدمت
-
1 گیگابایت فضای اختصاصی
-
تعریف واحد کالا و خدمات
-
تعریف و مدیریت انبار
-
پیش فاکتور،فاکتور خرید و فروش
-
امکان ثبت صدا در وظیفه
در این نسخه از CRM مدیل هزینه هر کاربر ماهیانه 277000 تومان است.
با پرداخت قیمت CRM نسخه نویار از همه امکانات نسخه مبتدی برخوردار خواهید بود.
نسخه مدیل CRM نویار امکان رونوشت وظایف را برای شما فراهم میکند.
با خرید نسخه نویار از CRM مدیل امکان تعریف کالا و خدمت با مشخصات دقیق وجود دارد، شامل نام، قیمت، توضیحات و دستهبندی است.
با خرید CRM مدیل نسخه نویار می توانید 1 گیگابایت فضای اختصاصی در اختیار داشته باشید تا فایلهایتان را در آن بارگذاری کنید.
با دریافت نسخه CRM مدیل نویار میتوانید واحد کالا و خدمات خود را به طور دقیق تعریف کنید.
نسخه نویار CRMمدیل به شما این امکان را میدهد که انبار را مدیریت و تعریف کنید. از جمله افزودن موجودی، پیگیری سطح موجودی و تنظیم هشدار برای کمبود کالا.
با خرید CRM مدیل نسخه نویار امکان ثبت پیش فاکتور و فاکتور خرید و فروش وجود دارد. تبدیل پیش فاکتورها به فاکتور فروش به راحتی و با انجام یک کلیک اجرا میشود.
با پرداخت قیمت CRM مدیل نسخه نویار، شما میتوانید وظایف را با ضبط صدا همراه کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد تا یادداشتهای صوتی را به وظایف خود اضافه کرده و مدیریت بهتری بر روی کارها داشته باشید.
همیار
خرید CRM
-
هر کاربر ماهیانه از461.000تومان
-
همه امکانات نسخه معیار
-
تعریف مهلت برای وظایف
-
گروه بندی تخفیفات برای فاکتور
-
2گیگابایت فضای اختصاصی
-
روش پرداخت،وضعیت فاکتور و...
-
روابط بین مخاطبین
-
پیش فاکتور،فاکتور خرید و فروش
-
سفارشی سازی فاکتور
با خرید نسخه همیار CRM مدیل، هزینه هر کاربر ماهیانه 461000 تومان است.
خرید CRM همیار مدیل همه امکانات نسخه نویار را داراست.
با خرید CRM همیار مدیل، کاربران میتوانند برای هر وظیفه مهلت مشخصی تعیین کنند.
با استفاده از CRM مدیل نسخه همیار، کاربران میتوانند تخفیفها را بر اساس گروههای مختلف تعریف کنند و این تخفیفها را به فاکتورهای مربوطه اعمال کنند.
با خرید نسخه همیار CRM مدیل 2 گیگابایت فضای اختصاصی برای ذخیره فایلها در اختیار دارید.
با این نسخه از CRM مدیل میتوانید روش پرداخت و وضعیت فاکتور را خودتان تعیین کنید.
در این نسخه روابط بین مخاطبین به طور مؤثر مدیریت میشود تا تعاملات و ارتباطات بین آنها بهینه سازی گردد.
با خرید نسخه همیار CRM مدیل امکان ثبت پیش فاکتور و فاکتور خرید و فروش وجود دارد. تبدیل پیش فاکتورها به فاکتور فروش به راحتی و با انجام یک کلیک اجرا میشود.
با این نسخه CRM میتوانید فاکتورها را به طور کامل سفارشسازی کنید.
رهیار
خرید CRM
-
هر کاربر ماهیانه از779.000تومان
-
همه امکانات نسخه حرفه ای
-
فروشگاه آنلاین اختصاصی
-
پیام رسان فروشگاه
-
3گیگابایت فضای اختصاصی
-
تنظیم ساعات کاری و فروشگاه آنلاین
-
درباره ما و تماس با ما اختصاصی
-
سوالات پرتکرار و قوانین اختصاصی
-
تنظیمات پایه فروشگاه آنلاین
با خرید نسخه رهیار CRM مدیل، هزینه هر کاربر ماهیانه 779000 تومان است.
این نسخه همه امکانات نسخه حرفه ای را دارد.
با پرداخت قیمت CRM رهیار مدیل به یک فروشگاه آنلاین اختصاصی تبدیل میشوید.
این نسخه از CRM دارای قابلیت پیامرسانی برای فروشگاه است.
این نسخه CRM مدیل 3 گیگابایت فضای اختصاصی برای ذخیره فایلها در اختیار شما قرار میدهد.
در این نسخه از CRM میتوانید ساعت کاری فروشگاه آنلاین خود را تنظیم کنید.
با خرید CRM نسخه رهیار بخش درباره ما و تماس با ما را به صورت اختصاصی و متناسب با نیاز خود میتوانید طراحی کنید
در نسخه CRM رهیار، بخش سؤالات پرتکرار و قوانین اختصاصی به منظور ارائه اطلاعات مفید برای کاربران اضافه میشود.
با پرداخت قیمت CRM مدیل نسخه رهیار امکان تنظیمات پایه فروشگاه خود را به راحتی پیکربندی کنید شامل مدیریت روشهای پرداخت، ارسال و تنظیمات درگاه پرداخت.
خرید و قیمت CRM نصبی نور تحتوب
نسخه پرتو
خرید CRM
-
سی کاربره
-
بیست هزار مخاطب
-
پرونده مشتریان
-
پیگیری و یادآور
-
مدیریت اطلاع رسانی
-
سظوح دسترسی چند سطحی
-
پشتیبانی یک ساله
-
آموزش و مشاوره
-
فرم ساز اختصاصی
-
گزارشات و نمودارها
با خرید نسخه پرتو سی آر ام نور امکان استفاده 30 کاربر از نرم افزار فراهم می باشد.
در نسخه پرتو CRM نور می توان 20.000 مخاطب ذخیره و مدیریت کرد. تمامی اسناد و اظلاعات مورد نیاز برای هرکاربر را نیز می توان ذخیره کرد.
در این قابلیت از CRM نور برای هر مشتری پرونده ای ایجاد می شود که می توان تمامی اطلاعات مربوط به شمتری اعم از اسناد، تصاویر، آدرس، اطلاعات هویتی و ... را جمع آوری و ذخیره کرد.
با خرید این نسخه از CRM نور می توان برای هر کاربر وظیفه ثبت کرد که طبق برنامه ریزی و زمان دادن برای وظیقه، کاربر مربوطه باید وظیفه خود را در تایم مقرر انجام دهد.
CRM نور قابلیت اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به هر مخاطبی را دارد. همچنین امکان تعریف خودکار برای اطلاع رسانی از طریق مختلف فراهم می باشد.
با پرداخت قیمت CRM نسخه نرمافزار به صورت دائمی در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی به پردابا استفاده از این قابلیت می توان برای هریک از کاربران استفاده کننده از نرم افزار سطوح دسترسی مختلفی را تعریف کرد. تعیین سطوح دسترسی نیز به صورت چند سطحی قابل انجام است یعنی می توان برای هر قابلیت CRM نور، موارد مختلفی را دسترسی داد و یا محدود کرد.خت ماهیانه و یا سالیانه برای استفاده از نرم فزار نخواهید داشت.
با خرید نسخه پرتو CRM نور از یکسال پشتیبانی رایگان برخوردار می شوید. بعد از یکسال قابلیت تمدید پشتیبانی وجود دارد که برای اطلاع از قیمت های تمدید پشتیبانی می بایست با مشاورین تماس بگیرید.
با دریافت نسخه پرتو از سه روز آموزش برخوردار می شوید که در طی این مدت آموزش چگونگی استقرار نرم افزار به شما آموزش داده می شود.
در CRM پرتو پلتفرم نور امکان ایجاد فرم های دلخواه با فیلدهای سفارشی فراهم است. در این نسخه قابلیت ایجاد فرم تا 50 عدد برای شما فراهم است.
به جرئت می توان گفت یکی از کامل ترین نرم افزارهای CRM در زمینه گزارش سازی و نمایش نمودارها CRM نور است که می توان با کمک آن تمامی اطلاعات مورد نیاز و لازم را برای تحلیل داده ها به صورت نمایش نموداری مشاهده کرد.
نسخه تابش
خرید CRM
-
پنجاه کاربره
-
بدون محدودیت مخاطب
-
امکانات نسخه پرتو
-
هسته مدیریت رویداد
-
اتصال به سامانه وفاداری
-
مدیریت مرکز تماس
-
پشتیبانی 18 ماهه
-
آموزش و مشاوره
-
فرم ساز
-
گزارش ساز اختصاصی
با خرید نسخه تابش CRM نور، امکان استقاده 50 کاربر از CRM میسر می باشد.
با پرداخت قیمت نرم افزار CRM نسخه تابش هیچ محدودیتی روی ذخیره مخاطبین نخواهید داشت و بی نهایت مخاطب می توانید روی CRM ثبت نمایید.
با خرید نرم افزار CRM تمامی امکانات نسخه پرتو را می توانید استفاده کنید . علاوه بر آن امکانات دیگری که در ادامه به آن ها می پردازیم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
امکان ثبت وظایف به صورت خودکار بر اساس تنظیمات انجام شده که در قبال انجام وظایف و یا انجام نشدن وظایف، وظایف جدیدی برای افراد جدید ایجاد می شود.
خرید CRM نسخه تابش امکان اتصال به سامانه انگیزش و وفادارسازی نور را فراعم می کند. یعنی در این نسخه از نور یک باشگاه مشتریان کامل و همه جانبه در اختیار صاحبان سازمان قرار می گیرد.
در این قابلیت از نرم افزار CRM نور می توان تمامی سوابق تماس های درون سازمانی و یا برون سازمانی را مشاهده و مدیریت کرد. بنابراین تمامس سوابق تماس ها برای گزارش دهی در سیستم CRM ذخیره خواهند شد.
با دریافت نسخه تابش از CRM نور، از 18 ماه پشتیبانی رایگان بهرهمند میشوید. پشتیبانی از طریق تماس تلفنی به صورت اختصاصی انجام میشود.
با پرداخت قیمت نرم افزار CRM نور نسخه تابش از 5 روز آموزش و مشاوره استقرار برخوردار خواهید شد که بعنوان هدیه به شما داده می شود.
در نسخه تابش نور امکان تعریف و ساخت 300 فرم اختصاصی و سفارشی سازه وجود دارد که به راحتی می توانید فرم ها را ایجاد کنید و از آن ها استفاده کنید.
با استفاده از این ماژول در نسخه تابش میتوان برای اطلاعات ذخیره شده گزارشات متنوعی را ایجاد کرد. با استفاده از گزارشات می توان تصمیم های مهم سازمانی را اخذ نمود و بر اساس آن ها چشم انداز سازمان را تعریف کرد. استفاده از گزارشات در نسخه تابش نور قابلیت های فراوان دیگری دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
نسخه منشور
خرید CRM
-
بدون محدودیت کاربر
-
قابلیت اتصال به مارکت پلیس
-
مدیریت چند باشگاهه
-
امکانات نسخه تابش
-
باشگاه مشتریان اختصاصی
-
وب سرویس و API اختصاصی
-
چندزبانه
-
پشتیبانی 24 ماهه
-
آموزش و مشاوره
-
فرم ساز نامحدود
با خرید نسخه منشور CRM نور، محدودیتی در تعداد کاربرانی که میتوانند از این سیستم استفاده کنند وجود ندارد. بنابراین با دریاقت نسخه بینهایت نور هر تعداد کارمندی که در سازمان وجود دارد و در هر سطحی که باشند می توانند از قابلیت های CRM نور استفاده کنند.
مارکت پلیس نور به عنوان اولین مارکت پلیس برنامه نویسی شده در ایران می باشد که هر کسب و کاری می تواند با دریافت این نسخه از نور مارکت پلیس مخصوص به کسب و کار خود را در آن راه اندازی کند و امکانات باشگاه مشتریان، CRM، BI و تمامی امکانات نور بهره مند شود.
در نسخه بینهایت CRM نور می توان چند باشگاه ایجاد کرد و اصطلاحا سیستم مولتی کلاب را برای سازمان راه اندازی کرد. با سیستم مولتی کلاب می توان سیستم وفادارسازی را برای گروه های مختلف افرادی که با سازمان در ارتباط هستند، پیاده سازی کرد.
تمامی امکانات و ویژگیهایی که در نسخه تابش وجود دارد، در نسخه منشور نیز وجود دارد و می توان از آن ها استفاده کرد.
در پلتفرم منشور CRM نور امکان سفارش سازی باشگاه مشتریان و تنظیم باشگاه مشتریان مطابق با نیاز هر سازمان امکان پذیر است. به جرئت میتوان گفت باشگاه مشتریان نور یکی از کامل ترین باشگاه های مشتریان در ایران و خاورمیانه است.
امکان ایجاد API و اتصال به سایر نرم افزارها در CRM نور وجود دارد. بنابراین با خرید نرم افزارذ CRM نور می توانید با سایر نرمافزارهای مورد نیاز خود متصل شوید و از آنها استفاده کنید.
در نسخه منشور CRM نور می توان محیط پلتفرم را به صورت چند زبانه تعریف کرد. به همین دلیل می توان گفت پلتفرم نور یکی از بهترین پلتفرم های ایران و حتی خاورمیانه است. چراکه می توان در سطح جهانی استفاده کرد.
با دریافت نسخه منشور CRM نور از 2 سال پشتیبانی رایگان بهره مند می شوید که در طی این مدت در هر زمان میتوانید با کارشناسان نور در ارتباط باشید تا اگر به مشکلی برخورد کردید، در سریع ترین زمان ممکن حل شود. البته بعد از 2 سال نیز میتوان پشتیبانی را تمدید کرد.
با پرداخت قیمت نرم افزار CRM نسخه منشور، به مدت 7 روز از آموزش و مشاوره استقرار بهره مند می شوید که در طی این مدت تمامی آموزشهای لازم برای استفاده بهینه از پلتفرم نور داده خواهد شد.
در پلتفرم نور با خرید نسخه منشور از قابلیت فرمسازی به صورت نامحدود برخوردار میشوید. بدین صورت در CRM نور می توانید هر تعداد فرمی که نیاز داشتید ایجاد کنید و از آن ها استفاده کنید.
نسخه پرتو
خرید CRM
-
سی کاربره
-
بیست هزار مخاطب
-
پرونده مشتریان
-
پیگیری و یادآور
-
مدیریت اطلاع رسانی
-
سظوح دسترسی چند سطحی
-
پشتیبانی یک ساله
-
آموزش و مشاوره
-
فرم ساز اختصاصی
-
گزارشات و نمودارها
با خرید نسخه پرتو CRM نور امکان استفاده 30 کاربر از نرم افزار فراهم می باشد.
در نسخه پرتو CRM نور می توان 20.000 مخاطب ذخیره و مدیریت کرد. تمامی اسناد و اظلاعات مورد نیاز برای هرکاربر را نیز می توان ذخیره کرد.
در این قابلیت از CRM نور برای هر مشتری پرونده ای ایجاد می شود که می توان تمامی اطلاعات مربوط به شمتری اعم از اسناد، تصاویر، آدرس، اطلاعات هویتی و ... را جمع آوری و ذخیره کرد.
با خرید این نسخه از CRM نور می توان برای هر کاربر وظیفه ثبت کرد که طبق برنامه ریزی و زمان دادن برای وظیقه، کاربر مربوطه باید وظیفه خود را در تایم مقرر انجام دهد.
CRM نور قابلیت اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به هر مخاطبی را دارد. همچنین امکان تعریف خودکار برای اطلاع رسانی از طریق مختلف فراهم می باشد.
با پرداخت قیمت CRM نسخه نرمافزار به صورت دائمی در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی به پردابا استفاده از این قابلیت می توان برای هریک از کاربران استفاده کننده از نرم افزار سطوح دسترسی مختلفی را تعریف کرد. تعیین سطوح دسترسی نیز به صورت چند سطحی قابل انجام است یعنی می توان برای هر قابلیت CRM نور، موارد مختلفی را دسترسی داد و یا محدود کرد.خت ماهیانه و یا سالیانه برای استفاده از نرم فزار نخواهید داشت.
با خرید نسخه پرتو CRM نور از یکسال پشتیبانی رایگان برخوردار می شوید. بعد از یکسال قابلیت تمدید پشتیبانی وجود دارد که برای اطلاع از قیمت های تمدید پشتیبانی می بایست با مشاورین تماس بگیرید.
با دریافت نسخه پرتو از سه روز آموزش برخوردار می شوید که در طی این مدت آموزش چگونگی استقرار نرم افزار به شما آموزش داده می شود.
در CRM پرتو پلتفرم نور امکان ایجاد فرم های دلخواه با فیلدهای سفارشی فراهم است. در این نسخه قابلیت ایجاد فرم تا 50 عدد برای شما فراهم است.
به جرئت می توان گفت یکی از کامل ترین نرم افزارهای CRM در زمینه گزارش سازی و نمایش نمودارها CRM نور است که می توان با کمک آن تمامی اطلاعات مورد نیاز و لازم را برای تحلیل داده ها به صورت نمایش نموداری مشاهده کرد.
نسخه تابش
خرید CRM
-
پنجاه کاربره
-
بدون محدودیت مخاطب
-
امکانات نسخه پرتو
-
هسته مدیریت رویداد
-
اتصال به سامانه وفاداری
-
مدیریت مرکز تماس
-
پشتیبانی 18 ماهه
-
آموزش و مشاوره
-
فرم ساز
-
گزارش ساز اختصاصی
با خرید نسخه تابش CRM نور، امکان استقاده 50 کاربر از CRM میسر می باشد.
با پرداخت قیمت نرم افزار CRM نسخه تابش هیچ محدودیتی روی ذخیره مخاطبین نخواهید داشت و بی نهایت مخاطب می توانید روی CRM ثبت نمایید.
با خرید نرم افزار CRM تمامی امکانات نسخه پرتو را می توانید استفاده کنید . علاوه بر آن امکانات دیگری که در ادامه به آن ها می پردازیم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
امکان ثبت وظایف به صورت خودکار بر اساس تنظیمات انجام شده که در قبال انجام وظایف و یا انجام نشدن وظایف، وظایف جدیدی برای افراد جدید ایجاد می شود.
خرید CRM نسخه تابش امکان اتصال به سامانه انگیزش و وفادارسازی نور را فراعم می کند. یعنی در این نسخه از نور یک باشگاه مشتریان کامل و همه جانبه در اختیار صاحبان سازمان قرار می گیرد.
در این قابلیت از نرم افزار CRM نور می توان تمامی سوابق تماس های درون سازمانی و یا برون سازمانی را مشاهده و مدیریت کرد. بنابراین تمامس سوابق تماس ها برای گزارش دهی در سیستم CRM ذخیره خواهند شد.
با دریافت نسخه تابش از CRM نور، از 18 ماه پشتیبانی رایگان بهرهمند میشوید. پشتیبانی از طریق تماس تلفنی به صورت اختصاصی انجام میشود.
با پرداخت قیمت نرم افزار CRM نور نسخه تابش از 5 روز آموزش و مشاوره استقرار برخوردار خواهید شد که بعنوان هدیه به شما داده می شود.
در نسخه تابش نور امکان تعریف و ساخت 300 فرم اختصاصی و سفارشی سازه وجود دارد که به راحتی می توانید فرم ها را ایجاد کنید و از آن ها استفاده کنید.
با استفاده از این ماژول در نسخه تابش میتوان برای اطلاعات ذخیره شده گزارشات متنوعی را ایجاد کرد. با استفاده از گزارشات می توان تصمیم های مهم سازمانی را اخذ نمود و بر اساس آن ها چشم انداز سازمان را تعریف کرد. استفاده از گزارشات در نسخه تابش نور قابلیت های فراوان دیگری دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
نسخه منشور
خرید CRM
-
بدون محدودیت کاربر
-
قابلیت اتصال به مارکت پلیس
-
مدیریت چند باشگاهه
-
امکانات نسخه تابش
-
باشگاه مشتریان اختصاصی
-
وب سرویس و API اختصاصی
-
چندزبانه
-
پشتیبانی 24 ماهه
-
آموزش و مشاوره
-
فرم ساز نامحدود
با خرید نسخه منشور CRM نور، محدودیتی در تعداد کاربرانی که میتوانند از این سیستم استفاده کنند وجود ندارد. بنابراین با دریاقت نسخه بینهایت نور هر تعداد کارمندی که در سازمان وجود دارد و در هر سطحی که باشند می توانند از قابلیت های CRM نور استفاده کنند.
مارکت پلیس نور به عنوان اولین مارکت پلیس برنامه نویسی شده در ایران می باشد که هر کسب و کاری می تواند با دریافت این نسخه از نور مارکت پلیس مخصوص به کسب و کار خود را در آن راه اندازی کند و امکانات باشگاه مشتریان، CRM، BI و تمامی امکانات نور بهره مند شود.
در نسخه بینهایت CRM نور می توان چند باشگاه ایجاد کرد و اصطلاحا سیستم مولتی کلاب را برای سازمان راه اندازی کرد. با سیستم مولتی کلاب می توان سیستم وفادارسازی را برای گروه های مختلف افرادی که با سازمان در ارتباط هستند، پیاده سازی کرد.
تمامی امکانات و ویژگیهایی که در نسخه تابش وجود دارد، در نسخه منشور نیز وجود دارد و می توان از آن ها استفاده کرد.
در پلتفرم منشور CRM نور امکان سفارش سازی باشگاه مشتریان و تنظیم باشگاه مشتریان مطابق با نیاز هر سازمان امکان پذیر است. به جرئت میتوان گفت باشگاه مشتریان نور یکی از کامل ترین باشگاه های مشتریان در ایران و خاورمیانه است.
امکان ایجاد API و اتصال به سایر نرم افزارها در CRM نور وجود دارد. بنابراین با خرید نرم افزارذ CRM نور می توانید با سایر نرمافزارهای مورد نیاز خود متصل شوید و از آنها استفاده کنید.
در نسخه منشور CRM نور می توان محیط پلتفرم را به صورت چند زبانه تعریف کرد. به همین دلیل می توان گفت پلتفرم نور یکی از بهترین پلتفرم های ایران و حتی خاورمیانه است. چراکه می توان در سطح جهانی استفاده کرد.
با دریافت نسخه منشور CRM نور از 2 سال پشتیبانی رایگان بهره مند می شوید که در طی این مدت در هر زمان میتوانید با کارشناسان نور در ارتباط باشید تا اگر به مشکلی برخورد کردید، در سریع ترین زمان ممکن حل شود. البته بعد از 2 سال نیز میتوان پشتیبانی را تمدید کرد.
با پرداخت قیمت نرم افزار CRM نسخه منشور، به مدت 7 روز از آموزش و مشاوره استقرار بهره مند می شوید که در طی این مدت تمامی آموزشهای لازم برای استفاده بهینه از پلتفرم نور داده خواهد شد.
در پلتفرم نور با خرید نسخه منشور از قابلیت فرمسازی به صورت نامحدود برخوردار میشوید. بدین صورت در CRM نور می توانید هر تعداد فرمی که نیاز داشتید ایجاد کنید و از آن ها استفاده کنید.
پلتفرم وبی
پلتفرم وبی
با خرید CRM در پلتفرم نور در بستر وب بدون نیاز به نصب، با دسترسی آسان و بهروزرسانی سریع، باقابلیتها و مزایای ویژه در اختیار کاربران قرار میگیرد.
پلتفرم ابری
پلتفرم ابری
نرمافزار ابری مدیل بدون نصب، با ثبت نام سریع و با کمترین قیمت CRM و در بستر ابری به آسانی در اختیار کاربران قرار میگیرد. افراد میتوانند هرجایی که اینترنت باشد از آن بهره مند شوند.
پلتفرم ویندوزی
پلتفرم نصبی
با خرید نرم افزار CRM نصبی الماس، یک پلتفرم قوی و قابل اجرا به صورت آفلاین در اختیار شما قرار میگیرد. الماس در بستر ویندوز نصب میشود و با سرعت بالایی قابل اجراست.
با خرید CRM های رکاما، تنها یک نرم افزار CRM نخواهید داشت، بلکه پکیج کاملی از ابزارهای مدیریتی را دریافت خواهید کرد. بنابراین قیمت نرم افزارهای سی آر ام بیان شده، نسبت به امکانات موجود در پلتفرمها مقرون به صرفه است و کسبوکارها را از پرداخت هزینه برای دریافت نرمافزارهای مدیریتی دیگر بی نیاز می کند. کافیست طبق نیاز خود برای خرید نرم افزار سی آر ام، یکی از پلتفرمهای رکاما را انتخاب کرده و از موفقیت روز افزون کسبوکارتان لذت ببرید. برای انتخاب بهتر میتوانید با مشاورین ما به صورت رایگان در ارتباط باشید.
راهنمایی برای خرید CRM
با تکمیل فرم زیر امکان دریافت نرمافزار CRM فراهم میشود.
قبل از خرید نرمافزار CRM توصیه میشود فرم زیر را برای نیازسنجی کسبوکارتان تکمیل نمایید تا مشاورین رکاما بتوانند طبق نیاز شما امکانات کاربردی را به شما معرفی کنند تا از پرداخت هزینههای اضافی و غیرضروری جلوگیری شود.
همچنین میتوانید به صورت مستقیم با کارشناسان رکاما در ارتباط باشید. ۰۳۱۳۴۹۱۰ – ۰۲۱۹۱۰۱۲۴۳۵
"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد
قیمت CRM های رکاما را مقایسه کنید!
سازمانها و کسبوکارهایی که قصد راه اندازی اتوماسیون وظایف، مدیریت مشتریان، دریافت گزارشات و هر ابزار دیگری را که در رونق و مدیریت کسب و کار خود به آن نیاز دارند را می توانند تنها با نصب یک نرم افزار بدست آورند. نرم افزار CRM رکاما متناسب با هر کسب و کاری و مدل های مختلف سازمان ها اقدام به تولید انواع نرم افزار CRM بر بسترهای مختلف الماس، نور و مدیل نموده است.
با انتخاب هریک از بسته ها برای خرید نرم افزار سی آر ام، نرم افزار به صورت دائمی و یا سالیانه که بستگی به نوع نرم افزار دارد، در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین افرادی که قصد راه اندازی و خرید CRM را دارند می توانند برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید و اطلاع دقیق از قیمت سی آر ام، برای انتخاب بهترین بسته و تغییرات در ماژول های بسته ها با کارشناسان رکاما در تماس باشند و از راهنمایی های کارشناسان فروش بهره مند شوند تا بهترین بسته و مناسب ترین قیمت CRM را متناسب با کسب و کار خود، انتخاب نمایند.
خرید نرم افزار CRM و رونق کسبوکار
سازمانها و کسبوکارهایی که قصد راه اندازی اتوماسیون وظایف، مدیریت مشتریان، مدیریت بازایابان، دریافت گزارشات و هر ابزار دیگری را که در رونق و مدیریت کسب و کار خود به آن نیاز دارند را می توانند تنها با نصب یک نرم افزار بدست آورند. نرم افزار CRM رکاما متناسب با هر کسب و کاری و مدل های مختلف سازمان ها اقدام به تولید انواع نرم افزار CRM بر بسترهای مختلف الماس، نور و مدیل نموده است.
با انتخاب هریک از بستهها برای خرید نرم افزار CRM، نرم افزار به صورت دائمی و یا شارژ ماهیانه و یا سالیانه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که بستگی به طرح انتخابی و پلتفرم مورد نیاز شما دارد. افرادی که قصد راه اندازی و خرید CRM را دارند می توانند برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید و اطلاع دقیق از قیمت CRM، برای انتخاب بهترین بسته و تغییرات در ماژول های بسته ها با کارشناسان رکاما در تماس باشند و از راهنمایی های کارشناسان فروش بهره مند شوند تا بهترین بسته و مناسب ترین قیمت CRM را متناسب با کسب و کار خود، انتخاب نمایند.
سوالات شما از شرکت نرم افزاری رکاما برای خرید CRM
در ادامه به پر تکرارترین سوالات مشتریان که برای خرید نرم افزار CRM پرسیده شده، میپردازیم
نحوه قیمت گذاری سی آر ام های رکاما چگونه است؟
هدف رکاما توسعه همه نوع کسب و کارهاست. به همین علت برای کسبوکارهای کوچک تا بزرگ پلتفرم های مختلفی تولید کرده است تا کسبوکارهای کوچک نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای پلتفرم های بزرگ نداشته باشند و کسبوکارهای بزرگ نیز بتوانند از امکانات لازم برای کسب و کار خود مثل مارکت پلیس بهره مند شوند. بنابراین به جرئت می توان گفت گروه مهندسی نرم افزاری رکاما در تعیین قیمت CRM بسیار منصفانه عمل کرده است تا همه مدل کسب و کارها بتوانند از امکانات و ابزارهای مدیریتی برای رشد خود بهره مند شوند.
مزایای رقابتی رکاما در خرید نرم افزار CRM چیست؟
- قیمت های شفاف و رقابتی CRM ها
رکاما در هر سه پلتفرم خود قیمت های شفافی ارائه کرده است. علاوه بر این، رکاما در هر پلتفرمی نیز پکیجهای متنوعی را ارائه کرده است که باتوجه به نیاز هر کسبوکاری امکانات مختلفی در اختیار کسبوکارها قرار میگیرد. همچنین شما در قیمت CRM های رکاما هیچ هزینه پنهانی مشاهده نمیکنید.
- پشتیبانی اختصاصی
گروه مهندسی نرم افزاری رکاما برای هر پلفترم خود یک تیم پشتیبان متخصص دارد که برای حل مشکلات احتمالی و پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان است. پشتیبانی از طریق تماس تلفنی برای حل سریع مشکلات در نظر گرفه شده است.
- سفارشی سازی و انعطاف پذیری در نرم افزارهای رکاما و قیمت های CRM
کسبوکارها برای خرید نرمافزارهای رکاما امکان سفارشی سازی را در نظر گرفته اند که هر کسبوکاری دقیقا با توجه به نیازی که دارد بتواند ابزارهای خود را از بین ابزارهای موجود انتخاب کند و از آنها بهره مند شود. بنابراین لازم نیست قیمت کامل CRM پرداخت شود. لازم به ذکر است که رکاما باتوجه به سابقه ای که دارد (بیش از یک دهه) نیاز سنجی تمامی کسبوکارها را به خوبی انجام داده و تا امروز تمامی نیازهای مشتریان خود را برطرف کرده است. همچنین در هر زمانی اگر نیاز جدیدی برای کسبوکارها بوجود آید، نرم افزارهای خود را توسعه می دهد و مطابق با نیاز روز کسبوکارها پیش می رود. چرا که تیم مهندسی نرم افزاری رکاما همواره در حال گسترش و توسعه نرم افزارهای خود می باشد. بنابراین از این جهت برای خرید CRM های رکاما نگرانی وجود نخواهد داشت.
- ادغام بی نقص و یکپارچگی بین ابزارها
تیم توسعه نرم افزاری رکاما به خوبی بین ابزارهای مدیریتی موجود در نرم افزارهای خود، ادغام و یکپارچگی ایجاد کرده است. بنابراین با خرید CRM متناسب با کسبوکارتان، میتوانید حس یکپارچگی اطلاعات و مدیریت آنها را تجربه کنید.
- رابط کاربری آسان با خرید CRM
یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب بهترین نرم افزار CRM، ساده بودن کار با نرمافزار است. چراکه دلیل استفاده از ابزارهای مدیریتی، ساده سازی کارهاست، حال اگر از نرم افزار CRM که کار با آن سخت است استفاده کنید، نه تنها در وقت شما صرفه جویی نمی شود، بلکه برای آموزش و همچنین استفاده از آن وقت زیادی از شما هدر می رود. ولی رکاما در عین حال که امکانات کامل و گسترده ای را در پلتفرمهای مختلف خود قرار داده است، کار با آنها آسان بوده و رابط کاربری آسانی رادر نرمافزارهای خود تعبیه و طراحی کرده است. بنابراین یکی دیگر از مزیت های رقابتی رکاما، آسان بودن کار با نرمافزارهاست. بنابراین صرف هزینه و قیمت CRM های رکاما سرمایه گذاری مطمئنی است که چندین برابر آن به شما بازگشت داده میشود.
- امنیت و حفظ حریم خصوصی
یکی از مهمترین اصول هر کسبوکاری برای رقابت با سایر رقبا، حفظ و نگهداری اطلاعات خود است. بنابراین اگه شماهم به حفظ اطلاعات خود اهمیت می دهید، نرمافزارهای رکاما بهترین انتخاب ممکن برای شما می باشد. بنابراین قیمت CRM های رکاما باتوجه به چنین مزیتی مقرون به صرفه خواهد بود. چراکه رکاما همواره از جدیدترین روش و استانداردهای موجود، از اطلاعات شما محافظت میکند.
آموزش کار با نرم افزار CRM به چه صورت است؟
پکیج های نرمافزارهای CRM دارای آموزشهای حضوری و غیرحضوری هستند که در آموزشهای حضوری مشاوره استقرار نیز داده می شود. در آموزش غیرحضوری از تمامی قسمت های نرم افزار کلیپ آموزشی تهیه شده است که با مشاهده آنها به راحتی می توان با نرمافزار کار کرد.
پشتیبانی رکاما چگونه است؟
رکاما برای هر پلتفرم و نرمافزار خود یک تیم متخصص فنی دارد که مشکلات احتمالی مربوط به مشتریان را در کمترین زمان ممکن حل میکنند. پشتیبانی از طریق تیکت و تماس تلفنی و یا ریموت روی سیستم قابل انجام است.