share point چیست؟
۱۳۹۶-۰۷-۱۲
کنترل بهرهوری تصمیمات، ارزیابی و ممیزی دقیق و پویا
۱۳۹۶-۰۷-۱۲
•آیا سازمان درخواست دهنده واقعا به VOIP نیاز دارد و استقرا آن ارزش افزوده ی چشم گیری را حاصل می کند؟
•آیا بستر ها و زیر ساختهای لازم برای پیاده سازی VOIP در سازمان درخواست دهنده موجود است؟
•آیا سازمان ، امکان سنجی کاملی از وضعیت موجود خود برای استفاده ی بهینه از این سیستم انجام داده ؟
• این امکان وجود دارد که از این ابزار برای افزایش کارایی نرم افزار های موجود در سازمان استفاده کرد؟
•آیا ارائه دهنده خدمت،صرفا یک ارائه دهنده خدمت است یا توانمندیهای دیگری دارد تا در کنار خدمات نصب و راه اندازی VOIP خدمات دیگری نیز ارائه کند که با اتصال به این ابزار ،ارزش افزوده بالاتری ایجاد نماید.
•هزینه های پنهان در حین پیاده سازی و پس از اسقرار VOIP که به سازمان تحمیل می شود چه مقدار است؟
البته سوالات مطرح شده، جواب های متعددی دارد که با تکیه کردن به خدمات هولدینگ رکاما، علاوه بر امکان استفاده از مشاوره های و نظارتهای تخصصی، قبل و حین پیاده سازی VOIP، می توان از خدماتی چون ،استقرار و ارتباط با سامانه هایی چون CRM،نظرسنجی،باشگاه مشتریان،خدمات پس از فروش و گارانتی و … بهره جست که قطعا ارزش افزوده ی ملموسی را برای سازمان در پی خواهد داشت.
VOIP توانمندی هایی را در سازمان ها ایجاد می کند که برخی از آنها عبارتند از:
•امکان برقراری ارتباط تلفنی با درون سازمان از هر نقطه بر بستر web
•راه اندازی مرکز تلفن با ارائه خدماتی چون صف انتظار، تلفن گویا، صندوق صوتی، فکس سرور، انتقال تماس Caller ID، تماس های چندطرفه، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی، تماس تصویری
•حذف کابل کشی تلفن
•ارتباط شعب مختلف یک سازمان
•امکان استفاده از Soft phone روی گوشی همراه ، تبلت یا رایانه
جهت کسب اطلاعات در خصوص شبکه، کلیک کنید.