پایان سردرگمی در مدیریت!
یک راهکار یکپارچه برای فروش، جذب مشتری و بهینه‌سازی فرآیندها

تا آخر بهمن ماه از 5.000.000 تومان اعتبار هدیه بهره‌مند شوید

پایان سردرگمی در مدیریت!
اعتبار هدیه تا آخر بهمن ماه

آموزش تنظیم اطلاعات پایه در نرم افزار CRM(قسمت اول)

تنظیمات مدیریت نرم افزار CRM

نحوه تنظیمات بخش های مدیریت در نرم افزار CRM

  • تنظیمات
تنظیمات

الف) نحوه تنظیمات اطلاعات پایه مدیریت در نرم افزار CRM

در این بخش تمامی اطلاعات اولیه و پایه ی سازمان و شرکت ثبت می شود.

تنظیم اطلاعات پایه
  • تغییر نوع مخاطبین
تغییر نوع مخاطب

در صورتی که بخواهیم مخاطب حقوقی را به حقیقی تبدیل کنیم و یا بالعکس، از این بخش اقدام می کنیم. به طوری که مخاطب را انتخاب کرده و اگر مخاطب را بخواهیم به مخاطب حقوقی تبدیل کنیم تیک آن را فعال کرده و نام شرکت را وارد می کیم و اگر مخاطب حقوقی باشد تیک مخاطب حقیقی را برای تبدیل آن فعال کرده و دکمه ی ذخیره را انتخاب می کنیم.

  • مدیریت خطوط شرکت
مدیریت خطوط شرکت
  • مدیریت موضوعات تماس ها
مدیریت مووضوع تماس ها

در این قسمت می توانیم موضوعات تماس را که در بخش قبل انتخاب می کنیم، ویرایش کنیم.

برای راحتی کار در افزودن موضوعات تماس می توان گروه تشکیل داده و به گروه زیر مجموعه اضافه کرد. بدین منظور (1)عنوان موضوع تماس را وارد کرده و سپس (2)نام گروه والد را از لیست گروه والد انتخاب می کنیم و دکمه ی (3)افزودن را می زنیم. با انتخاب هر یک از عناوین موضوع تماس، می توان آن را به کلی (4)حذف کرد و یا عنوان آن را (5)تغییر داد.

  • مدیریت سمت ها
مدیریت سمت ها

در این قسمت می توان عناوین سمت ها را که در بخش قبل انتخاب می شوند، مدیریت و ویرایش کرد.

(نحوه ی وارد کردن اطلاعات همانند قسمت مدیریت موضوع تماس ها می باشد)

  • مدیریت آیتم های اضافی
مدیریت آیتم های اضافی

تنظیم بخش مدیریت آیتم های اضافی

در این قسمت می توان عناوین آیتم های اضافه را که در بخش «1-2-1 (4)» مورد استفاده قرار می گیرد، مدیریت کنیم.

بدین منظور (1)عنوان آیتم مورد نظر را وارد می کنیم و سپس (3)افزودن را می زنیم که پس از آن در (2)لیست سمت چپ نمایان می شود. با انتخاب هر یک از ایتم های از پیش تعریف شده می توان عنوان آن را (4)تغییر داد و سپس دکمه ی (5)ویرایش را زد و یا با انتخاب آیتم مورد نظر و زدن دکمه ی (6)حذف، آیتم انتخاب شده حذف می شود.

آموزش مدیریت انبار و محصولات در نرم افزار CRM

ما را برای تکمیل مطالب مرتبط با تنظیمات مدیریت در نرم افزار CRM دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.


هدیه رکاما

با تکمیل فرم زیر از مشاوره رایگان برای استقرار و معرفی بهترین ابزار مختص کسب‌وکارتان بهره‌مند شوید. همچنین از 90 دقیقه آموزش رایگان برخوردار خواهید شد.

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

مرحله 1 از 3 - اطلاعات اولیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
تماس با ما

رکاما مشتاق شنیدن صدای شماست

شماره تماس:

03134910

02191012435

ایمیل: info@rokama.ir

پیمایش به بالا

با رکاما مسیر رشد کسب‌وکارتان را شروع کنید

با تکمیل فرم زیر علاوه بر دریافت مشاوره رایگان برای مشکلات کسب و کارتان، از 5.000.000 تومان اعتبار هدیه بهره‌مند شوید.

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

مرحله 1 از 3 - اطلاعات اولیه