پشتیبانی و خدمات
پشتیبانی رکن اصلی در انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی.آر.ام CRM
2019-06-09
مدیریت مرکز تماس
مدیریت مرکز تماس Call.Center
2019-06-09

سی.آر.ام CRM و گزارشات تحول ساز

گزارشات در مدیریت ارتباط با مشتریان

گزارشات در مدیریت ارتباط با مشتریان

 

تاثیر سی.آر.ام در مدیریت تحول با سیستم گزارش ساز

نرم افزار  ( سی.آر.ام ) CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش  آن مورد استفاده قرار می گیرد. اگر مدیران اشراف کاملی بر خواسته های خود داشته باشند با سیستم گزارشات موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط مشتری سی.آر.ام می توانند تحولات شگرفی را رقم بزنند. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند .

  • جذب مشتری بالقوه جدید
  • حفظ مشتریان فعال قبلی
  • جذب مشتریانی که قبلا فعال بودند ولی اکنون دیگر ارتباط ندارند.

در این نرم افزار پرکابرد ، سوابق کامل مخاطبین ، اعم از مشتری ها ، پیمانکاران ، کارمندان ، ذی نفعان و … ثبت و نگهداری می شود. در کل هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.

همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار CRM هم با ایجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد.  تنوع گزارشات در نرم افزارمدیریت ارتباط مشتری سی.آر.ام CRM به حدی است که هر مدیری را راضی نگه می دارد.

اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمتهای نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری سی.آر.ام CRM را در معرفی اجمالی مطالعه فرمایید.

این نرم افزار جامع از بخشهای مختلفی تشکیل شده است. و برای هر بخش گزارشات مشخصی با نگرش مدیریت ارتباط مشتری سی.آر.ام تعبیه شده است.

مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سی.آر.ام

برای مشاهده فیلهای آموزشی کوتاه در رابطه با سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان می توانید به کانال سرواپ در آپارات مراجعه نمایید

گزارشات  وگزارش سازها

یکی از وجوه تمایز بین نرم افزارها علاوه بر امکانات نرم افزار ، قابلیت و ابزارهای گزارش گیری و گزارش سازی در نرم افزار است.

بسته نرم افزاری الماس توانسته چند دسته گزارش و گزارش ساز را طراحی و به مشتریان جهت مدیریت امور کسب و کاری ارائه نماید.

انواع گزارشات و گزارش سازها

  • گزارش های آماده در قسمتهای مختلف نرم افزار
  • گزارش سازهای لیستی باقابلیت انتخاب گزینه های مختلف
  • جداول صفحه گسترده باقابلیت تعریف فیلتر، گروه بندی ،جستجو، سرت و خروجی به فرمتهای مختلف
  • گزارشات نموداری با قابلیت انتخاب گزینه ها و محدودیتهای گزارشی
  • گزارش سازهای سفارشی که به درخواست مشتری ساخته می شود
  • گزارش ساز اختصاصی با قابلیت گزارش گیری از بانک اطلاعات نرم افزارهای دیگر

با توجه به تنوع وجود کسب و کارهای متعدد در ایران ، این سطوح از گزارش سازها و گزارش گیری ها می تواند تمام خواسته های مالکان ومدیران کسب و کار را پاسخ دهد.

نکته مهم در رابطه با گزارشات و گزارش سازهای این بسته نرم افزاری این است که ، از تمام فیلدهای الاعاتی که به صورت اتوماتیک یا دستی در نرم افزار ثبت می شود ، گزارش تهیه می نماید .

عناوین گزارشات و گزارش سازها

  • گزارش اقدامات جاری پرسنل
  • گزارش وظایف
  • گزارش گردش کارها
  • گزارش دفتر اندیکاتور
  • گزارش نامه ها
  • گزارشات مالی
  • گزارشات تماسها
  • گزارشات بازاریابی
  • گزارشات پیامک ، فکس ، تلگرام ، ایمیل
  • گزارشات صف خدمات
  • گزارشات اختصاصی مخاطبین
  • گزارش مشتریان فعال و غیر فعال
  • گزارشات آماری عملیاتی

با افتخار عرض می کنیم که تنوع گزارشات این بسته نرم افزار را پس از مشاهده فیلهای آموزشی می توانید درک نمایید.

پاسخی بگذارید

Call Now Buttonمشاوره رایگان