انتخاب بهترین نرم افزار CRM
نرم افزار CRM در اصفهان
2020-01-01
نرم افزار مدیریت چند بعدی باربری
2020-01-19

نرم افزار بازاریابی Marketing Software

بازاریابی نرم افزار CRM

بازاریابی نرم افزار CRM

نرم افزار بازاریابی Marketing Software

در نرم افزار بازاریابی Marketing Software آنچه بسیار اهمیت دارد ، استفاده به موقع از ابزارهای ارتباطی است . برخی از این ابزارهای ارتباطی شامل موارد زیر است :

  • تلفن
  • موبایل
  • ایمیل
  • فکس
  • شبکه های اجتماعی
  • نامه

کارشناسان و متخصصان رکاما تمام تلاش خود را بر آن نهادند تا نرم افزار بازاریابی کار آمدی را طراحی نمایند و به بازار ارائه کنند .

می توان ادعا نمود در بسته نرم افزاری ارائه شده ، ارکان اصلی که برای بازاریابی لازم است دیده شده .

نرم افزار بازاریابی تلفنی

در این قسمت از نرم افزار امکانات لازم جهت ایجاد یک محیط مناسب و کارآمد به عنوان مدیریت مرکز تماس بوجود آمده . هرکاربر متناسب با سطح دسترسی خود می تواند موارد زیر را مشاهده نماید یا از آن استفاده کند .

  • ثبت کلمات کلیدی برای تماس
  • ثبت موضوع تماس
  • ضبط مکالمات
  • گزارش اتوماتیک از مدت مکالمه ، تاریخ و ساعت مکالمه
  • ثبت اتوماتیک شماره تماس گیرنده
  • ثبت اتوماتیک در پرونده مخاطب
  • ثبت اتوماتیک ثبت کننده تماس
  • ثبت اتوماتیک داخلی در ویپ
  • امکان اتصال به خطوط تلفن شهری، سانترال ، اندروید، ویپ VOIP

ثبت کلمات کلیدی برای هر تماس

قطعا جستجوی یک کلید واژه خاص در یک مکالمه ثبت شده ، کاری نشد می باشد یا به هوش مصنوعی نیاز دارد. راحت ترین راه این است که وقتی مکالمه ای ثبت می شود ، کاربر در همان لحظه کلمات کلیدی مربوط به تماس را ثبت نماید و همزمان با فایل مکالمه ذخیره نماید .

یا اینکه خلاصه ای از مکالمه را هم در ذیل کلید واژه های کلیدی تماس اضافه نماید . این عمل باعث می شود هر زمان لازم شد ، خود کاربر یا مدیریان کسب و کار ، به راحتی به مکالمه یا مکالماتی که دارای کلمه یا کلماتی مشخص هستند دسترسی داشته باشند .

این روش از یاداشت گذاری بر فایل صوتی سبب می شود تا گزارش گیری ، جستجو و تحلیل در بازاریابی و نگهداری یا جذب مشتری دقیق تر و مطوئن تر باشد.

ثبت موضوع تماس

در نرم افزار بازاریابی ارائه شده توسط رکاما ، این امکان وجود دارد که کاربر از لیست کشویی موضوع اصلی متناسب با تماس را انتخاب نماید.

الزامی شدن انتخاب موضوع تماس سبب می شود تا کاربران به صورت فکرشده ، موضوعی را به تماس خود تخصیص دهند.

ثبت موضوع تماس علاوه بر استفاده در گزارشات لیستی ، قابل استفاده در گزارشات نموداری و مقایسه ای هم هست . به این صورت که مدیران می توانند بر مبنای بازه تاریخی دلخواه یا فیلتر نمودن متغیرهای دیگر ، نسبت تماسها با موضوعات متفاوت را با هم در یک قاب گزارشی داشته باشند .

ضبط مکالمات

در عرصه بازاریابی یکی از اتفاقات رایج ، فراموش کردن صحبتهای انجام شده بین مشتری و بازاریاب است. این فراموشی گاها می تواند سبب از دست دادن مشتری یا ناراضی شدن وی باشد.

دسترسی آسان به مکالمات صورت گرفته باعث می شود تا به آسانی سوء تفاهم های به وجود آمده رفع گردد. یا رضایت مشتریان افزایش یابد .

کاربرد دیگر ضبط مکالمات در این است که مدیران با گوش کردن مکالمات صورت گرفته ، می توانند نقاط قوت و ضعف هر مکالمه یا کاربر را مشخص و در ارتقای آموزشها از آن استفاده نمایند .

در ضمن مدیران می توانند با گوش دادن به مکالمات، دید دقیق تر و بهتری نسبت به درخواستهای مشتریان و همچنین وعده های بازاریابان پیدا کنند.

گزارش اتوماتیک از مدت مکالمه ، تاریخ و ساعت مکالمه

زمانی که مدیران و کاربران اطمینان داشته باشند که نرم فزاربرخی از سوابق بازاریابی آنها را به صورت اتوماتیک و هوشمند ذخیره می نماید . تمرکز خود را به ثبت موارد مهم تر معطوف می نمایند .

نرم افزار با اتصال به دستگاههای مختلف تماس ، مثل تلفن ، ویپ ، سانترال و تلفن اندروید به راحتی اقدام به ثبت مدت مکالمه ، داخلی ، کاربر ، تاریخ تماس ، ساعت مکالمه می نماید .

لذا مدیران می توانند به راحتی تماسهای مورد نظر خود را در بازه های زمانی دلخواه ، با مدت مکالمه مورد نظر یا در ساعت و دقیقه ای خاص جستجو کنند ، گزارش تهیه نمایند .

مزایای دیگر نرم افزار در بازاریابی Marketing Software

یکی از مزیتهای رقابتی در نرم افزار بازاریابی اتصال بی قفه داده های تماس و پرونده مشتری است . به محض اینکه تماسی برقرار می شود ، اطلاعات ثبت شده اتوماتیک و دستی تماس در پرونده مخاطب قرار می گیرند .

لذا کاربران و مدیران سیستم و کسب و کار می توانند به راحتی با باز نمودن پرونده مشتری سوابق تماس او که با سازمام / شرکت گرفته یا بالعکس را مشاهده نمایند .

حتی در قسمت تب تمسها می توانند به راحتی بین تماسها جستجو کنند ، موضوع یا کلمه ای خاص را پیدا کنند ، فیلتر کنند یا گزارش تهیه نمایند .

نرم افزار بازاریابی پیامکی

  • ارسال پیامک سریع
  • ارسال پیامک گروهی
  • ارسال زماندار پیامک
  • ارسال پیامک هوشمند و اتوماتیک
  • گزارش ارسالها و در انتظار ارسال
  • ثبت اتوماتیک در پرونده مخاطب
  • ارسال از لیست پیامک

نرم افزار بازاریابی ایمیلی

  • ارسال ایمیل سریع
  • ارسال ایمیل گروهی
  • ارسال زماندار ایمیل
  • ارسال ایمیل هوشمند و اتوماتیک
  • گزارش ارسالها و در انتظار ارسال
  • ثبت اتوماتیک در پرونده مخاطب
  • ارسال از لیست ایمیل

نرم افزار بازاریابی تلگرامی

  • ارسال پست سریع به همراه فایل
  • ارسال گروهی گروهی
  • ارسال زماندار پستها
  • ارسال پست هوشمند و اتوماتیک
  • گزارش ارسالها
  • ثبت اتوماتیک در پرونده مخاطب

مدیریت بازاریابان با نرم افزار بازاریابی

در بخش مدیریت بازاریابان نیز امکانات بسیاری وجود دارد که به طور مختصر در زیر به آن اشاره می شود.

  • تعریف بازاریابان
  • ثبت لیست سرنخ ، فرصت و فروش برای بازاریابان
  • دریافت از لیست به صورت رندوم برای هر بازاریاب
  • مشاهده وضعیت قیف فروش
  • مقایسه بازاریابان باهم
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور
  • امکان ثبت سند دریافت و پرداخت
  • امکان ثبت یاد آور
  • ثبت گزارشات بازاریابی
  • گزارش بر اساس توضیحات بازاریابی

تعریف و تنظیم بازاریابان

مدیران می توانند در نرم افزار بازاریابی به راحتی بازاریابان را تعریف کنند. سپس برای بازاریابی گروههای سرنخ ، فرصت و فروش تعریف نمایند . پس از آن مشخص کنند هر بازاریاب به چه گروهی از سرنخ ها ، فرصتها یا فروش ها دسترسی دارد .

حتی می توانند مدیر بازاریابی را تعریف نمایند که به همه گروهها و گزارشات دسترسی داشته باشد .

بازاریابی نرم افزار CRM
نرم افزار بازاریابی CRM marketing software

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

پاسخی بگذارید

Call Now Buttonمشاوره رایگان