خدمات پس از فروش CRM رکاما
خدمات پس از فروش CRM
۱۳۹۹-۱۱-۲۸
کاربرد CRM برای پزشکان ایران
کاربرد نرم افزار CRM در پزشکی
۱۳۹۹-۱۱-۲۸

گزارش گیری با نرم افزار CRM

گزارش گیری با CRM رکاما

گزارش گیری دقیق با CRM. دریافت گزارشات سازمان. قابلیت نرم افزار CRM برای گزارش گیری. مزیت دریافت گزارشات. انواع گزارش گیری در سازمان. بهترین نرم افزار دریافت گزارش.

گزارش گیری و تحلیل گزارشات دارای مزیت های زیادی برای مدیران سازمان ها می باشد. نرم افزار CRM رکاما یکی از کاربردی ترین و دقیق ترین نرم افزارها برای گرفتن گزارشات می باشد. این نرم افزار که به اسم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیز شناخته می شود، تمامی امکاناتی که یک سازمان نیاز دارد را دارا می باشد. بنابراین سازمان ها با استفاده از نرم افزار CRM رکاما دیگر به هیچ یک از نرم افزار های مدیریتی نیاز نخواهند داشت. دریافت گزارشات سازمان و انجام گزارش گیری از بخش های مختلف سازمان یکی از قابلیت های پر کاربرد این نرم افزار می باشد. مدیران بوسیله ی گزارش گیری با CRM می توانند در کمترین زمان به دقیق ترین اطلاعات و گزارشات سازمان خود دست پیدا کنند.

در این مقاله قصد داریم در خصوص گزارش گیری با نرم افزار CRM توضیحات لازم را ارائه دهیم. بدین منظور عناوین زیر در خصوص گزارش گیری با CRM رکاما مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

دریافت گزارشات با CRM
گزارش گیری دقیق با CRM. انواع گزارش گیری در سازمان. بهترین نرم افزار دریافت گزارش. دریافت گزارشات سازمان. مزیت دریافت گزارشات.

دلایل گزارش گیری مدیران

هر سازمانی برای پیشبرد اهداف خود باید برنامه ریزی های دقیقی را انجام دهد. پس از هر برنامه ریزی استراتژِی سازمان تعیین می شود. با اجرای برنامه ها و استراتژی سازمان، تغییراتی در پیشرفت مجموعه بوجود می آید. این تغییرات می تواند هم داخلی باشند و هم خارجی. اما برای آنکه بتوان به صورت دقیق از نتیجه ی برنامه ریزی های انجام شده مطلع شد، باید به آمار ها و ارقام بوجود آمده مراجعه کرد. گزارش گیری با CRM یکی از روش هایی است که می توان با کمک آن به این ارقام دسترسی پیدا کرد.

مدیران سازمان ها با بررسی گزارشات گرفته شده با نرم افزار CRM می توانند به نتایج تصمیمات خود پی ببرند. علاوه بر این مدیران برای برنامه ریزی های مجدد لازم است تا از گزارش های سازمان مطلع باشد. تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها در هر زمینه ای می تواند باشد. تصمیمات می تواند در خصوص مسائل داخلی سازمان باشد و یا درمورد مسائل خارجی. در هر صورت امکان گزارش گیری با CRM در هر یک از بخش های سازمام امکان پذیر می باشد.

مزایای گزارش گیری با نرم افزار CRM رکاما

 از آنجایی که هر سازمان از بخش های مختلفی تشکیل شده، بدست آوردن آمار و ارقام کار آسانی نخواهد بود. اما نرم افزار CRM رکاما با ذخیره ی تمامی اطلاعات در خود، امکان دریافت گزارشات را آسان کرده است. CRM رکاما از جزئی ترین اطلاعات چشم پوشی نخواهد کرد و هر اتفاقی که درون و یا بیرون از سازمان اتفاق می افتد را در خود ثبت می کند. بنابراین در هر زمان که نیاز باشد در سریع ترین زمان ممکن گزارش گیری را انجام می دهد.

از آنجایی که CRM رکاما یک نرم افزار مدیریتی می باشد که در همه ی زمینه ها یاری رسان مدیران است، بنابراین سازمان از اطلاعات تمامی بخش های سازمان خود می تواند گزارش گیری نماید. جامع بودن این نرم افزار باعث شده است تا مدیران برای مدیریت سازمان خود و دریافت گزارشات به هیچ نرم افزار دیگری نیاز نداشته باشند. بنابراین گزارش گیری با CRM رکاما کار ها را برای مدیران آسان کرده است. برای اطلاع از سایر مزایای CRM به مقاله ی خدمات CRM مراجعه نمایید.

بهترین گزارش گیری با نرم افزار CRM
بهترین نرم افزار دریافت گزارش. دریافت گزارشات سازمان. گزارش گیری دقیق با سی آر ام. انواع گزارش گیری در سازمان. قابلیت نرم افزار CRM برای گزارش گیری. مزیت دریافت گزارشات.

انواع گزارشات در نرم افزار CRM

همان طور که بیان شد CRM رکاما از تمامی بخش های سازمان گزارش گیری انجام می دهد. اما اکنون قصد داریم تا به صورت جزئی تر این موضوع را بررسی کنیم. در ادامه برخی از گزارش گیری های مهمی که می توان با نرم افزار CRM انجام داد را شرح خواهیم داد. با استفاده از این گزارشات می توان بهترین تصمیمات را برای سازمان اخذ نمود.

گزارش تماس ها

یکی از اصلی ترین قابلیت های نرم افزار CRM امکان ذخیره ی مخاطبان و برقراری تماس با آن ها می باشد. بنابراین اگر تماسی برقرار شود چه از سمت افراد با سازمان صورت بگیرد و چه بالعکس، در هر صورت اطلاعات تماس در هر صورت گزارش تماس در CRM ثبت می شود. جزئی ترین اطلاعات مثل ساعت دقیق تماس، شماره ی خطی که مشتری تماس گرفته، دلیل تماسی که کارمندان تماس گرفته اند و به طور کلی هر اطلاعات مورد نیاز دیگر در CRM رکاما ثبت می شود.

با ثبت کامل اطلاعات تماس در CRM، امکان گزارش گیری از تماس ها نیز مهیا می شود. بنابراین سازمان در هر زمان که نیاز باشد می تواند از اطلاعات تماس گزارش گیری انجام دهد. گزارش گیری با CRM رکاما گزارش دقیقی از اطلاعات تماس را در اختیار مدیران قرار می دهد.

گزارش وظایف کارمندان

با استفاده از نرم افزار CRM رکاما می توان برای هر کارمندی در زمان مشخص وظیفه ای را ایجاد کرد. علاوه بر این امکان انتقال وظایف، تعیین وظایف چرخشی، ایجاد وظایف خودکار و همچنین ایجاد وظیفه توسط خود کارمند وجود دارد. بنابراین تمامی اطلاعات مربوط به وظایف انجام شده توسط کارمندان در نرم افزار CRM رکاما ثبت خواهد شد. بنابراین می توان در بازه های زمانی مختلف از وظایف کارمندان گزارش گیری انجام داد.

گزارش گیری با CRM برای وظایف، اطلاعات دقیقی از میزان وظایف انجام شده و یا وظایف انجام نشده را نمایش خواهد داد. گزارش نوع وظایف، زمان انجام وظیفه ها، ارتباط وظیفه با مشتریان و هر اطلاعات دیگری که مربوط به وظایف کارمندان باشد، در گزارش گیری از وظایف نمایش داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید مقاله ی نرم افزار مدیریت وظایف را نیز مطالعه نمایید.

گزارش گردش کارها

یکی دیگر از گزارشاتی که می توان با استفاده از CRM رکاما به آن دست پیدا کرد، گزارش گردش کارهاست. اما گردش کار چیست؟ گردش کار به فرآیند تعریف شده ای می گویند که طی آن کارمند و یا کارمندان باید به آن عمل کنند تا کار مشخصی به پایان برسد. امکان ایجاد گردش کار در نرم افزار CRM نیز قابل انجام است. تعیین کارمندان برای هر فرآیند در گردش کار، اقدامات و پیش نیازهای هر فرآیند، زمان انجام و هر تنظیمات دیگری که برای ایجاد گردش کار نیاز است، در نرم افزار CRM رکاما قابل اجرا می باشد. بنابراین گزارش گیری با CRM رکاما، امکان ارائه ی گزارش های گردش کار را نیز به مدیران می دهد.

انواع گزارشات با سی آر ام
بهترین نرم افزار دریافت گزارش. دریافت گزارشات سازمان. گزارش گیری دقیق با نرم افزار CRM. مزیت دریافت گزارشات. قابلیت نرم افزار سی آر ام برای گزارش گیری. انواع گزارش گیری در سازمان.

گزارشات مالی

یکی از بخش های مهم هر سازمانی بخش حسابداری و امور مالی شرکت و یا فروشگاه می باشد. نرم افزار CRM رکاما حتی قابلیت حسابداری پیشرفته را در اختیار سازمان ها قرار داده است. تمامی اسناد و امور مربوط به حسابداری با نرم افزار CRM قابل انجام است. بنابراین تمامی اطلاعات و گزارشات مالی اعم از دفاتر حسابداری، صورت حساب ها، وضعیت های مالی، میزان بدهکاری و یا بستانکاری و سایر امور مربوط به حسابداری در CRM ثبت می شود.

ثبت اطلاعات حسابداری در سی آر ام امکان دریافت گزاشات مالی و گزارش گیری با CRM را فراهم کرده است. بنابراین مدیر سازمان و یا حسابدار شرکت و یا فروشگاه در هر زمان که بخواهد می تواند گزارشات مالی را دریافت کند. گزارش گیری مالی با CRM در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. دریافت اطلاعات دقیق نیز یکی دیگر از مزایای گزارش گیری با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

گزارش فروش محصولات و یا خدمات

با ثبت فاکتورهای مشتریان در نرم افزار CRM رکاما موجودی محصولات تغییر خواهد کرد. بنابراین هرگاه یک مشتری از سازمان خدمت و یا محصولی را خریداری کند، اطلاعات محصولات خریداری شده در CRM ثبت می شود. بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می توان از میزان فروش محصولات و یا خدمات گزارش گرفت. گزارش گیری با CRM برای بررسی میزان فوش محصولات، کمک زیادی به تصمیم گیری برای کنترل موجودی سازمان می کند.

گزارشات بازاریابی

قابلیت انجام بازاریابی و مدیریت بازاریابان نیز با نرم افزار CRM رکاما امکان پذیر می باشد. یعنی سازمان ها می توانند با استفاده از نرم افزار CRM رکاما تمامی مراحل بازاریابی را طی کنند. فرقی نمی کند که بازاریابی تلفنی باشد یا حضوری. در هر صورت تمامی اطلاعات مربوط به اقدامات بازاریابی در CRM رکاما به ثبت خواهد رسید. نرم افزار CRM اثر بخشی بازاریابی را چندین برابر افزایش می دهد. چرا که با قابلیت های کاربردی این نرم افزار امکان تبدیل شدن افراد به مشتریان بالفعل بالا می رود. در نتیجه فروش سازمان نیز افزایش می یابد.

ثبت اطلاعات مربوط به بازاریابی باعث می شود تا بتوان با CRM گزارش گیری اقدامات بازاریابان را انجام داد. بنابراین برای مدیریت بهتر بازاریابان می توان در هر زمان که نیاز بود از اقدامات آن ها گزارش گرفت. همچنین میزان اثر بخش بودن بازاریابی سازمان با گزارشات CRM قابل دست یابی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله ی کاربرد نرم افزار CRM در بازاریابی را مطالعه نمایید.

قابلیت های نرم افزار CRM برای گزارش گیری
بهترین نرم افزار دریافت گزارش. دریافت گزارشات سازمان. گزارش گیری دقیق با CRM. قابلیت نرم افزار CRM برای گزارش گیری. کاربرد و اهمیت گزارش گیری در سازمان. انواع گزارش گیری در سازمان.
سایر گزارش گیری ها با نرم افزار CRM

گستردگی نرم افزار CRM رکاما باعث شده است تا گزارش گیری از اطلاعات سازمان نیز گسترش یابد. در این مقاله به مهم ترین گزارش گیری های مورد نیاز هر سازمانی پرداختیم. اما با کمک نرم افزار سی آر ام می توان از سایر اطلاعات دیگر سازمان نیز گزارش گیری کرد. گزارش نحوه ی آشنایی مشتریان با سازمان، میزان سود محصولات، میزان فعالیت بازاریابان، گزارش پیامک ها، ایمیل ها، فکس ها، گزارش منطقه ی زندگی مشتریان و چندین نوع گزارش گیری دیگر با CRM رکاما امکان پذیر می باشد.

برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص قابلیت های نرم افزار CRM و همچنین سایر گزارش گیری ها می توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان رکاما شما را برای راه اندازی بهترین نرم افزار CRM در سازمان و یا فروشگاه راهنمایی خواهند کرد. برای تکمیل این مقاله می توانید به مقاله ی گزارش گیری اطلاعات در نرم افزار CRM مراجعه نمایید. همچنین برای مشاهده ی قیمت های CRM می توانید به صفحه خرید و قیمت CRM مراجعه نمایید.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...