در این ماژول اختصاصی یک شرکت باربری می تواند ارتباطات خود با مشتری ، رانند و حتی بازاریاب را ثبت و مدیریت نماید . برخی از امکانات به طور کلی به شرح زیر است .

  • ثبت سفارش و سیستم امتیاز دهی راننده و مشتری با اپ اندرویدی
  • تعریف انواع ماشین و تعداد آن در سفارش
  • سفارش گیری بر مبنای وزن یا تعداد ماشین
  • محاسبه کرایه کل ، صافی راننده ، حق بیمه ، مبلغ کمسیون ، پورسانت ، بازاریاب و کارمندان جذب
  • زمانبندی بارگیری و تخلیه ، رزرو ماشین و راننده
  • اتصال به کالر آیدی و ضبط مکالمات
  • اتصال به ایمیل ، فکس، تلگرام و پیامک
  • مدیریت ناوگان جذب شده (تحت پوشش ، حضوری ، رزرو)
  • ثبت و صدور بارنامه و حواله

برگه آموزش ها

همچنین صفحه مدیریت ارتباط با مشتریان CRM و تمایلات مشاهده کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *