نرم-افزار-CRM-تحت-وب

نرم-افزار-CRM-تحت-وب سی آر ام مدیریت ارتباط با مشتریان


نمایشگاه الکامپ بیست و پنجم، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. همزمان با برگزاری آن، نسخه ی جدید نرم افزار CRM تحت وب، توسط گروه مهندسی نرم افزاری رکاما رونمایی شد.

مدیر تحقیق و توسعه رکاما، ضمن توضیح دادن قسمت های نرم افزار، از فرایند توسعه ی با شتاب تر نرم افزار CRM تحت وب رکاما، در آینده خبر داد.

در این مراسم اجزای کلی نرم افزار CRM تحت وب و توانایی هایی که این نرم افزار دارا است، بیان شد. در این مجال برخی از این توانایی ها و امکانات به صورت مختصر بیان می شود.

نرم افزار CRM تحت وب کاملا متصل به نرم افزار قبلی است

یکی از مزیت های نسخه ارائه شده این است که مشتریان قبلی به راحتی به نرم افزار CRM تحت وب جدید متصل می شوند. مشتریانی که از نرم افازر CRM ویندوزی استفاده می کردند نیازی به کانورت اطلاعات ندارند.

ارتبط کامل با دیتا بیس قبلی سبب شده تا تمام اطلاعات به صورت یکپارچه در اختیار کاربران نسخه CRM تحت وب جدید رکاما قرار گیرد. مشتریان فقط با راه اندازی بستر مناسب مربوط به تحت وب (IIS)، می توانند ازامکانات نرم افزار CRM تحت وب جدید استفاده نمایند.

سطوح دسترسی در نرم افزار CRM تحت وب رعایت شده

مدیر تحقیق، توسعه و تعالی رکاما، تاکید کرد، با توجه به اینکه نرم افزار ویندوزی امن ترین نرم افزار CRM در ایران بوده. مشتریان انتظار این امنیت را از CRM تحت وب جدید نیز دارند.

لذا گروه برنامه نویسی CRM، سعی کرده مواردی که برای امنیت و سطوح دسترسی در نرم افزار پایه لحاظ شده بوده اینجا هم مد نظر قرار گیرد.

در این محصول نیز سطوح دسترسی به نرم افزار ، سطوح دسترسی به اطلاعات مشتری و طبقه بندی مشتریان و میزان دسترسی به آنها رعایت شده است.

نرم-افزار-CRM-تحت-وب
نرم-افزار-CRM-تحت-وب سی آر ام مدیریت ارتباط با مشتریان

امکانات نرم افزارCRM تحت وب

امکانات ارائه شده در نسخه جدید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM تحت وب ، معطوف شده بر نیازهای کاربران عمومی نرم افزار.

با توجه به اینکه زمان زیادی می بایست صرف شود تا همه امکانات نرم افزار ویندوزی رکاما ، به تحت وب مهاجرت داده شود. و دلیل آن هم زیاد بودن امکانات و مزیتهای کاملترین نرم افزار CRM در ایران بوده. لذا مدیران این مجموعه تصمیم گرفتند تا به صورت پله به پله امکانات را انتقال دهند.

امکانات پایه آورده شده در نسخه نرم افزار CRM تحت وب

  • ثبت مشتری و مخاطب در پرونده مخاطبین
  • ثبت وظیفه و مدیریت وظایف
  • ثبت تماس های ورودی و خروجی
  • گزارشات متعدد از مخاطبین همراه با جستجو
  • گزارشات متعدد از لیست تماس
  • گزارش و پاپ آپ وظایف
  • قابلیت محول کردن و انتقال وظیفه
  • داشبردی از نمودارها و گزارشات متعدد
  • مشاهده وضعیت عملکرد هر کاربر توسط خودش

برای آشنایی بیشتر با هر کدام از امکانات نرم افزار CRM تحت وب علاوه بر تماس با مشاوران رکاما در قسمت معرفی ویژگی‌ها و امکانات نرم‌افزار‌های رکاما نیز آورده شده است. همچنین کلیپ کوتاه معرفی آن نیز در کانال سرواپ آمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید مقاله های CRM مخفف چیست و مدیریت ارتباط با مشتریان چیست را مطالعه نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *