تنظیمات پیشرفته و سطوح دسترسی
معرفی اجمالی تنظیمات و سطوح دسترسی در نرم افزار سی.آر.ام CRM
2019-06-09
گزارشات در مدیریت ارتباط با مشتریان
سی.آر.ام CRM و گزارشات تحول ساز
2019-06-09

پشتیبانی رکن اصلی در انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی.آر.ام CRM

پشتیبانی و خدمات

پشتیبانی و خدمات نرم افزار سی.آر.ام CRM مدیریت ارتباط با مشتریان

کارایی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی.آر.ام CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سی.آر.ام CRM یک نرم افزار مدیرتی برای جذب مشتری است . و به منظور حفظ وضعیت فعلی فروش یا افزایش  آن مورد استفاده قرار می گیرد. مدیران بوسیله این نرم افزار به سه روش فروش خود را مدیریت می کنند .

  • جذب مشتری بالقوه جدید
  • حفظ مشتریان فعال قبلی
  • جذب مشتریانی که قبلا فعال بودند ولی اکنون دیگر ارتباط ندارند.

در این نرم افزار پرکابرد ، سوابق کامل مخاطبین ، اعم از مشتری ها ، پیمانکاران ، کارمندان ، ذی نفعان و … ثبت و نگهداری می شود. در کل هر نوع اطلاعات که ممکن است برای مدیریت مشتریان لازم باشد قابلیت تعریف و ثبت دارد.

همانگونه که نرم افزار حسابداری با شفاف سازی حساب ها و کنترل مطالبات مالی، موجبات سودآوری شرکت را فراهم میسازد، نرم افزار CRM هم با ایجاد تمرکز برروی فایل های مشتریان عاملی سودآور در جهت منافع شرکت می باشد.  

اطلاعات کامل تر در رابطه با دیگر قسمتهای نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری سی.آر.ام CRM را در معرفی اجمالی مطالعه فرمایید.

این نرم افزار جامع از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.

برای مشاهده فیلهای آموزشی کوتاه در رابطه با سی.آر.ام مدیریت ارتباط مشتریان می توانید به کانال سرواپ در آپارات مراجعه نمایید

معرفی اجمالی ماژول پشتیبانی

مجموعه رکاما با ایجاد سرورهای اختصاصی برای پشتیبانی از نسخ و امکانات نرم افزار ارائه شده به مشتریان به نحوی عمل می کند که مشتریان بتوانند هر ماه با خیال آسوده آپدیت های نرم افزاری و بانک داده خود را انجام دهند.

در ضمن هر کدام از مشتریان با استفاده از امکان ایجاد شده با عنوان ( ثبت پیشنهاد و خطا ) در نرم افزار، به راحتی می توانند نسبت به اعلام خطای احتمالی در نرم افزار به تیم پشتیبانی اقدام نمایند . همچنین پیشنهاد های خود را در رابطه با توسعه نرم افزار اطلاع رسانی کنند.

مزیت این روش منحصر به فرد دراین است که مشتری می تواند وضعیت و نتیجه در خواست خود را رصد و پیگیری نماید.

سرورهای فعلی که مدیریت زیر ساختی نرم افزارهای الماس را بر عهده دارند :

  • سرور مدیریت امکانات و قفل سخت افزاری
  • سرور مدیریت بروز رسانی نسخ
  • سرور مدیریت تغییرات بانک اطلاعاتی
  • سرور اعلام پیشنهاد و خطا
  • سرور بروزرسانی آموزش و کمک (در دست طراحی)

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت بن تخفیف
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...