The role of CRM in Corona

The role of CRM in Corona .نقش CRM در دوران کرونا چیست؟ . مزایای CRM در دوران کرونا. مدیریت ارتباط با مشتری. سی آر ام .


اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی بود که ویروسی به نام کرونا و یا هممان کویید ۱۹ شروع به تسخیر دنیا کرد. ویروس کرونا به دلیل میزان شیوع بالایی که دارد باعث ایجاد پروتکل های بهداشتی شد. تعطیلی بسیاری از کارخانه ها و صنایع نیز از جمله مواردی بود که کرونا توانست به آن ها دست پیدا کند. اما در دوران رقابتی امروز سازمان هایی بودند که با استفاده از ابزار ها و تکنولوژی ها توانستند جلو ویروس کرونا ایستادگی کنند و به کسب و کار خود ادامه دهند.

نرم افزار CRM از جمله مهم ترین ابزاری بود که به سازمان ها و کسب و کار ها در این شرایط کمک شایانی کرد. در این مقاله قصد داریم درمورد رابطه ی کرونا و نرم افزار CRM بحث کنیم. به همین منظور عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

The role of CRM in Corona نقش سی آر ام در کرونا چیست ؟
The role of CRM in Corona. نقش CRM در دوران کرونا. CRM در دوران کرونا.

CRM

در ابتدا برای بررسی رابطه ی CRM و کرونا یک توضیح کلی درمورد نرم افزار CRM خواهیم. نرم افزار CRMبه کمک جمع آوری داده ها از اطلاعات مشتریان، مدیران کسب و کار را برای تصمیمات سازمان راهنمایی می کند. برای فروش یک محصول لازم است تا بازار کالا شناسایی شود. سپس با کمک CRM برای محصولات اقدام به بازار یابی صورت می گیرد. بازاریابی برای محصولات به کمک سی آر ام در دوران کرونا بسیار آسان تر خواهد بود. بعد از بازاریابی نیز ، مشتری هر ارتباطی که با سازمان و فروشگاه داشته باشد، در سی آر ام ثبت خواهد شد.

با ثبت شدن اطلاعات مشتریان در نرم افزار سی آر ام چه در دوران کرونا و چه بعد از کرونا می توان تصمیمات مهمی را برا اساس آن ها اخذ نمود. چرا که داده های فراوانی از بازار محصولات و مشتریان به سازمان ها خواهد داد. با تجریه و تحلیل اطلاعات می توان استراتژی های سازمان را تغییر داد. این تغییرات باعث بهبود عملکرد و افزایش سود سازمان خواهد شد. همچنین هنگامی که ارتباط با مشتری به صورت مطلوبی حفظ شود، رضایت مشتری افزایش خواهد یافت. به خصوص در دوران کرونا که روحیه و رضایت مشتری شاخص مهمی در نظر گرفته می شود.

تاثیر کرونا بر بازار و نقش CRM

با گسترس ویروس کرونا و یا همان کویید ۱۹ بسیار از کارخانه ها مجبور به کاهش میزان تولید خود شدند. چراکه قوانین وضع شده در جامعه منجر به تعطیلی موقتی بسیاری از صنایع شد. علاوه بر آن بسیاری از افراد کمتر در جامعه حضور پیدا کردند. همین امر باعث شد تا فروش بسیاری از کسب و کار ها کاهش چشمگیری پیدا کند. این کاهش باعث پایین آمدن درآمد مردم شد. پایین آمدن درآمد مردم نیز باعث داغ تر شدن رقابت فروشندگان و سازمان ها شد. و ویروس کرونا مسبب این اتفاقات در سراسر جهان شد. The role of CRM in Corona

ویروس کرونا به طور کلی روند عادی جامعه را تغییر داد. کسب و کار ها شکل دیگری به خود گرفتند. جامعه ی ماسک پوشیده به طور دیگری اقدام به خرید کردند. بنابراین ابزاری لازم است تا این شرایط و مشتریانی که با حساسیت بیشتری خرید می کنند را مدیریت کند. نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به کمک مدیران کسب و کار ها می آید تا بتواند در این بازار رقابتی باقی بمانند. بنابراین راه اندازی نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در بسیاری از کسب و کار ها به شدت مورد نیاز قرار گرفت.

شماهم می توانید جز آن دسته افرادی باشید که CRM ( سی آر ام ) را در سازمان خود راه بیندازید و در کنار ویروس کرونا به کسب و کار خود با قوت بیشتری ادامه دهید.  برای دریافت مشاوره از با تجربه ترین کارشناسان CRM ( سی آر ام ) در ایران می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. The role of CRM in Corona

ضرورت استفاده از نرم افزار CRM در دوران کرونا

با آمدن ویروس کرونا درس مهمی به صاحبان کسب و کار داده شد. و آن این است که عدم استفاده از ابزار های مدیریتی و تکنولوژی به روز منجر به عقب افتادن و در نهایت شکست سازمان و کسب و کار ها خواهد شد. چرا که با بوجود آمدن شرایط موجود در جامعه، پاسخگویی و رفع نیاز های مشتری با مشکلاتی مواجه شد. این مشکلات ریشه در مدیریت مشتریان و نحوه ی فروش محصول دارد که به کمک CRM ( سی آر ام ) می توان همه ی آن ها را حل کرد. The role of CRM in Corona

وجود قوانین بهداشتی در جامعه باعث شده است تا بسیاری از افراد از حضور در جامعه خودداری گنند. به همین علت پیدا کردن بازار محصول و مشتریان به سختی انجام می شود. همچنین در دوران کرونا بسیاری از مشتریان وفادار ممکن است دیگر برای خرید محصول از سازمان قبلی اقدام نکند. بنابراین لازم است تا با استفاده از نرم افزار CRM ( سی آر ام ) اقدام به بازار سازی و پیدا کردن مشتریان کرد. همچنین با داشتن اطلاعات مشتریان در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) تنها با چند کلیک ساده می توان برای مشتریان پیامکی فرستاد و آن ها برای خرید مجدد ترغیب نمود. و بسیاری از امور دیگر که مشتری را می توان در دوران کرونا جذب نمود. The role of CRM in Corona

The role of CRM in Corona سی آر ام چیست
CRM در دوران کرونا. نقش CRM در دوران کرونا چیست؟
مزایای اجرای CRM در دوران کرونا

پیاده سازی و اجرای نرم افزار CRM در هر زمانی مفید واقع شده است. ولی در زمان حال با گسترش ویروس کرونا استفاده از نرم افزار CRM بیشتر به چشم می خود. چرا که نه تنها کارایی این نرم افزار کاهش پیدا نکرده است، بلکه دارای مزایای دیگری نیز شده است. بنابراین راه اندازی CRM در سازمان و شرکت ها در دوران کرونا، علاوه بر مزایای قبلی، دارای مزایای زیر نیز می باشد. The role of CRM in Corona

  • جذب رضایت مشتریان در دوران کرونا
  • بازاریابی بهینه با CRM در دوران کرونا
  • کاهش تماس کارمندان در سازمان با یکدیگر با کمک CRM
  • دسترسی به گزارشات کارمندان در دوران کرونا بدون حضور در سازمان
  • و …

که می توانید برای بررسی بیشتر این مزایا و عملکرد آن ها به مقاله ی کامل مزایای نرم افزار CRM در دوران کرونا مراجعه کنید. همچنین می توانید برای کسب راهنمایی های لازم در خصوص پیاده سازی CRM، با کارشناسان مجرب ما حاصل فرمایید. تجربه ی کارشناسان ما در اجرا و پیاده سازی CRM در انواع سازمان ها و فروشگاه ها در ابعاد مختلف و در سرار ایران می باشد.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *