پایان سردرگمی در مدیریت!
یک راهکار یکپارچه برای فروش، جذب مشتری و بهینه‌سازی فرآیندها

پایان سردرگمی در مدیریت!
یک راهکار یکپارچه برای فروش، جذب مشتری و بهینه‌سازی فرآیندها

نرم افزار مدیریت سفارشات

inventory management software crm | نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام | سفارشات

مدیریت سفارشات یکی از مهم‌ترین چالش‌های کسب‌وکارهای آنلاین است. هماهنگی بین بخش‌های مختلف، پیگیری وضعیت سفارش‌ها، کنترل موجودی کالا و تعامل با مشتریان، همگی بخش‌هایی از این فرایند پیچیده هستند. اما چگونه می‌توان این چالش‌ها را به فرصتی برای افزایش بهره‌وری و رضایت مشتری تبدیل کرد؟

در اینجا به یک نرم‌افزار مدیریت سفارشات نیاز دارید. نرم‌افزار CRM رکاما با قابلیت اتصال به فروشگاه اینترنتی، راهکاری هوشمند برای مدیریت یکپارچه سفارشات ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار نه‌تنها به خودکارسازی فرایندهای مرتبط با فروش و صدور فاکتور کمک می‌کند، بلکه امکان پیگیری دقیق سفارشات، مدیریت موجودی کالا و تحلیل آمار فروش را نیز فراهم می‌سازد. با این سیستم، سازمان‌ها می‌توانند فرآیند سفارش‌گیری و تحویل را بهینه‌سازی کرده و تجربه‌ای بهتر برای مشتریان خود رقم بزنند.

در ادامه، به بررسی جزئیات این قابلیت‌ها و مزایای استفاده از نرم‌افزار CRM رکاما در مدیریت سفارشات می‌پردازیم.

مزایای CRM رکاما برای مدیریت سفارشات

مزایایی که CRM رکاما به عنوان نرم‌افزار مدیریت سفارشات دارد شامل موارد زیر است:

1. امکان اتصال به فروشگاه اینترنتی

یکی از قابلیت‌های نرم‌افزار CRM رکاما، امکان اتصال آن به فروشگاه اینترنتی و یک نرم‌افزار مدیریت سفارشات می‌باشد. به‌طوری‌که تمامی اتفاقات در سایت فروشگاهی در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت می‌شود. اما این کار چه مزیتی برای مدیریت سفارشات دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار سفارشات یا سی آر ام، به crm چیست؟ مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از امکانات سیستم سفارش‌گیری اینجا کلیک کنید.

2. هماهنگی برای آماده‌سازی سفارشات

با اتصال نرم‌افزار CRM به فروشگاه، تمامی امور مربوط به صدور فاکتور در نرم‌افزار مدیریت سفارشات ثبت می‌شود. بنابراین حساب مشتریان اعم از بدهکار بودن و یا بستانکار بودن در نرم‌افزار سی آر ام ثبت می‌شود. پس از صدور فاکتور و پرداخت آن پیامی مبنی بر آماده‌سازی محصول به بخش مربوطه ارسال می‌شود. سپس کارمندان سازمان سفارش‌های مشتری را آماده‌سازی می‌کنند.

تمامی اطلاعات فاکتور مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت می‌شود. بنابراین در صورت نیاز در هر زمان می‌توان برای پیگیری مربوط به امور مدیریت سفارشات به نرم افزار CRM رکاما رجوع کرد. تنها با چند کلیک ساده می‌توان به تمامی جزئیات فاکتور دسترسی پیدا کرد. البته محدودیت دسترسی به این اطلاعات را می‌توان برای هر کارمند تنظیم نمود. بدین‌صورت مدیریت سفارش‌ها را نیز می‌توان به کارمند مربوطه سپرد.

کالاهایی که مرجوع می‌شوند نیز در نرم‌افزار مدیریت سفارشات ثبت می‌شوند. بنابراین با برگشت کالاهای خریداری موجودی کالا مجدداً افزایش می‌باید. این اتفاق به‌صورت خودکار در نرم‌افزار CRM رخ می‌دهد. بنابراین هیچ کارمندی نیاز نیست تا وقت خود را صرف چنین کاری کند و این یکی دیگر از مزیت‌های مدیریت سفارشات با نرم‌افزار رکاما می‌باشد

3. اطلاع رسانی برای افزایش موجودی کالا

مشتریان هنگام خرید محصولات، از موجودی کالای سازمان کسر می‌شود. بنابراین یک مشتری نمی‌تواند بیش از موجودی انبار سفارش دهد. از دیگر مزایای اتصال نرم‌افزار CRM به فروشگاه اینترنتی، اطلاع از اتمام کالا می‌باشد.

چراکه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما قابلیت تنظیم موجودی کالا برای ارسال هشدار به مدیر سفارشات است. به‌گونه‌ای که برای هر محصول می‌توان تعداد مشخصی از کالا را تعریف کرد که وقتی موجودی به آن تعداد برسد یک هشدار ارسال شود. در این صورت سازمان می‌تواند برای افزایش موجود خود اقدام کند. بدین‌صورت می‌تواند مدیریت سفارشات خود را به بهترین شکل انجام دهند.

قاعدتاً تنظیم این میزان برای هر محصولی متفاوت است. چراکه ممکن است فروش محصولی زیاد و یا کم باشد. بنابراین تنظیم این مقدار به میزان فروش هر محصول بستگی دارد. با انجام این کار موجودی کالاها هیچ‌گاه به صفر نخواهد رسید.

در این صورت هیچ‌یک از مشتریان به خاطر عدم موجودی محصول، از سازمان ناراضی نخواهند شد. اگر موجودی محصولی تمام شد باشد معمولاً مشتری نیاز خود را از سازمان دیگری برطرف می‌کند. در این صورت ممکن است آن مشتری دیگر از سازمان قبلی خریداری نکند. چراکه رقابت برای جذب مشتری و وفادار سازی مشتریان در چند سال اخیر رشد بسیاری داشته است و مدیریت سفارشات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. همچنین مطالعه مقاله نرم افزار اطلاع رسانی می تواند به کسب اطلاعات بیشتر در این موضوع به شما کمک کند.

4. تحلیل آمار سفارشات فروش با نرم افزار مدیریت سفارشات

از دیگر مزیت‌های مدیریت سفارشات با نرم‌افزار سی آر ام رکاما می‌توان به به‌دست آوردن آمار سفارشات اشاره کرد. همان‌طور که بیان شد تمام اطلاعات فاکتورهای سفارشات مشتریان در CRM ثبت می‌شود. یکی از این اطلاعات تعداد محصولات خریداری‌شده است. بنابراین نرم‌افزار مدیریت سفارشات رکاما همواره تعداد فروش محصولات فروش رفته را در خود ثبت می‌کند. سپس با انتخاب هر محصول می‌توان به میزان فروش آن محصول در هر زمان دست پیدا کرد و سفارش‌ها را مدیریت کرد.

علاوه بر این قابلیت، امکان مشاهده‌ی آمار سفارشات فروش محصولات به‌صورت نموداری در نرم‌افزار CRM امکان‌پذیر است. بنابراین مدیران سازمان می‌توانند با استفاده از این قابلیت به تحلیل سفارشات صورت گرفته بپردازند. با تحلیل این نمودارها می‌توان برنامه ریزی‌های لازم برای فروش و یا حتی تبلیغات را انجام داد و فروش محصولات را افزایش داد. درنتیجه سود سازمان نیز افزایش پیدا می‌کند.

5. مدیریت سفارشات خرید

یکی دیگر از کاربردهای نرم‌افزار CRM رکاما برای سفارشات، مدیریت محصولات خریداری‌شده است. در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان ثبت فاکتورهای خرید محصولات نیز وجود دارد. بنابراین سازمان‌ها با ثبت فاکتورهای خود، سفارشات خرید را همواره رصد می‌کنند. همچنین با خرید محصولات، موجودی محصولات نیز افزایش می‌یابد. با افزایش موجودی کالاها در نرم‌افزار سی آر ام رکاما موجودی کالاهای فروشگاه نیز افزایش می‌یابد.

هنگامی یک سازمان محصولات خریداری‌شده را مرجوع کند، این اتفاق در نرم‌افزار CRM نیز ثبت می‌شود. بنابراین موجودی کالا نیز در صورت اضافه شدن، کسر می‌گردد. سازمان‌ها از هر شخص حقیقی و یا حقوقی خریداری کرده باشند، اطلاعات آن‌ها در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما ثبت می‌شود. بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می‌توان به‌راحتی به اطلاعات تأمین کنندگان دسترسی پیدا کرد. سپس با بررسی تأمین کنندگان می‌توان بهترین تأمین کننده را برای خرید مجدد انتخاب نمود و مدیریت سفارشات را به خوبی انجام داد.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاربردهای CRM برای سفارش گیری و مدیریت سفارشات، با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید. یا به لیست قیمت های نرم افزار crm سربزنید.

هدیه رکاما

با تکمیل فرم زیر از مشاوره رایگان برای استقرار و معرفی بهترین ابزار مختص کسب‌وکارتان بهره‌مند شوید. همچنین از 90 دقیقه آموزش رایگان برخوردار خواهید شد.

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

مرحله 1 از 2 - اطلاعات اولیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
تماس با ما

رکاما مشتاق شنیدن صدای شماست

شماره تماس:

03134910

02191012435

ایمیل: info@rokama.ir

پیمایش به بالا