CRM software for restaurants | نرم افزار CRM | سی آر ام | مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار CRM ( سی آر ام ) برای رستوران ها | CRM software for restaurants
۱۳۹۹-۱۰-۰۲
CRM benefits for restaurants | نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری چیست | بهترین سی آر ام
مزایای نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در رستوران ها |CRM benefits for restaurants
۱۳۹۹-۱۰-۰۲
inventory management software crm | نرم افزار CRM | مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام | سفارشات

inventory management software crm . نرم افزار مدیریت سفارشات با CRM. کاربرد CRM در مدیریت موجوی. مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیریت سفارشات. سی آر ام رایگان .بهترین نرم افزار CRM .

هر سازمان و فروشگاهی نیاز دارد تا سفارشات خرید و فروش خود را مدیریت کند. چرا که برای کاهش هزینه های سازمان باید برنامه ریزی های لازم جهت تامین کالا صورت گیرد. چرا که نگهداری محصولات همواره هزینه هایی را در بر خواهد داشت. از طرفی موجود محصولات نباید به گونه ای باشد که مشتریان برای خرید محصول با عدم موجودی مواجه شوند. بنابراین وجود یک ابزاری که بتواند سازمان را برای برنامه ریزی کمک کند، لازم لست. نرم افزار CRM رکاما ( سی آر ام ) و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری یک ابزار جامع و پرکاربرد می باشد. به وسیله ی این نرم افزار می توان تمامی سفارشات خرید و فروش سازمان را مدیریت کرد. inventory management software crm

در این مقاله قصد داریم در خصوص نرم افزار CRM رکاما برای مدیریت سفارشات ، تحت عناوین زیر توضیحات لازم را ارائه دهیم.

مدیریت ارتباط با مشتری | سی آر ام | سفارشات | inventory management software crm | نرم افزار CRM
inventory management software crm . نرم افزار مدیریت سفارشات با CRM. سی آر ام رایگان
بهترین نرم افزار CRM . کاربرد CRM در مدیریت موجوی. مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیریت سفارشات.

امکان اتصال نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به فروشگاه | inventory management software crm

یکی از قابلیت های نرم افزار CRM ( سی آر ام ) رکاما ، امکان اتصال آن به فروشگاه اینترنتی می باشد. به طوری که تمامی اتفاقات در سایت فروشگاهی در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت می شود. اما این کار چه مزیتی برای مدیریت سفارشات دارد؟ inventory management software crm

آگاهی کارمندان بخش فروش برای آماده سازی محصولات

با اتصال نرم افزار CRM ( سی آر ام ) به فروشگاه، تمامی امور مربوط به صدور فاکتوردر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت می شود. بنابراین حساب مشتریان اعم از بدهکار بودن و یا بستانکار بودن در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( سی ار ام ) ثبت می شود. پس از صدور فاکتور و پرداخت ان پیامی مبنی بر آماده سازی محصول به بخش مربوطه ارسال می شود. سپس کارمندان سازمان محصولات مشتری را آماده سازی می کنند.

تمامی اطلاعات فاکتور مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( سی ار ام ) ثبت می شود. بنابراین در صورت نیاز در هر زمان می توان برای پیگیری مربوط به امور مدیریت سفارشات به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما رجوع کرد. تنها با چند کلیک ساده می توان به تمامی جزئیات فاکتور دسترسی پیدا کرد. البته محدودیت دسترسی به این اطلاعات را می توان برای هرکارمند تنظیم نمود.

کالاهایی که مرجوع می شوند نیز در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت می شوند. بنابراین با برگشت کالاهای خریداری موودی کالا مجددا افزایش می باید. این اتفاق به صورت خودکار در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) رخ می دهد. بنابراین هیچ کارمندی نیاز نیست تا وقت خود را صرف چنین کاری کند. inventory management software crm

اطلاع رسانی برای افزایش موجودی کالا با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

مشتریان هنگام خرید محصولات، از موجودی کالای سازمان کسر می شود. بنابراین یک مشتری نمی تواند بیش از موجودی انبار سفارش دهد. از دیگر مزایای اتصال نرم افزار CRM ( سی ار ام ) به فروشگاه اینترنتی، اطلاع از اتمام کالا می باشد. چرا که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( سی آر ام ) رکاما قابلیت تنظیم موجودی کالا برای ارسال هشدار به مدیر سفارشات است. به گونه ای که برای هر محصول می توان تعدا مشخصی از کالا را تعریف کرد که وقتی موجودی به آن تعداد برسد یک هشدار ارسال شود. در این صورت سازمان می تواند برای افزایش موجود خود اقدام کند.

قاعدتا تنظیم این میزان برای هر محصولی متفاوت است. چرا که ممکن است فروش محصولی زیاد و یا کم باشد. بنابراین تنظیم این مقدار به میزان فروش هر محصول بستگی دارد. با انجام این کار موجودی کالا ها هیچ گاه به صفر نخواهد رسید. در این صورت هیچ یک از مشتریان به خاطر عدم موجودی محصول، از سازمان ناراضی نخواهند شد. اگر موجودی محصولی تمام شد باشد معمولا مشتری نیاز خود را از سازمان دیگری برطف می کند. در این صورت ممکن است آن مشتری دیگر از سازمان قبلی خریداری نکند. چرا که رقابت برای جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان در چند سال اخیر رشد بسیاری داشته است. inventory management software crm

بدست آوردن آمار سفارشات فروش محصولات با نرم افزار CRM ( سی ار ام )

از دیگر مزیت های مدیریت سفارشات با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما می توان به بدست آوردن آمار سفارشات اشاره کرد. همان طور که بیان شد تمام اطلاعات فاکتور های سفارشات مشتریان در CRM ( سی آر ام ) ثبت می شود. یکی از این اطلاعات تعداد محصولات خریداری شده است. بنابراین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریرکاما همواره تعداد فروش محصولات فروش رفته را در خود ثبت می کند. سپس با انتخاب هر محصول می توان به میزان فروش آن محصول در هر زمان دست پیدا کرد. inventory management software crm

علاوه بر این قابلیت، امکان مشاهده ی آمار سفارشات فروش محصولات به صورت نموداری در نرم افزار CRM ( سی ار ام ) امکان پذیر است. بنابراین مدیران سازمان می توانند با استفاده از این قابلیت به تحلیل سفارشات صورت گرفته بپردازند. با تحلیل این نمودار ها می توان برنامه ریزی های لازم برای فروش و یا حتی تبلیغات را انجام داد. بدین صورت م توان فروش محصولات را افزایش داد. در نتیجه سود سازمان نیز افزایش پیدا می کند.

موجودی | inventory management software crm | مدیریت ارتباط با مشتری | نرم افزار CRM | سی آر ام
inventory management software crm . سی آر ام رایگان .بهترین نرم افزار CRM
کاربرد CRM در مدیریت موجوی. مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیریت سفارشات. نرم افزار مدیریت سفارشات با CRM
مدیریت سفارشات خرید برای سازمان

یکی دیگر از کاربرد های نرم افزار CRM رکاما برای سفارشات ، مدیریت سفارشات محصولات خریداری شده است. در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان ثبت فاکتورهای خرید محصولات نیز وجود دارد. بنابراین سازمان ها با ثبت فاکتور های خود، سفارشات خرید را همواره رصد می کنند. همچنین با خرید محصولات، موجودی محصولات نیز افزایش می یابد. با افزایش موجودی کالا ها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( سی ار ام ) رکاما موجودی کالا های فروشگاه نیز افزایش می یابد.

هنگامی یک سازمان محصولات خریداری شده را مرجوع کند، این اتفاق در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و یا همان CRM ( سی آر ام ) نیز ثبت می شود. بنابراین موجودی کالا نیز در صورت اضافه شدن، کسر می گردد. سازمان ها از هر شخص حقیقی و یا حقوقی خریداری کرده باشند، اطلاعات آن ها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما ثبت می شود. بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می توان به راحتی به اطلاعات تامین کنندگان دسترسی پیدا کرد. سپس با بررسی تامین کنندگان می توان بهترین تامین کننده را برای خرید مجدد انتخاب نمود. inventory management software crm

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...