مزایا ویژگیها و امکانات CRM

مدیریت ارتباط با مشتری

چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما؟

امکانات و خدمات CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
ویژگیها امکانات و مزایا و خدمات CRM  گسترده‌تر از چیزی است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم، به تشریح کامل امکانات نرم‌افزار CRM و خدمات نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. نرم افزار CRM یک نرم‌افزار بسیار کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به مدیریت می‌باشد. جامع بودن نرم‌افزار CRM رکاما و خدمات و امکانات آن باعث شده است تا مدیران به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی دیگری نیاز نداشته باشند. چراکه خدمات و امکانات CRM بسیار جامع و کاربردی در هر زمینه‌ای می‌باشد. با بکار گیری از خدمات CRM می‌توان کارها را نظر بخشید و سرعت انجام کارها را کاهش داد. بنابراین هزینه‌های سازمان نیز کاهش پیدا می‌کند. امکانات سی آر ام و خدمات CRM رکاما شامل چندین بخش می‌شود.
 امکانات و خدمات CRM  گسترده‌تر از چیزی است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم، به تشریح کامل امکانات نرم‌افزار CRM و خدمات نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. نرم افزار CRM یک نرم‌افزار بسیار کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به مدیریت می‌باشد. جامع بودن نرم‌افزار CRM رکاما و خدمات و امکانات آن باعث شده است تا مدیران به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی دیگری نیاز نداشته باشند. چراکه خدمات و امکانات CRM بسیار جامع و کاربردی در هر زمینه‌ای می‌باشد. با بکار گیری از خدمات CRM می‌توان کارها را نظر بخشید و سرعت انجام کارها را کاهش داد. بنابراین هزینه‌های سازمان نیز کاهش پیدا می‌کند. امکانات سی آر ام و خدمات CRM رکاما شامل چندین بخش می‌شود.امکانات و خدمات نرم افزار CRM در یک دقیقه.

در این مقاله قصد داریم به مهم‌ترین امکانات و خدمات نرم‌افزار CRM و یا همان نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. بدین منظور عناوین زیر در این مقاله موردبررسی قرار خواهند گرفت. همچنین برای کسب اطلاعات کامل از جزئیات امکانات و ماژول‌های نرم‌افزار CRM می‌توانید، به صفحه درباره نرم افزار یکپارچه رکاما مراجعه نمایید و تمامی جزئیات نرم‌افزار CRM رکاما را مشاهده نمایید.

منظور از خدمات و امکانات CRM

CRM کلیدی برای برقراری ارتباط عمیق با مشتریان و رسیدن به موفقیت تجاری با سیستم CRMرکاما، مشتریانتان را بهتر بشناسید و به آن‌ها خدماتی شخصی‌تر و بهبودیافته ارائه دهید.

خدمات نرم افزار CRM رکاما

نرم‌افزارCRMرکاما ارتقادهنده‌ی روابط مشتریان و بهبود دقت تصمیم‌گیری در تجارت است. با استفاده از سیستم CRM رکاما، به ارائه خدمات حرفه‌ای، مدیریت هوشمندانه‌ی فروش و ارتباط مؤثر با مشتریان بپردازید.

گزارش گیری هوشمند

نرم‌افزار CRMرکاما، داده‌ها را به نموداری قابل‌فهم تبدیل می‌کند و شمارا به تصمیمات هوشمندانه هدایت می‌کند! با گزارش‌گیری هوشمند نرم‌افزار CRM، به تجزیه‌وتحلیل دقیق داده‌ها بپردازید و استراتژی‌های کسب‌وکارتان را بهبود بخشید.

مدیریت امن برای سطوح دستری اعضای سازمان

امنیت اطلاعات در سیستم CRM، سطوح دسترسی اعضای سازمان را بهبود بخشید و از حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها لذت ببرید! با سطح امنیت بالا در نرم‌افزار CRM، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات حساس شما در اختیار کسانی که نباید قرار نمی‌گیرد.

یادآوری اتوماتیک وظایف

نرم‌افزار CRM، وظایف را به‌طور خودکار یادآوری کرده و به بهره‌وری و سازمان‌دهی بهتر بپردازید! با یادآوری اتوماتیک در CRM، دیگر وظایف را فراموش نکنید و به‌موقع و به‌طور مؤثر آن‌ها را انجام دهید.

مزایای ایجاد وظایف با CRM رکاما

به‌سادگی وظایف را مدیریت کنید و به تیم خود انگیزه و سازمان‌دهی فوق‌العاده بدهید! با ایجاد وظایف در نرم‌افزار CRM رکاما، به هماهنگی بهتر، پیشرفت قابل‌ملاحظه و دستیابی به اهداف روزمره خود بپردازید.

ضبط و ثبت مکالمات ضبط شده

با سیستم CRM رکاما، مکالمات ضبط شده را ثبت کنید و از اطلاعات قدرتمند آنها بهره‌برداری کنید! با ضبط و ثبت مکالمات در نرم‌افزار CRM رکاما، به بهبود ارتباطات، آنالیز عملکرد و بهبود تجربه مشتریان خود بپردازید.

مزایای خدمات نرم افزار CRM

بهبود تعاملات مشتری، افزایش بهره‌وری و رشد سریع‌تر کسب‌وکار را تجربه کنید! با خدمات نرم‌افزار سی آرام، دسترسی سریع به اطلاعات مشتریان، مدیریت بهینه فروش و بهبود استراتژی‌های بازاریابی را تجربه کنید.

منظور از خدمات CRM و امکانات CRM چیست؟

به‌طورکلی هر نرم‌افزار مدیریتی امکانات کاربردی را در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهد. امکاناتی که باعث می‌شود، انجام امور مدیریتی آسان شود. بنابراین هر سازمانی با بهره‌گیری از امکانات نرم افزارهای مدیریتی می‌تواند، کارهای خود را سرعت بخشد. علاوه بر سرعت بخشی در کارها، دقت انجام امور نیز بالاتر می‌رودنرم‌افزار CRM نیز به همین شکل عمل می‌کند. با این تفاوت که نرم‌افزار CRM رکاما تمامی امکانات و خدمات سایر نرم افزارهای مدیریتی را در خود جای‌داده است. بنابراین با استفاده از امکانات و خدمات CRM رکاما دقت و سرعت در تمامی امور سازمان افزایش می‌یابد.

امکانات مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات CRM به چند دسته تقسیم می‌شوندبه‌طورکلی خدمات و امکانات نرم‌افزار CRM رکاما به شرح زیر می‌باشد:

  • بازاریابی
  • مدیریت فروش محصول و یا خدمات به مشتریان
  • مدیریت خرید محصول و یا خدمات از تأمین کنندگان
  • مدیریت کارمندان
  • حسابداری پیشرفته
  • مدیریت مخاطبین
  • ثبت کامل اطلاعات مشتریان و سایر مخاطبین
  • ذخیره‌ی فایل‌های مخاطبان
  • برقراری ارتباط با CRM از طریق راه‌های مختلف ارتباطی
  • تماس با یک کلیک
  • اتوماسیون اداری
  • خدمات پس از فروش

هرکدام از این خدمات و امکانات خود به چندین بخش تقسیم می‌شود، که دقت و سرعت و کارایی هر بخشی را افزایش می‌دهد. برای تکمیل این موضوع می‌توانید، مقاله‌ی CRM چیست را نیز مطالعه نمایید.

ویدیو امکانات و خدمات CRM

امکانات وخدمات نرم افزار CRM در یک دقیقه

خدمات و امکانات نرم افزار CRM رکاما

در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین خدمات و امکانات ارائه‌شده توسط نرم‌افزار CRM رکاما بپردازیم. این خدمات علاوه برقابلیت‌های گفته‌شده، مزایای منحصربه‌فردی را به همراه دارد. بنابراین اگر قصد راه‌اندازی بهترین نرم‌افزار CRM را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. همچنین برای دریافت مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با کارشناسان رکاما در تماس باشید. مطالعه‌ی نرم‌افزار بازاریابی نیز توصیه می‌شود. اما مهم‌ترین خدمات منحصربه‌فرد CRM رکاما به شرح زیر می‌باشد که امکانات زیادی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

گزارش گیری هوشمند در CRM (امکانات CRM)

گزارش‌گیری هوشمند یکی از مهم‌ترین امکانات CRM محسوب می‌شود. یکی از خدمات بسیار کاربردی نرم‌افزار CRM رکاما امکان گزارش‌گیری هوشمند می‌باشد. در هر بخشی از نرم‌افزار CRM رکاما که اطلاعاتی ثبت‌شده باشد، می‌توان گزارش آن را مشاهده و در صورت نیاز آن را استخراج کرد. یکی از اطلاعاتی که در CRM ثبت می‌شود، اقدامات کارمندان سازمان است. بنابراین می‌توان گزارش اقدامات که کارمندان انجام داده است را مشاهده کرد.

یکی دیگر از امکانات نرم‌افزار CRM امکان ایجاد وظایف برای هر فرد در سازمان می‌باشد. همچنین امکان ایجاد وظایف گروهی نیز وجود دارد. بنابراین یکی دیگر از خدمات CRM گزارش‌گیری از وظایف انجام‌شده توسط افراد می‌باشد. از امکانات دیگر CRM این است که در CRM رکاما امکان ثبت اطلاعات دیگری مثل دفاتر اندیکاتور، نامه‌ها، مرخصی افراد و از این قبیل اطلاعات نیز قابل ثبت می‌باشد. بنابراین به‌راحتی می‌توان گزارش این اطلاعات را نیز دریافت کرد.

یکی دیگر از گزارش گیری‌های مهم برای سازمان، گزارش مشتریان است. میزان خرید محصولات مشتریان، زمان خرید، نوع محصولات و یا خدمات، نوع پرداخت، تعداد مشتریان فعال و یا غیرفعال و همچنین صورتحساب آن‌ها از اطلاعات مهم دیگری می‌باشند که می‌توان با CRM رکاما از آن‌ها گزارش گرفت.

همراه شما هستیم برای مشاوره رایگان

همراه شما هستیم برای مشاوره کلیک کنید

مدیریت امن برای سطوح دسترسی اعضای سازمان در CRM

در هر سازمانی افراد مختلفی وجود دارد که هرکدام وظیفه‌ی به‌خصوصی دارند. بدین منظور نیازی نیست که همه‌ی افراد به‌تمامی سطوح نرم‌افزار CRM دسترسی داشته باشند. به‌طور مثال افرادی که در بخش حسابداری فعالیت می‌کنند، نیازی به دسترسی به بخش بازاریابی و فعالیت بازاریابان ندارند. یا بازاریابان نیازی به دسترسی به وظایف انجام‌شده‌ی کارمندان پشتیبانی ندارند. برای همین نباید تمامی اعضای سازمان به‌تمامی سطوح دسترسی داشته باشند.

یکی از امکانات و خدمات CRM مجموعه‌ی نرم‌افزاری رکاما، امکان محدودیت سطوح دسترسی برای هر عضو از سازمان می‌باشد. بنابراین مدیران سازمان هیچ نگرانی‌ای برای تغییر اطلاعات سایر بخش‌ها توسط افراد دیگر سازمان نخواهند داشت. با این امکانات از CRM مسئولیت هر بخش از CRM بر عهده‌ی کارمند مربوطه می‌باشدچراکه شخص دیگری نمی‌تواند به آن قسمت دسترسی داشته باشد.

این خدمت و امکانات از CRM باعث می‌شود تا امنیت حفظ اطلاعات نیز افزایش یابد. با این ویژگی نگرانی و دغدغه‌ی از دست رفتن اطلاعات و یا انتقال اطلاعات مشتریان به بیرون از سازمان از بین خواهد رفت. با این ویژگی هر شخصی با حساسیت بیشتری در حفظ اطلاعات سازمان می‌کوشد.

یادآوری اتوماتیک وظایف در CRM

یکی دیگر از خدمات CRM مربوط به کارمندان و وظایف آن‌ها می‌باشد. در نرم‌افزار CRM رکاما می‌توان برای هر کارمندی وظیفه‌ای را ایجاد کرد. درصورتی‌که نیاز باشد وظیفه‌ای را کل کارمندان یک بخش انجام دهند، می‌توان وظیفه‌ی گروهی ایجاد کرد. هنگام ایجاد کردن وظیفه در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرح وظیفه و تاریخ و ساعت انجام آن درج می‌شود. سپس در زمان تعیین‌شده وظیفه به کارمند و یا کارمندان مربوطه نمایش داده می‌شود. در این صورت کارمندان با مشاهده‌ی وظیفه‌ی خود اقدام به انجام امور مربوط به وظیفه خواهند کرد.

این خدمت و امکانات از CRM به‌صورت خودکار نیز قابل انجام است. یعنی بجای آنکه شخصی وظیفه‌ای را برای کارمندی ایجاد کند، خود نرم‌افزار آن را ایجاد می‌کندبه‌طور مثال اگر بازاریابان با افراد تماس بگیرند و افراد درخواست فرصت نمایند، یک وظیفه به‌صورت خودکار برای پیگیری مجدد ایجاد می‌شود که بازاریاب زمان آن را طبق نیاز مشتری تنظیم می‌کند. علاوه بر این امکان ایجاد گردش کار وجود دارد. سیستم گردش کار به‌صورت خودکار و به‌صورت گردشی برای افراد وظیفه ایجاد می‌کند و افراد در زمان تعیین‌شده و بر اساس وظایف انجام‌شده توسط سایر افراد، امور لازم را انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید.

مزایای ایجاد وظایف با CRM رکاما

با یادآوری اتوماتیک وظایف، دیگر هیچ وظیفه‌ای فراموش نخواهد شد. در این صورت هیچ کار هیچ‌یک از مشتریان به تأخیر نخواهد افتاد. همچنین کارهای درون‌سازمانی نیز به‌موقع انجام خواهد شد و کارها نظم خواهند گرفت. جهت آگاهی بیشتر از این موضوع می‌توانید مقاله‌ی نرم افزار مدیریت وظایف را مطالعه نمایید. یکی دیگر از مزایای ایجاد وظایف با نرم‌افزار CRM رکاما، امکان انتقال وظایف به سایر کارمندان می‌باشد. یعنی هر کارمندی و یا مدیر سازمان می‌تواند وظیفه‌ی ایجادشده را به کارمند دیگری منتقل کند. تمامی اطلاعات و جزئیات انتقال وظایف در وظیفه‌ی ایجادشده قابل‌مشاهده و پیگیری می‌باشد

ضبط و ثبت مکالمات ضبط شده

یکی از خدمات کاربردی و مهم CRM رکاما، ضبط مکالمات صورت گرفته می‌باشد. فرقی نمی‌کند که فردی با سازمان تماس گرفته باشد و یا افراد سازمان با مخاطبین تماس گرفته باشنددرهرصورت پس از برقراری تماس نرم‌افزار CRM رکاما شروع به ضبط مکالمات می‌کند. پس از اتمام مکالمه، فایل ضبط‌شده در نرم‌افزار CRM در قسمت مکالمات مخاطب ذخیره خواهد شد.

ضبط مکالمات که یکی از امکانات مهم CRM می‌باشد، در بسیاری از مواقع کاربرد زیادی دارد. به‌طور مثال اگر یکی از افراد سازمان فراموش کرده باشد

که مشتری از او چه درخواستی داشته و یا چه وعده‌ای به مشتری داده است می‌تواند به ضبط مکالمات مراجعه کند و از این طریق از مکالمه‌ی خود با مشتری آگاه شود. خدمات CRM برای ضبط مکالمات تنها به این مثال محدود نمی‌شود و هر سازمانی با توجه به نیاز خود می‌تواند از مکالمات ضبط‌شده استفاده کند. یکی دیگر از زمان‌های موردنیاز برای شنیدن مکالمات، زمانی است که یک مشتری از خدمات‌دهی و یا رفتار کارمندان ناراضی باشد. در این صورت می‌توان مکالمه رو گوش داد و به مشکل موجود در سازمان پی برد. امکان محدودیت دسترسی در این قسمت نیز برای کارمندان وجود دارد.

مزایای خدمات نرم افزار CRM

در این مقاله به مهم‌ترین خدمات CRM و امکانات آن پرداخته شد. خدماتی که به‌وسیله‌ی آن‌ها می‌توان امور مدیریتی را به‌آسانی انجام داد. استفاده از هر ۴ خدمت بیان‌شده باعث رشد بهتر و پیشرفت سازمان می‌شود. این خدمات با توجه به تجربه‌های چندین ساله‌ی مدیریتی، ایجادشده‌اند. کارشناسان رکاما همواره می‌کوشند تا با افزودن قابلیت‌های جدید به نرم‌افزار CRM رکاما خیال مدیران را آسوده نمایند.

به‌جرئت می‌توان گفت که با استفاده از نرم‌افزار CRM رکاما مدیران دیگر به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی نیازی نخواهند داشت. چراکه CRM رکاما تمامی قابلیت‌های لازم را برای مدیریت سازمان در خود جای‌داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی کاربردهای نرم افزار CRM را نیز مطالعه نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات کامل از قابلیت‌ها و خدمات متنوع دیگر CRM رکاما می‌توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل نمایید.

 

بازاریابی، مدیریت فروش محصول و یا خدمات به مشتریان، مدیریت خرید محصول و یا خدمات از تأمین کنندگان، مدیریت کارمندان، حسابداری پیشرفته، مدیریت مخاطبین و … بخش کوچکی از خدمات CRM محسوب می‌شوند. شرح کامل هریک از موارد بیان‌شده در این مقاله وجود دارد.

امکانات CRM شامل مواردی مثل ثبت کامل اطلاعات مشتریان و سایر مخاطبین، ذخیره‌ی فایل‌های مخاطبان، برقراری ارتباط با CRM از طریق راه‌های مختلف، ارتباطی، تماس با یک کلیک، اتوماسیون اداری و خدمات پس از فروش می‌باشد که بخش دیگری از خدمات CRM محسوب می‌شود که توضیح هرکدام در مقاله بیان‌شده است.

استفاده از امکانات و خدمات CRM منجر به یکپارچه شدن سازمان و بهبود فرآیندهای سازمانی می‌شود. در این صورت زمان انجام کارها نیز کاهش‌یافته و امور مشتریان در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. در نتیجه رضایت مشتریان به همراه رضایت کارمندان افزایش خواهد یافت

امکانات و خدمات CRM
مدیریت ارتباط با مشتری

چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری روکاما؟

امکانات و خدمات CRM  گسترده‌تر از چیزی است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم، به تشریح کامل امکانات نرم‌افزار CRM و خدمات نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. نرم افزار CRM یک نرم‌افزار بسیار کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به مدیریت می‌باشد. جامع بودن نرم‌افزار CRM رکاما و خدمات و امکانات آن باعث شده است تا مدیران به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی دیگری نیاز نداشته باشند. چراکه خدمات و امکانات CRM بسیار جامع و کاربردی در هر زمینه‌ای می‌باشد. با بکار گیری از خدمات CRM می‌توان کارها را نظر بخشید و سرعت انجام کارها را کاهش داد. بنابراین هزینه‌های سازمان نیز کاهش پیدا می‌کند. امکانات سی آر ام و خدمات CRM رکاما شامل چندین بخش می‌شود.
امکانات و خدمات CRM  گسترده‌تر از چیزی است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم، به تشریح کامل امکانات نرم‌افزار CRM و خدمات نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. نرم افزار CRM یک نرم‌افزار بسیار کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به مدیریت می‌باشد. جامع بودن نرم‌افزار CRM رکاما و خدمات و امکانات آن باعث شده است تا مدیران به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی دیگری نیاز نداشته باشند. چراکه خدمات و امکانات CRM بسیار جامع و کاربردی در هر زمینه‌ای می‌باشد. با بکار گیری از خدمات CRM می‌توان کارها را نظر بخشید و سرعت انجام کارها را کاهش داد. بنابراین هزینه‌های سازمان نیز کاهش پیدا می‌کند. امکانات سی آر ام و خدمات CRM رکاما شامل چندین بخش می‌شود.امکانات و خدمات نرم افزار CRM در یک دقیقه.

در این مقاله قصد داریم به مهم‌ترین امکانات و خدمات نرم‌افزار CRM و یا همان نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. بدین منظور عناوین زیر در این مقاله موردبررسی قرار خواهند گرفت. همچنین برای کسب اطلاعات کامل از جزئیات امکانات و ماژول‌های نرم‌افزار CRM می‌توانید، به صفحه درباره نرم افزار یکپارچه رکاما مراجعه نمایید و تمامی جزئیات نرم‌افزار CRM رکاما را مشاهده نمایید.

منظور از خدمات و امکانات CRM

CRM کلیدی برای برقراری ارتباط عمیق با مشتریان و رسیدن به موفقیت تجاری با سیستم CRMرکاما، مشتریانتان را بهتر بشناسید و به آن‌ها خدماتی شخصی‌تر و بهبودیافته ارائه دهید.

خدمات نرم افزار CRM رکاما

نرم‌افزارCRMرکاما ارتقادهنده‌ی روابط مشتریان و بهبود دقت تصمیم‌گیری در تجارت است. با استفاده از سیستم CRM رکاما، به ارائه خدمات حرفه‌ای، مدیریت هوشمندانه‌ی فروش و ارتباط مؤثر با مشتریان بپردازید.

گزارش گیری هوشمند

نرم‌افزار CRMرکاما، داده‌ها را به نموداری قابل‌فهم تبدیل می‌کند و شمارا به تصمیمات هوشمندانه هدایت می‌کند! با گزارش‌گیری هوشمند نرم‌افزار CRM، به تجزیه‌وتحلیل دقیق داده‌ها بپردازید و استراتژی‌های کسب‌وکارتان را بهبود بخشید.

مدیریت امن برای سطوح دستری اعضای سازمان

امنیت اطلاعات در سیستم CRM، سطوح دسترسی اعضای سازمان را بهبود بخشید و از حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها لذت ببرید! با سطح امنیت بالا در نرم‌افزار CRM، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات حساس شما در اختیار کسانی که نباید قرار نمی‌گیرد.

یادآوری اتوماتیک وظایف

نرم‌افزار CRM، وظایف را به‌طور خودکار یادآوری کرده و به بهره‌وری و سازمان‌دهی بهتر بپردازید! با یادآوری اتوماتیک در CRM، دیگر وظایف را فراموش نکنید و به‌موقع و به‌طور مؤثر آن‌ها را انجام دهید.

مزایای ایجاد وظایف با CRM رکاما

به‌سادگی وظایف را مدیریت کنید و به تیم خود انگیزه و سازمان‌دهی فوق‌العاده بدهید! با ایجاد وظایف در نرم‌افزار CRM رکاما، به هماهنگی بهتر، پیشرفت قابل‌ملاحظه و دستیابی به اهداف روزمره خود بپردازید.

ضبط و ثبت مکالمات ضبط شده

با سیستم CRM رکاما، مکالمات ضبط شده را ثبت کنید و از اطلاعات قدرتمند آنها بهره‌برداری کنید! با ضبط و ثبت مکالمات در نرم‌افزار CRM رکاما، به بهبود ارتباطات، آنالیز عملکرد و بهبود تجربه مشتریان خود بپردازید.

مزایای خدمات نرم افزار CRM

بهبود تعاملات مشتری، افزایش بهره‌وری و رشد سریع‌تر کسب‌وکار را تجربه کنید! با خدمات نرم‌افزار سی آرام، دسترسی سریع به اطلاعات مشتریان، مدیریت بهینه فروش و بهبود استراتژی‌های بازاریابی را تجربه کنید.

منظور از خدمات CRM و امکانات CRM چیست؟

به‌طورکلی هر نرم‌افزار مدیریتی امکانات کاربردی را در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهد. امکاناتی که باعث می‌شود، انجام امور مدیریتی آسان شود. بنابراین هر سازمانی با بهره‌گیری از امکانات نرم افزارهای مدیریتی می‌تواند، کارهای خود را سرعت بخشد. علاوه بر سرعت بخشی در کارها، دقت انجام امور نیز بالاتر می‌رودنرم‌افزار CRM نیز به همین شکل عمل می‌کند. با این تفاوت که نرم‌افزار CRM رکاما تمامی امکانات و خدمات سایر نرم افزارهای مدیریتی را در خود جای‌داده است. بنابراین با استفاده از امکانات و خدمات CRM رکاما دقت و سرعت در تمامی امور سازمان افزایش می‌یابد. امکانات مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات CRM به چند دسته تقسیم می‌شوندبه‌طورکلی خدمات و امکانات نرم‌افزار CRM رکاما به شرح زیر می‌باشد:

  • بازاریابی
  • مدیریت فروش محصول و یا خدمات به مشتریان
  • مدیریت خرید محصول و یا خدمات از تأمین کنندگان
  • مدیریت کارمندان
  • حسابداری پیشرفته
  • مدیریت مخاطبین
  • ثبت کامل اطلاعات مشتریان و سایر مخاطبین
  • ذخیره‌ی فایل‌های مخاطبان
  • برقراری ارتباط با CRM از طریق راه‌های مختلف ارتباطی
  • تماس با یک کلیک
  • اتوماسیون اداری
  • خدمات پس از فروش


هرکدام
 از این خدمات و امکانات خود به چندین بخش تقسیم می‌شود، که دقت و سرعت و کارایی هر بخشی را افزایش می‌دهد. برای تکمیل این موضوع می‌توانید، مقاله‌ی CRM چیست را نیز مطالعه نمایید.

امکانات و خدمات نرم افزار CRM در یک دقیقه

خدمات و امکانات نرم افزار CRM رکاما

در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین خدمات و امکانات ارائه‌شده توسط نرم‌افزار CRM رکاما بپردازیم. این خدمات علاوه برقابلیت‌های گفته‌شده، مزایای منحصربه‌فردی را به همراه دارد.
بنابراین اگر قصد راه‌اندازی بهترین نرم‌افزار CRM را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.همچنین برای دریافت مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با کارشناسان رکاما در تماس باشید.مطالعه‌ی نرم‌افزار بازاریابی نیز توصیه می‌شود.
اما مهم‌ترین خدمات منحصربه‌فرد CRM رکاما به شرح زیر می‌باشد که امکانات زیادی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

گزارش گیری هوشمند در CRM (امکانات CRM)

گزارش‌گیری هوشمند یکی از مهم‌ترین امکانات CRM محسوب می‌شود. یکی از خدمات بسیار کاربردی نرم‌افزار CRM رکاما امکان گزارش‌گیری هوشمند می‌باشد. در هر بخشی از نرم‌افزار CRM رکاما که اطلاعاتی ثبت‌شده باشد، می‌توان گزارش آن را مشاهده و در صورت نیاز آن را استخراج کرد. یکی از اطلاعاتی که در CRM ثبت می‌شود، اقدامات کارمندان سازمان است. بنابراین می‌توان گزارش اقدامات که کارمندان انجام داده است را مشاهده کرد.

یکی دیگر از امکانات نرم‌افزار CRM امکان ایجاد وظایف برای هر فرد در سازمان می‌باشد. همچنین امکان ایجاد وظایف گروهی نیز وجود دارد. بنابراین یکی دیگر از خدمات CRM گزارش‌گیری از وظایف انجام‌شده توسط افراد می‌باشد. از امکانات دیگر CRM این است که در CRM رکاما امکان ثبت اطلاعات دیگری مثل دفاتر اندیکاتور، نامه‌ها، مرخصی افراد و از این قبیل اطلاعات نیز قابل ثبت می‌باشد. بنابراین به‌راحتی می‌توان گزارش این اطلاعات را نیز دریافت کرد.

یکی دیگر از گزارش گیری‌های مهم برای سازمان، گزارش مشتریان است. میزان خرید محصولات مشتریان، زمان خرید، نوع محصولات و یا خدمات، نوع پرداخت، تعداد مشتریان فعال و یا غیرفعال و همچنین صورتحساب آن‌ها از اطلاعات مهم دیگری می‌باشند که می‌توان با CRM رکاما از آن‌ها گزارش گرفت.

مدیریت امن برای سطوح دسترسی اعضای سازمان در CRM

در هر سازمانی افراد مختلفی وجود دارد که هرکدام وظیفه‌ی به‌خصوصی دارند. بدین منظور نیازی نیست که همه‌ی افراد به‌تمامی سطوح نرم‌افزار CRM دسترسی داشته باشند. به‌طور مثال افرادی که در بخش حسابداری فعالیت می‌کنند، نیازی به دسترسی به بخش بازاریابی و فعالیت بازاریابان ندارند. یا بازاریابان نیازی به دسترسی به وظایف انجام‌شده‌ی کارمندان پشتیبانی ندارند. برای همین نباید تمامی اعضای سازمان به‌تمامی سطوح دسترسی داشته باشند.

یکی از امکانات و خدمات CRM مجموعه‌ی نرم‌افزاری رکاما، امکان محدودیت سطوح دسترسی برای هر عضو از سازمان می‌باشد. بنابراین مدیران سازمان هیچ نگرانی‌ای برای تغییر اطلاعات سایر بخش‌ها توسط افراد دیگر سازمان نخواهند داشت. با این امکانات از CRM مسئولیت هر بخش از CRM بر عهده‌ی کارمند مربوطه می‌باشدچراکه شخص دیگری نمی‌تواند به آن قسمت دسترسی داشته باشد.

این خدمت و امکانات از CRM باعث می‌شود تا امنیت حفظ اطلاعات نیز افزایش یابد. با این ویژگی نگرانی و دغدغه‌ی از دست رفتن اطلاعات و یا انتقال اطلاعات مشتریان به بیرون از سازمان از بین خواهد رفت. با این ویژگی هر شخصی با حساسیت بیشتری در حفظ اطلاعات سازمان می‌کوشد.

یادآوری اتوماتیک وظایف در CRM

یکی دیگر از خدمات CRM مربوط به کارمندان و وظایف آن‌ها می‌باشد. در نرم‌افزار CRM رکاما می‌توان برای هر کارمندی وظیفه‌ای را ایجاد کرد. درصورتی‌که نیاز باشد وظیفه‌ای را کل کارمندان یک بخش انجام دهند، می‌توان وظیفه‌ی گروهی ایجاد کرد. هنگام ایجاد کردن وظیفه در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرح وظیفه و تاریخ و ساعت انجام آن درج می‌شود. سپس در زمان تعیین‌شده وظیفه به کارمند و یا کارمندان مربوطه نمایش داده می‌شود. در این صورت کارمندان با مشاهده‌ی وظیفه‌ی خود اقدام به انجام امور مربوط به وظیفه خواهند کرد.

این خدمت و امکانات از CRM به‌صورت خودکار نیز قابل انجام است. یعنی بجای آنکه شخصی وظیفه‌ای را برای کارمندی ایجاد کند، خود نرم‌افزار آن را ایجاد می‌کندبه‌طور مثال اگر بازاریابان با افراد تماس بگیرند و افراد درخواست فرصت نمایند، یک وظیفه به‌صورت خودکار برای پیگیری مجدد ایجاد می‌شود که بازاریاب زمان آن را طبق نیاز مشتری تنظیم می‌کند. علاوه بر این امکان ایجاد گردش کار وجود دارد. سیستم گردش کار به‌صورت خودکار و به‌صورت گردشی برای افراد وظیفه ایجاد می‌کند و افراد در زمان تعیین‌شده و بر اساس وظایف انجام‌شده توسط سایر افراد، امور لازم را انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید.

مزایای ایجاد وظایف با CRM رکاما

با یادآوری اتوماتیک وظایف، دیگر هیچ وظیفه‌ای فراموش نخواهد شد. در این صورت هیچ کار هیچ‌یک از مشتریان به تأخیر نخواهد افتاد. همچنین کارهای درون‌سازمانی نیز به‌موقع انجام خواهد شد و کارها نظم خواهند گرفت. جهت آگاهی بیشتر از این موضوع می‌توانید مقاله‌ی نرم افزار مدیریت وظایف را مطالعه نمایید.

یکی دیگر از مزایای ایجاد وظایف با نرم‌افزار CRM رکاما، امکان انتقال وظایف به سایر کارمندان می‌باشد. یعنی هر کارمندی و یا مدیر سازمان می‌تواند وظیفه‌ی ایجادشده را به کارمند دیگری منتقل کند. تمامی اطلاعات و جزئیات انتقال وظایف در وظیفه‌ی ایجادشده قابل‌مشاهده و پیگیری می‌باشد

ضبط و ثبت مکالمات ضبط شده

یکی از خدمات کاربردی و مهم CRM رکاما، ضبط مکالمات صورت گرفته می‌باشد.فرقی نمی‌کند که فردی با سازمان تماس گرفته باشد و یا افراد سازمان با مخاطبین تماس گرفته باشنددرهرصورت پس از برقراری تماس نرم‌افزار CRM رکاما شروع به ضبط مکالمات می‌کند. پس از اتمام مکالمه، فایل ضبط‌شده در نرم‌افزار CRM در قسمت مکالمات مخاطب ذخیره خواهد شد.ضبط مکالمات که یکی از امکانات مهم CRM می‌باشد، در بسیاری از مواقع کاربرد زیادی دارد. به‌طور مثال اگر یکی از افراد سازمان فراموش کرده باشد

که مشتری از او چه درخواستی داشته و یا چه وعده‌ای به مشتری داده است می‌تواند به ضبط مکالمات مراجعه کند و از این طریق از مکالمه‌ی خود با مشتری آگاه شود. خدمات CRM برای ضبط مکالمات تنها به این مثال محدود نمی‌شود و هر سازمانی با توجه به نیاز خود می‌تواند از مکالمات ضبط‌شده استفاده کند. یکی دیگر از زمان‌های موردنیاز برای شنیدن مکالمات، زمانی است که یک مشتری از خدمات‌دهی و یا رفتار کارمندان ناراضی باشد. در این صورت می‌توان مکالمه رو گوش داد و به مشکل موجود در سازمان پی برد. امکان محدودیت دسترسی در این قسمت نیز برای کارمندان وجود دارد.

مزایای خدمات نرم افزار CRM

در این مقاله به مهم‌ترین خدمات CRM و امکانات آن پرداخته شد. خدماتی که به‌وسیله‌ی آن‌ها می‌توان امور مدیریتی را به‌آسانی انجام داد. استفاده از هر ۴ خدمت بیان‌شده باعث رشد بهتر و پیشرفت سازمان می‌شود. این خدمات با توجه به تجربه‌های چندین ساله‌ی مدیریتی، ایجادشده‌اند. کارشناسان رکاما همواره می‌کوشند تا با افزودن قابلیت‌های جدید به نرم‌افزار CRM رکاما خیال مدیران را آسوده نمایند.

به‌جرئت می‌توان گفت که با استفاده از نرم‌افزار CRM رکاما مدیران دیگر به هیچ‌یک از نرم افزارهای مدیریتی نیازی نخواهند داشت. چراکه CRM رکاما تمامی قابلیت‌های لازم را برای مدیریت سازمان در خود جای‌داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی کاربردهای نرم افزار CRM را نیز مطالعه نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات کامل از قابلیت‌ها و خدمات متنوع دیگر CRM رکاما می‌توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل نمایید.

تماس با مدیر
بفرست...
مشاوره رایگان