بهبود خدمات دهی به مشتریان
بهبود خدمات دهی به مشتری با نرم افزار CRM
۱۳۹۹-۱۱-۲۶
خدمات پس از فروش CRM رکاما
خدمات پس از فروش CRM
۱۳۹۹-۱۱-۲۶

قابلیت ها و خدمات CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

خدمات نرم افزار CRM

خدمات نرم افزار CRM. قابلیت های سی آر ام. مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. CRM services . سرویس دهی CRM.

نرم افزار CRM یک نرم افزار بسیار کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به مدیریت می باشد. جامع بودن نرم افزار CRM رکاما و خدمات آن باعث شده است تا مدیران به هیچ یک از نرم افزار های مدیریتی دیگری نیاز نداشته باشند. چرا که خدمات CRM بسیار جامع و کاربردی در هر زمینه ای می باشد. با بکار گیری از خدمات CRM می توان کار ها را نظر بخشید و سرعت انجام کار ها را کاهش داد. بنابراین هزینه های سازمان نیز کاهش پیدا می کند. خدمات CRM رکاما شامل چندین بخش می شود.

در این مقاله قصد داریم به مهم ترین خدمات نرم افزار CRM و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. بدین منظور عناوین زیر در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

خدمات CRM رکاما
خدمات نرم افزار CRM. قابلیت های سی آر ام. سرویس دهی CRM. مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. CRM services .

منظور از خدمات CRM چیست؟

به طور کلی هر نرم افزار مدیریتی امکانات کاربردی را در اختیار مدیران سازمان قرار می دهد. امکاناتی که باعث می شود انجام امور مدیریتی آسان شود. بنابراین هر سازمانی با بهره گیری از نرم افزار های مدیریتی می تواند کار های خود را سرعت بخشد. علاوه بر سرعت بخشی در کارها، دقت انجام امور نیز بالاتر می رود. نرم افزار CRM نیز به همین شکل عمل می کند. با این تفاوت که نرم افزار CRM رکاما تمامی اماکانات و خدمات سایر نرم افزار های مدیریتی را در خود جای داده است. بنابراین با استفاده از خدمات CRM رکاما دقت و سرعت در تمامی امور سازمان افزایش می یابد.

خدمات CRM به چند دسته تقسیم خواهند شد. به طور کلی خدمات نرم افزار CRM رکاما به شرح زیر می باشد:

  • بازاریابی
  • مدیریت فروش محصول و یا خدمات به مشتریان
  • مدیریت خرید محصول و یا خدمات از تامین کنندگان
  • مدیریت کارمندان
  • حسابداری پیشرفته
  • مدیریت مخاطبین
  • ثبت کامل اطلاعات مشتریان و سایر مخاطبین
  • ذخیره ی فایل های مخاطبان
  • برقراری ارتباط با CRM از طریق راه های مختلف ارتباطی
  • تماس با یک کلیک
  • اتوماسیون اداری
  • خدمات پس از فروش

هر کدام از این خدمات خود به چندین بخش تقسیم می شود که دقت و سرعت و کارایی هر بخشی را افزایش می دهد.

خدمات نرم افزار CRM رکاما

در ادامه قصد داریم به مهم ترین خدمات ارائه شده توسط نرم افزار CRM رکاما بپردازیم. این خدمات علاوه بر قابلیت های گفته شده، مزایای منحصر به فردی را به همراه دارد. بنابراین اگر قصد راه اندازی بهترین نرم افزار CRM را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. همچنین برای دریافت مشاوره ی رایگان می توانید با کارشناسان رکاما در تماس باشید. همچنین مطالعه ی واقعیت هایی درباره ی نرم افزار CRM توصیه می شود. و اما مهم ترین خدمات منحصر به فرد CRM رکاما به شرح زیر می باشد.

 1 )   گزارش گیری هوشمند

یکی از خدمات بسیار کاربردی نرم افزار CRM رکاما امکان گزارش گیری هوشمند می باشد. در هر بخشی از نرم افزار CRM رکاما که اطلاعاتی ثبت شده باشد، می توان گزارش آن را مشاهده و در صورت نیاز آن را استخراج کرد. یکی از اطلاعاتی که در CRM ثبت می شود، اقدامات کارمندان سازمان است. بنابراین می توان گزارش اقدامات که کارمندان انجام داده است را مشاهده کرد.

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار CRM امکان ایجاد وظایف برای هر فرد در سازمان می باشد. همچنین امکان ایجاد وظایف گروهی نیز وجود دارد. بنابراین یکی دیگر از خدمات CRM گزارش گیری از وظایف انجام شده توسط افراد می باشد. در نرم افزار CRM رکاما امکان ثبت اطلاعات دیگری مثل دفاتر اندیکاتور، نامه ها، مرخصی افراد و از این قبیل اطلاعات نیز قابل ثبت می باشد. بنابراین به راحتی می توان گزارش این اطلاعات را نیز دریافت کرد.

یکی دیگر از گزارش گیری های مهم برای سازمان، گزارش مشتریان است. میزان خرید محصولات مشتریان، زمان خرید، نوع محصولات و یا خدمات، نوع پرداخت، تعداد مشتریان فعال و یا غیرفعال و همچنین صورتحساب آن ها از اطلاعات مهم دیگری می باشند که می توان با CRM رکاما از آن ها گزارش گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مقاله ی گزارش گیری اطلاعات در نرم افزار CRM مراجعه نمایید.

خدمات و قابلیت های CRM
سرویس دهی CRM. مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. CRM services . خدمات نرم افزار CRM. قابلیت های سی آر ام.

۲ ) مدیریت امن برای سطوح دسترسی اعضای سازمان

در هر سازمانی افراد مختلفی وجود دارد که هرکدام وظیفه ی به خصوصی دارند. بدین منظور نیازی نیست که همه ی افراد به تمامی سطوح نرم افزار CRM دسترسی داشته باشند. به طور مثال افرادی که در بخش حسابداری فعالیت می کنند، نیازی به دسترسی به بخش بازاریابی و فعالیت بازاریابان ندارند. یا بازاریابان نیازی به دسترسی به وظایف انجام شده ی کارمندان پشتیبانی ندارند. برای همین نباید تمامی اعضای سازمان به تمامی سطوح دسترسی داشته باشند.

یکی از خدمات CRM مجموعه ی نرم افزاری رکاما، امکان محدودیت سطوح دسترسی برای هر عضو از سازمان می باشد. بنابراین مدیران سازمان هیچ نگرانی ای برای تغییر اطلاعات سایر بخش ها توسط افراد دیگر سازمان نخواهند داشت. با این قابلیت از CRM مسئولیت هر بخش از CRM بر عهده ی کارمند مربوطه می باشد. چرا که شخص دیگری نمی تواند به آن قسمت دسترسی داشته باشد.

این خدمت و قابلیت CRM باعث می شود تا انمیت حفظ اطلاعات نیز افزایش یابد. با این ویژگی نگرانی و دغدغه ی از دست رفتن اطلاعات و یا انتقال اطلاعات مشتریان به بیرون از سازمان از بین خواهد رفت. با این ویژگی هر شخصی با حساسیت بیشتری در حفظ اطلاعات سازمان می کوشد.

۳ ) یادآوری اتوماتیک وظایف

یکی دیگر از خدمات CRM مربوط به کارمندان و وظایف آن ها می باشد. در نرم افزار CRM رکاما می توان برای هر کارمندی وظیفه ای را ایجاد کرد. در صورتی که نیاز باشد وظیفه ای را کل کارمندان یک بخش انجام دهند، می توان وظیفه ی گروهی ایجاد کرد. هنگام ایجاد کردن وظیفه در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرح وظیفه و تاریخ و ساعت انجام آن درج می شود. سپس در زمان تعیین شده وظیفه به کارمند و یا کارمندان مربوطه نمایش داده می شود. در این صورت کارمندان با مشاهده ی وظیفه ی خود اقدام به انجام امور مربوط به وظیفه خواهند کرد.

این خدمت و قابلیت CRM به صورت خودکار نیز قابل انجام است. یعنی بجای آنکه شخصی وظیفه ای را برای کارمندی ایجاد کند، خود نرم افزار آن را ایجاد می کند. به طور مثال اگر بازاریابان با افراد تماس بگیرند و افراد درخواست فرصت نمایند، یک وظیفه به صورت خودکار برای پیگیری مجدد ایجاد می شود که بازاریاب زمان آن را طبق نیاز مشتری تنظیم می کند.

مزایای ایجاد وظایف با CRM رکاما

با یادآوری اتوماتیک وظایف، دیگر هیچ وظیفه ای فراموش نخواهد شد. در این صورت هیچ کار هیچ یک از مشتریان به تاخیر نخواهد افتاد. همچنین کارهای درون سازمانی نیز به موقع انجام خواهد شد و کارها نظم خواهند گرفت. جهت آگاهی بیشتر از این موضوع می توانید مقاله ی نرم افزار شرح وظایف را مطالعه نمایید. یکی دیگر از مزایای ایجاد وظایف با نرم افزار CRM رکاما، امکان انتقال وظایف به سایر کارمندان می باشد. یعنی هر کارمندی و یا مدیر سازمان می تواند وظیفه ی ایجاد شده را به کارمند دیگری منتقل کند. تمامی اطلاعات و جزئیات انتقال وظایف در وظیفه ی ایجاد شده قابل مشاهده و پیگیری می باشد.

خدمات و سرویس CRM
خدمات نرم افزار CRM. سرویس دهی CRM. مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. CRM services . ضبط مکالمه. قابلیت های سی آر ام.

۴ ) ضبط و ثبت مکالمات ضبط شده

یکی از خدمات کاربردی و مهم CRM رکاما، ضبط مکالمات صورت گرفته می باشد. فرقی نمی کند که فردی با سازمان تماس گرفته باشد و یا افراد سازمان با مخاطبین تماس گرفته باشنند. در هر صورت پس از برقراری تماس نرم افزار CRM رکاما شروع به ضبط مکالمات می کند. پس از اتمام مکالمه، فایل ضبط شده در نرم افزار CRM در قسمت مکالمات مخاطب ذخیره خواهد شد.

ضبط مکالمات در بسیاری از مواقع کاربرد زیادی دارد. به طور مثال اگر یکی از افراد سازمان فراموش کرده باشد که مشتری از او چه درخواستی داشته و یا چه وعده ای به مشتری داده است می تواند به ضبط مکالمات مراجعه کند و از این طریق از مکالمه ی خود با مشتری آگاه شود. خدمات CRM برای ضبط مکالمات تنها به این مثال محدود نمی شود و هر سازمانی با توجه به نیاز خود می تواند از مکالمات ضبط شده استفاده کند. یکی دیگر از زمان های مورد نیاز برای شنیدن مکالمات، زمانی است که یک مشتری از خدمات دهی و یا رفتار کارمندان ناراضی باشد. در این صورت می توان مکالمه رو گوش داد و به مشکل موجود در سازمان پی برد. امکان محدودیت دسترسی در این قسمت نیز برای کارمندان وجود دارد.

مزایای خدمات نرم افزار CRM

در این مقاله به مهم ترین خدمات CRM پرداخته شد. خدماتی که به وسیله ی آن ها می توان امور مدیریتی را به آسانی انجام داد. استفاده از هر ۴ خدمت بیان شده باعث رشد بهتر و پیشرفت سازمان می شود. این خدمات باتوجه به تجربه های چندین ساله ی مدیریتی، ایجاد شده اند. کارشناسان رکاما همواره می کوشند تا با افزدون قابلیت های جدید به نرم افزار CRM رکاما خیال مدیران را آسوده نمایند.

به جرئت می توان گفت که با استفاده از نرم افزار CRM رکاما مدیران دیگر به هیچ یک از نرم افزار های مدیریتی نیازی نخواهند داشت. چرا که CRM رکاما تمامی قابلیت های لازم را برای مدیریت سازمان در خود جای داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی کاربرد های نرم افزار CRM را نیز مطالعه نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات کامل از قابلیت ها و خدمات متنوع دیگر CRM رکاما می توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل نمایید.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...