کاربرد CRM در مراکز درمانی
اهمیت و کاربرد نرم افزار CRM در مراکز درمانی
۱۳۹۹-۱۲-۰۴
مدیریت کارمندان تنبل
مدیریت کارمندان تنبل
۱۳۹۹-۱۲-۰۴
سامانه CRM چیست

سامانه ی CRM چیست؟ مزایای سامانه سی آر ام. بهترین سامانه مدیریت ارتباط با مشتری. قابلیت های CRM رکاما. امکانات سی آر ام.

سامانه CRM به یک بستری گویند که سازمان ها را در جهت رشد روز افزون یاری می کند. سامانه ی CRM و یا همان سامانه ی مدیریت ارتباط با مشتری به بهبود روابط بین سازمان و مشتریان کمک زیادی می کند. علاوه بر این سامانه ی سی آر ام روابط دیگری مثل روابط بین سازمان و همکاران، تامین کنندگان، کارمندان و به طور کلی هر فرد و یا سازمان دیگری که با آن در ارتباط باشد را بهبود می بخشد. سامانه ی CRM رکاما قابلیت های گسترده و فراوانی را در اختیار افراد و سازمان ها قرار می دهد.

در این مقاله قصد داریم در خصوص سامانه ی CRM و کاربرد های آن توضیحات لازم را ارائه دهیم. بدین منطور عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

سامانه ی سی آر ام
سامانه ی CRM چیست؟ مزایای سامانه سی آر ام. قابلیت های CRM رکاما. امکانات سی آر ام. بهترین سامانه مدیریت ارتباط با مشتری.

تعریف کلی سامانه CRM

سامانه ی CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری یک سامانه ی جامع و کاربردی برای نهاد هایی می باشد که با افراد زیادی در ارتباط هستند. افراد زیادی مثل مشتریان، کارفرمایان، همکاران، کارمندان، مدیران بخش ها، تامین کنندگان و بازاریابان. سامانه ی سی آر ام تمامی این افراد را مدیریت می کند. CRM رکاما این کار را با جمع آوری اطلاعات و داده های مشتریان انجام می دهد. بنابراین یکی از ویژگی های مهم سامانه سی آر ام جمع آوری و ذخیره ی اطلاعات می باشد. حجم گسترده ی اطلاعات در CRM منجر به پیچیدگی مدیریت نخواهد شد. بلکه از آنجایی که سامانه مدیریت ارتباط با مشتری اطلاعات به صورت دسته بندی ذخیره می کند، مدیریت افراد نیز کار آسان تری خواهد شد.

به طور کلی مدیریت سازمان و یا فروشگاه و یا هر نهاد دیگری با سامانه CRM کار سختی نخواهد بود. در ادامه به قابلیت ها و ویژگی های این سامانه خواهیم پرداخت. ویژگی هایی که باعث می شود مدیران، کارمندان، مشتریان و سایر افراد درگیر با سازمان احساس رضایت کنند. همچنین CRM رکاما هر مدیری را از سایر سامانه های مدیریتی بی نیاز خواهد کرد. چرا که سامانه ی مدیریت ارتباط با مشتری رکاما تمامی قابلیت های مدیریتی را در خود جای داده است. در نتیجه سازمان با سرعت بیشتری به رشد و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

قابلیت های سامانه ی مدیریت ارتباط با مشتری

قابلیت های سامانه ی مدیریت ارتباط با مشتری و یا همان سامانه ی سی آر ام بسیار گسترده می باشد. قابلیت های این سامانه شامل تمامی امور مربوط به سازمان ها و فروشگاه ها می شود. اما در این مقاله قصد داریم به مهم ترین قابلیت های سامانه CRM بپردازیم. قابلیت هایی که هرکدام داری ویژگی های جزئی تری می باشند. برای دریافت اطلاعات کامل از این سامانه پیش نهاد می شود با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید. چرا که کارشناسان رکاما با علم به روز سی آر ام و سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بهترین راهنمایی را به شما خواهند کرد. در ادامه به قابلیت های سامانه ی سی ار ام می پردازیم.

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری
مزایای سامانه سی آر ام. قابلیت های CRM رکاما. امکانات سی آر ام. سامانه ی CRM چیست؟ بهترین سامانه مدیریت ارتباط با مشتری.

۱ ) مدیریت مشتریان با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

مهم ترین عامل پیشرفت هر شرکت مشتریان آن است. اگر در یک فروشگاه و یا شرکت بتوان مشتریان را به درستی مدیریت کرد، در نتیجه می توان به بالاترین سود دست پیدا کرد. اما مدیریت مشتریان همواره یکی از دغدغه های مدیران بوده است. چرا که در هر فروشگاه و شرکتی مشتریان زیادی وجود دارد. هر کدام از این مشتریان دارای نیازی خاص و سلیقه و اخلاق به خصوصی می باشند. بنابراین مدیریت آن ها بدون تجربه و بدون استفاده از ابزاری مثل سامانه ی CRM امکان پذیر نخواهد بود.

اصلی ترین و مهم ترین قابلیت سامانه ی سی آر ام مدیریت مشتریان است. چرا که این سامانه تمامی اطلاعات مشتریان را در خود ثبت می کند. از نام و نام خانوادگی افراد گرفته تا جزئی ترین اطلاعات مثل روحیات افراد. همگی این اطلاعات در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما ثبت خواهد شد. بنابراین با داشتن اطلاعات مشتریان می توان به راحتی به مدیریت مشتریان پرداخت. مدیریت در زمینه ی نیاز مشتریان، رسیدگی به شکایات، مدیریت رفتار مشتری، نظر سنجی و سایر اموری که مربوط به مشتریان باشد. همگی این ها به سامانه ی سی آر ام قابل مدیریت هستند.

۲ ) مدیریت کارمندان با CRM

یکی دیگر از قابلیت های سامانه CRM در سازمان ها و شرکت ها مدیریت کارمندان می باشد. این سامانه به داشتن امکاناتی مثل ایجاد تیکت و یا وظیفه، انتقال وظایف، ورود و خروج کارمندان، گزارش نویسی در سامانه، تنظیم تاریخ وظایف، مرخصی ها و همچنین حقوق کارمندان مدیریت کاملی را در خصوص کارمندان انجام می دهد. این امکانات برای سازمان های کوچک و بزرگ قابل استفاده می باشد. فرقی نمی کند که داخل یک سازمان چه تعداد کارمند مشغول به کار هستند. در هر صورت با سامانه ی سی آر ام می توان به راحتی کارمندان را مدیریت کرد.

مشاهده ی شرح وظایف انجام شده و گزارشات کارمندان کمک زیادی به بررسی عملکرد آن ها می کند. بنابراین یکی دیگر از مزایای مدیریت کارمندان با سامانه CRM رکاما نظارت بر کارکنان و ارزیابی آن ها می باشد. با این امکانات می توان به نقاط ضعف کارمندان پی برده و آن ها را رفع کرد. کارمندان شرکت نیز با استفاده از چنین سامانه ای قطعا احساس رضایت خواهند کرد. چرا که تمامی امور و وظایف خود را با یک سامانه ی جامع و کاربردی انجام خواهند داد. همچنین نظم، دقت و سرعت انجام وظایف در سازمان افزایش پیدا می کند.

۳ ) بازاریابی با سامانه ی سی آر ام

یکی از ویژگی های برتر سامانه ی CRM بالا بردن اثر بخشی بازاریابی می باشد. این سامانه تمامی ابزار ها را برای انجام بهترین بازاریابی در اختیار سازمان ها قرار می دهد. بنابراین بازاریابان شرکت و یا فروشگاه تمامی اقدامات مربوط به بازاریابی را از قدم اول تا قدم آخر را می توانند با سامانه CRM انجام دهند. وجود قیف بازاریابی در سامانه ی سی آر ام نیز کمک زیادی به انجام فرآیند بازاریابی خواهد کرد. همچنین دسته بندی مشتریان در سامانه یکی دیگر از امکاناتی می باشد که بازاریابان می توانند از آن استفاده کنند.

بازاریابان تمامی فعالیت های خود را در سامانه ی مدیریت ارتباط با مشتری ثبت خواهند کرد. بنابراین مدیر بازاریابی در هر زمان که نیاز باشد می توان امور بازاریابی را بررسی و مدیریت کند. در این صورت می توان به مشکلات فرآیند های بازاریابی نیز پی برد. بنابراین با استفاده از سامانه ی بازاریابی CRM می توان بهترین نتیجه و بیشترین تعداد مشتریان را بدست آورد.

مزایای سامانه CRM
مزایای سامانه سی آر ام. سامانه ی CRM چیست؟ بهترین سامانه مدیریت ارتباط با مشتری. امکانات سی آر ام. قابلیت های CRM رکاما.
مزایای استفاده از سامانه ی مدیریتی CRM

همان طور که در ابتدای مقاله بیان شد، سامانه ی مدیریت CRM دارای قابلیت های گسترده ای می باشد. در این مقاله نیز به ۳ تا از مهم ترین قابلیت های این سامانه پرداختیم. اما این سه قابلیت درصد کوچکی از قابلیت های سامانه ی سی آر ام می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله ی خدمات CRM را نیز مطالعه نمایید. همچنین برای دریافت راهنمایی می توانید با مشاورین رکاما تماس حاصل فرمایید.

بهره مندی از قابلیت های بیان شده با سامانه ی CRM امری آسان خواهد بود. علاوه بر این سامانه ی سی آر ام مزیت دیگری که دارد این است که تمامی قابلیت های مورد نیاز را به صورت جامع و یکجا باهم دارد. بنابراین تمامی اطلاعات به صورت یکپارچه و منسجم جمع آوری خواهد شد. این مزیت به نظم دهی به امور شرکت ها و فروشگاه ها کمک چشمگیری خواهد کرد. به طور کلی استفاده از خدمات سامانه منجر به افزایش رضایت مشتریان، کارمندان و سایر افرادی که با سازمان در ارتباط هستند خواهد شد. بنابراین با افزایش رضایت افراد رشد سازمان نیز افزایش می یابد. در نتیجه سهم بیشتری از بازار می توان از آن خود نمود.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...