بهترین نرم افزار بازاریابی ایران چیست؟ | CRM
بهترین نرم افزار بازاریابی ایران
۱۳۹۹-۱۰-۱۰
Analyze customer behavior with CRM نرم افزار CRM چیست
تجزیه و تحلیل رفتار مشتری با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) | Analyze customer behavior with CRM
۱۳۹۹-۱۰-۱۰
crm reporting tools گزارش گیری با نرم افزار CRM

crm reporting tools . گزارش گیری اطلاعات در نرم افزار CRM . کاربرد گزارش گیری از اطلاعات سازمان. بهترین نرم افزار CRM. سی آر ام چیست؟

گزارش گیری اطلاعات همواره یکی از نیاز های مدیران سازمان بوده است. چرا که با گزارش گیری از اطلاعات می توان برای اهداف آینده ی سازمان، برنامه ریزی های لازم را انجام داد. بنابراین مدیران سازمان باید بتوانند در هر زمانی که بخواهند از اطلاعات سازمان خود گزارش گیری انجام دهند. گزارش های سازمان اگر به صورت دستی جمع آوری شود، امکان ایجاد اشتباه وجود دارد. چرا که همواره انسان ها به دلایل مختلفی ممکن است در امور این چنینی دقت کافی نداشته باشند. بنابراین گزارش گیری اطلاعات با کمک نرم افزار CRM ( سی آر ام ) و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می توان مشکلات مربوط به گزارش گیری را رفع نماید. crm reporting tools

در این مقاله قصد داریم در خصوص کاربردهای نرم افزار CRM رکاما برای گزارش گیری اطلاعات، توضیحات لازم را ارائه دهیم. بنابراین شما با خواندن این مقاله می توانید از مزایای این نرم افزار فوق العاده کاربردی آگاهی لازم پیدا کنید. بدین منظور عناوین زیر در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

crm reporting tools کاربرد نرم افزار CRM برای گزارش گیری . سی آر ام
crm reporting tools . بهترین نرم افزار CRM. سی آر ام چیست؟
گزارش گیری اطلاعات در نرم افزار CRM . کاربرد گزارش گیری از اطلاعات سازمان

اهمیت گزارش گیری اطلاعات در سازمان | crm reporting tools

هر مدیری در هر سازمانی که باشد باید همواره از سازمان خود اطلاعات کافی را داشته باشد.فرقی نمی کند که مدیر در چه سطحی از مدیریت قرار دارد. در هرحالت باید از امور مربوط به سازمان خود مطلع باشد. چرا که وظیفه ی مدیریتی در صورتی به درستی انجام می شود که مدیر اطلاع کافی و دقیقی از اتفاقاتی که در سازمان رخ می دهد، داشته باشد. بدون اطلاع از اتفاقات سازمان، بی نظمی در کار ها رخ می دهد. در نتیجه کارمندان وظیفه ی خود را به درستی انجام نخواهند داد. و به دنبال آن سازمان رو به افول خواهد رفت. crm reporting tools

بنابراین مدیران سازمان ها باید همواره بتوانند از اطلاعات سازمان خود گزارش گیری کنند. گزارش های روزانه، هفتگی، ماهانه و یا هر دوره ی دیگری کاربردهای مختلفی دارد. بنابراین باید بتوان به تمامی گزارش ها در هر دوره ای بتوان دسترسی پیدا کرد. CRM رکاما این امکان را به مدیران می دهد که در هر زمان بخواهند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. چرا که نرم افزار CRM ( سی آر ام ) تمامی اطلاعات سازمان را در خود جمع آوری می کند. بنابراین مدیران با کمک نرم افزار CRM و یا همان مدیریت ارتباط با مشتری به راحتی می توانند وظایف مدیریتی خود را به درستی انجام دهند. همچنین بالا بودن دقت در گزارشات یکی دیگر مزایای گزارش گیری با نرم افزار CRM ( سی آر ام ) می باشد.

گزارش موجودی محصولات | crm reporting tools

یکی از اطلاعات مهم در خصوص تامین کالای مشتریان، اطلاع از موجودی محصولات می باشد. بنابراین مدیر و یا مسئول خرید هر سازمانی باید از موجودی محصولات سازمان اطلاع داشته باشد و بتواند گزارش گیری اطلاعات موجودی محصولات را به راحتی انجام دهد. چرا که برنامه ریزی و کنترل موجودی هر سازمانی یکی الزامات آن سازمان و فروشگاه می باشد. اگر سازمان خودش تولید کننده ی محصولات است باید طبق برنامه ریزی و نیاز بازار محصولات را تولید کند. و اگر سازمان فروشنده ی محصولی است باید در زمان لازم کالاهای سازمان را تامین کند. تعریف محصولات در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) کار بسیار آسانی خواهد بود. چرا که دسته بندی، نام، رنگ، ابعاد، سریال و هر اطلاعات دیگری که لازم باشد را می توان در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) ثبت کرد. crm reporting tools

یکی دیگر از اطلاعاتی که در نرم افزار CRM رکاما ثبت می شود، موجودی کالا می باشد. اگر یک کالا تنها یکبار در CRM ثبت شده باشد، در هنگام تامین محصول به صورت خودکار به موجودی اضافه خواهد شد. همچنین در صورت فروش محصول، موجودی محصول به صورت خودکار کاهش پیدا می کند. همچنین اگر محصولی فروخته شده باشد و مرجوع گردد، موجوی محصولات به صورت خودکار افزایش می یابد. بنابراین دیگر هیچ کارمندی نیاز نیست وقت خود را صرف انجام تغییرات موجوی محصولات بگذارند.

مزایای گزارش گیری برای سازمان با نرم افزار CRM crm reporting tools | سی آر ام
crm reporting tools . کاربرد گزارش گیری از اطلاعات سازمان
بهترین نرم افزار CRM. سی آر ام چیست؟ گزارش گیری اطلاعات در نرم افزار CRM

کاربرد نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در گزارش موجودی محصولات

مسئولین فروشگاه ها و سازمان ها باید در هر زمان که نیاز داشته باشند بتوانند از میزان موجودی محصولات آگاه شوند. چرا که برنامه ریزی های لازم جهت تامین کالا نیازمند آگاهی از موجودی کالا در زمان های مختلف می باشد. گزارش گیری با نرم افزار CRM رکاما بسیار اسان خواهد شد. چرا که اطلاعات محصولات در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) همواره به صورت دقیق و آپدیت شده ارائه می شود. همچنین با CRM ( سی آر ام ) می توان موجودی محصولات را در بازه های زمانی مختلف مشاهده کرد. با این اطلاعات می توان نیاز بازار را دوره های مختلف پیش بینی کرد. با این کار سازمان و فروشگاه با کمبود محصول مواجه نخواهد شد. crm reporting tools

یکی دیگر از کاربرد های نرم افزار CRM رکاما در خصوص گزارش گیری اطلاعات و موجودی محصولات، اطلاع رسانی به مدیران خرید سازمان برای خرید محصولات است. به طوری که می توان برای هر کالایی حداقل مقدار کالا را تعریف کرد که هر زمان موجودی به آن حد رسید، یک پیام و یا هشدار برای مدیر خرید فرستاده شود. در این صورت می توان قبل از اتمام کامل موجودی محصولات، برای تامین کالا اقدام کرد. بنابراین نرم افزار CRM به صورت خودکار از محصولات گزارش گیری اطلاعات موجودی را انجام می دهدو در مواقع لازم به مدیران اطلاع رسانی می کند.

گزارش میزان فروش

یکی دیگر کاربرد های نرم افزار CRM رکاما در خصوص گزارش گیری اطلاعات،  ارائه ی گزارش میزان فروش سازمان می باشد. چرا که هر زمان کالایی فروخته شود، اطلاعات آن کالا در CRM ( سی آر ام ) ثبت می شود. به همین علت تعداد فروش هر محصول در هز زمانی که نیاز باشد قابل دست یابی است. با استفاده از گزارش گیری اطلاعات فروش محصولات می توان به میزان فروش و میزان سودی که سازمان از محصول کسب کرده است دست پیدا کرد. crm reporting tools

با استفاده از گزارش گیری اطلاعات محصولات فروخته شده می توان به سلیقه ی مشتریان در خصوص نوع کالاها دست پیدا کرد. به طور مثال اگر از یک محصولی چند نوع و چند رنگ وجود داشته باشد، می توان از سلیقه ی اکثریت مشتریان در خصوص آن کالا آگاه شد. سپس با استفاده از گزارش گیری اطلاعات در خصوص سلیقه ی مشتریان می توان برای تامین کالا طبق نظر مشتریان عمل کرد. در این صورت هزینه های نگهداری از محصولاتی که فروش کمتری دارند کاهش پیدا می کند. همچنین سرمایه ی سازمان برای محصولات کم مشتری کمتر درگیر می شود.

گزارش قیمت خرید

یکی از گزارش گیری های اطلاعات از سازمان که سازمان را برای دست یابی به سود بیشتر یاری می کند، اطلاع از قیمت های خریداری شده ی محصولات می باشد. چرا که هرچه سازمان بتواند محصولات خود را با قیمت کمتری تهیه کند و به مشتری ارائه کند، سود بیشتری را می تواند بدست آورد. نرم افزار CRM رکاما در زمینه ی گزارش گیری اطلاعات محصولات خریداری شده نیز به صورت دقیق عمل می کند. به طوری که هرگاه سازمان یک کالایی را از تامین کننده ای خریداری کند، crm reporting tools

اطلاعات آن به طور کامل در CRM ( سی آر ام ) ثبت می شود. بنابراین در هر زمان که سازمان بخواهد کالاهای خود را تامین کند، می توان از این اطلاعات گزارش گیری انجام دهد. سپس با بررسی گزارش ها می توان بهترین تامین کننده را برای خرید محصولات انتخاب کند.

بهترین نرم افزار CRM | crm reporting tools | سی آر ام
crm reporting tools . گزارش گیری اطلاعات در نرم افزار CRM . کاربرد گزارش گیری از اطلاعات سازمان. بهترین نرم افزار CRM. سی آر ام چیست؟
بهترین نرم افزار گزارش گیری اطلاعات

نرم افزار CRM رکاما از هر اطلاعاتی که در خود ذخیره می کند، می توان گزارش گیری اطلاعات را انجام دهد. این گزارش ها باتوجه به نیاز هر سازمانی قابل دست یابی می باشد. همچنین گزارش گیری اطلاعات در نرم افزار CRM ( سی آر ام ) در بازه های زمانی مختلفی باید قابل دست یابی باشد. علاوه بر این بهترین نرم افزار گزارش گیری اطلاعات نباید فرآیند پیچیده ای را برای دریافت گزارشات داشته باشد. crm reporting tools

در صورتی که قصد دارید امور مربوط به مدیریت و گزارش گیری اطلاعات سازمان خود را به بهترین شکل ممکن و با دریافت دقیق ترین اطلاعات انجام دهید می توانید از قابلیت های نرم افزار CRM رکاما در این خصوص بهره مند شوید. برای تهیه ی نرم افزار CRM رکاما با کارشناسان مجموعه ی رکاما تماس حاصل فرمایید.

ما را برای تکمیل مطب دنبال کنید . آموزشهای ما را در کانال سرواپ و صفحه آموزشها مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره باشگاه مشتریان
Call Now Buttonمشاوره رایگان
تماس با مدیر
بفرست...